Grup per perdre pes: NADAL 2018!

Els trucs per aprimar-se, plats que ens ajudaran a millorar la nostra alimentació...
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7507
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2018!

EntradaAutor: noviachuky » dl. nov. 05, 2018 8:26 am

Bon dia!

Doncs tela amb la castanyada, només vaig menjar dos panellets i algunes castanyes però clar estan al càmping barbacoa per aquí barbacoa per allà, cerveseta, patates, olives... i ahir per rematar a dinar a casa la sogra!!!!!! AAAAAAARRRRRRGGGGGGGGG

Aquest matí m'he pesat en dejú i estic en 70, per tant he pujat :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs:

Ametista olé tu!!!!!!!!!!!!

Glorieta i tu que?

Capseta sigues forta i no mengis panellets!!!!!!!!!!!!! No pequis com nosaltres

Que tingueu bona setmana, avui em torno a posar mega en serio noies ;-))) ;-))) ;-))) ;-))) ;-))) ;-))) ;-))) ;-)))
Imatge

Imatge
capseta
:: lleona
:: lleona
Entrades: 990
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

EntradaAutor: capseta » dt. nov. 06, 2018 2:45 pm

Jajajjajja noviachuky m’has fet riure! Vaya amb el camping!!! Les barbacoes en sí no són el problema (carn/verdura a la brasa) sinó tot el que les acompanya.... pica pica, begudes...... :ufs:

Al final sí en vaig menjar alguns de panellets!! Però com que en vam repartir als avis no ens n’han quedat gaires :ok:
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: perdem al nostra nena (31 setmanes)
Juliol '17: llum verda, tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: llum verda, tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la nostra segona nena
ImatgeImatge
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1485
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

EntradaAutor: glorieta » dl. nov. 12, 2018 9:17 am

Hola mosses!!

Quin descontrol porto.... tot I que l'última setmana no ha sigut tant desastre com les anterioris. Em vaig pesar el divendres però no vaig entrar. 57,8kg. No està mal. A veure si encadeno un parell de setmanes bones I em quedo a la franja del 57, que estic del 58 fins al monyo!

Es que aquest trimestre es fatal en tots els sentits... començament de cole, extraescolars, aniversaris familiars mil, castanyada,..... I ja ho ajunto amb Nadal.... però ho superarem!!!!!

Com va noise? com porteu el ritme?

Àmims I energia per totes!! :-()-) :-()-)
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7507
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: noviachuky » dl. nov. 12, 2018 11:52 am

Hello patidores de dieta!!!! Això es un rotllo, divendres em vaig pesar, 69,6 kg, per tant vaig baixar i com era divendres vaig esmorzar un croissant de xoco toma yaaaaaaaaaaaaaaaaaa

I res esperem no menjar més croissants... ara em menjaré la fruiteta i a esperar a l'hora del dinar, avui tinc xampinyons i petxugues de pavo, de postre un iogurt.

Glorieta el 57 fa 10 anys que no el veig, pesava 57 kg quan em vaig quedar embarassada del gran!!!! snif snif snif

Muaks guapissimes!
Imatge

Imatge
RedBerry
:: peixet
:: peixet
Entrades: 263
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

EntradaAutor: RedBerry » dv. nov. 16, 2018 9:16 pm

Noies em sap greu la falta de voluntat, a lo millor no es el moment. Em retiro d'aquest grupet tan maco. Desitjo que totes arribeu el vostre objectiu.

Molts Pepos

Torna a “Règim i dietes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: