quina panificadora?

Thermomix, panificadora, iogurtera, babycook, robots de cuina...
Avatar de l’usuari
sònia-2
:: tigre
:: tigre
Entrades: 770
Membre des de: dc. nov. 05, 2008 9:54 pm

quina panificadora?

EntradaAutor: sònia-2 » dt. gen. 29, 2013 8:57 pm

Molt bones noies!

No sé si ja està obert ja aquest fil.

Al final m'he decidit, i vull fer pa a casa, i crec que serà més fàcil, si em compro una panificadora.

He estat mirant marques i models i preus per internet, i n'hi ha tantes!!!

Quina em recomanaríeu?

M'agradaria fer pa normal, pa de pagès, de motllo, massa pizzes... no sé si és possible??

Moltes gràcies!!
Imatge
Imatge
tacai
:: tigre
:: tigre
Entrades: 744
Membre des de: dg. jul. 31, 2011 11:50 pm

Re: quina panificadora?

EntradaAutor: tacai » dc. gen. 30, 2013 9:38 am

hi ha una noia que la ven al fòrum, de 2a mà. està a llar.
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: quina panificadora?

EntradaAutor: Ponioleta » dc. gen. 30, 2013 9:54 am

Sònia, hi ha diversos models i preus molt variats de panificadores. Jo n'he tingut tres, una Princess (gama mitja), una Moulinex barata i ara tinc la del Lidl.

Amb la panificadora pots fer pa, masses de pizza o similars i també pots que només amassi i després cous el pa al forn, per exemple si vols fer pa de pagès o panets (la panificadora només fa el pa quadrat/rectangle).

Coses que miraria, segons si t'interessa o no:
-en general tenen programa de pa blanc, pa integral, pa ràpid, massa i alguns altres. Moltes tenen un programa per fer pastissos. Mirar si hi ha algun programa especial que vulguis.
-n'hi ha algunes que permeten fer barres de pa (suposo que petites). Si t'interessa, mira-ho
-la primera que vaig tenir jo tenia un programa "personalitzable" en el que podies ajustar els temps de cocció i repòs. En el seu moment no el vaig fer servir mai, però ara que en sé una mica més m'agradaria tenir-lo, perquè els programes de la panificadora són uns concrets i pel meu gust tenen uns temps de repòs massa curts que fan que hagis d'utilitzar més llevat perquè el pa pugi.
-que es pugui programar És a dir, que puguis posar tots els ingredients a la nit i li puguis dir que s'engegi a les 5h per tenir el pa acabat de coure a les 8h


La del Lidl està bastant bé i és molt barata. Però no permet el tema de personalitzar un programa. Per la resta és molt completa.

Igualment com et diuen sovint se'n venen de segona mà aquí al SP, que potser per provar...
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
sònia-2
:: tigre
:: tigre
Entrades: 770
Membre des de: dc. nov. 05, 2008 9:54 pm

Re: quina panificadora?

EntradaAutor: sònia-2 » dc. gen. 30, 2013 1:54 pm

Noies, moltes gràcies per les respostes i consells.

Aniré a fer un cop d'ull....
Imatge
Imatge

Torna a “Màquines i estris per cuinar”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::