Olles programables

Thermomix, panificadora, iogurtera, babycook, robots de cuina...
Avatar de l’usuari
Martina20
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 565
Membre des de: ds. març 15, 2014 9:25 am

Re: Olles programables

EntradaAutor: Martina20 » dj. des. 11, 2014 6:39 pm

Siiiiii, vaig veure la info al blog velocidadcuchara >.-<:

De moment vaig mirant però el meu problema és que no hi cabem a la cuina i no voldria comprar-la per llavors guardar-la a un armari. Llavors sé que no la faria servir.
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Olles programables

EntradaAutor: Mara17 » dj. des. 11, 2014 10:36 pm

Uf, jo gairebé que prefereixo la versió ràpida, tot i que potser és més saludable l'altra. No he investigat gens del tema, vaig llegint el que dieu. No em sembla una mala opció i tampoc és gaire cara. Jo la Thermo la tinc súper amortitzada però és cert que els plats de cullera o "lents" m'agraden més fets a l'olla (paella, cassola...), i llavors només la faig servir per tallar.
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
terrassa5
:: rateta
:: rateta
Entrades: 183
Membre des de: dt. nov. 16, 2010 9:05 pm

Re: Olles programables

EntradaAutor: terrassa5 » dc. des. 17, 2014 7:00 pm

Jo és que això de trigar 7 o 8 hores... deu quedat boníssim, però prefereixo no deixar un aparell en marxa tantes hores quan sóc fora de casa.

L'olla GM E té funció de cocció lenta, cuina a només 90° i sense pressió. Suposo que la Crockpot serà encara més lenta, però tot i així, amb la GM també és poden fer plats de xup-xup, i si tenim pressa cuinar amb pressió. De moment només l'he provat amb pressió i és una passada.
Avatar de l’usuari
xirimoia
:: granota
:: granota
Entrades: 248
Membre des de: dg. abr. 07, 2013 1:49 pm
Ubicació: Girona

Re: Olles programables

EntradaAutor: xirimoia » dj. des. 18, 2014 9:29 am

Noies!

Al final em vaig decidir i vaig comprar l'olla gm. Vaig estar mirant per internet i la vaig trobar en una pàgina (http://www.ollagm.com.es/) bastant bé de preu. I resulta que és una estafa!!! :ufs: No la rebia ni en tenia notícies i quan he indagat una mica m'he trobat que és una pàgina que, tot i que diu que és el servei oficial, ven imitacions que no funcionen o et cobren i mai reps res.
Per sort, en el meu cas, el pagament era contra reemborsament. Ara faré una denúncia als mossos o a consum...
la_lluna_rodona
:: peixet
:: peixet
Entrades: 286
Membre des de: dg. set. 14, 2014 9:22 am

Re: Olles programables

EntradaAutor: la_lluna_rodona » dj. des. 18, 2014 3:35 pm

Ostres gràcies per avisar!! Jo també vaig darrere una olla gm i també havia vist aquesta web.

I per cert, si és pot saber, com vas saber q era estafa??

Gràcies
Avatar de l’usuari
xirimoia
:: granota
:: granota
Entrades: 248
Membre des de: dg. abr. 07, 2013 1:49 pm
Ubicació: Girona

Re: Olles programables

EntradaAutor: xirimoia » dj. des. 18, 2014 7:36 pm

En el correu que vaig rebre quan la vaig encarregar hi havia un telèfon i hi he trucat. De casualitat resulta que la trucada s'ha creuat amb la d'una altra noia que també hi trucava per reclamar, i quan les dues hem entès que no estavem parlant amb ningú de l'empresa ella m'ha explicat que li havien enviat una olla falsa que no funcionava, i que ara que intentava reclamar els diners no responia ningú. He mirat aquest número a internet (902026798) i llavors he vist un munt de gent que l'havia comprat i que no l'havia rebut mai, o estava en mal estat...

I m'he quedat amb cara d ?-) :sogra: :-o00m

Soooort que no l'he pagat! :ok:
la_lluna_rodona
:: peixet
:: peixet
Entrades: 286
Membre des de: dg. set. 14, 2014 9:22 am

Re: Olles programables

EntradaAutor: la_lluna_rodona » dv. des. 19, 2014 1:28 pm

Ostres xirimoia!!! Moltes gràcies!!!!

Sembla mentida q hi hagi gent així....!!!! Grrrrrr!!!
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: Olles programables

EntradaAutor: nb_30 » dl. des. 22, 2014 10:30 am

Hem de vigilar quan comprem per internet! A mi per sort no m'ha passat mai res..però sempre intento comprar a llocs fiables..

Entrava per dir-vos, que ahir finalment vaig comprar la crockpot per Amazon. Quan faci algun rostit ja us diré què tal ha sortit! :content:
Avatar de l’usuari
Martina20
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 565
Membre des de: ds. març 15, 2014 9:25 am

Re: Olles programables

EntradaAutor: Martina20 » dl. des. 22, 2014 6:49 pm

Que fort això Xirimoia, sort que ho habies fet a contrareembols. Jo sempre pago amb targeta i segur que hagués caigut :ufs:

Nb quin model has comprat? Que guai >.-<: . Segur que per aquestes festes la màquina et treurà fum xx:-D
Avatar de l’usuari
terrassa5
:: rateta
:: rateta
Entrades: 183
Membre des de: dt. nov. 16, 2010 9:05 pm

Re: Olles programables

EntradaAutor: terrassa5 » ds. des. 27, 2014 2:48 pm

La web ollagm.com és un timo, hi ha moltíssimes queixes a internet. La web oficial és ollasgm.com (amb S).

Una web molt fiable és paratucocina.com, és on la vaig comprar jo després de mirar molt a foros buscant una web de confiança. El servei va ser impecable.
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Olles programables

EntradaAutor: Mara17 » dj. gen. 22, 2015 11:49 am

nb_30 ha escrit:Hem de vigilar quan comprem per internet! A mi per sort no m'ha passat mai res..però sempre intento comprar a llocs fiables..

Entrava per dir-vos, que ahir finalment vaig comprar la crockpot per Amazon. Quan faci algun rostit ja us diré què tal ha sortit! :content:



Hola! L'has estrenat? N'estàs contenta?
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: Olles programables

EntradaAutor: nb_30 » dj. gen. 22, 2015 12:03 pm

Mara17 ha escrit:
nb_30 ha escrit:Hem de vigilar quan comprem per internet! A mi per sort no m'ha passat mai res..però sempre intento comprar a llocs fiables..

Entrava per dir-vos, que ahir finalment vaig comprar la crockpot per Amazon. Quan faci algun rostit ja us diré què tal ha sortit! :content:



Hola! L'has estrenat? N'estàs contenta?

Si que l'he estrenat i es una passada! El menjar queda bonissim! es fa poc a poc i aixo fa que es potenciim els sabors i que les carns quedin supertendres. De moment he fet anec amb peres, fricando, salsa bolonyesa, pollastre rostit i llenties.

L'unic inconvenient es que has de tenir present que minim necessitaras 4 hores per tenir llest un plat. Pero si ho planifiques no hi ha problema. Jo faig un planning setmanal de menjars i per les tardes preparo el dinar de l'endema.

Jo n'estic encantada i us la recomano molt. Qualsevol dubte, aqui estic!
la_lluna_rodona
:: peixet
:: peixet
Entrades: 286
Membre des de: dg. set. 14, 2014 9:22 am

Re: Olles programables

EntradaAutor: la_lluna_rodona » dj. gen. 22, 2015 11:44 pm

Comprada per amazon vas dir??
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: Olles programables

EntradaAutor: nb_30 » dv. gen. 23, 2015 7:23 am

la_lluna_rodona ha escrit:Comprada per amazon vas dir??

Si, amazon espanya! Pero mira abans l comparativa del bloc crockpoting per veure que s'ajusta mes a les vostres necessitats.
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Olles programables

EntradaAutor: Mara17 » dv. gen. 23, 2015 11:53 pm

I rentar-les? Tant l'una com l'altra?

Sóc molt preguntaire! :content: :content: :content:
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: Olles programables

EntradaAutor: nb_30 » ds. gen. 24, 2015 3:15 pm

Doncs l'olla de fang i la tapa es poden rentar a ma o rentaplats. I la base metalica, un cop desconnectada amb un drap humit.
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Olles programables

EntradaAutor: Mara17 » dt. gen. 27, 2015 12:58 am

Gràcies. Dubto. Dubto molt! :miko: :miko: :miko:
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Olles programables

EntradaAutor: Mara17 » ds. feb. 21, 2015 9:47 pm

Últimament m'estic decantant més per aquesta opció. Em pots explicar una mica més com funciona? Realment ho poses tot a dins i "te n'oblides"? O es cuina molt per passos, com amb les altres? Has fet més cosetes? Què tal l'experiència?
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: Olles programables

EntradaAutor: nb_30 » dg. feb. 22, 2015 11:10 am

Mara17 ha escrit:Últimament m'estic decantant més per aquesta opció. Em pots explicar una mica més com funciona? Realment ho poses tot a dins i "te n'oblides"? O es cuina molt per passos, com amb les altres? Has fet més cosetes? Què tal l'experiència?

Es cuina per passos? no tant com a la thermomix pero si que has de fer alguna cosa a part. Per exemple,sellar la carn o fer una mica de sofregit, depen de la recepta.
Algunes de les receptes que faig a la crock per si et serveix:

Llenties. Faig una mica de sofregit de ceba i tomaquet i ja ho poso a la olla amb la verdura i os de pernil. I ho deixes 4 hores i t'oblides.

Pollastre rostit. Fregeixo uns alls i la carn. Ho poso a la olla i tambe 4/5 hores i m'oblido.

Fricando. Enfarino i fregeixo la carn, una mica de sofregit de tomaquet i ho poses a la olla. 5 hores i ja ho tens.

Samfaina. Talles la verdura, jo ho faig a la thermo, ho poses a la olla amb el tomaquet. 3-4 hores i ja esta.

Crema de carbassa. Talles la carbassa amb patata, cobreixes d'aigua i 3 hores ja tens feta la verdura. A part faig sofregit de ceba a la thermo, poso carbasaa i ho trituro.

El millor, es q no has d'estar tant pendent de la coccio com amb la thermomix, per exemple. I la olla gasta com una bombeta!!!

Ara estic fent ensaladilla russa, mentre es fa la verdura, tranquil.lament faig altres coses. A vegades vaig a comprar i tot o al parc amb la nena.

Jo n'estic encantada i tant de bo l'hagues descobert abans!
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Olles programables

EntradaAutor: Mara17 » dg. feb. 22, 2015 3:47 pm

Gràcies! I entre una crema de carbassa a la thermo, que es fa molt ràpid i aquesta et quedes amb la de la crock? Té força capacitat, oi? Deu anar bé per fer una mica de rebost.

Amb plats com samfaina i estofats segur que queda millor, perquè la thermo a mi no m'agrada gaire el resultat que dóna. Molts cops els faig a l'olla, aquest tipus de coccions.
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge

Torna a “Màquines i estris per cuinar”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::