batidora amasadoraKITCHEN AID

Thermomix, panificadora, iogurtera, babycook, robots de cuina...
nurnur
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dv. ago. 26, 2011 11:38 am

batidora amasadoraKITCHEN AID

EntradaAutor: nurnur » dj. feb. 28, 2013 11:39 am

HOLA ATOTS/ES,
M'agradaria comprar-me una batidora amassadora kitchen aid que veig que tothom que far pastissos està encantat, però és molt cara i no se si l'amortitzaré...hi ha algu que la tingui i que se la vulgui vendre???
moltes gràcies per endavant!
Avatar de l’usuari
[Marieta]
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dj. maig 10, 2012 6:30 pm

Re: batidora amasadoraKITCHEN AID

EntradaAutor: [Marieta] » dj. feb. 28, 2013 12:54 pm

Nurnur jo estic enamorada d'aquesta màquina :) Si vols alguna idea per treure'n més profit: pensa que és la que té més cavalls de potència del mercat, això fa que pugui tenir accessoris i suportar usos que d'altres no ténen. Per exemple: el braç mecànic picador (per picar carn i fer-te les teves pròpies hamburgueses, farciments, etc.). No té aplicació directa de calor, però això fa que tingui altres ventatges: amb un senzill bufador de lampista (uns 17 euros a la ferreteria) pots aplicar calor a voluntat i discreció al bol, de bon acer inoxidable, que com que no té cap aplic de plàstic pot anar directament al forn o a la fermentadora per a fer brioix i d'altres masses de manera pràctica.
A més a més la seva aparent "senzillesa" es tradueix en menys rebaves i raconets --> fàcil de netejar.

Jo t'animo!
nurnur
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dv. ago. 26, 2011 11:38 am

Re: batidora amasadoraKITCHEN AID

EntradaAutor: nurnur » dj. feb. 28, 2013 1:24 pm

hola Marieta,
gràcies pel teu consell ...cada vegada estic més convençuda!
si finalment me la compro ja t'explicré que tal!...per cert, on la vas comprar ?
;-)
nuria
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: batidora amasadoraKITCHEN AID

EntradaAutor: nb_30 » dj. feb. 28, 2013 1:28 pm

Jo tinc la kitchen des de fa ja 2 anys i n'estic encantada! La faig servir cada setmana per fer Magdalenes, massa de pizza, muntar nata, etc..i si t'agrada la rebosteria disfrutaras Pq et facilita la feina. Jo tambe vaig comprar el complement per fer pasta fresca i veus, això si q no ho he fet servir gaire.
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: batidora amasadoraKITCHEN AID

EntradaAutor: nb_30 » dj. feb. 28, 2013 1:43 pm

No t'ho he dit abans i potser t'interessa, jo la vaig comprar a la botiga pont Reyes al carrer Balmes de Barcelona. I tambe l'he vist al Cortés ingles de Diagonal. I be, ara moltes botigues online la tenen.i de segona ma, jo no he vist mai cap anunci..
nurnur
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dv. ago. 26, 2011 11:38 am

Re: batidora amasadoraKITCHEN AID

EntradaAutor: nurnur » dj. feb. 28, 2013 2:11 pm

Gràcies Marieta!!!
m'ho miro ara mateix :content:
nuria
nurnur
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dv. ago. 26, 2011 11:38 am

Re: batidora amasadoraKITCHEN AID

EntradaAutor: nurnur » dj. feb. 28, 2013 2:13 pm

gracies nb-30,
de moment només compraré la màquina i més endevant...ja veurem.
:-D
nuria
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: batidora amasadoraKITCHEN AID

EntradaAutor: nb_30 » dj. feb. 28, 2013 2:17 pm

Jo aquest any m'autoregalare la geladora! Des de l'estiu passat q la vull..
Saps Pq va molt be tambe? Pure de patata, el fa boníssim!!! A mi em va fer cosa gastar-me tants diners pero ara n'estic molt contenta de la inversió.
Avatar de l’usuari
[Marieta]
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dj. maig 10, 2012 6:30 pm

Re: batidora amasadoraKITCHEN AID

EntradaAutor: [Marieta] » dj. feb. 28, 2013 3:30 pm

Jajaja! Sóc una tramposa, a casa no la tinc :D
L'he tingut a totes les feines, (treballo en restaurants i pastisseries) la kitchenAID models 4.5 i 5.5, i també he treballat amb Kenwood i Taurus, he provat i testejat models abans que sortissin a la venda i, francament... em quedo amb la kitchen! :D

De totes maneres, al final tot això dependrà de què n'esperis i de quin ús n'hi vulguis donar. La regularitat de l'òrbita i la velocitat de gir de la KitchenAID no la iguala cap altre model del mercat, però potser això és filar massa prim :) no vull pas atabalar-te. Si vols idees aquí estem :D

I no me n'emporto comissió jajaja que sembla que estigui fent propaganda ;)
nurnur
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dv. ago. 26, 2011 11:38 am

Re: batidora amasadoraKITCHEN AID

EntradaAutor: nurnur » dj. feb. 28, 2013 4:05 pm

jajaja Marieta!!!
és igual si la tens o no .....el consell em serveix igual!
nuria
Avatar de l’usuari
siusiu
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dj. oct. 11, 2012 12:44 pm

Re: batidora amasadoraKITCHEN AID

EntradaAutor: siusiu » dj. juny 06, 2013 12:56 pm

ostres, jo havia contestat ja a un altre fil (avui he descobert l'apartat de cuina!!)
ho copio aquí per qui li interessi:

ola!

jo fa un parell d'anys que tinc una kitchen aid i n'estic més que encantada!
per amassar és la millor maquina que hi ha, la thermomix no amassa igual, que no us enganyin (sino mireu quines maquines gasta per exemple el xavier barriga al seu llibre sobre el pa!)

nosaltres apart de per masses (pa, pizza ,pasta, brioixeria...) també el gastem per altres coses: barreges (per fer mandonguilles per exemple), muntar clares, barrejar ous....(amb les parts basiques). Després tenim diferents accessoris (i aquí ja no s'acabren les opcions!!)
Nosaltrees tenim

- accessori per fer pasta llarga: fa plaques (lassanya o ravilois amb un tallador), spaguettis i tallarines
- accessori per pasta curta: macarrons de diferents mides, espirals, bucatinni....
- accessori per tallar: aquest va genial per amanides o preparacions amb verdures o fruites, o per ratllar formatge o xocolata: tallar a rodanxes, o en diferents tipus de ratllat
- accessori per fer puré: m'encanta...salsa de tomaquet?? directament, pela i treu les pepites sol. crema de carabassa o carabassó. carabassa sencera cuita al vapor, a la maquina i surt puré net. genial!!

els accessoris no són barats pero nosaltres n'anem incorporant un cada any (regal dels sogres d'aniversaris més nadal per exemple :))
també n'hi ha un per fer gelat (nosaltres no som gaire de gelats i no el pensem agafar...) ,per fer suc de taronja (quan l'espremedora digui prou sera substituida per la KA), etc...

si teniu algun dubte ja direu. nosaltres la gastem 2-3 cops per setmana com a mínim. i a més és ben xula (la tenim de color verd poma...fa molt bonic a la cuina!)
batidfull
Entrades: 1
Membre des de: dl. des. 24, 2018 9:42 pm

Re: batidora amasadoraKITCHEN AID

EntradaAutor: batidfull » dl. des. 24, 2018 9:58 pm

hola, em sembla que la decisió d'adquirir una batedora així és una excel·lent idea, ja que saps el que busques i saber la resposta a la pregunta: que batidora de vaso comprar és la part més important, després vindrà preocupar-se per on es comprés doncs penso que és el de menys.

Torna a “Màquines i estris per cuinar”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::