pastis primer aniversari

Nadal, sant Esteve, aniversaris, festes, comiats, àpats multitudinaris, pica-pica.....
Avatar de l’usuari
san
:: tigre
:: tigre
Entrades: 729
Membre des de: dc. ago. 06, 2008 4:22 am
Ubicació: osona

pastis primer aniversari

EntradaAutor: san » dv. març 26, 2010 3:19 pm

L'erik el dia 3 fa u anyet , que gran ja !!! Vull ferli jo el pastis , hem fa ilu,pero sincerament soc un fracas amb el pastisssos la ultima vegada hem va quedar com una pedraaaaaaaaaaaa, vaja fatal.
Algu sap alguna recepte sencilla, i q ell pugui menjar.Moltes gracies.
Imatge


Imatge
Avatar de l’usuari
piruleta
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 11:09 am
Ubicació: Granollers

Re: pastis primer aniversari

EntradaAutor: piruleta » dt. març 30, 2010 9:09 am

No et desesperis San, et passo una recepta de pastís que no falla mai!!!

INGREDIENTS:
-1iogurt (amb aquesta mida).
-2de sucre.
-3 de farina.
-1/2 d'oli (suau).
-1sobre de llevadura (Royal o similar).
-3 o 4 ous.
-1 pessic de sal.

Tot barrejat, en un motlle (unta'l una miqueta amb oli que no s'enganxi el pastis), al forn una 1/2 horeta a uns 175-180º.
No té cap complicació i amb aquesta recepta base pots fer mil variants. Si hi afegeixes xocolata desfeta al microones o al bany maria i un polsim de colacao, queda "de vici"!!!

I et passo un truquet, en un pot als fogons poses un parell de dits d'aigua i sucre (bastant), deixes que es vagi reduint i quan ja gairebé estigui i tires un rajolinet de moscatell, vi bo... a foc alt pqeuè evapori l'alcohol, després punxes el pastís per tirar-li per sobre o l'obres per la meitat i li poses allà.... quedarà tobet durant més dies dels que t'imagines i li dòna el toc de gràcia.
Espero no haver-te atabalat!!!

Molta sort i felicitats al peque!!
Avatar de l’usuari
san
:: tigre
:: tigre
Entrades: 729
Membre des de: dc. ago. 06, 2008 4:22 am
Ubicació: osona

Re: pastis primer aniversari

EntradaAutor: san » dt. març 30, 2010 2:06 pm

Moltes graciessssssssssss!! ho provare de fer , encara q el meu home ja esta convençut q haura d'anar a buscar corrent un pastis per l'erik pq el meu sera inmenjable.Moltes gracies pirulet :ok: :ok:
Imatge


Imatge
Avatar de l’usuari
piruleta
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 11:09 am
Ubicació: Granollers

Re: pastis primer aniversari

EntradaAutor: piruleta » dt. març 30, 2010 3:45 pm

No dona, no pateixis que deixaràs al teu marit ben impressionat!!! Desprès la pots cobrir amb xocolata i espectacular!!!
Avatar de l’usuari
san
:: tigre
:: tigre
Entrades: 729
Membre des de: dc. ago. 06, 2008 4:22 am
Ubicació: osona

Re: pastis primer aniversari

EntradaAutor: san » dg. abr. 04, 2010 3:47 am

Piruleta, molts gracies avui ha sigut el cumple del meu nen, 1 nayet, i he seguit les teves instruccions i un 10, el meu home ha uqedat bocaoberta pq no ha hagut d'anar corrent a comprar un pastisss !! yuuuuuuuuuuuuguuuuuuuuuuu

He fet el pastis llavors he desfet al baño maria una rajola de xocolata amb llet, le tirat per sobre , llavors he possat lacasitus amb el nom del nen, i de veritat me quedat contenta i tothom deia que estaba bo(venint de les meves mans algu dificil pero ho he aconseguit, mil gracies guapa!
Imatge


Imatge
Avatar de l’usuari
piruleta
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 11:09 am
Ubicació: Granollers

Re: pastis primer aniversari

EntradaAutor: piruleta » dt. abr. 06, 2010 3:14 pm

Qué bé San, això vol dir que ara ja pots començar a probar coses noves, que és fantàstic i fer pastissos és massa fàcil i ràpid!! a més als pequenyajos els encanta!!! Passa't pel post CUINA AMB AMOR!
Allà la gent va penjant receptes i està molt bé!!!

Torna a “Tenim convidats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::