Dinar diumenge

Nadal, sant Esteve, aniversaris, festes, comiats, àpats multitudinaris, pica-pica.....
núvol
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dj. març 04, 2010 8:20 am

Dinar diumenge

EntradaAutor: núvol » dj. març 10, 2011 9:59 am

Aquest diumengen venen a casa dues parelles d'amics i no sé què fer per dinar. Ja han vingut d'altres vegades i hem fet fideuà, llom amb ametlles, fricandó, pollastres a l'ast, llom amb pasta de full...i ja se m'acaben les idees. Us volia demanar suggeriments però que sigui fàcil i pràctic perquè pugui estar amb ells xerrant, és a dir, que no vinguin ells i tinguem que estar nosaltres a la cuina...

Gràcies.
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Dinar diumenge

EntradaAutor: noviachuky » dj. març 10, 2011 10:09 am

El diumenge passat vam fer el dinar de l'aniversari del Jan, erem unes 13 persones i el meu home va fer mandonguilles amb sipia i gambes i va quedar bonissim!

Petons
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
soleilua
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

Re: Dinar diumenge

EntradaAutor: soleilua » dj. març 10, 2011 11:59 am

i pollastre farcit??? el pots deixar fet i només s'ha d'escalfar!! fas un bon pica-pica sense matar-t'hi gaire (patates xips, fuet, olives, escopinyes...) i de segon el pollastre!

Jo el compro ja farcit, de pernil dolç i formatge; també n'hi de pinya i pernil dolç (a mi és que no m'agrada la pinya...), el truquillo és la salsa... sofregeix un parell o tres de tomàquets madurs, pastanaga, una mica de porro o ceba tendra, i quan estigui tot ben sofregit, tira-hi 1 got i 1/2 (o dos!) de cava o vi blanc (jo ho faig amb cava i queda deliciós!!), deixa que redueixi, inquan estigui reduït minipimmer per deixar la salseta a punt.. el possltre el pre-cuino sol, i quan li queda poc l'incrporo a la salsa (just abans de tirar-hi el vi o cava), i el torno a treure abans de passar el minipimmer (jejejej)...

Per servir-lo el tallem a trossos d'un dit més o menys i li posem la salsa per sobre... queda boníssim!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar de l’usuari
Lisa_Cat
:: peixet
:: peixet
Entrades: 286
Membre des de: dj. maig 20, 2010 6:04 pm
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Dinar diumenge

EntradaAutor: Lisa_Cat » dj. març 10, 2011 1:22 pm

Ei Noviachuky! em pots passar la recepta? que fa molt bona pinta!! :content: :content:
m'encanten les mandonguilles, i jo anava a proposar mandonguilles a la jardinera, però amb la salsa de la soleilua també poden estar bones!
si no, aprofitant que encara és hivern, què tal canelons?
Lisa ||*||

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
JOMAX
:: conillet
:: conillet
Entrades: 385
Membre des de: dv. feb. 18, 2011 9:04 pm
Ubicació: El Maresme

Re: Dinar diumenge

EntradaAutor: JOMAX » dj. març 10, 2011 1:40 pm

El tema de les mandonguilles queda molt bé.
Una bona idea és preentar-les amb un pinxo d'aquells de fusta, queda molt original, un tall de sepia una mandonguilla, sepia, mandonguilla.....
Sino també uns canelons de peix freds quedes molt bé (tonyina, gambetes, ou dur, rap,....el que vulguis) una capa a sota de tomaquet fregit, per sobre maihonesa i ou dur ratllat per sobre i quedem.. boníssims i expectaculars!!!
Ja ens diràs que fas finalment jajajj
c
Imatge

Imatge
núvol
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dj. març 04, 2010 8:20 am

Re: Dinar diumenge

EntradaAutor: núvol » dj. març 10, 2011 2:34 pm

Moltes gràcies a totes...no sabria per què decidir-me, així que el dilluns ja us diré el què.
Avatar de l’usuari
amaiam
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 546
Membre des de: ds. oct. 25, 2008 11:54 am

Re: Dinar diumenge

EntradaAutor: amaiam » dj. març 10, 2011 2:49 pm

Una recepta que queda molt bé i és còmoda de preparar és rap embolicat amb pernil amb salsa Idiazabal. Es pot fer amb rap o amb qualsevol altre peix que us agradi.

Amaiam
Imatge
NOVETATS SOBRE L'EMBARÀS DEL GUIU A:
9mesets.blogspot.com
ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
silviapml
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1767
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 7:18 pm

Re: Dinar diumenge

EntradaAutor: silviapml » dj. març 10, 2011 11:17 pm

Jo aquest diumenge faré arròs amb verdures, panses i pinyons i confit d'anec al forn.
El post de la bitxi: viewtopic.php?f=71&t=18573

Soc donant de llet materna!!

Imatge

Imatge
núvol
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dj. març 04, 2010 8:20 am

Re: Dinar diumenge

EntradaAutor: núvol » dv. març 11, 2011 7:28 am

Amaiam, ens podries passar la recepta, si us plau? Te molt bona pinta.

Gràcies.
núvol
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dj. març 04, 2010 8:20 am

Re: Dinar diumenge

EntradaAutor: núvol » dl. març 14, 2011 7:56 am

Finalment, el meu marit es va posar a la cuina i de primer una fideuà i de segon pollastre amb llimona....i jo tan preocupada!!!!

Gràcies.
Avatar de l’usuari
silviapml
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1767
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 7:18 pm

Re: Dinar diumenge

EntradaAutor: silviapml » dl. març 14, 2011 8:07 pm

núvol ha escrit:Finalment, el meu marit es va posar a la cuina i de primer una fideuà i de segon pollastre amb llimona....i jo tan preocupada!!!!

Gràcies.


Què bo!! Ens convides el proper cap de setmana?? neu:-D
Com fa el pollastre a la llimona?
El post de la bitxi: viewtopic.php?f=71&t=18573

Soc donant de llet materna!!

Imatge

Imatge
núvol
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dj. març 04, 2010 8:20 am

Re: Dinar diumenge

EntradaAutor: núvol » dt. març 15, 2011 6:36 pm

Us explico com es fa (les mides no les tinc perquè ho fa ell): tallar el pollastre a trossos (ell agafa els pits de pollastre i els talla en 5 o 6 trossos) i fregir-lo en una cassola, un cop fet retirar-ho i en aquesta mateixa cassola es fregeix el bacon (crec que posa un tarrina de les que venen a trossets) i una llauna de xampinyons sencers escurreguts, donar-hi dos o tres voltes i després afegir el pollastre ja fregit, una mica d'aigua, un rajolí de conyac i deixar uns 5 minuts a foc lent.

En el moment de servir (és a dir a última hora), estant encara calent, s'afegeix, prèviament dissolt en una tassa, el rovell d'un ou i el suc d'una llimona.

Espero haver-ho explicat bé, que us agradi i bon profit!!!
Avatar de l’usuari
silviapml
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1767
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 7:18 pm

Re: Dinar diumenge

EntradaAutor: silviapml » dc. març 16, 2011 8:47 pm

Ramtri ha escrit:
núvol ha escrit:Us explico com es fa (les mides no les tinc perquè ho fa ell): tallar el pollastre a trossos (ell agafa els pits de pollastre i els talla en 5 o 6 trossos) i fregir-lo en una cassola, un cop fet retirar-ho i en aquesta mateixa cassola es fregeix el bacon (crec que posa un tarrina de les que venen a trossets) i una llauna de xampinyons sencers escurreguts, donar-hi dos o tres voltes i després afegir el pollastre ja fregit, una mica d'aigua, un rajolí de conyac i deixar uns 5 minuts a foc lent.

En el moment de servir (és a dir a última hora), estant encara calent, s'afegeix, prèviament dissolt en una tassa, el rovell d'un ou i el suc d'una llimona.

Espero haver-ho explicat bé, que us agradi i bon profit!!!



Gràcies núvol!
Uff! Quina gana a aquestes hores...! :ok:



Boníssim!!! A veure si ho provo x*x*x
El post de la bitxi: viewtopic.php?f=71&t=18573

Soc donant de llet materna!!

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
goyty
:: papallona
:: papallona
Entrades: 135
Membre des de: dt. feb. 16, 2010 11:01 am

Re: Dinar diumenge

EntradaAutor: goyty » dl. març 21, 2011 1:20 pm

Quina pinta que té...

Jo tinc el meu cumple dintre de 2 setmanes i serem 10 adults... no tinc ni idea de fer de menjar....... Alguna cosa ràpida que amb la pancheta que tinc no tinc moltes ganes!!! :ufs:
Elsa pataki
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dl. juny 13, 2011 8:07 pm

Re: Dinar diumenge

EntradaAutor: Elsa pataki » dg. oct. 02, 2011 7:03 pm

jo t'indré visites d'aquí res i tinc pensat de primer fer una amanida de tomaquet, mozzarela i aguacate tot a lamines i fen forma de torre baixa que queda millor presentat, i per sobre amb oli mesclat amb olivada, i de segon provaré les mandonguilles amb sepia i pesols!!!

les meves cunyades sempre compren el menjar fet, però a mi sem cau la cara de vergonya convidar a algu a casa i donar menjar comprat...

Torna a “Tenim convidats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::