Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

Els trucs per aprimar-se, plats que ens ajudaran a millorar la nostra alimentació...
Avatar de l’usuari
petazetas
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: petazetas » dl. juny 20, 2011 9:35 am

Mireu jo en l'embaràs era obesa mòrbida i com diu la Nima, portant-me bé i sense menjar porqueries i menjant sa etc
no em vaig engreixar ni un gram, vaig acabar l'embaràs amb el mateix pes. (quan vaig tenir la nena pesava 11 kilos menys).

Però ni se'm va acudir de fer dieta... jo vaig tenir sort per que no em vaig engreixar gens, però tenia clar que com a mínim augmentaria 10 kilos... es que ho tenia assumit.
La Lia ja és tota una princesa!
Avatar de l’usuari
Flama
:: lleona
:: lleona
Entrades: 998
Membre des de: dc. set. 17, 2008 12:13 pm

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: Flama » dl. juny 20, 2011 10:23 pm

jo també crec que estant embarassada no és el millor moment per fer dieta. Jo també tenia sobrepés en els dos embarassos i vaig guanyar 12 kilos. Això si, després no volien marxar, però va ser aleshores quan vaig fer la dieta, un cop ja havia parit i acabat d'alletar els meus fills.
Avatar de l’usuari
tuixeta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 183
Membre des de: dl. maig 16, 2011 7:55 pm
Ubicació: osona

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: tuixeta » dg. juny 26, 2011 9:30 pm

jo ara estic començant el procés per fer-me una inseminació artificial i el gine m'ha dit que si perdia 10 quilos augmentaria les possibilitats de quedar-m'hi, però em costa molt! vaig fer la dukan un temps però m'ha agafat por...
També em vull aprimar perquè penso que segur que a l'embaraç m'engreixo i com més prima comenci millor...
l'any passat vaig perdre 30 quilos, però n'he recuperat 15 i ara em costa molt aprimar-me perquè tinc molta ansietat...
total... que a veure si ho aconsegueixo! em fixaré en les vostres dietes a veure si em funcionen!
8-11-11 Primera IAD a Fecunmed
24-11-11 TE negatiu

6-12-11 Segona IAD a Fecunmed
24-12-11 TE POSITIU!!!!!!!!!!
Primera visita al gine 11-1-12 fa sis mil.límitres i se li sent el cor!

Imatge

Imatge

Imatge
Nima
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. març 31, 2010 10:37 am
Ubicació: Girona

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: Nima » dl. juny 27, 2011 8:31 am

Vinga Tuixeta ànims i força !! :-()-) :-()-)
Vivint una vida d'aventura amb tres fills :-)
Avatar de l’usuari
estrelllita
:: papallona
:: papallona
Entrades: 112
Membre des de: dj. jul. 14, 2011 3:17 pm

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: estrelllita » dc. jul. 20, 2011 12:46 am

bones a totes..!!
doncs es de les primeres vegades que escrir en el foro.. estat llegint per aixo alguns dies molts missatges..
Per el moment nosaltres estem buscant.. y mentres pos intento baixar algun kilet coas que se m'esta fent casi imposible..
yo ara mateix estic en 93 kilos y em preocupa bastant doncs me posat 10 kilos en 4 mesos.. y amb akets 10 de menys em sentia molt millor animicament y tot aixi que .. a interntar'ho toca..
em costa moltisim perdre pero basicament pq no faig gens de exercici.. doncs pateixo molt de l'esquena y ... ara a sobr eme quedat al paro aixi que encara pitjor..
aixi que el queintentare sera començar a fer 4 cosetas de ball o el que sigui a casa per cremar un amica poc a poc..y sobre tot posarme ampolles d'aigua per tota la casa que sino no em hi ha manera de veure els 2 litres..
mols anims a totes..
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Imatge
Nenufar
:: granota
:: granota
Entrades: 230
Membre des de: dt. jul. 19, 2011 8:46 am

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: Nenufar » dc. jul. 20, 2011 11:04 am

Estrellita,
estar al paro no es un problema per perdre pes, al contrari, i més ara que és l'estiu, podries anar a nedar cada dia una estona a la platja o a la piscina i a més va bé l'esquena.
A part si vas a la platja també pots caminar per la vora de l'aigua que relaxa molt i no et doncs compte que vas fent kms. i si tens alguna amiga que et pot acompanyar i feu la xerrada encara molt millor.
Ànims!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
nucosa
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4301
Membre des de: dg. jul. 19, 2009 5:35 pm

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: nucosa » ds. jul. 23, 2011 3:04 pm

anims a totes per aconseguir el vostre objectiu
ImatgeImatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
nucosa
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4301
Membre des de: dg. jul. 19, 2009 5:35 pm

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: nucosa » ds. jul. 23, 2011 3:16 pm

mantenint que ja es força avui m'he pessat i peso 64,300 jo ja tinc la guerra amb el manteniment que no es poca!!!! i tu ?? estas mitllor??
ImatgeImatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
nucosa
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4301
Membre des de: dg. jul. 19, 2009 5:35 pm

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: nucosa » dg. jul. 24, 2011 11:46 pm

ostras 50 kilos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! home si et trobes be deixa-ho estar el problema es que pessesis aixo i et trobessis fluixa aleshores cagada pastoret!!!!!!!!!!!!
ImatgeImatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Ninetaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dc. des. 29, 2010 5:39 pm

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: Ninetaa » dl. jul. 25, 2011 7:34 pm

Noies, m'uneixo al club de la dieta,...jo hauria de perdre mínim 5 quilets i per anar bé del tot 10, dir-vos que ja havia arribat a pesar molt, estaba en més de 20 quilos per sobre del meu pes, i un any (de fet quan vaig cambiar de feina, a millor) així per les bones n'hi vaig perdre 8-9, des de llavors em mantinc més o menys, potser he perdut dos o tres quilets més...bueno la questió es que encara no estic bé, no estic tant malament com estaba pero no m'agrada!
Com que aquest mes tinc vacances i en principi fem una mica de paron de la recerca del baby, he pensat fer dieta, (com que tots els principis de dieta son força drástics), i després continuar de forma més lleu o no tan drastica per tal de menjar de tot peró amb mesura.
No soc gaire fan de les dietes de sobres i pastilletes, etc, així que si em podeu recomanar alguna dieta de xoc que no acabo amb la meva salut, us ho agrairia ! M'han parlat de la Dunkan, que per lo vist es més o menys el que busco, una dieta de xoc eficient i despres anar reintroduint els aliments no? o vaig equivocada?

Bueno si em podeu aconsellar us ho agrairia :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge

11/02/13 1a Fiv negativa
05/05/2014 2a fiv negativa
22/07/14 transfer 2 congeladets.
1/08/14 POSITIU!!! 11/09/2014 Legrat.
05/04/2015 Positiu beta 422! Seguiu lluitant petits!!


Imatge
Avatar de l’usuari
Bridget_Jones112
:: gosset
:: gosset
Entrades: 439
Membre des de: dc. jul. 21, 2010 8:51 pm
Ubicació: Sabadell
Contacta:

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: Bridget_Jones112 » ds. set. 10, 2011 11:32 pm

Hola a todas, vuelvo al foro. Tengo que perder bastante peso. Algunas de vosotras no sé si me recordáis. Tengo 6 meses para adelgazar unos 30 kilos por lo menos. Para esa fecha comienzo el ciclo. Invitro con selección de embriones. Estamos muy contentos. Tengo que conseguir bajar el peso como sea. Muchos ánimos a todas. Es duro, pero no es difícil. Yo para mi boda, conseguir bajar 55 kilos y si lo conseguí antes, lo puedo conseguir ahora. Hay que tener fuerza de voluntad y en mi caso un aliciente. Ser madre es el mejor aliciente. Ya os iré diciendo. Suerte!!
Avatar de l’usuari
Napa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 262
Membre des de: dg. nov. 01, 2009 9:29 pm

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: Napa » dg. set. 11, 2011 8:24 am

hola , jo tb m´apunto a perdre pes, dema començo si o si!!!! estem apunt de començar un proces invitro i haig de perdre, bé jo soc un yoyo autentic que perdo-guanyo-perdo...pero ultimament nomes guanyo
Avatar de l’usuari
petazetas
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: petazetas » dl. set. 12, 2011 7:37 am

Uola nenes, jo em mantinc bastant bé, però vulguis que no amb les vacances i els buffets lliures una posa algun que altre quilet... què, ens posem mans a "retorn al cole de la dieta?" :-D :-D :-D

Jo només hauria de perdre uns 5 o així... jejejejeje

Jo faré la mateixa que vaig fer en el seu moment que em va anar de perles!

Bridget, ànims són molts kilos en 6 mesos però jo vaig poder perdre 38 en 10 mesos!

Has de perdre 30 en 6 mesos per nassos?
La Lia ja és tota una princesa!
Avatar de l’usuari
Flama
:: lleona
:: lleona
Entrades: 998
Membre des de: dc. set. 17, 2008 12:13 pm

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: Flama » dl. set. 12, 2011 9:41 am

Molts ànims a totesn en especial a totes aquelles que tenen un somni per cumplir! Jo em segueixo mantenint, però crec que retenc líquids i em noto una mica inflada.
Ara com bé deia la Petazetas, tenim la "vuelta al cole" i a portar-nos bé!!
Avatar de l’usuari
Bridget_Jones112
:: gosset
:: gosset
Entrades: 439
Membre des de: dc. jul. 21, 2010 8:51 pm
Ubicació: Sabadell
Contacta:

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: Bridget_Jones112 » ds. set. 24, 2011 2:17 pm

Hola Ramtri, si vivo en Sabadell. Mi marido bien, gracias, hace año y medio que no pasa por quirófano y eso está bien. Este año en mayo le dieron al final la baja total en la s.s. y lo va llevando.
Petazetas, gracias por tú ánimo. Yo también perdí la otra vez para mi boda, 45 kilos en un año y sé que es posible, pero el problema que tengo son mis hormonas y ahora no quieren colaborar. Pero estoy dispuesta a hacer lo haga falta, ahora tengo un aliciente, llegar a ser mamá. Eso es muy importante. Hay que seguir luchando, eso no me cabe duda. Muchos ánimos a todas.
Avatar de l’usuari
Tarma
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2041
Membre des de: dj. gen. 29, 2009 2:23 pm
Ubicació: ahora Badia del Valles, pero siempre de Sabadell

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: Tarma » ds. set. 24, 2011 4:38 pm

Bridget_Jones112 ha escrit:Hola a todas, vuelvo al foro. Tengo que perder bastante peso. Algunas de vosotras no sé si me recordáis. Tengo 6 meses para adelgazar unos 30 kilos por lo menos. Para esa fecha comienzo el ciclo. Invitro con selección de embriones. Estamos muy contentos. Tengo que conseguir bajar el peso como sea. Muchos ánimos a todas. Es duro, pero no es difícil. Yo para mi boda, conseguir bajar 55 kilos y si lo conseguí antes, lo puedo conseguir ahora. Hay que tener fuerza de voluntad y en mi caso un aliciente. Ser madre es el mejor aliciente. Ya os iré diciendo. Suerte!!


Hola a todas!!

y muchooss ánimosss
yo cuando deje de dar el pecho no quiero pensar en lo que tendré que perder :ufs:

Bridget sabes quien soy?? jejeje
ya sabes lo que pienso que con el gran aliciente que tienes seguro que lo consigues si conseguiste bajar los 55kg para la boda para esto bajas los 30 seguro y sabes que estamos a vuestro lado para lo que haga falta :love:

muchos besukiss y ánimos a todas
Avatar de l’usuari
Bridget_Jones112
:: gosset
:: gosset
Entrades: 439
Membre des de: dc. jul. 21, 2010 8:51 pm
Ubicació: Sabadell
Contacta:

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: Bridget_Jones112 » dt. oct. 04, 2011 11:21 pm

Tarma ha escrit:
Bridget_Jones112 ha escrit:Hola a todas, vuelvo al foro. Tengo que perder bastante peso. Algunas de vosotras no sé si me recordáis. Tengo 6 meses para adelgazar unos 30 kilos por lo menos. Para esa fecha comienzo el ciclo. Invitro con selección de embriones. Estamos muy contentos. Tengo que conseguir bajar el peso como sea. Muchos ánimos a todas. Es duro, pero no es difícil. Yo para mi boda, conseguir bajar 55 kilos y si lo conseguí antes, lo puedo conseguir ahora. Hay que tener fuerza de voluntad y en mi caso un aliciente. Ser madre es el mejor aliciente. Ya os iré diciendo. Suerte!!


Hola a todas!!

y muchooss ánimosss
yo cuando deje de dar el pecho no quiero pensar en lo que tendré que perder :ufs:

Bridget sabes quien soy?? jejeje
ya sabes lo que pienso que con el gran aliciente que tienes seguro que lo consigues si conseguiste bajar los 55kg para la boda para esto bajas los 30 seguro y sabes que estamos a vuestro lado para lo que haga falta :love:

muchos besukiss y ánimos a todas


Wapa, claro que sé quién eres!!! Qué crees que no me acuerdo de tu nick!!! Ya sé que puedo contar con vosotros, me lo has demostrado y os lo agradezco mucho. Muchos besos, ojalá consiga al menos tener una cosita tan guapa como las dos que tú tienes. Muacksssssss
Avatar de l’usuari
mar36
:: lleona
:: lleona
Entrades: 913
Membre des de: dj. feb. 17, 2011 7:36 pm

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: mar36 » dg. nov. 06, 2011 6:53 pm

hola
algien ha oido hablar de l dieta definitiva??
vy a una dietista y me la dado, espero qeu funcione pero me gustaria oir mas opiniones!!

Petazetas tu dieta cual es?

besos
Imatge
18 de juny: Morfologica OK. i ens confirmen que son NEN i NENA!!
Avatar de l’usuari
pimpi
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2329
Membre des de: dt. gen. 15, 2008 11:16 am
Ubicació: maresme

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: pimpi » dt. nov. 05, 2013 9:18 am

Porto dies i dies llegint aquest post.

Abans que res felicitar a la petazetas per haber-lo obert i per la seva fortalesa en perdre aquesta gran quantitat de quilos.

Precisament voldria les vostres opinions sobre la dieta TLC, veig que la flama també l´ha fet i penso que unaltra noia que ara no recordo el nom

vull saber si hi tornarieu (imagino que la resposta es SI!!) i també saber com ha anat el despres. NO imagino una dieta tan restrictiva sense passar gana, és que entres en cetosis per ser hiperproteica?? En tot cas, agrairé les vostres opinions.

Tota la vida he sigut obesa, des dels 7 anys amb endocrins i dietitistes, i tret d´alguna ocasió puntual que de jove he passat a base de cafe en llet per estar més prima, mai mai mai m´he vist bé.
El primer embaraç estava en 80 quilos i el segon fa tan sols dos anys amb 110, aixi que necessito ajuda, i la necessito ja.

He trucat a tlc perque estan fent promoció de descompte, i necessito una empenteta per animar-me a fer-ho. Gracies.

Montse
Sóc l´Oriol, el princesu gran de casa i ja tinc 4 anys !!!

Sóc el Jaume, el princesu petitó i ja tinc 2 anys !!!
Avatar de l’usuari
Flama
:: lleona
:: lleona
Entrades: 998
Membre des de: dc. set. 17, 2008 12:13 pm

Re: Objectiu: perdre 25-30kg Desitjeu-me sort!

EntradaAutor: Flama » dt. nov. 05, 2013 9:40 am

Hola Pimpi!
jo t'animo, sincerament, a mi em va anar molt i molt bé. Vaig perdre uns 25 kilets en poc més de mig any. És cert que els primers dies, com a totes les dietes, passes gana. És molt restrictiva, però després pots anar introduint els aliments "prohibits". No entres en cetosis, perquè encara que els hidrats estiguin prohibits, pots menjar unes torradetes, els crackers, que ja et diran la quantitat diària permesa. Cada dieta, teòricament, és personalitzada. Et faran fer unes anàlisi abans de començar per saber com fer la dieta i quan acabes et fan fer uns altres per saber si tot està correcte en el teu organisme.
El després, doncs més o menys bé. Tot depèn de si vols seguir menjant correctament o tornar als mals hàbits.
Ànims, dona, ja veuràs que t'anirà bé. La gent que em va atendre és molt maca.

Torna a “Règim i dietes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::