Revetlla

Nadal, sant Esteve, aniversaris, festes, comiats, àpats multitudinaris, pica-pica.....
Avatar de l’usuari
sipamasil
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1818
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 11:27 pm

Revetlla

EntradaAutor: sipamasil » dg. juny 21, 2009 8:54 pm

Hola!
Com fa poquet que ens hem canviat de pis, per la Revetlla de Sant Joan ens juntem amb uns amics per ensenyar-li's el pis.
Farem algo senzillet pica-pica, embotits... però m'agradaria preparar alguna coseta original i que no requereixi gaire temps de preparació, ja que aniré justeta.
Segur que teniu un munt de receptes, em doneu idees?
Merci!
RA26
:: papallona
:: papallona
Entrades: 112
Membre des de: dl. març 31, 2008 10:34 am

Re: Revetlla

EntradaAutor: RA26 » dl. juny 22, 2009 8:09 am

El que a vegades faig jo i que agrada es un Pastis Vegetal.
El pots tenir fet i guardat a la nevera.

Ingredients
Pa de motllo tallat a lo llarg, ( hi ha forns de pa que ho fan, sino en botigues especialitzades ho trobaras)
Enciam
Tonyina de llauna en oli d'oliva
Maionesa (si no la pots fer tu, et recomano una ligh)
Tomaquets per sucar
Tomquets
Ous durs

Suco les llesques amb els tomaquets, i posso la maionesa .
Es tracte de fer pisos. Jo en faig un de ou dur ratllat, un altres de tonyina ven escureguda, un altre d'enciam tallat en juliana molt primet, i tomaquet talladet ben primet.
A sobre de tot jo hi posso enciam , i el pots decorar amb rodanxes d'ou, amb olives , amb esparecs , amb pebrot escalivat, aixo al gust.
Avatar de l’usuari
bipa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1636
Membre des de: dg. abr. 06, 2008 7:21 pm
Ubicació: Maresme
Contacta:

Re: Revetlla

EntradaAutor: bipa » dl. juny 22, 2009 8:37 am

Queda molt vistos a la taula (tot i que no alimenta gaire...) fer unes brotxetes fresques posant coses tipus: una oliva, un tomaquet xerri, una mini bola de motzarel.la, un tros de tronquet de cranc,.... i amb mitges pomes li claves les brotxetes i en fas un parell o tres de ramells. Es facil i vistos ;-)
Imatge
Imatge

Les meves cosetes.... http://qzetes.blogspot.com/
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: Revetlla

EntradaAutor: edae » dl. juny 22, 2009 8:55 am

També pots fer enrrolladets de pa bimbo, amb sobrassada, philadelphia i pernil dolç, mantega i salmó, queda molt maco de veure!

Agafes una llesca de bimbo i l'untes amb la sobrassada, la mantega, del que els vulguis fer, enrolles la llesca i ho tenques amb film (com una butifarra). Ho poses a la neverea i quan ho necessitis, treus el film i talles petites llesques. Té la ventatge que ho pots deixar fet del dia abans, o del matí, i que a última hora només has de tallar.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: Revetlla

EntradaAutor: Momo » dl. juny 22, 2009 3:17 pm

Pots fer una Quiche. És molt fàcil de fer i la pots deixar feta del dia abans...

Et deixo l'enllaç del meu bloc: http://www.niniscooking.com/2008/09/03/quiche/
Avatar de l’usuari
Elbereth
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2318
Membre des de: dv. juny 06, 2008 2:15 pm

Re: Revetlla

EntradaAutor: Elbereth » dt. juny 23, 2009 10:03 am

Jo aquesta nit m'animaré a fer una versió de la recepta de la Ra26!
Faré mini-bocaditos vegetals! En comptes de un gran pa de motllo a lo llarg, he comprat bimbo sin corteza blanc i de dos en dos els anire farcint...alguns amb enciam, maionesa, i tonyina....i altres amb enciam, maionesa i pavo...despres el tallaré fent 4 quadradets de cada "entrepa" i clavaré una oliveta amb escuradents a sobre per que quedi mes vistos!
Ah! I la meva mega-truita de patates amb ceba que no falti!!
Bon apetit i bona revetlla!!!
nius
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

Re: Revetlla

EntradaAutor: nius » dt. juny 23, 2009 7:30 pm

Potser ja és massa tard, però una truita de patata i ceba feta al microones: menys oliosa i molt més rapida de fer :ok:

talles 1 patata gran, o 2 o 3 de petites a quadrets petitons; el mateix amb 1 ceba. Ho poses dins un bol, un rajolinet d'oli i ho tapes amb film. 4 minuts al microones.
Mentrestant bats 3 ous, una miqueta de sal. Poses la paella al foc, amb una mica d'oli.
Quan pita el microo, ho barreges al plat amb els ous, i cap a la paella. Ràpid de coure i, sobretot, BONÍSSIMAAAAAAAAA!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
sipamasil
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1818
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 11:27 pm

Re: Revetlla

EntradaAutor: sipamasil » dl. juny 29, 2009 11:46 am

Hola, guapes!
Moltes gràcies per les vostres idees!
A part dels embotits, pà amb tomàquet, truita...Vaig probar una cosa. Un nius d'ensaladilla rusa (natural) que vaig fer al migdia. Faig fer unes cistelletes amb massa per crestes de tonyina, les vaig ficar uns minuts al forn i desprès les vaig farcir amb l'ensaladilla i vaig posar una gamba pelada a sobre. Vaig posar-les en una safata en mig la taula, quedava super vistós i no va quedar ni una!!!
Nius: mai he fet la truita al micro, ho probaré un dia, a veure com em surt.
Gràcies, de nou!

Torna a “Tenim convidats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::