DIETA DUKAN

Els trucs per aprimar-se, plats que ens ajudaran a millorar la nostra alimentació...
Avatar de l’usuari
Beatriz
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 29, 2010 6:54 pm
Ubicació: Vila-seca (Tarragona)

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: Beatriz » dv. juny 24, 2011 9:40 am

Hola guapes!!

Sarabafo moltes gràcies per la recepta dels nuggets!! ja et diré què tal em surten.
La veritat és que a mi em passa el mateix! el que més em costa és no poder menjar fruita...
però bueno!!! ànims guapa i a continuar que això va bé!!

Pasaseni molts ànims a tu també!! segur que ben aviat ens donaràs la noticia del positiu!!! :-())
Avatar de l’usuari
pasaseni
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 96
Membre des de: dt. juny 01, 2010 11:46 pm

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: pasaseni » dv. juny 24, 2011 10:56 am

Hola chicas!!
espero que la verbena haya ido bien, yo fui a casa de mi madre y cocine yo, gambas a la plancha con ajo y perejil sin una gota de aceite!!! ni postre ni coca, ni cava, solo cocacola zero!!
Que la deberia empezar a dejar porque no es muy sano pero es que me apetece un monton!!!
no se si os pasa a vosotras, pero yo antes de la dieta iba 2-3 veces al dia al baño y ahora cada 2 o 3 dias una vez!!! no me siento demasiado hinchada pero no se si es psicologico o fisiologico que me afecta el no ir!!
vaya lio!!
ya probare los nuggets! a ver que tal!!
Bueno chicas en cuanto haya mas novedades os cuento!!
besos y animos a todas!!
Gracias Beatriz, espero poder decir pronto la frase más importante para mi... ESTOY EMBARAZADAAA!!!! :-())
Imatge
Avatar de l’usuari
emanens
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4595
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 6:50 pm

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: emanens » dl. juny 27, 2011 2:47 pm

Hola noies! Si us fixeu amb qui va obrir el post...vaig ser jo mateixa! Tenia el llibre Dukan per fer la dieta pero al final vaig decidir no fer-la perque veia dificil que em funcioni i no ho tenia clar...vaig pensar que si menjava "sa" m'aprimaria...quanta ignorància...bé ara que han passat uns mesos estic igual i no hi ha manera de rebaixar res de res, em miro al mirall i em desanimo bastant perque m'han quedat desde l'embaras un bon cul i cuixes....

estic pensant que potser si que hauria de seguir una dieta, intentar complir i marcar-me uns limits perque si no segueixo cap pauta s'em fa impossible.

No m'he llegit el post, intentaré fer-ho poc a poc, però aixi en resum us volia demanar:

-us esta funcionant la dieta?
-provoca molt restrenyiment? o marejos etc els primers dies?
-com puc saber quants kg he de perdre??

Aix xx no ho se nenes em sembla que he de psoar solucio ja i no se per on començar!

PD: aixo que teniu algunes de tikcer és el pes que heu perdut? alucino...hi ha que heu perdut molt de pes! :ok:
Imatge
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h

MERCADILLO:
https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
Avatar de l’usuari
sarabafo
:: tigre
:: tigre
Entrades: 725
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:13 pm
Ubicació: Les Pobles

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: sarabafo » dl. juny 27, 2011 9:01 pm

Hola noies!
jo he tingut un cap de setmana que he deixat una mica de banda la dieta..., divendres i diumenge dinar familiar, o sigui que, res de res. Avui m'he pesat i respecte al dijous he augmentat 500 grams, o sigui que encara estic contenta :love: però avui m'hi he tornat a posar en serio.

Pasaseni a mi també em provoca restrenyiment, jo abans de fer la dieta anava de ventre cada dia, al principi de la dieta cada 3 dies! però ara em prenc un xarop d pruna que es diu FLoralax que me'l prenia durant l'embaràs i hi vaig gairebé cada dia :ok:

Emanems, jo no havia fet mai dieta, però després de l'embaràs em sobraven 10 kg, i em trobava fins i tot malament. Al principi vaig pensar com tu, menjaré sà i ja m'aprimaré, però res de res. Jo la veritat necessitava una pauta, i vaig sentir a parlar de la dieta, em vaig comprar el llibre i m'he decidit. Hi ha gent que diu que no és bò, altres que si. Jo crec que només has de ser concient del que fas, a mi m'ha anat bé, més que res per seguir una pauta d'alimentació. Tinc clar que quan arribi al pes que vull, llavors ja no em vull aprimar més.
A mi em va fer mal el cap només el primer dia a la nit, no sé si és o no per la dieta perquè jo ja sóc de tenir mal de cap.
Tema restrenyiment ja ho he comentat més amunt.
Per saber el pes, si entres a la web oficial, et registres i et fan unes preguntes i llavors et surt el pes, i els dies que has de fer de cada fase.
Si al final t'animes aquí estem! :-()-)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
emanens
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4595
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 6:50 pm

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: emanens » dt. juny 28, 2011 4:08 pm

Noies:

m'he estat mirant la web però veig que el pes l'he de posar jo ! El que voldria és que em digussin a partir de la meva IMC el pes que per la meva constitucio s'em recomana i no pas haver de decidir jo el pes adeuqat que tampoc ser quin és per la meva constitucio. com ho he de fer per saber-ho? perque igual poso un pes que és massa poc o massa per mi !
Imatge
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h

MERCADILLO:
https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
Avatar de l’usuari
Annita
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dj. feb. 28, 2008 7:17 pm

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: Annita » dt. juny 28, 2011 8:38 pm

em penso k tot i k posis el pes k tu vulguies, despres la màquina et diu quin es l'adequat, si no recordo malament... intenta-ho, a verure si es aixi... ?-)
Imatge


Imatge
Avatar de l’usuari
emanens
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4595
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 6:50 pm

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: emanens » dt. juny 28, 2011 9:19 pm

Annita doncs potser ha passat que el pes que jo he posat ha coincidit amb el pes que hauria de assolir? per aixo coincidia??
Imatge
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h

MERCADILLO:
https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
Avatar de l’usuari
pasaseni
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 96
Membre des de: dt. juny 01, 2010 11:46 pm

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: pasaseni » dt. juny 28, 2011 10:38 pm

Eiii!!! molts anims!!
a mi 'ha anat molt bé, ara costa molt pero no em queixo i no me la salto per res!! dissabte tinc un acomiadament de soltera i ja he demanant que em facin una amanida i un bistec sense oli!!!
estic amb les piles carregadissimesa més tinc visita el 12 hi haig d'anar amb menys pes!!
molts anims!! jo no vaig tenir mal de cap pero si que tardo molts dies en anar al bany.
molts petons
Imatge
Avatar de l’usuari
Boop
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dc. abr. 27, 2011 10:17 am
Ubicació: Sabadell

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: Boop » dc. juny 29, 2011 10:11 am

bUENOS DIAS!!!!
Cómo lleváis la dieta?? Yo fatal... este minipuente he sido malísima, y he pecado todos los días :( ha sido la primera vez desde el 04/04/11. Llevaba perdidos 9 kilos... y en 4 dias me he engordado 3!!!! Pero a día de hoy, miercoles, estoy a un kilito.... Es que la devilidad ha podido conmigo. Puente en la playa con amigos, salidas, helados, cervecitas... En fin, que me quiten lo bailao!!!! Hoy es mi ultimo dia en pp, y espero mañana volver a mis 70.5kg. 8 he hecho 3 dias en vez de dos para volver a la segunda fase)

La receta de los nuggets, genial!! La probaré mañana, que hoy ya he tomado mi salvado...

Chicas, la semana pasada hice una recetita que estaba buenísima!!!! En un bol, mezclad queso batido con palitos de cangrejo, atun, pimienta y limon, todo trituradito o cortado bien peuqñito, lo ponéis en hojitas de cogollos de lechuga o hojas de endivia, y tenéis un entrante de rechupete!!! me encanta, lo probé en casa de mi tieta y es raro el dia que toca verduras que no lo como!!! Y Encima fresquito de la nevera!!! la masa o relleno dura varios dias!!
espero que lo probéis!!! A mi me encanta :ok: :ok: :ok: :ok:
PaNxUs dE pR iMaVeRa---> Duna81- Lexi - Sarins :-()) - Judy* :-()) - CRIS86 :-()) - Boop :-())- Nena - Witchy :-())- Clarivlc :-())

Los sueños se hacen realidad ♥♥ ♥
Avatar de l’usuari
emanens
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4595
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 6:50 pm

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: emanens » dg. jul. 03, 2011 5:10 pm

M'estava mirant els esmorzars Dukan pero no ho veig gaire clar:

-què menjeu en els esmorars que sigui una mica consistent per aguantar duant mig mati bastant bé¿ a mi magrada el cafe amb llet, pero amb què s podria combinar?

El formatge que permet el Dukan quin és? en quina cadena de supers el puc trobar i quina marca és?

M'estic rumiant que potser farem la dieta..ja que elmeu marit tambe n'hauria de fer..i de fet ell esta super convençut de fer-la i potser seria la manera perque si la fem els dos ens seria més facil perque aniriem a la plegada !!!
Imatge
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h

MERCADILLO:
https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
Avatar de l’usuari
sarabafo
:: tigre
:: tigre
Entrades: 725
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:13 pm
Ubicació: Les Pobles

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: sarabafo » dg. jul. 03, 2011 9:02 pm

Hola noies!
Boop, provaré aquest entrant fa bona pinta! va bé conèixer nous plats perquè sinó al final acabo menjant sempre el mateix...A més és una recepta fàcil i ràpida. Ànims que tornaràs a predre els quilos que has guanyat molt ràpid!!

Emanems, jo esmorzo a les 7:30 i prenc en un bol em barrejo un iogurt de sabor 0% amb avena. A la primera fase feia iogurt de sabor, però ara que estic a la fase creuer faig iogurt 0% però de fruita amb trossos, i després prenc dos talls de pernil dolç i un cafè amb llet. Jo aguanto tot el matí, però si tinc gana a mig matí faig un cafè amb llet o bé un iogurt.
També pots menjar tortas dukan, que es fan amb avena, però a mi no m'agraden!

Noies, ahir vaig anar de casament, o sigui que..., sense comentaris. De moment no em pasaré fins d'aquí un parell de dies :love:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
ruti
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2246
Membre des de: dv. ago. 13, 2010 3:59 pm

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: ruti » dl. jul. 04, 2011 3:37 pm

Ei nenes com aneu?
Jo segueixo de suport del meu home,je,je, però com si la fes jo sense aprimar-me clar :-D ...Ell està a punt d'entrar a la tercera fase, avui em deia que es troba molt fluix aquests dies, i com que mes o menys ha arribat al pes que volia (ha perdut 7 kilos) jo crec que és hora que mengi alguna cosa mes!

Emanems el meu home esmorza cada dia la torta (li faig amb un ou, algun dia sencer i algun dia nomes de clara, el salvado, una mica de llevadura, una miqueta de llet i una cullerada gran de iogurt natural formatge batut o formatge d'untar)+formatge fresc+pernil dolç o pavo. I després com que dina bastant tard a miga matí es menja uns palitos de cranc, o un iogurt, o salmó fumat...ell ho porta bastant bé!

Tema formatges que es poden menjar son tots els que tenen 0% grassa o molt, molt poqueta: formatge fresc, formatge d'untar San Millan 0%, formatge batut (jo l'últim pot l'he comprat al Carrefou de la seva marca, a la secció de formatges)...
Imatge
Avatar de l’usuari
emanens
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4595
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 6:50 pm

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: emanens » dl. jul. 04, 2011 8:52 pm

Els yogurts poden ser de gustos o amb muesli o trossos? jo havia entes que havien de ser els desnatats i 0% pero a mes a mes naturals! Gracies per les iddes per l'esmorzar, a veure si em convenço..

tema jamon york de quin compreu? és que el que venen en lonchas finas surt massa car..i com que en aquesta dieta sen menja bastant...jo pensava en comprar aquells botifarrots grans que venen envasats de Jamon york o de Pavo, sabeu si aixo es pot menjar o porten massa greixos? (esta envasat com menjar de gos ..sabeu què vull dir?)

No sabia que es podia menjar tants formatges sempre que siguin 0% ! :ok:

Per esmorzar tambe intentare buscar alguna recepta per internet de magdalenes o alguna cosa per l'estil, pero que sigui una cosa senzilla de fer.. a veure si m'en surto i aixi menjare alguna cosa més consistent
Imatge
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h

MERCADILLO:
https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
Avatar de l’usuari
Boop
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dc. abr. 27, 2011 10:17 am
Ubicació: Sabadell

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: Boop » dt. jul. 05, 2011 9:06 am

Hooola!!!!
Pues yo para desayunar,voy cambiando, así no me aburro!!!!
-leche desnatada con cacao desgrasado + torta avena + jamon dulce, atun,pavo o salmon
-leche + yogurt + avena + 2 lonchitas de pavo
-magdalenas o bizcocho de canela (está bueniiiiiisimo). Os pongo la receta: 2 cucharadas de salvado avena, 1 cucharada de salvado de trigo, 1 huevo, 2 cucharaditas de levadura, 2 cucharadas de queso batido, un chorrito de leche, aspartamo apto cocinar y canela. Todo lo trituro y lo pongo en un molde y al micro!!! Mas o menos, depende del grosor del molde, son 7 minutillos. Sale un bizcocho grandecito.Yo lo parto por la mitad, lo migo en la leche de la mañana, y la otra mitad para merendar!! A mi me encanta, está buenisimo!! jejeje Lo que muchas veces hago la receta con el doble de ingredientes y así me dura para varios dias!!! probadlo y me decís!!!!! besituuuuuuuuuuus
PaNxUs dE pR iMaVeRa---> Duna81- Lexi - Sarins :-()) - Judy* :-()) - CRIS86 :-()) - Boop :-())- Nena - Witchy :-())- Clarivlc :-())

Los sueños se hacen realidad ♥♥ ♥
Avatar de l’usuari
emanens
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4595
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 6:50 pm

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: emanens » dt. jul. 05, 2011 12:54 pm

Boop la recepta que es posat és per les madalenas? pero el meu dubte és que si ja hi va un ou senser llavors si durant altres dies a la setmnana tambe menjes ous no és masses ous !!????

l'aspartamo apto para cocinar lo encuentrare en el super? : lasito :
Imatge
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h

MERCADILLO:
https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
Avatar de l’usuari
Boop
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dc. abr. 27, 2011 10:17 am
Ubicació: Sabadell

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: Boop » dt. jul. 05, 2011 2:22 pm

emanens, la receta original es para magdalenas / muffins, lo que yo lo hago en bizcocho, porque sale mas jugoso...
Yo es que casi no utilizo huevos, siempre claras. Y como el pastelito lo hago para 2 días ( el doble de ingredientes citados), cumplo con las 2 yemas permitidas de la semana. No obstante, si no sufrís de colesterol, se pueden llegar a consumir hasta 5 yemas a la semana. ç

Y el aspartamo apto para cocinar, me he equivocado de nombre :( Yo uso un edulcorante líquido que venden en el Mercadona, pero ahora no recuerdo la marca... Mañana te lo digo, que no estoy en casa. Esta recetita es de www.dietadukangirl.com. También tienen pagina en el facebook, donde todas vamos preguntándonos y resolviendónos dudas, jejeje. La verdad, si puedes míratelo, son todas unas maquinas!!!!

Ya me dirás si lo pruebas!!! Y el pastel de queso me encanta :) MI maridín dice que no puede ser Dukan, jajajajaj
PaNxUs dE pR iMaVeRa---> Duna81- Lexi - Sarins :-()) - Judy* :-()) - CRIS86 :-()) - Boop :-())- Nena - Witchy :-())- Clarivlc :-())

Los sueños se hacen realidad ♥♥ ♥
Avatar de l’usuari
sarabafo
:: tigre
:: tigre
Entrades: 725
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:13 pm
Ubicació: Les Pobles

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: sarabafo » dc. jul. 06, 2011 2:51 pm

Hola!
Emanems jo l'aspartamo també el compro al mercadona, però crec que n'hi ha a gairebé tots els súpers. Tema York no crec que hi hagi cap problema de comprar aquest que dius.

Boop jo també he fet alguna recepta de la web aquesta que dius, n'hi ha que estan molt bé.. Al facebook no m'hi he conectat, hauré de fer-hi una ullada!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
emanens
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4595
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 6:50 pm

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: emanens » dc. jul. 06, 2011 7:38 pm

Hola Boop, sarabajo: no he trobat el aspartamo al super, pero tinc edulcorant liquid 0% que deu ser sacarina, imagino que tambe ho puc posar i fara el mateix efecte que l'aspartamo?

He trobat una recepta de bizcocho de xocolata per internet i l'he fet, sembla que ha quedat prou bé, hi he posat sacarina liquida com edulcorant no se si esta permes?

El Pavo o Jamon York ha de ser que indiqui en l'envàs "especial bajo en grasa" o light? jo tenia entes que si que es podia menjar qualsevol i el que vaig comprar no posa que sigui baix en greixos ni res
Imatge
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h

MERCADILLO:
https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
Avatar de l’usuari
sarabafo
:: tigre
:: tigre
Entrades: 725
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:13 pm
Ubicació: Les Pobles

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: sarabafo » dc. jul. 06, 2011 8:53 pm

emanems jo el york o pavo menjo qualsevol, crec que no cal que sigui light.
Pel que fa el edulcorante crec que serveix qualsevol que no sigui sucre.

Ànims! a veure si t'ha quedat bò el biscotxo de xocolata!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Boop
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dc. abr. 27, 2011 10:17 am
Ubicació: Sabadell

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: Boop » dj. jul. 07, 2011 8:40 am

Bon diaaaa!!!!

Yo tengo entendido que tanto el pavo como el jamon dulce, tiene que ser bajo en sal y 0.0... Aunque, si os soy sincera, muchas veces compro el normal :ufs: . Tambien comentar, que el salmón ahumado, tiene que ser sin azucar añadido, y yo lo compro también en el Mercadona, que si lleva azúcar y voy perdiendo. Las chicas que hacen la dieta super estricta, se miran las etiquetas y no comen nada aunque lleve el 0.1 % de algo que no está permitido.

Y sobre el azúcar, la sacarina no está permitida. Sólo el aspartamo y el edulcorante. El aspartamo no se puede calentar, sino sabe amargo, por eso se utiliza el edulcorante liquido, porque sino amargaría, jejejeje. Pero digo yo, mas vale sacarina que azúcar, no?? Ains, para hacer esta dieta tienes que estudiar un master en el Instituto DuKan!!!!!

Cómo van las basculas??? Yo he vuelto a mis 70.500!!! Porque desde el Puente de San Juan, me había liado la manta a la cabeza y estaba un poco descontrolada :)

Feliz jueves a todas!!!!!!!!!
PaNxUs dE pR iMaVeRa---> Duna81- Lexi - Sarins :-()) - Judy* :-()) - CRIS86 :-()) - Boop :-())- Nena - Witchy :-())- Clarivlc :-())

Los sueños se hacen realidad ♥♥ ♥

Torna a “Règim i dietes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::