Aperitiu per celebració casolà

Nadal, sant Esteve, aniversaris, festes, comiats, àpats multitudinaris, pica-pica.....
Nima
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. març 31, 2010 10:37 am
Ubicació: Girona

Aperitiu per celebració casolà

EntradaAutor: Nima » dt. feb. 11, 2014 8:48 am

Hola!!
Estem pensant en juntar a la familia per celebrar el naixement de la nostra petita... tot i que té 18 mesos!!
Pero no hem trobat el moment ni el lloc. Ara sembla que el lloc el tenim i la data serà per setmana santa.

Us volia demanar un cop de mà. Com no tenim pressupost per un restaurant i som 30 persones pensava fer-ho tot jo. A mes tipic del patates, olives, truites, croquetes, fuet, pensava en fer algo més d'aperitiu més xulu, però fet d'un dia per l'altre que podria fer?? ?-) ?-) estic en blanc :ufs: :ufs:
Em podeu ajudar? :-)

Moltes gràcies :-()-) :-()-)
Vivint una vida d'aventura amb tres fills :-)
Avatar de l’usuari
Nime
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Aperitiu per celebració casolà

EntradaAutor: Nime » dt. feb. 11, 2014 9:05 am

Et poso cosetes que he fet jo per a festes i són molt resultones i fàcils:

1. salsitxes de frankfurt embolicades amb pasta de full (d'aquesta comprada); poden ser de les minis (més feina) o de les grans, això sempre triomfa
2. palmeretes de xocolata, agafes la pasta de full, l'empastifes de nocilla, i la doblegues fent un rotlle, una horeta a la nevera, la talles per fer les palmeretes i al forn
3. mini-hamburgueses, ara en venen a tot arreu i els panets tb
4. plàtan tallat i posar xocolata desfeta/nocilla, almívar de llet i fruits secs triturats en diferents recipients i que cadascú es faci el seu plàtan dolç
5. xampinyons farcits
6. agafes pa bimbo i paté, unta el bimbo (sense crosta) amb el paté que vulguis, l'enrotlles i el talles a rodanxes, molt resulton
7. broquetes de mini boletes de mozarella i tomàquets cherry sobre una base de rúcula, poses l'oli al costat i que cadascú se l'amaneixi com vulgui
8. broquetes de ravioli al voltant d'una font amb salsa com ara pesto, tomàquet…
9. el guacamole acostuma a agradar molt també, si no tens temps per fer-lo o no en saps, el del Mercadona està de muerte
Imatge
saludoalaluna
:: papallona
:: papallona
Entrades: 134
Membre des de: dl. ago. 16, 2010 10:42 am

Re: Aperitiu per celebració casolà

EntradaAutor: saludoalaluna » dt. feb. 11, 2014 9:13 am

Ostres quantes idees!!! A mi tambe m ha anat de conya per celebrar l aniversari de la meva filla.

Gracies
Nima
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. març 31, 2010 10:37 am
Ubicació: Girona

Re: Aperitiu per celebració casolà

EntradaAutor: Nima » dt. feb. 11, 2014 9:17 am

Gràcies!!
Sí, sí, amb pasta de full faig un munt de coses pero si la faig la nit abans no valdrà res a l'endemà no creus?

La resta d'idees merci!!
Vivint una vida d'aventura amb tres fills :-)
Avatar de l’usuari
Nime
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Aperitiu per celebració casolà

EntradaAutor: Nime » dt. feb. 11, 2014 9:21 am

Les salsitxes sí que queden malament, però les palmeres les pots fer sense problemes, m'he oblidat dir que a més, un cop tallades, les has de banyar amb almívar o mel per a què quedin més dolces i cruixents :ok:

També les pots fer de sucre, en comptes de la nocilla, espolses un munt de sucre sobre la pasta de full i llestos :ok:
Imatge
Nima
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. març 31, 2010 10:37 am
Ubicació: Girona

Re: Aperitiu per celebració casolà

EntradaAutor: Nima » dt. feb. 11, 2014 9:23 am

Nime ha escrit:Les salsitxes sí que queden malament, però les palmeres les pots fer sense problemes, m'he oblidat dir que a més, un cop tallades, les has de banyar amb almívar o mel per a què quedin més dolces i cruixents :ok:

També les pots fer de sucre, en comptes de la nocilla, espolses un munt de sucre sobre la pasta de full i llestos :ok:


mmmm... que bones :ok: :ok:
Vivint una vida d'aventura amb tres fills :-)
Avatar de l’usuari
Nime
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Aperitiu per celebració casolà

EntradaAutor: Nime » dt. feb. 11, 2014 9:33 am

Més coses que em van sortint xD

1. gotets de iogurt, compres un pot de iogurt d'aquests grans, poses una base de mermelada del que vulguis (jo acostumo a fer srevir maduixa o prèssec), a sobre el iogurt i a dalt de tot galeta triturada i si vols xocolata ratllada (la galeta l'has d eposar en l'últim moment que si no s'estova)
2. xampinyons arrebossats, xampinyons sencers, els banyes en ou i els passes per una barreja de parmesà ratllat i pa ratllat, a la fregidora i llestos
3. hummus (el del Mercadona també està bé si no el vols fer tu)
4. galetes rodones salades, formatge de cabra, una mora i un toc de mel
5. Els rotlles de bimbo d'abans, en comptes de patè, amb salmó fumat i una mica de salsa tàrtara
Imatge
pesol
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

Re: Aperitiu per celebració casolà

EntradaAutor: pesol » dt. feb. 11, 2014 10:18 am

Mmmmm! m'està agafant una gana!!!!

Afegeixo dues coses. Hi ha unes tarteletes petites al mercadona que dónen molt de joc:

1. Tarteletes amb escalivada tallada petiteta i formatge de cabra gratinat

2. Tarteletes amb ceba carmelitzada i formatge de cabra gratinat
Avatar de l’usuari
tristantao
:: gosset
:: gosset
Entrades: 438
Membre des de: dt. juny 14, 2011 9:47 am

Re: Aperitiu per celebració casolà

EntradaAutor: tristantao » dt. feb. 11, 2014 2:16 pm

Quines bones idees!
Pots fer quichés del que vulguis: xampi.yns, bacon, brècol, pernil dolç o salat... Milers de combinacions!!

Nosaltres a la fleca també comprem uns panets petits de diferenta llavors (sèsam, pipes, panses...) i fem minientrepanets que queden boníssims!

Ja ens explicaràs què tal!

Torna a “Tenim convidats”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::