sopar per 12 persones!

Nadal, sant Esteve, aniversaris, festes, comiats, àpats multitudinaris, pica-pica.....
Avatar de l’usuari
raquel79
:: dinosaure
Entrades: 7784
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 12:22 pm

sopar per 12 persones!

EntradaAutor: raquel79 » dl. des. 14, 2009 3:22 pm

woles... nenes, a veure si em doneu un cop de mà! (segur)
divendres és el meu aniversari, i dissabte segurametn direm als de la colla que vinguin a dinar a casa... total, que ens ajuntarem unes 12 persones...
i no sé si és l'embaràs o què, però estic d'un mandrós...
no sé què fer per sopar que no m'hagi de liar gaire, i no sigui especialment complicat... si fossim pocs, encara, però 12 ufff....
em podeu donar un cop de mà amb el "menú"? estic super off... i tant ratllada que m'estic plantejant no fer res... ?-) :-((
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
cristina1671
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 562
Membre des de: dv. nov. 16, 2007 4:08 pm
Ubicació: L'Hospitalet Llobregat (Barcelona)

Re: sopar per 12 persones!

EntradaAutor: cristina1671 » dl. des. 14, 2009 3:25 pm

Per què no fas una mena de pica-pica: croquetes, quiche (de la Sirena), pa amb tomaquet i embotit, calamars a la romana per picar, etc. amb unes amanides d'aquestes bosses ja preparades, hi poses uns granets de magrana i a una altra unes pipes pelades o unes anous i queden molt bé...
A més, si et va bé, també pots fer d'entrant una mica de brou o fer una sopa de ceba (amb el mateix brou i a sobre li poses formatge i ho gratines),....

Aix no sé... xxo.0.o
Imatge


Imatge
Avatar de l’usuari
pigadeta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4871
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
Contacta:

Re: sopar per 12 persones!

EntradaAutor: pigadeta » dl. des. 14, 2009 3:27 pm

Sobretot..... si no t'apeteix o o veus una muntanya simplifica't la vida!!!

O sigui que tira de menjar fet (jo tinc clissats uns canalons!!!) o sino algo que ho puguis deixar fet amb tranquilitat el dia abans o pel matí tranquilament i no et peri massa temps.

Per cert es dinar o sopar... a veure si podem venir, je,je,je
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: sopar per 12 persones!

EntradaAutor: Ítaca » dl. des. 14, 2009 3:57 pm

Noia, no et compliquis... pica-pica i au!
Nosaltres és el q fem sempre... pa torrat amb tomàquet, una mica d'embotit, una mica de paté amb torradetes, croquetes, amanides i tira milles tu!
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
raquel79
:: dinosaure
Entrades: 7784
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 12:22 pm

Re: sopar per 12 persones!

EntradaAutor: raquel79 » dl. des. 14, 2009 4:40 pm

ei, noies, esteu totes convidades... jejejee...
crec que us faré cas... és que sempre penso que fer un pica pica és més feina al final que no pas fer un plat...
penso que faré un parell bo d'amanides, formatges, pates, pa amb tomàquet, un parell de truites, embotit i unes pizzes... i andando, tu...
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
raquel79
:: dinosaure
Entrades: 7784
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 12:22 pm

Re: sopar per 12 persones!

EntradaAutor: raquel79 » dl. des. 14, 2009 4:40 pm

ei!!! esteu super convidades... :ok:
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: sopar per 12 persones!

EntradaAutor: neuetes » dl. des. 14, 2009 5:21 pm

Jo crec que per un sopar és lo millor!! un pica-pica amb torradetes de salmó i de paté, coques de samfaina, pizzes, pa amb tomàquet amb embotit, una mica d'amanida, unes olivetes, patates chips, ...

Ummmm, quina gana que m'està venint!!
SINDRIA
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2472
Membre des de: dc. ago. 05, 2009 11:36 am

Re: sopar per 12 persones!

EntradaAutor: SINDRIA » dl. des. 14, 2009 6:00 pm

tic totalment d'acord.natres sempre que venen els amics( us aseguro que ultimament son moltes pq som els unics que tenim casa)fem pica pica de torradetes, canapes, truita, pizza...i andando!!!!ara ja no faig ni postre si el troben a faltar que el portin ells!!!
pq venen quan esta tot fet i parat.. xxo.0.o
per cert a la sirena venen uns mini canapes boniiiiiiiiiiissiiiiiiiiiims i nomes s'han de posar al forn i pintar-los amb ou. neu:-D
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
riglesias
:: peixet
:: peixet
Entrades: 275
Membre des de: dt. oct. 13, 2009 5:06 pm

Re: sopar per 12 persones!

EntradaAutor: riglesias » dl. des. 14, 2009 6:03 pm

Totalment d'acord, el pica pica agrada a tothom !!!! i sempre queda bè
Imatge
annap
:: peixet
:: peixet
Entrades: 280
Membre des de: dc. set. 17, 2008 4:30 pm

Re: sopar per 12 persones!

EntradaAutor: annap » dl. des. 14, 2009 6:04 pm

hola, jo moltes vagades tinc aquest tipus de sopars/ dinar.
una cosa bona bonita i molt barata..
espaguetis amb xampinyons i ceba... (un petit aperitiu, (que no hagis de fer re nomes treure de la bosa) plat únic amb un bon postres... i llestos)
els espaguetis no es que siguin cars.. aprox el kg a - de 1e
llavors els bolets al mercadona venen boses congelades de 400g crec que no arriba als 2e amb 2 tens x bastant, i si no temns ganas de tallar ceba del mercadona tb congelada...

bolets i ceba (descongelat millor) a una paella gran si no a un "cazo"/ olla amb oli, i a fer-se uns 40min a foc baix al gust de sal i vas remenant (els bolets a mida que es van fer agafas estisores i li fas un tall ja que ni ha que son molt grossos), no has de estar tota l'estona, de tant en tant remenar... no es gaire fina, apenas embruta...

llavors plantes a taula espaguetis en un bol i els boletons amb un altre ( per si algú no li agrada)

de postres... x exemple si tens copes de vidre poses una mica der mermelada que t'agradi al fons i l'omples amb iogurt grec que queda de mort!, sinó els pastissos aquestos de 15min que venen x preparar...

molta sort! :P un aperitiu complert sembla que no, però es feina, a no ser que treguis el pa, els tomàquets..., i la gent vagi fent poc a poc i no ho tinguis que tenir preparat.
pesol
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

Re: sopar per 12 persones!

EntradaAutor: pesol » dl. des. 14, 2009 6:36 pm

jeje! jo moltes vegades també tinc aquest dilema!
Per una banda no m'agrada el fet de treure'ho de la bossa o descongerla-ho i ja està però per l'altre banda elaborar-ho jo mateixa és una feinada!

El que he fet algunes vegades és un parell d'amanides bones de primer. I de segon truites i/o pizzes.
Quan faig truites doncs: de patates, de carbassó, de ceba, de xampis, d'espinacs. Una mica de pa amb tomàquet i andando... A més la avantatge és que les truites les pots tenir fetes abans, fins i tot del matí. Si cal s'escalfen un amica i ja està.
Si faig pizzes, compro les masses de pizza buitoni maxi (una pizza molt gran) i li poso de tot carbassó/ceba/xampis o bé tomàquet natural/formatge/tonnyina o amb gambetes de la sirena. Queden molt bones i dóna més la sensació que t'ho has currat. Les pizzes també les pots deixar preparades i al moment de començar a menjar l'amanida la poses al forn...

A mi quan ve gent m'agrada esmerçar-m'hi una miqueta, potser faig això ara que no tinc criatures. Ja us explicaré quan en tingui... neujor:-)
Avatar de l’usuari
Castanyeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2680
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

Re: sopar per 12 persones!

EntradaAutor: Castanyeta » dl. des. 14, 2009 7:30 pm

Jo també penso que un pica pica dóna més feina que segons quins menús amb un primer i un segon, o una amanida d'entrant i un plat fort.

Si vols poca feina, una amanida de llenties (les compres ja bullides, millor en una botiga de llegums que de pot del súper) amb una ceba grossa picada, pastanaga ratllada grossa o picada menuda, i una vinagreta amb força vinagre i menta, queda superbo, omple, es fa en un santiamén i queda més bona encara d'un dia per l'altre.
I de segon, alguna cosa al forn o una carn rostida, que es fan soles (passa pel post del forn o el de l'olla express), acompanyada amb arròs blanc o amb puré de patata i vas que xutes.
Els convidats que portin beguda i postres i andandu...
Imatge

+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
Imatge . Imatge
Imatge . Imatge
Avatar de l’usuari
elikar
:: papallona
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: dg. juny 21, 2009 9:18 am

Re: sopar per 12 persones!

EntradaAutor: elikar » dl. des. 14, 2009 7:37 pm

Uff...el pica pica dona molta feina...sobretodo si son coses calentes!!
Jo no m'ho pensaria, amb la panxulina i tot, agafaría sopar preparat....i sino faría paninis de sabors variats...ràpids y fàcils...amb unes amanides xules i llestos....
Quina ganaaaaa!! neujor:-)
Imatge
Avatar de l’usuari
luva
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1438
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 1:22 pm

Re: sopar per 12 persones!

EntradaAutor: luva » dl. des. 14, 2009 7:57 pm

La Síndria ha anomenat uns canapés de la Sirena, se'n diuen mini-delicies, hi ha de pernil dolç amb formatge, de sobrassada i de tunyina. No són molt cars i només els poses al forn, jo mai els he pintat amb ou, potser li donen un altre toque. L'altre dia els vaig posar d'aperitiu al meu aniversari i van triomfar!
1/5/12 TE+dia de la mare, gràcies per aquest regal!
5/1/12 El dia més feliç de les nostres vides, el teu naixement!

17/5/15 TE + un@ germanet@ per la nostra princesa!
Avatar de l’usuari
raquel79
:: dinosaure
Entrades: 7784
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 12:22 pm

Re: sopar per 12 persones!

EntradaAutor: raquel79 » dt. des. 15, 2009 8:25 am

nenes, sou unes cracks... quin munt d'idees m'esteu donant!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
SINDRIA
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2472
Membre des de: dc. ago. 05, 2009 11:36 am

Re: sopar per 12 persones!

EntradaAutor: SINDRIA » ds. des. 19, 2009 5:06 pm

luva ha escrit:La Síndria ha anomenat uns canapés de la Sirena, se'n diuen mini-delicies, hi ha de pernil dolç amb formatge, de sobrassada i de tunyina. No són molt cars i només els poses al forn, jo mai els he pintat amb ou, potser li donen un altre toque. L'altre dia els vaig posar d'aperitiu al meu aniversari i van triomfar!



siii akestos son molts bons tb!!!pero em referia a uns amb la caixa negra que son de marisc, mini frankfurts, formatge...a la que vaig jo no esan amb els altres esstan a la nevera amb les coses de nadal, potser ho fan especial per akestes festes.. xxo.0.o
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
luva
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1438
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 1:22 pm

Re: sopar per 12 persones!

EntradaAutor: luva » ds. des. 19, 2009 6:12 pm

Sindria aquests també els conec, però trobo que són un pèl cars, de tota manera si l' ocasió s'ho val!
1/5/12 TE+dia de la mare, gràcies per aquest regal!
5/1/12 El dia més feliç de les nostres vides, el teu naixement!

17/5/15 TE + un@ germanet@ per la nostra princesa!
SINDRIA
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2472
Membre des de: dc. ago. 05, 2009 11:36 am

Re: sopar per 12 persones!

EntradaAutor: SINDRIA » dg. des. 20, 2009 7:54 pm

neu:-D neu:-D Sincerament no vaig mirar el preu... xxo.0.o xxo.0.o pero son molt molt molt bons!!!!jo el que faig es barrejar les bosses dels dos i tinc per dos cops, aixi vario mes. abans a la sirena de vora casa mamare els venien a pes!!!i era molt millor..pero ara tot vaa envasat..
aps i lo del ou es per a que kedin mes dauradets pero per res mes...jo sempre li posso.
petunets!!
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
raquel79
:: dinosaure
Entrades: 7784
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 12:22 pm

Re: sopar per 12 persones!

EntradaAutor: raquel79 » dl. des. 21, 2009 8:20 am

nenes, només dir-vos que us vaig fer cas i vaig fer moooolt de picoteo, i unes postres... al final erem tan sols 8, però va anar genial el sopar! :ok:
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
NyiNyi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1271
Membre des de: dl. set. 08, 2008 9:32 am

Re: sopar per 12 persones!

EntradaAutor: NyiNyi » dl. des. 21, 2009 11:18 am

Perfecte Raquel!! així tot ressolt!!! :ok:

Tinc mig paquet d'això que diueu de la sirena al congelador.
Estàn boníssims, però si que són un pèl cars. Bé, jo no sé vosaltres, però la Sirena ho trobo caríssim tot!!!! tot i que sí que tene coses molt bones.
Cada instant és únic i no es repetirà!

Imatge

Torna a “Tenim convidats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::