Menú especial _ 25è aniversari

Nadal, sant Esteve, aniversaris, festes, comiats, àpats multitudinaris, pica-pica.....
pucpuc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

Re: Menú especial _ 25è aniversari

EntradaAutor: pucpuc » dl. nov. 15, 2010 3:13 pm

Podries intentar averiguar en quin restaurant es van casar i quin menu els van donar i fer el mateix menu i intentar decorar la taula com la van tenir aquell dia.
Avatar de l’usuari
hiolambda
:: pantera
:: pantera
Entrades: 850
Membre des de: dc. oct. 29, 2008 8:05 pm
Ubicació: Lleida

Re: Menú especial _ 25è aniversari

EntradaAutor: hiolambda » dl. nov. 15, 2010 3:35 pm

Però Ramtri, igual sí que t'ho pots fer venir bé per a preguntar-ho. Amb l'excusa de... "i abans com eren les bodes?". No crec que sospitin. És que em sembla molt bona idea.
Ara bé, no sé fa 25 anys... però fa 35, en famílies humils com la meva, els bodorrios no tenien menús com els d'ara i a veure si et sorprenen i només van fer uns berenars... :content:
Hiolambda
http://aquihodeixodit.blogspot.com.es/

Imatge

Imatge

Gairebé 1000 dies alletant als meus petits!!!
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: Menú especial _ 25è aniversari

EntradaAutor: edae » dl. nov. 15, 2010 4:29 pm

A les fotos del casament no es veu?? En el dels meus pares es veia el postre i el pastís, i la meva mare havia enganxat a l'àlbum el menú que la gent tenia a les taules. I preguntant a la gent vam saber cosetes del pica-pica.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
amaiam
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 546
Membre des de: ds. oct. 25, 2008 11:54 am

Re: Menú especial _ 25è aniversari

EntradaAutor: amaiam » dl. nov. 15, 2010 8:20 pm

Hola,

Ahir vam anr a dinar a casa d'uns amics i ens van fer un plat que estava impressionant, la veritat. Potser et serveix com a segon plat: una base de verduretes (porro molt important, pebrot verd i vermell, pastanaga i carbassó crec) fetes a la paella amb el seu propi suc i a sobre un tall de salmó cobert amb crema de llet rebaixada amb aigua.

Primer fas la base, després hi poses el salmó a sobre i al forn. quan falti poc, li tires la crema de llet amb aigua i ho gratines.

No en va quedar res al plat!

Una idea pel pastís: pastís de tiramisú, no tiramisú sol. Això sí que no tinc la recepta.

Amaiam
Imatge
NOVETATS SOBRE L'EMBARÀS DEL GUIU A:
9mesets.blogspot.com
ImatgeImatgeImatgeImatge
annap
:: peixet
:: peixet
Entrades: 280
Membre des de: dc. set. 17, 2008 4:30 pm

Re: Menú especial _ 25è aniversari

EntradaAutor: annap » dt. nov. 16, 2010 10:26 am

Ramtri ha escrit:
hiolambda ha escrit:Però Ramtri, igual sí que t'ho pots fer venir bé per a preguntar-ho. Amb l'excusa de... "i abans com eren les bodes?". No crec que sospitin. És que em sembla molt bona idea.
Ara bé, no sé fa 25 anys... però fa 35, en famílies humils com la meva, els bodorrios no tenien menús com els d'ara i a veure si et sorprenen i només van fer uns berenars... :content:



És que ja he fet i faig moltes preguntes perquès els hi estic fent un scrapbook! :ok:

He vist fotos i a veure no som de classe alta, el restaurant és el Balneari Termes Victòria (el meu bateig, Noces Or avis... i totes les celebracions les hem fet en allà) no sé si alguna el coneix! Però els meus pares es van casar al mateix dia que els meus tiets (la meva mare amb el seu germà!) així que era diferent... no sé...!


És bona idea el mateix menú, però serà el típic menú! Així que si alguna em vol donar idees o alguna web... benvinguda serà! :ok:


Hola! jo també em vaig casar al Termes Victoria! i de aixo fa any i mesos..
uhmmm sem acut.... que per celebrar-ho,,, en comptes de cuinar tu.. podries mirar perquè de tant en tant a termes Victòria fan menjars especials, t'ho dic perque quant nosaltres varem celebrar 1 any de casats vam trucar per preguntar si hi havia algun tipus de menú especial per celebració de 2 ja que ens feia il·lusió recordar-ho així i justament feien una Barbacoa i havia un grup de gent cantant, la veritat que ens va agradar molt.


també hiha una cosa que ens varen regalar per el casament... però surt mes car... es un Chef a domicili, esculls quin menú vols que els faci i els hi va a casa a cuinar.
Que això va ser genial la veritat :D Ens varen cuinar unes Vieires amb nata i parmesà... uhmmmm
http://www.barcelonaculinaria.es/

sobre fer tu el menú...
www.mundorecetas.com es l'únic que sem acut :P

Sort!

Torna a “Tenim convidats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::