DIETA DUKAN

Els trucs per aprimar-se, plats que ens ajudaran a millorar la nostra alimentació...
Avatar de l’usuari
Aditi
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4693
Membre des de: dc. abr. 15, 2009 10:52 am
Contacta:

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: Aditi » dc. maig 11, 2011 2:39 pm

JOMAX ha escrit:Hoal noies!!
Des qye vaig tenir en Max cada dia estic més posant més de pes!!! Buffffffffff tinc molta gana i ansietat i encarta estic fent lactancia materna 100%. Ara bé, he de parar d'engreixar-me!!! Creieu que donant el pit puc fer-la? Em fa una mica de por això de no poder menjar cap fruita ;)
gràciessssssss



JOMAX cariñu yo no te lo recomiendo, piensa que lo primero es el peque, que estoy segura de que lo piensas, mucha gente dice que esta demostrado cientificamente que haciendo lactancia materna adelgazas, pero sinceramente yo no adelgaze y conozco otras chicas que tampoco, pero bueno tema a parte, porque por aqui en cuanto dices algo fuera de lugar se lia parda por cualquier comentario.

Yo te aconsejo que mientras des el pecho no hagas dieta, intenta comer mas limpio, pero sin dejar ninguna variedad fuera de tu alimentacion, bebe mucha agua, y paciencia, mucha paciencia, las que somos propensas a engordar rapididamente es lo que te tenemos, yo he empezado la dieta hace poco, pero Gaizka ya come solidos, y aunque hacemos teti muy de vez en cuando, cada vez le gusta menos, por eso decidi ponerme con la dieta, pero si no, no lo hubiera hecho, piensa que esto que estas haciendo con tu peque es solo una etapa de tu vida, y que despues el acabara por dejarlo y despues tendras muchisimo tiempo par ahacer dietas severas, porque esta es una dieta bastante severa, se diga lo que se diga, a mi por lo menos me lo parece y hecho en falta comer algunas cositas, pero como funciona pues sigo.

Yo haria comidas limpias, cuando te entre ansiedad y eso intenta comer manzanas por ejemplo que es una de las frutas que menos calorias tiene y beber mucha agua, a mi el tema del agua me ayuda muchisimo!!!!

Suerte y ya nos iras contando, si necesitas algo ya sabes!!!!! besitos y a disfrutar de tu fierecilla!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Avatar de l’usuari
JOMAX
:: conillet
:: conillet
Entrades: 385
Membre des de: dv. feb. 18, 2011 9:04 pm
Ubicació: El Maresme

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: JOMAX » dc. maig 11, 2011 9:00 pm

Hola Aditri!!!
Muchas gracias por el consejo, ya se que dar el pecho al peque es lo mejor que hay pero cuando me miro al espejo buffffffffffffffffff y ahora que viene el veranito ajjajaja
pero bueno, esperaremos un poco, como bien dices, tenemos muchñisimo tiempoooooooooooooooooooo
un besin
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Aditi
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4693
Membre des de: dc. abr. 15, 2009 10:52 am
Contacta:

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: Aditi » dc. maig 11, 2011 10:50 pm

JOMAX ha escrit:Hola Aditri!!!
Muchas gracias por el consejo, ya se que dar el pecho al peque es lo mejor que hay pero cuando me miro al espejo buffffffffffffffffff y ahora que viene el veranito ajjajaja
pero bueno, esperaremos un poco, como bien dices, tenemos muchñisimo tiempoooooooooooooooooooo
un besin



Hola wapa!!!!!!

No te preocupes a todas nos pasa eso, yo cuando nacio Gaizka pesaba 78 kilos, no me valia ni me vale nada de ropa de la que llevava antes y bueno hoy es el dia que despues de bajar 8 kilos me miro en el espejo y siento verguenza, para que te hagas una idea de como me sentia y aun me siento, hay veces que hasta me da verguenza que me vea Adito desnuda, si si ya se que es demasiado, pero me gusta tan poco mi cuerpo que no puedo evitar sentirme mal cuando estoy desnuda, incluso muchas veces estando vestida, yo tambien hubiera empezado a hacer dienta nada mas nacer Gaizka, pero pense que lo primero era el y aunque por supuesto los biberones tambien son buenos.

Por eso te digo que es una decision tuya personal que solo debes tomar tu, pero si haces dieta tan estricta como la dukan yo dejaria de dar el pecho, o eso o esperar a que coma solido y empezar con la dieta.

Si necesitas algo aqui estoy, aunque sea para hablar de nuestros defectos y dias malos porque no nos gusta lo que vemos ;-) ;-) ;-)

besitos cielo :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Avatar de l’usuari
rinxol
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: ds. abr. 30, 2011 8:23 am

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: rinxol » dv. maig 13, 2011 4:58 pm

Hola noies jo vaig estar fent la dieta Dukan durant 1 setmana, però després vaig saber que estava embarassada i no sabia si anava bé o no...total que l'he deixat, però intento cuidar-me una mica.

Algú l'ha fet embarassada? es pot fer?

gràciesss
Edat 31 i 34 anys
29/03 - DUR
30/04 - TE+
26/05 - 1a Eco (8+2) - Fas 18 mm.
21/06 - 2a Eco (12) - Fas 6 cm, plec nucal 1,4mm.
01/08 - 3a Eco (17+6). NENA!
16/08 - Morfològica - 330 gr
20/09 - 4a Eco -- 700 gr
26/09 - Urgències-- 880 gr
04/10 - 3D - 975 gr
27/10 - 1.450 gr
08/11 - 1,800 gr
24/11 - 2.350 gr
5/12 - 2.600 gr
Imatge
Avatar de l’usuari
JOMAX
:: conillet
:: conillet
Entrades: 385
Membre des de: dv. feb. 18, 2011 9:04 pm
Ubicació: El Maresme

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: JOMAX » dv. maig 13, 2011 6:41 pm

Hola Aditi i Rinxol!!!!!
Aditi.. merci pels teus consells... i ànims!!! que no tot és el físic!!!
Rinxol... jo crec que no, jo donant el pit tampoc està recomanat ;)
jomax
Imatge

Imatge
Nikka80
:: dinosaure
Entrades: 5356
Membre des de: dg. juny 18, 2006 2:28 pm

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: Nikka80 » dg. maig 15, 2011 8:49 pm

buenas noxes, empece a leeros hace tiempo y luego lo deje porque estaba dando el pecho a mi hija, ahora ya no se lo doy como comida principal, solo de ayuda cuando lo quiere coger...normalmente solo cuando se despierta por la noxe..
no estoy del todo convencida al 100% de hacer la dieta, porque mi familia dicen que salio por la tele que no era buena esta dieta por el tema de comer solo proteinas... pero os leo a todas y me animo mas aun a hacerla..
creo que debo perder sobre unos 5 kilos, pero la verdad que seguro no lo se, porque en la web esta de dukan me ha pedido mi peso actual.. 57'400 y cuantos kilos queria pesar?? y le he puesto 53.. que eran los que pesaba antes de quedarme embarazada.. asi que me ha puesto que tengo que hacer dos dias de ataque solo...
estoy pensando en empezar mañana, a ver si me acabo de leer todo el libro y puedo empezarla ya..
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
JOMAX
:: conillet
:: conillet
Entrades: 385
Membre des de: dv. feb. 18, 2011 9:04 pm
Ubicació: El Maresme

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: JOMAX » dg. maig 15, 2011 9:23 pm

hola Nika!!
ánimos con la dieta ;)
Imatge

Imatge
Nikka80
:: dinosaure
Entrades: 5356
Membre des de: dg. juny 18, 2006 2:28 pm

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: Nikka80 » dg. maig 15, 2011 9:53 pm

gracias guapa!!!
aun no se si la empezare mañana , porqe me lo estoy leyendo todo bien, y aun no se con que tendria que empezar mañana a desayunar... etc... y tampoco tengo el salvado .. lo estoy mirando ahora en la web...
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
aidualc
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dl. març 21, 2011 7:43 am

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: aidualc » dl. maig 16, 2011 1:04 am

Bona nit!

Després de veure durant una setmana que aquests 15 dies em seria molt dicífil seguir Dukan per temes laborals (passar-se el dia amunt i avall, poc temps per cuinar, per dinar, per anar a comprar.....), vaig assumir fer una pausa de la dieta per reprendre-la després d'aquest inici de maig tan atrafegat. Tot i així, res de pasta, tot a la planxa, molta aigua i caminades.... I bé, almenys no he pujat de pes!

Ara és moment de reenganxar-se. 3 dies de PP i tornem a creuer. Com tornar a començar, realment... tornar a provocar la cetosis, i a partir d'aquí, a seguir endavant en busca del cos Danone!

Ànims molts per tothom!!!!!!
Clàudia
_________________________________________________________________
Imatge

Meta 03/06 (final fase Atac) - 68.5kg
Meta 14/06 (viatge a Lisboa) - 67kg
Meta 23/06 (Sant Joan) - 66kg
Meta 06/07 (concert clausura de temporada) - 64kg
Meta 16/07 (FIB) - 63kg
Meta 24/07 (final de les vacances) - 62kg
Meta 08/08 (inici CONSOLIDACIó) - 60.3kg
Avatar de l’usuari
sarabafo
:: tigre
:: tigre
Entrades: 725
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:13 pm
Ubicació: Les Pobles

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: sarabafo » dl. maig 16, 2011 7:41 am

Bon dia, avui començo amb la dieta. He de fer 4 dies de PP, de moment m'he menjat e salvado dins el iogurt, si m'animo faré madalenes.

De moment estic animada,no he seguit mai cap dieta o sigui que estic una mica nerviosa i tots, je,je. Ja us aniré explicant com em va.
:-()-)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
nucosa
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4301
Membre des de: dg. jul. 19, 2009 5:35 pm

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: nucosa » dl. maig 16, 2011 1:57 pm

jo la he deixat i continuo amb sobrecitos anims a totes.
ImatgeImatge

ImatgeImatge
zenia
:: papallona
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dg. abr. 13, 2008 11:35 am
Ubicació: Figueres

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: zenia » dl. maig 16, 2011 9:17 pm

He llegit tot el post sencer i per fi em decideixo a escriure.
Vaig començar la dieta el Dilluns passat, vaig fer 3 dies d'atac, el que posava a la web de Dukan i va ser horrible, mal de cap, mareig, i molt mal ale!!! Aixi que vaig seguir fent PV fins diumenge.
Crec que el problema es que el meu cos no aguanta perdre pes tan rapid, aixi que he decidit fer 2/5, dilluns i dijous PP i la resta PV a veure que tal. En total he de perdre uns 6kg (no gaire...) i de moment he perdut 2,5kg en 7 dies....No esta gens malament, no??

Això de l'ale, algú s'ho ha notat???
Imatge
Avatar de l’usuari
nucosa
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4301
Membre des de: dg. jul. 19, 2009 5:35 pm

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: nucosa » dl. maig 16, 2011 9:20 pm

ES NORMAL PQ TENS EL COS EN ACETOSIS.
ImatgeImatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
sarabafo
:: tigre
:: tigre
Entrades: 725
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:13 pm
Ubicació: Les Pobles

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: sarabafo » dt. maig 17, 2011 7:01 am

Hola, ahir va ser el meu primer dia de PP, en total he de fer 3 dies, segons la web de Dukan. Durant el dia vaig anar bé, però al vespre un mal de cap terrible! veig q a tu kachiko també t'ha passat.
Per mi el pitor és l'avena, em costa molt. Avui per esmorzar m'havia fet madalenes però no he pogut, n m'han agradat gens,o sigui que he obtat per posar-me l'avena dins un iogurt.

Una cosa que m'ha sorprès és que a l'hora de menjar quedo tipa molt ràpid, em pensava que passaria més gana, ja que jo normalment menjo bastant, i veig que no.

Apa noies molts ànims a totes!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
martuchi
:: poltre
:: poltre
Entrades: 621
Membre des de: dl. abr. 06, 2009 9:16 pm

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: martuchi » dt. maig 17, 2011 9:34 pm

Com anem noies?

Jo després d'un mes d'abandono total y absolut de la dieta, us puc dir que no he recuperat ni un sol gram!!! Tenia molta por, perquè entre mones, el pastis de l'aniversari de l'Eric, i que ha començat la temporada de gelats....pensaba que el desastre seria molt gran, però dilluns em vaig armar de valor :content: i vaig pujar a la bascula. Em vull reenganxar per acabar de perdre el kilo i mig que em queda, però no hi ha manera, em costa molt.

Sarabafo, ja has trobat el salvado? Jo el compro a Reus, i la setmana passada no hi havia manera de trobar-ne, el senyor de l'herbolari estaba flipant, em va dir que en un dia en va vendre mes de 50 bosses, i que el proveïdor portava uns dies sense servir-ne. Pero ara ja en torna a tenir.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
sarabafo
:: tigre
:: tigre
Entrades: 725
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:13 pm
Ubicació: Les Pobles

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: sarabafo » dc. maig 18, 2011 7:27 am

Bon dia noies,
avui és el tercer i últim dia de PP, m'he pesat i de moment he perdut 1,3 Kg. ahir no em vaig pesar, o sigui que avui he tingut més alegria. Tinc unes ganes de menjar alguna cosa de verdura!!
Ahir vaig estar molt bé tot el dia i no vaig tenir mal de cap ni res, o sigui que de moment estic contenta.

Martuchi al final he trobat la avena en una herboristeria de Valls que no coneixia. Que bé no haver recuperat cap kilo!! a veure si et treus aquest últim que et falta.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Annita
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dj. feb. 28, 2008 7:17 pm

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: Annita » dj. maig 19, 2011 9:13 pm

Dia 17 de dieta; fase crucero; quilos perduts des de l'inici: uns 6. Quilos que em resten perdre: com 6 més; voluntat: una mica fluixa, ja que el meu company va llençar la tovallola de la dieta ahir, i no se si podre aguantar ara que a casa, a part de la nena, el "nen" també menjarà cosetes bones que jo no puc. Part super negativa de la dieta: en els 17 dies només he anat al lavabo 2 cops, i molt poquet, així que estic inflada i em fa molt mal la panxa. Part bona de la dieta: em trobo més maca, i em sento una mica més segura de mi mateixa.

Continuaré informant! :ok:
Imatge


Imatge
Avatar de l’usuari
sarabafo
:: tigre
:: tigre
Entrades: 725
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:13 pm
Ubicació: Les Pobles

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: sarabafo » dv. maig 20, 2011 8:57 am

Annita molts ànims, el meu home tampoc fa la dieta i és una mica difícil resistir, o sigui que tu ànims!
Jo ahir vaig començar la fase creuer per fi vaig poder menjar verdureta >.-<: , avui em torna a tocar PP.
El més pesat per mi és l'esmorçar, jo faig un cafè amb llet desnatada i un iogurt 0% de maduixa barrejat amb l'avena. Algú té alguna idea, és que se'm fa una mica avorrit!!!

Ànims a totes :-()-)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
artemis
:: dinosaure
Entrades: 7400
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:45 pm
Ubicació: El Maresme

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: artemis » dv. maig 20, 2011 8:50 pm

Hola!!!!

Una que s'apunta a la dieta!!! Vam començar la dieta el meu home i jo el dia 9 de maig. O sigui que encara no fa els 15 dies.

Com que la meva intenció és perdre bastants quilos, uns 20, vam fer 6 dies de PP i ara ja estem a la fase de PP+ PV i nosaltres fem un dia de cada.

De moment he perdut 4'700 grams i estic contenta, el que passa que fa un parell de dies que la bàscula està estancada, ni puja ni baixa. Suposo que deu ser normal també no perdre cada cada cada dia,no?? De fet, el quilo recomenat setmanal ja l'he aconseguit.

Bé, espero compartir molts moments aquí amb vosaltres i animar-nos entre totes!!!!

PD: Per cert, heu provat la pizza Dukan? Està de muerrrrrte!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
Els somnis es compleixen i nosaltres ja tenim als nostres entre els braços...
Avatar de l’usuari
Aditi
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4693
Membre des de: dc. abr. 15, 2009 10:52 am
Contacta:

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: Aditi » dl. maig 23, 2011 2:36 pm

Hola chicas!!!!!

Solo entro para daros animos a todas!!!!! yo voy como puedo porque ahora con mis abuelos en casa no tengo tiempo para nada!!!! asi que he entrado a saludaros y a felicitar tambien a una amiga que acaba de tener a su peque.

Bueno lo dicho animos a todas que los conseguiremos!!!!

Artemis ya estas dentro del club!!!!! animos guapa!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Torna a “Règim i dietes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::