Menú Cap d'Any per a dummies

Nadal, sant Esteve, aniversaris, festes, comiats, àpats multitudinaris, pica-pica.....
Avatar de l’usuari
Ninetaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dc. des. 29, 2010 5:39 pm

Re: Menú Cap d'Any per a dummies

EntradaAutor: Ninetaa » dt. des. 11, 2012 4:39 pm

no sé si et servirá pero et posso el meu, que aquest any anirem a lo fácil: amanida tropical de primer: enciam, gambetes, palets de cranc, formatge, pinya, salsa rosa i el que et vingui de gust (vam votar entre sopa i amanida i va guanyar amanida). i de segon canelons,(sí, son més d'any nou pero han guanyat per majoria a les votacions jeje) els canelons els comprem fets a la carnisseria que surten molt bons i només li hem de fer la bechamel i gratinar.

Tot lo demés que se m'acut es bastant més elaborat (i mira que sóc cuinetes, pero per cap d'any em fa una madra....) i en realitat conto que l'important més enllá del menú es estar tots junts i passar una bona nit :ok:
Imatge

11/02/13 1a Fiv negativa
05/05/2014 2a fiv negativa
22/07/14 transfer 2 congeladets.
1/08/14 POSITIU!!! 11/09/2014 Legrat.
05/04/2015 Positiu beta 422! Seguiu lluitant petits!!


Imatge
Avatar de l’usuari
Muntcat
:: conillet
:: conillet
Entrades: 357
Membre des de: dl. gen. 12, 2009 5:27 pm

Re: Menú Cap d'Any per a dummies

EntradaAutor: Muntcat » dt. des. 11, 2012 9:05 pm

Un segon plat facilíssim i que queda molt bé és una mousse de tonyina (als meus nens -3 i 5 anys- els agrada molt). Et poso la recepta:
Mousse de tonyina
INGREDIENTS:
300 gr de tonyina fresca sense pell ni espines
3 ous
4 cullerades de tomàquet fregit
250 gr de beixamel espessa (si et fa mandra fer-la, hi pots posar 200 gr de crema de llet)
2 llesques de pa, sucades amb llet i escorregudes
1 culleradeta de brandi (opcional)
Sal
Una punta de pebre blanc i un pensament de nou moscada.

Preparació:
1.- Fer la beixamel i deixar-la refredar una mica.
2.- Posar tots els ingredients dins la batedora (la de tota la vida), fins que tinguis una massa homogènia. Ho poses en un motlle que pugui anar al microones i ho poses uns 7 minuts (jo ho tapo amb paper de cuina perquè no pugi massa). També ho pots fer al forn normal, però el temps és superior.

Algunes vegades he afegit gambetes d'aquestes cuites un cop ja està tot triturat per poder-les trobar en el pastís.
Aquest pastís també l'he fet amb salmó en comptes de tonyina i també queda molt bo.
Apa, bon profit!
pucpuc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

Re: Menú Cap d'Any per a dummies

EntradaAutor: pucpuc » dc. des. 19, 2012 3:37 pm

muntcat si es fa al forn saps quan temps i temperatura ho has de posar?
Avatar de l’usuari
Muntcat
:: conillet
:: conillet
Entrades: 357
Membre des de: dl. gen. 12, 2009 5:27 pm

Re: Menú Cap d'Any per a dummies

EntradaAutor: Muntcat » dj. des. 20, 2012 1:53 pm

Doncs no´ho he fet mai, però crec que amb el sistema de punxar-lo amb un ganivet veuràs si està fet o no. Si no està fet és com un flam.
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Menú Cap d'Any per a dummies

EntradaAutor: Ponioleta » dj. des. 20, 2012 3:37 pm

Ei, quisches o mini-quisches (crec que venen masses petites? es poden deixar fetes el dia abans o al matí. Les pots fer de verdures o també de formatge i beicon-

I tartaletes o vol-au-vents? s'acostumen a omplir amb verdures i beixamel o alguna salsa cremosa tipus de formatge. També s'hi poden posar gambes o llagostins.

O un pastís d'aquest que es fan amb ous+llet i espàrrecs o esbergínia o samfaina...O flams de verdures i formatge. Amb salsa de tomàquet o salsa de verdures o alguna salseta així?

Pastís de truites (és una mica matada de feina perquè has de fer moltes truites)

Brotxetes (com es digui) d'alguna cosa? verdures i pollastre o verdures i llagostins o verdures i calamars?

Estàs exigent, eh? xx:-D xx:-D
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
hiolambda
:: pantera
:: pantera
Entrades: 850
Membre des de: dc. oct. 29, 2008 8:05 pm
Ubicació: Lleida

Re: Menú Cap d'Any per a dummies

EntradaAutor: hiolambda » dl. des. 24, 2012 11:22 am

La meva aportació...

Hummus, per a dipejar o bé ho poses en petites copes com un entrant. Jo de vegades faig alguna crema i la presento en copes d'aquestes de cocktail i crec que queda xulo.

Mandonguilles de peix. La gent no està tan acostumada a les mandonguilles de peix. O bé, pots provar de fer bunyols de bacallà...

xxo.0.o
Hiolambda
http://aquihodeixodit.blogspot.com.es/

Imatge

Imatge

Gairebé 1000 dies alletant als meus petits!!!
Avatar de l’usuari
micrene
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. des. 11, 2012 10:11 am

Re: Menú Cap d'Any per a dummies

EntradaAutor: micrene » dj. des. 27, 2012 11:28 am

A casa de la meva sogra cuina el meu home i farà carn amb salsa de cabrales, que es senzill i ben bó. Ho pots acompanyar amb patates i uns quants entrants...nosaltres fem ous farcits i empanadilles....
Cristine Marie

La nostra princeseta va neixer el 08/10/2012

Torna a “Tenim convidats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::