Consells planxa elèctrica per fer carn a la "brasa"

Thermomix, panificadora, iogurtera, babycook, robots de cuina...
Avatar de l’usuari
xiulet
:: rateta
:: rateta
Entrades: 176
Membre des de: dj. gen. 15, 2009 3:22 pm

Consells planxa elèctrica per fer carn a la "brasa"

EntradaAutor: xiulet » dj. feb. 28, 2013 12:23 pm

Hola noies!
a casa volem comprar algun aparell per fer carn a la brasa-planxa. jo tinc inducció. però diuen que la carn queda molt bona amb aquestes planxes elèctriques. El problema és que les veig molt poc pràctiques, costen molt de netejar, esquitxen molt i necessites força espai per guardar-les, i no són barates,
i abans de comprar-ne alguna volia demanar i contarstar opinions.

he entrat a diversos fórums i en un una experta recomanava de la marca princess una de rodona amb tapa, perquè té els laterals alts i tapa (les rectangulars no en porten) i així no esquitxa! algú l'ha provat? és que he vist que és molt grossa i ben plana i no té aquelles ratlletes per fer carn a la "brasa".

moltes gràcies!
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: Consells planxa elèctrica per fer carn a la "brasa"

EntradaAutor: ada_bcn » dj. feb. 28, 2013 2:24 pm

Jo en tinc una, me al van regalar. La carn queda bastant més bona que cuinada d'una altra forma, també hi faig verdures i queden molt bones i algún cop peix però menys. La meva és rectangular, la faig servir sempre tancada i no esquixta però has de posar alguna cosa per recollir el greix que va caient. Per netejar es desmonta la planxa i rentes la planxa, no és difícil de netejar. Ocupa molt, jo tinc molt espai a al cuina i no em molesta però si, ocupa molt.
ada_bcn l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 28, 2013 3:33 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
ner
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 575
Membre des de: dt. abr. 17, 2012 4:15 pm
Ubicació: Girona

Re: Consells planxa elèctrica per fer carn a la "brasa"

EntradaAutor: ner » dj. feb. 28, 2013 3:02 pm

Nosaltres també en tenim una per cuinar a la planxa però sense tapa. Com deia l'ada_bcn nosaltres també hi fem verdures, per exemple espàrrecs. La nostra és gran, ocupa lloc a la cuina i esquitxa. Però tot i això nosaltres la fem servir molt i no costa netejar-la. Fins i tot, depèn del model que compris, pot anar al rentavaixelles.
Imatge
India
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 541
Membre des de: dc. gen. 18, 2012 4:55 pm
Contacta:

Re: Consells planxa elèctrica per fer carn a la "brasa"

EntradaAutor: India » dj. feb. 28, 2013 3:34 pm

Doncs jo sóc el cas contrari. També em van regalar una (de les rectangulars sense tapa) i l'he fet servir 2 cops. Per mi un rotllo netejar-la (queda greix per tot arreu de les esquitxades) i ocupa massa espai, que no em sobra...
Avatar de l’usuari
[Marieta]
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dj. maig 10, 2012 6:30 pm

Re: Consells planxa elèctrica per fer carn a la "brasa"

EntradaAutor: [Marieta] » dj. feb. 28, 2013 3:52 pm

A mi el que més m'agrada, per garantia, espai, qualitat, materials i resultats és: http://www.lecreuset.es/Productos/Hierro-Colado/Parrillas-y-Platos-Grill/Parrilla-Grill-Rect-325cm/
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: Consells planxa elèctrica per fer carn a la "brasa"

EntradaAutor: nb_30 » dj. feb. 28, 2013 7:41 pm

Marieta, le creuset es tot una passada! Aquesta setmana a priva.lia hi havia promoció i m'he hagut de contenir per no comprar-m'ho tot!
Avatar de l’usuari
[Marieta]
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dj. maig 10, 2012 6:30 pm

Re: Consells planxa elèctrica per fer carn a la "brasa"

EntradaAutor: [Marieta] » dj. feb. 28, 2013 8:38 pm

Oi que si? :D jajaja
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: Consells planxa elèctrica per fer carn a la "brasa"

EntradaAutor: nb_30 » dj. feb. 28, 2013 8:55 pm

Marieta i tant q son una passada!a mi ara Pq no em venia be q sinó arrasso a priva.lia. A mes son productes per tota la vida. La inversió val mooolt la pena.

Torna a “Màquines i estris per cuinar”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::