DIETA DUKAN

Els trucs per aprimar-se, plats que ens ajudaran a millorar la nostra alimentació...
Avatar de l’usuari
sarabafo
:: tigre
:: tigre
Entrades: 725
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:13 pm
Ubicació: Les Pobles

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: sarabafo » dt. maig 24, 2011 1:39 pm

Hola noies, com va?
Jo porto des de dissabte sense poder pesar-me perquè se m'ha espatllat la vàscula, i de moment encara no n'he comprat cap :-:) , jo vaig fent un dia PP un dia PV, de moment ho porto força bé, els dies PP més avorrits però què hi farem.

Vaig provar la pizza Dukan i em sortir foça bona, ara bé has de canviar el xip, perquè si esperes trobar gust de pizza habitual llavors tens una decepció :r) , també he fet nuggets de pollastre i els vaig trobar molt bons, crec que en faré habitualment.

Una pregunta si per exemple menjo nuggets de pollastre o pizza que ja porten avena, cal que mengi també les dues cullerades de salvado de avena?
Què mengeu vosaltres per esmorçar? és que per mi és el pitjor àpat, això de poder menjar torradetes..., és el que em costa més.

;-)))
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
artemis
:: dinosaure
Entrades: 7400
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:45 pm
Ubicació: El Maresme

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: artemis » dt. maig 24, 2011 9:57 pm

Sarabafo, no, no cal que mengis llavors el salvado d'avena. Ja t'has pres la ració diària en la tortita, els nuggets, o la pizza.

Si en prens més, crec que compta com a calòric.

PEtons!!!!

PD: El meu home i jo ja portem 6 quilos perduts en 15 dies cadascún!!!! Estem molt contents!!
Imatge
Imatge
Els somnis es compleixen i nosaltres ja tenim als nostres entre els braços...
Avatar de l’usuari
nucosa
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4301
Membre des de: dg. jul. 19, 2009 5:35 pm

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: nucosa » dc. maig 25, 2011 8:35 pm

ostras que heavi artemis 6 kilos en 15 dies!!!!!
felicitats jo faig sobrecitos i en 15 dies he perdut 2 kilos pero he començat directament en fase 3 i es el que havia de perdre.
ImatgeImatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
artemis
:: dinosaure
Entrades: 7400
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:45 pm
Ubicació: El Maresme

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: artemis » dc. maig 25, 2011 8:38 pm

si Nucosa!! EStem flipant, però es que a mi me'n sobren molts ehh!!! no 8 o 10... uns 20 o 25...
Imatge
Imatge
Els somnis es compleixen i nosaltres ja tenim als nostres entre els braços...
Avatar de l’usuari
nucosa
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4301
Membre des de: dg. jul. 19, 2009 5:35 pm

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: nucosa » dc. maig 25, 2011 8:48 pm

doncs vinga no defalleixis !!!!! i no sera tant crec recordar-te en les fotos de pirata i vaja no et veia tant grassa. pero anims i a possar-nos maques si mes no ja en tens sis menys.
ja t'ho deus notar en la roba no ??
ImatgeImatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
sarabafo
:: tigre
:: tigre
Entrades: 725
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:13 pm
Ubicació: Les Pobles

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: sarabafo » dg. maig 29, 2011 8:44 pm

Cap de setmana fatal!!
Ahir entre que vam anar a veure el partit a casa d'una amics, i avui tenia un dinar familiar, ja tremolo! demà al matí em pesaré a veure com ha anat la cosa!
Fins dissabte havia aconseguit perdre 5 kilos en 15 dies, o sigui que anava bé. De totes maneres no m'he desanimat, demà tornaré a agafar la rutina. Depèn del que hagi recuperat faré dos dies de PP, o si veig que he recuperat poc, doncs contiunuaré amb la fase crucero tal i com feia.

Apa noies, que vagi bé l'inici de setmana!
Imatge
Imatge
aidualc
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dl. març 21, 2011 7:43 am

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: aidualc » dc. juny 01, 2011 2:41 pm

Bon dia a tothom!!

Com van aquests ànims? Espero que a topee!

He passat una temporada que no he seguit Dukan, però he seguit sense menjar carbohidrats. M'havia desanimat una mica perquè veia que no baixava, però també val a dir que malgrat que es pot menjar tota la quantitat que es vulgui, tinc tendència a menjar molt quan estic nerviosa, i clar, això no hi ha cap dieta que ho aguanti...! Així que primer he anat tancant les cosetes que em feien estar ansiosa, o si més no, he posat molt de la meva part i una mica d'ajuda del ioga i de la meva metgessa l'homeòpata perquè totes aquelles cosetes que a vegades ens fan estar nerviosos m'afectin d'una manera diferent.

El dilluns vaig reenganxar-me amb Dukan, avui és el tercer dia d'atac i demà l'últim, i anar fent, poc a poc! I amb molts ànims!

Au doncs, a seguir cuidant-nos!
Clàudia
_________________________________________________________________
Imatge

Meta 03/06 (final fase Atac) - 68.5kg
Meta 14/06 (viatge a Lisboa) - 67kg
Meta 23/06 (Sant Joan) - 66kg
Meta 06/07 (concert clausura de temporada) - 64kg
Meta 16/07 (FIB) - 63kg
Meta 24/07 (final de les vacances) - 62kg
Meta 08/08 (inici CONSOLIDACIó) - 60.3kg
Avatar de l’usuari
sarabafo
:: tigre
:: tigre
Entrades: 725
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:13 pm
Ubicació: Les Pobles

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: sarabafo » dv. juny 03, 2011 3:19 pm

Bones,
aidualc, ànims amb el reenganxament a la dieta!!
Jo de moment estic molt contenta, porto 20 dies de dieta i ja he perdut 8 kg! crec que els he perdut ràpid perquè jo abans picava molt entre hores, i ara entre que no pico gens i de moment segueixo la dieta a "raja tabla", doncs el meu cos ha respòs bé.
Una pregunta, en cas que arribés abans del previst al pes que vull assolir (63 kg), ara peso 65,6 Kg, he de continuar amb la fase crucero? o paso a la següent fase?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Annita
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dj. feb. 28, 2008 7:17 pm

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: Annita » dv. juny 03, 2011 11:29 pm

Noies, despres de un mes de dieta, les forçes em flaquejen... crec k m'he engreixat una mica, ja que porto 5 dies sense caminar i he comés algun "pecat" alimentari... i ara em sento fatal, i no em veig be, i penso que he fet un mes de dieta per res... en fi, k crec k lo millor es fer veure k torno a a començar, pero no se si ho aconseguire... estic super bajón, avui... potser lo millor seria anar a dormir i demà veure-ho tot d'una altra manera... :ufs: :ufs: :ufs:
Imatge


Imatge
Avatar de l’usuari
ruti
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2246
Membre des de: dv. ago. 13, 2010 3:59 pm

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: ruti » ds. juny 04, 2011 2:37 pm

Hola guapes!!!
jo encara no m'he animat a posar-me amb la dieta però el meu home si i està molt content, ha fet 5 dies de fase atac i porta perduts 3 kilos, molt bé. Avui ha començat amb la fase crucero, farà 1 dia de cada, a veure com va ara la baixada de pes! El que si es nota ell es que està bastant fluix, preneu algun complement?

Sarafabo quan arribis al teu pes ja has de passar a la fase següent, no has d'allargar la crucero. Per cert moltes felicitats, has anat molt ràpid!

Annita ànims noia, segur que no has recuperat tot el perdut, així que poder fent un parell de dies d'atac ja pots continuar endavant!

Per cert avui he provat a fer el pan dukan, però realment sembla mes un pastís de formatge,je,je, l'he tasta una miqueta i estava bo. També li he fet al meu home la nocilla dukan, així podrà donar-se un caprixillo juntant-la amb el pa

Algú comentava sobre els esmorzars, que què menjar, que se li feia durillo, jo li preparo a ell (s'ho ha d'emportar a la feina) la torta de salvado, pit de pollastre o pavo, formatge fresc i un iogurt
Imatge
Avatar de l’usuari
sarabafo
:: tigre
:: tigre
Entrades: 725
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:13 pm
Ubicació: Les Pobles

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: sarabafo » dt. juny 14, 2011 1:17 pm

Bon dia noies,
Veig que està una mica aturat el post! com va la dieta? Ruti a veure si t'animes, a més si el teu home la fa és més fàcil a l'hora de fer el menjar.

Us penjo una recepta d'un pastís de formatge que he fet, potser algú o altre ja l'ha penjat però jo no l'he vista:
INGREDIENTS: 125g de formatge batut 0%, 1 iogurt, 1 ou, 1 formatget light, 100 ml de llet desnatada, 2 CS de maizena de blat de moro.
Ho barregem tot ben barrejat i ho posem al forn a 200º durant 30-40 minuts.
Jo ho vaig tenir 40 minuts al forn perquè amb 30 minuts em va semblar cru.

També he provat de fer-me madalenes i galetes, o tortitas dukan però el salvado de avena no m'agrada el gust que deixa :ufs: :ufs: . D emoment em prenc el salvado al matí per esmorçar barrejat amb un iogurt, o sinó em faig nuggets de pollastre que també m'agrada com queda.

Fins aviat!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Annita
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dj. feb. 28, 2008 7:17 pm

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: Annita » dc. juny 15, 2011 10:27 pm

Hola!!!

Ja torno a ser per aqui! Doncs despres de la meva ultima i catastrofica entrada, us informo k despres de varies setmanes de no pesar-me per por al k em digues la bascula, ho vaig fer diumenge, amb la sorpresa de k m'havia aprimat un altre quilet!!! Yujuuuuuuuuuuuu!!! total ja son 8'5, i de moment estic conforme, tot i k em sobren 5 mes... però bueno, k he passat a la fase tres i aquest 5 els deixo per mes endavant, pq si ara continuo crec k al final la liaré i acabaré pitjor del que estavem.

Vosaltres que tal ho porteu?? Que sembla que això esta una mica massa tranqulet, n?

Una abraçada1
Imatge


Imatge
Avatar de l’usuari
pasaseni
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 96
Membre des de: dt. juny 01, 2010 11:46 pm

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: pasaseni » dj. juny 16, 2011 1:54 pm

Hola noies!!
Jo tambe faig la dukan, estic a crucero i em va força be!! Vull saber si alguna embarassada la fa, i que li ha dit el metge, si tenen que menjar alguna cosa mes, etc!!!
Molts anims i moltes gracies!!
Imatge
Avatar de l’usuari
sarabafo
:: tigre
:: tigre
Entrades: 725
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:13 pm
Ubicació: Les Pobles

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: sarabafo » dv. juny 17, 2011 2:59 pm

Hola noies!
Annita bentornada, a mi em passa que estic una mica estancada, l'última setamana he perdut mig quilo enlloc de 1 quilo. Cal dir que els 30 minuts de caminar no els faig, no sé d'on treure el temps...

PAseaseni no conec a ningú que faci la dieta estan embarassada, però al llibre del Dukan hi ha un capítol sobre la dieta i l'embaràs, no l'he llegit.

Jo em sento una mica fluixa, no sé si s'ajunta la calor que fa amb el fet de no menjar ni fruita ni hidrats de carboni, o què? a alguna li passa?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
ruti
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2246
Membre des de: dv. ago. 13, 2010 3:59 pm

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: ruti » dv. juny 17, 2011 3:28 pm

Hola noies,

aqui estem recolzant al meu home,ja,ja, pq jo no m'he vist amb cor de començar encara, em fa una mandra...ell està molt content, en un menys d'un meset de dieta porta mes de 5 kilos, encara en vol perdre un parell mes i passarà a la tercera fase.La veritat es que té ganes, almenys de menjar algo de fruita, pasta,pa... en la mesura que toqui per suposat...
Jo li faig cada dia per esmorzar la torta amb el salvado i li agrada bastant. Tb faig els flans, pq tant iogurt sinó li sortirà per les orelles,ja,ja...m'apunto el pastís de formatge per fer-li!

Jo no vull parlar del que no soc experta però embarassada no se si ha de ser gaire bo fer una dieta que restringeix tants aliments, pensa que no hi ha aportació d'hidrats, que son els que ens donen l'energia, falten moltes vitamines, fibra...l'embaras és una época per cuidar-se però menjant de tot!

Vina noies, ànims!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Beatriz
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 29, 2010 6:54 pm
Ubicació: Vila-seca (Tarragona)

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: Beatriz » dl. juny 20, 2011 11:15 am

Hola noies!!

No havia vist aquest post... m'uneixo a vosaltres.
Jo fa 15 dies que vaig començar la dieta i ja estic a la fase 2, alterno un dia PP amb un dia de PV, però encara no conec gaires receptes... deu ni do!!! vosaltres en sabeu unes cuantes, eh??

Els nuggets com els feu???

Ah!! no he dit el més important!!! he perdut casi 5 kg!! i estic molt contentaaaaaaa!!!
ara aquí amb vosaltres... aniré aprenent coses noves de la dieta i aportaré les meves receptes també!! i així serà com si la fes amb algú que això vulguis que no... ajuda!!

Bueno guapes... ja us aniré informant....
La meva Reglette no està actualitzada i tot i que posa 72,6 ja estic als 68,6kg!!!!

Fins aviat guapes!!!
Avatar de l’usuari
Annita
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dj. feb. 28, 2008 7:17 pm

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: Annita » dl. juny 20, 2011 10:12 pm

Jo el que trobo es que apart d'haver-me estancat una mica també, i per culpa meva, per no caminar fa una setmana i un finde descontrolat, em noto la panxona inflada... es com si a la que menjes alguna cosa se'm posews tot al mateix lloc, a la panxa... es la meva meta, que no torni a creixer, pero noi, a la que agafo pes, va tot allà!

Beatriz, molt be, n??? vas ben embalada!!! :ok:

Sarabafo, estic una mica com tu, cada cop em costa mes... cachum!

Pasaseni, anims, k això es durillo, pero val la pena!
Imatge


Imatge
Avatar de l’usuari
Beatriz
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 29, 2010 6:54 pm
Ubicació: Vila-seca (Tarragona)

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: Beatriz » dt. juny 21, 2011 6:12 am

Bon dia noies!!

Només dir que un dia més!!! i esperant que pugui dir menys pes també!!

Annitamolts ànims!!! el llibre parla d'això, que és normal de cop tenir una mica d'estancament... i això és normal que desanimi, però és ara quan has de ser forta i no flaquejar!!!
Anims!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Avatar de l’usuari
sarabafo
:: tigre
:: tigre
Entrades: 725
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:13 pm
Ubicació: Les Pobles

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: sarabafo » dt. juny 21, 2011 3:34 pm

Hola noies!
Beatriz et dono la recepta dels nuggets:
Tallo pit de pollastre a trossos, jo els trosso els faig una mica grans, m'agrada més com queden. En un bol hi poso un iogut natural 0% i orenga al gust, i hi afegeixo els tacos de pollastre, ho poso a la nevera durant 2 hores.
Després en un plat dues cullerades de salvado de avena i una de salvado de trigo, ho barrejo, i amb aquesta barreja arrebosso els talls de pollastre que estaven macerant amb el iogurt i l'orenga. Ho poso en una bandeja (jo poso paper de plata al cul la safata xq no s'enganxi), llavors entre 20 i 30 minuts al forn, depèn de si el pollastre és més o menys gruixut.

Està força bò! : lasito :

El que em costa més de tot, és no menjar fruita, i més ara a l'estiu que hi ha síndria, meló, préssecs, cireres... :ufs:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
pasaseni
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 96
Membre des de: dt. juny 01, 2010 11:46 pm

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: pasaseni » dt. juny 21, 2011 11:06 pm

Eiii prenc nota!! Moltes gràcies!!
Molts anims, jo he de perdre tot el pes que pugui.. En uns messos començo el tractament per a FIV-ICSI i la il.lusió de ser mare... Es una bona empenta!!
Gràcies sou les millors!!
Imatge

Torna a “Règim i dietes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::