MENÚ PER 40 PERSONES

Nadal, sant Esteve, aniversaris, festes, comiats, àpats multitudinaris, pica-pica.....
Avatar de l’usuari
ANNACG
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dc. set. 29, 2010 11:10 am

MENÚ PER 40 PERSONES

EntradaAutor: ANNACG » dj. oct. 14, 2010 5:49 pm

Hola a tothom.... tenim pensat fer el bateig de la nostra filla a casa, però serem unes 40 persones i no sabem que fer de menú. Ha de ser un dinar i estem mirant la possibilitat d'anar a buscar el menjar preparat o fer-lo nosaltres. En aquest cas necessito ideas!!!!!!!!!!!!! Ajudaaaaaaaaaaa please!!!
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: MENÚ PER 40 PERSONES

EntradaAutor: neuetes » dj. oct. 14, 2010 6:01 pm

Jo et recomanaria que si no vols massa feina, busquis un càtering.
Però si et fa gràcia fer-te el menjar tu, et recomano que facis coses que les pugis tenir fetes del dia abans o de molt d'hora al matí i que no hagis de còrrer al mateix moment.
Podries començar amb uns aperitius freds o calents. Et passo un parell de webs que he trobat: http://lacuinadangels.blogspot.com/2009 ... itius.html
http://criatures.cat/seccio/blogs/amani ... aperitius/

I després fer un segon plat. Jo tiraria del forn, és pràctic i no embrutes gaire. Alguna cosa que puguis fer el dia abans o deixar-ho fet de molt de matí i abans de servir donar-li un cop de forn i llestos. Et passo un post on parla de receptes de forn: viewtopic.php?f=53&t=13726

Que vagi molt bé!!
Avatar de l’usuari
makuita
:: rateta
:: rateta
Entrades: 152
Membre des de: dg. juny 06, 2010 9:00 am
Ubicació: Malgrat de Mar

Re: MENÚ PER 40 PERSONES

EntradaAutor: makuita » dj. oct. 14, 2010 8:31 pm

Annacg per que no fas una mica de pica y fas un suquet de peix aixo el pots deixar fet la nit anterior...al dia seguent esta mes bo

no se ....es una idea
Avatar de l’usuari
ANNACG
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dc. set. 29, 2010 11:10 am

Re: MENÚ PER 40 PERSONES

EntradaAutor: ANNACG » dj. oct. 14, 2010 8:46 pm

gràcies per les ideas. Ara no ting temps però demà mirare els enllaços que m'heu passat. Hem estat pensant a agafar uns pollastres a l'ast i només preparar un pica-pica de primer.
Avatar de l’usuari
Charliemi
:: tigre
:: tigre
Entrades: 747
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:08 pm

Re: MENÚ PER 40 PERSONES

EntradaAutor: Charliemi » dj. oct. 14, 2010 11:50 pm

Et passo aquesta web que es d'una coneguda que es dedica a preparar aquest tipus d'esdeveniments però no com a catering sino que es desplaça ella al lloc en qüestió i et cuina el que hagueu acordat per si t'interesses: http://www.alvostregust.cat/
Avatar de l’usuari
criste
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 344
Membre des de: dt. set. 12, 2006 8:01 pm
Ubicació: Terrassa

Re: MENÚ PER 40 PERSONES

EntradaAutor: criste » dg. oct. 17, 2010 12:37 pm

Ostres jo per 40 persones ho compraria fet, és una bona idea lo dels pollastres i pica pica. No et deixis liar i compra-ho tot d'usar i llençar! :ok:
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
sil30
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1041
Membre des de: dt. maig 25, 2010 12:05 pm

Re: MENÚ PER 40 PERSONES

EntradaAutor: sil30 » dg. oct. 17, 2010 1:46 pm

Annacg, tenen raó, jo també crec per 40 persones et seria més còmode comprar-ho fet, o per lo menos una part. Jo penso que podries anar a una botiga de menjars preparats que et recomanin, i preguntar per plats que et siguin pràctics i més econòmics. Pensa que en una Rostisseria o botiga de plats preparats et sortirà més econòmic que contrectar un catering. Jo treballo en el negoci i si vols et puc orientar sobre preus o algunes idees.
El post de la Laia: viewtopic.php?f=91&t=23764

El dia 27-7-2011 a les 11.00h neix la nostra Laia. Ha nescut a les 41 setmanes. Pesa 3.160 kg i fa 49 cm. És la coseta més bonica que hem fet mai!!

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
naiara
:: gosset
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dc. maig 19, 2010 10:52 am
Ubicació: TARRAGONA

Re: MENÚ PER 40 PERSONES

EntradaAutor: naiara » dj. oct. 28, 2010 9:28 am

ostres kin mal de cap cuinar per 40!!!!!!!!!!

Torna a “Tenim convidats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::