Per picar i que no engreixi?

Els trucs per aprimar-se, plats que ens ajudaran a millorar la nostra alimentació...
Avatar de l’usuari
piruleta
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 11:09 am
Ubicació: Granollers

Re: Per picar i que no engreixi?

EntradaAutor: piruleta » dt. feb. 23, 2010 4:11 pm

això de picar al postpart hauria d'estar prohibit, que com que diuen que no pots fer dieta alletant, i crec que el cos et demana coses ben calòriques, doncs ja m'explicareu!!!
Jo nomès tiro de pastissos i coses semblants quan estic alletant, això si aprofito que a la meva filla gran li encanta cuinar i fem aquestes coses juntes que així es distreu (nomès te 2,5 anyets). Almenys són calòriques però em consolo pensant que més sanes que comprades!!!

Per cert la pastanaga amb una salsa que es fa barrejant un iogurt amb algun formatge tipus Philadelphia (també n'hi ha de light), està tremendo, jo ho faig servir fins i tot quan fem algun sopar amb els amics i de moment a tothom li agrada!!!
Avatar de l’usuari
noemi27
:: papallona
:: papallona
Entrades: 101
Membre des de: dl. juny 16, 2008 4:43 am

Re: Per picar i que no engreixi?

EntradaAutor: noemi27 » dt. feb. 23, 2010 7:51 pm

si, si..!

jo dema organitzo un soparet i per picar fare una plata de pastanaga, cogombre, tomaquet cherry i al mig ficare salsa (philadelphia amb iogurt), i despres fare hummus amb pa de pita..!!mmm!!
Avatar de l’usuari
raquel79
:: dinosaure
Entrades: 7784
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 12:22 pm

Re: Per picar i que no engreixi?

EntradaAutor: raquel79 » dc. feb. 24, 2010 9:14 am

noemi27 ha escrit:si, si..!

jo dema organitzo un soparet i per picar fare una plata de pastanaga, cogombre, tomaquet cherry i al mig ficare salsa (philadelphia amb iogurt), i despres fare hummus amb pa de pita..!!mmm!!


nyam nyam,què bo!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
noemi27
:: papallona
:: papallona
Entrades: 101
Membre des de: dl. juny 16, 2008 4:43 am

Re: Per picar i que no engreixi?

EntradaAutor: noemi27 » dv. feb. 26, 2010 12:50 am

raquel79 ha escrit:
noemi27 ha escrit:si, si..!

jo dema organitzo un soparet i per picar fare una plata de pastanaga, cogombre, tomaquet cherry i al mig ficare salsa (philadelphia amb iogurt), i despres fare hummus amb pa de pita..!!mmm!!


nyam nyam,què bo!


siii raquel, va quedar boniiisim, tot i que al final va ser el meu home qui va preparar.ho tot..jiji, es que a part de ser un manetes amb el bricolatge tb li encanta cuinar..!!i clar, jo encantada de la vida..!i sempre que te temps es ell qui prepara els bons plats.. :ok: :ok:
exaps
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dt. abr. 06, 2010 3:35 pm

Per picar i que no engreixi?

EntradaAutor: exaps » dt. abr. 06, 2010 5:20 pm

Hola wapíssimes!
Doncs jo quan vaig tenir el primer fill em vaig engreixar 20kg i vaig tenir la voluntat de perdre'ls perquè tenia l'il.lusió d'estar al meu pes quan tonrnés a quedar embarassada.
Ara ja he tingut el segon fill i els 20kg del segon embaràs a sobre.
Ara no se d'on treure la força per fer règim, quan em dic:
-Avui faré règim.
Doncs aquell dia menjo el doble.
Teniu alguna solució? Algun truqui?
Avatar de l’usuari
mirins
:: tigre
:: tigre
Entrades: 748
Membre des de: dt. set. 29, 2009 9:10 pm
Ubicació: Barcelona i Occitània

Re: Per picar i que no engreixi?

EntradaAutor: mirins » ds. maig 22, 2010 5:09 am

Doncs ara ja sé què és aquesta gana de quan s'alleta. Acabo de sopar i tornaria a començar, i clar ataco el paquet de galetes. Uffffffffff intentaré fer un bon berenar sa i amb temps, abans de l'atac de gula!!
Imatge[/url]
Avatar de l’usuari
xikaaa
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 501
Membre des de: ds. abr. 03, 2010 3:44 pm

Re: Per picar i que no engreixi?

EntradaAutor: xikaaa » dl. maig 24, 2010 4:21 pm

jo sempre havia escoltat lo de les pomes, xo la veritat es que mi hem deixen amb la mateixa gana... i les pastanagues diuen que tb engreixen... que es una de les poquetes coses que m'agraden de verdura...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
begins
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 301
Membre des de: dv. maig 21, 2010 9:56 am

Re: Per picar i que no engreixi?

EntradaAutor: begins » dc. juny 16, 2010 2:48 pm

Hola!
Jo crec que el millor, primer de tot és no comprar "pecats" al super...."ojos que no ven...." desprès de fer un bon esmorzar anar picant fruita i beure molta aigua/infussions fins a l'hora de dinar, per dinar i sopar un bon plat de verdura o amanida i carn o peix "generós" , les posters les reservo pel berenar: iogur "saciant"....si el deixes al congelador una horeta abans de menjar-te'l dona l'impressió que et prens un gelat ;-)
Bé, espero haver-te donat alguna idea que et vagi bé!
Imatge
Avatar de l’usuari
Nam
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 530
Membre des de: dc. set. 19, 2007 2:30 pm
Ubicació: Bages

Re: Per picar i que no engreixi?

EntradaAutor: Nam » dj. juny 17, 2010 9:12 am

l'altre dia vaig llegir que per picar i que no engreixi i que va molt bé a les dones pel ferro és menjar-se una llauna de berberetxos, i anar picant fent-la durar una estoneta!!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
sil30
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1041
Membre des de: dt. maig 25, 2010 12:05 pm

Re: Per picar i que no engreixi?

EntradaAutor: sil30 » dj. juny 17, 2010 10:59 pm

Hola noies!!
Jo no sóc de picar gaire, però de tant en tant m'agrafen atacs de gana monstruosos!! El que si intento tenir sempre a la nevera és alguna fruita (meló, sindria, taronja, poma, pera, ...) pelada, neta i tallada a trossos mitjanets per picar quan obro la nevera. Ahh, i no tenir cap altre tentació, per suposat. També ho faig amb verdures com pastanaga, cogombrets, tomàquet, ... també nets, i a trossos. Així sempre tinc algo a mà que no engreixa tant i aporta moltes vitamines (encara que no tantes com recien tallat)!! Millor això que res, no creieu?

Un peto
El post de la Laia: viewtopic.php?f=91&t=23764

El dia 27-7-2011 a les 11.00h neix la nostra Laia. Ha nescut a les 41 setmanes. Pesa 3.160 kg i fa 49 cm. És la coseta més bonica que hem fet mai!!

ImatgeImatge
*lourdes*
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dv. maig 23, 2008 9:32 am
Ubicació: Baix Empordà
Contacta:

Re: Per picar i que no engreixi?

EntradaAutor: *lourdes* » dv. juny 18, 2010 7:36 am

sil30 ha escrit:Hola noies!!
Jo no sóc de picar gaire, però de tant en tant m'agrafen atacs de gana monstruosos!! El que si intento tenir sempre a la nevera és alguna fruita (meló, sindria, taronja, poma, pera, ...) pelada, neta i tallada a trossos mitjanets per picar quan obro la nevera. Ahh, i no tenir cap altre tentació, per suposat. També ho faig amb verdures com pastanaga, cogombrets, tomàquet, ... també nets, i a trossos. Així sempre tinc algo a mà que no engreixa tant i aporta moltes vitamines (encara que no tantes com recien tallat)!! Millor això que res, no creieu?

Un peto


genial sil!!!!! i ara a l'estiu encara ve més de gust!!!!
Esperant a Xina
Registre 27-04-07
Avatar de l’usuari
piltruki
:: granota
:: granota
Entrades: 233
Membre des de: dt. ago. 19, 2008 11:52 am

Re: Per picar i que no engreixi?

EntradaAutor: piltruki » dv. juny 18, 2010 9:10 pm

aixo de picar i que no engreixi sembla totalment incompatible, jo almenys ho pensava, però no es així... per suposat has de procurar no tenir aliments prohibits o almenys que allò que hauries de menjar no l'hagis de preparar i ho tinguis a punt!
Si vols picar salat els pepinillos que algú ja t'ho ha dit son molt bons, bolets, un grapadet de fruits secs però que no siguin fregits (jo això del grapadet em costa entendre-ho perquè quan començo no puc parar), un biscote integral amb una mica de pernil, un formatge burgos d'aquests individuals,...
si vols dolç la fruita i el iogurt son les millors alternatives, la gelatina tampoc engreixa i estan els gelats aquest de gel o de 0%, però jo em decanto per la xocolata negra que m'encanta!!! quina gana m'esta entrant....
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
gira_sol
:: papallona
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dt. maig 29, 2012 4:06 pm

Re: Per picar i que no engreixi?

EntradaAutor: gira_sol » dj. oct. 11, 2012 10:25 pm

ufff jo tb estic amb lactancia i tinc una gana increible!!!! Tothom em deia que donar pit em faria perdre pes, però veig que no, i que els quilets que m'han quedat si els vull fora, hauré de vigilar fer una mica de bondat. M'agrada això de la salsa de iogurt, ho provaré!!! gràcie snoies i ànims per no picar massa!!
Avatar de l’usuari
gira_sol
:: papallona
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dt. maig 29, 2012 4:06 pm

Re: Per picar i que no engreixi?

EntradaAutor: gira_sol » dj. oct. 11, 2012 10:27 pm

aquest estiu vaig fer suc de cindria i la vaig congelerar com a cubitos de gel. I quan volia picar, em menjava uns glasons de cindria. Era fresquet com un gelat, però només era fruita congelada, així que perfecte!!!
Crisalexi
:: granota
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: dg. març 09, 2014 1:43 pm

Re: Per picar i que no engreixi?

EntradaAutor: Crisalexi » dg. juny 29, 2014 5:38 pm

ARROÇ SALVATGE FREGIDET.

ESCALFES OLI, UNA CASOLETA, CUAN ESTIGUI BEN CALENT HI TITES A DINS L´ARROÇ UN PARELL DE MINUTS, CUAN INFLI EL TREUS AMB UNA ESPUMADERA, O TORNES A COLAR TOT EN UNA ALTRE CASOLA.
POSES SOBRE PAPER ABSORVENT, I SALES .

LES PIPES SI QUE ENGREIXEN, AL MENYS COMPRA-LES SENSE SAL.
emfer
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dc. des. 09, 2015 4:28 pm
Ubicació: Lleida

Re: Per picar i que no engreixi?

EntradaAutor: emfer » dc. des. 28, 2016 4:33 pm

Gràcies per totes les idees!
M'anoto sobretot les verduretes crues amb una salseta lleugera a base de iogurt.
M'ha anat bé passar per aquest post, però quina por em fa lo d'alletar! jo encara estic embarassada i ja em menjaria un bou a cada moment ( és perquè estic a dieta :-o00m ), però és que si després de parir és pitjor mare meva!!
Tot el tema dels palets, galetes, barretes, etc, és una mica enganyifós, la majoria porten molta "merda" si mires l'etiqueta. Ara he trobat uns palitos de la marca Quely fets amb oli d'oliva i llavors de chia que estan molt bons i els ingredients són tolerables :ok:

Torna a “Règim i dietes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::