olla gm o altre?

Thermomix, panificadora, iogurtera, babycook, robots de cuina...
ELE
:: granota
:: granota
Entrades: 235
Membre des de: dj. gen. 16, 2014 12:34 pm

olla gm o altre?

EntradaAutor: ELE » dc. abr. 13, 2016 3:38 pm

Hola noies,

La meva germana es va comprar la termomix I esta encantada, pq ella no sabia cuinar, I ara amb això,s'apanya força be.

Pero penso que no es el robot de cuina que necesito I amb el que val! :-) a mes, jo quan cuino,faig molt I congelo...I amb la termomix...el nombre de racions son limitades...
Jo cuino, I tiri molt d olla expres I forn, pero el temps m'apremia I cada cop vull fer les tasques mes facils...I rapides ...no sé si.m'explico...jaja!

Vaig trobar interessant la olla gm, I d fet, he estat a punt d comprar-la...pero al darrer moment, m agafen dubtes!

Pels pastissos tinc el tipic robot q bat a punt d neu amb un parell d'estris intercanviables, amb el.minipimer trituro I amb olla expres faig cremes d verdures bonissimes, carn estofada I llenties...

Creieu que una olla programable m'estalviaria temps? Olla gm o potser chef2000? Es fan presentacions d aquests electrodomestics?

Gracies!
neulita
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. feb. 19, 2013 8:08 am

Re: olla gm o altre?

EntradaAutor: neulita » dl. nov. 07, 2016 5:45 pm

Hola!
Volia obrir un fil per preguntar el mateix i he vist el teu! Et vas comprar la GM al final? SI és així, n'estàs contenta?
Jo la vull bàsicament pel que deies tu i no sé si acabarà solucionant-nos bona part de la feina o acabarà sent un trasto més a la cuina.
Gràcies pel teu temps!
Imatge
ELE
:: granota
:: granota
Entrades: 235
Membre des de: dj. gen. 16, 2014 12:34 pm

Re: olla gm o altre?

EntradaAutor: ELE » dg. jul. 02, 2017 7:21 am

Hola! Doncs no vaig comprarla! Ara el q faig és quan cuino, cuino a tope x dos o tres dies, p.ex,forn I focs I faig q si les verduretes al forn d acompanyament, la escalivada, la crema d verdures, les patates al forn, les llenties, hummus...
El q puc ho congelo, resta nevera I amb aixo ja tinc dinars I sopars mig enllestits. Dp faig um cuscus q es rapid,I mel barrejo amb les verduretes o agafo Ia escalivada I faig la torrada I li poso formatg cabra, gratino I llestos
El q faig ara es buscar receptes I receptes q pugui deixar mig fetes
P.ex, faig la salsa macarrons I la congelo, el diaq q vull ja ho tinc mig fet
Penso q el mes important es planificarte, pq el robot sense planificacio tampoc crec em soluciones res

Tu com t organitzes?

D totes formes, li dono voltes a la thermomix. Pq una amiga se l ha comprat I veig qq li treu mes rendiment q ma germana, I realment pica molt be, I mira, x picarm.aliment aniria mes rapida...tb emno va ensenyar a fer un risotto amb la thermo I surt prou bo I t estalvies anar remenant

Ja veure

D moment, intento facikitarm la vida optimitzsnt el temps d cuina, I sbt, provar I buscar receptes

Una abraçada
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: olla gm o altre?

EntradaAutor: Jomateixa82 » dt. jul. 18, 2017 11:25 pm

Hola!

Doncs jo m'estic rumiant això de la thermomix i tinc molts dubtes, ja que la inversió que suposa no és petita!!
El problema és que ara hi ha una oferta i acaba el dilluns vinent... I no he vist cap presentació ni res...

Les que ja la teniu, val realment la pena? S'amortitza?

Gràcies!!
Avatar de l’usuari
samsung
:: conillet
:: conillet
Entrades: 393
Membre des de: dg. oct. 28, 2012 9:47 pm

Re: olla gm o altre?

EntradaAutor: samsung » ds. oct. 06, 2018 7:43 am

Ui què bé trobar aquest post!
Justament fa temps que em va pel cap fer-me amb una OLLA LENTA. OLLA PROGRAMABLE o Robot de cuina (tipus termomix) però no acabo de saber què convé més....

El que està clar és que ho vdriem per fer menjars casolans de cullera, estofats i usar-la a diari per a família de 4 i que ens tregui feina de cuina, poder estar pels peques mentre es cuina el ranxo.

Com ho veieu?

Torna a “Màquines i estris per cuinar”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::