DIETA DUKAN

Els trucs per aprimar-se, plats que ens ajudaran a millorar la nostra alimentació...
emanens
:: dragona
Entrades: 4595
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 6:50 pm

Re: DIETA DUKAN

EntradaAutor: emanens » dj. jul. 07, 2011 2:38 pm

Boop ha escrit:
Y sobre el azúcar, la sacarina no está permitida. Sólo el aspartamo y el edulcorante. El aspartamo no se puede calentar, sino sabe amargo, por eso se utiliza el edulcorante liquido, porque sino amargaría, jejejeje. Pero digo yo, mas vale sacarina que azúcar, no??

Ah no? caxin y donde encuentro el edulcorante? porque en el super solo veo sacarina liquida o pastillas (natreen) y no he visto ni aspartamo ni edulcorante?? como es el envase del edulcorante?? yo habia confundido edulcorante con sacarina, pensaba que era lo mismo

El cacao para el bizcocho usé el Cola Cao que pone 0% azucares añadidos y fibra, es correcto o no está permitido?
Imatge
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h

MERCADILLO:
https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
sarabafo
:: tigre
Entrades: 725
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:13 pm
Ubicació: Les Pobles

EntradaAutor: sarabafo » dj. jul. 07, 2011 2:47 pm

Això del Cola-cao 0% jo també ho he pensat, no sé si és pot pendre, avui mhi he fixat i posava 0%sucre afegit i 0,4% MG. Jo crec que si que es pot pendre!?

El pernil dolç i el pavo jo consumeixo del normal i perdo pes igualment.
Ah! una altre pregunta, creieu que es pot veure llet de soja, tipus vivesoy?

Tema balança, estic contenta perquè després del casament del dissabte ja tremolava, perquè em vaig posar les botes..., m'he pesat avui i no he guanyat pes, estic amb 66,5 kg, és a dir 200 gr. menys que el divendres abans del casament :-:) :p-)
Imatge
Imatge
Beatriz
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 29, 2010 6:54 pm
Ubicació: Vila-seca (Tarragona)

EntradaAutor: Beatriz » dj. jul. 07, 2011 10:46 pm

Hola noies!!

Veig que seguiu molt bé amb la dieta... jo ara perdo pes més a poc a poc, fins i tot vaig estar una setmaneta estancada... però sembla que torno a despegar, poc a poc... però això va bé! i el millor de tot és que tothom que em veu també se n'adona dels resultats de la dieta: 6 kilos i mig!! estic contenta!!

Emanems jo l'endulcorant líquid el compro al Mercadona, és un pot de vidre petit transparent....
Jo també havia pensat lo del Colacao 0% i penso que sí que es podrà pendre, de la mateixa manera que es prenen els refrescos 0% o els lactis... no se!! home... potser sense abusar...

L'altre dia vaig fer el pa Dunkan, el des les especies i va sortir boníssim!! va tenir molt d'èxit, fins i tot companyes de feina que no fan dieta i el van provar em van demanar la recepta.

Bueno guapes... ja aniré entrant per a veure com anem.
Petonets i ànims!!
laura_28
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3461
Membre des de: dt. oct. 14, 2008 10:58 am
Contacta:

EntradaAutor: laura_28 » dv. jul. 08, 2011 6:19 am

bon dia noies!!

us poso un link que us gradarà molt!! http://midiariodukan.blogspot.com/2011/ ... ra-el.html

hi ha moltes receptes!!!

sort..........
Boop
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dc. abr. 27, 2011 10:17 am
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: Boop » dv. jul. 08, 2011 8:42 am

emanens ha escrit:
Boop ha escrit:
Y sobre el azúcar, la sacarina no está permitida. Sólo el aspartamo y el edulcorante. El aspartamo no se puede calentar, sino sabe amargo, por eso se utiliza el edulcorante liquido, porque sino amargaría, jejejeje. Pero digo yo, mas vale sacarina que azúcar, no??

Ah no? caxin y donde encuentro el edulcorante? porque en el super solo veo sacarina liquida o pastillas (natreen) y no he visto ni aspartamo ni edulcorante?? como es el envase del edulcorante?? yo habia confundido edulcorante con sacarina, pensaba que era lo mismo

El cacao para el bizcocho usé el Cola Cao que pone 0% azucares añadidos y fibra, es correcto o no está permitido?

Nenitaaa!! Te pongo el enlace de una foto que he encontrado por la web del aspartamo, es del Mercadona!!! QUe ayer se me olvidó hacerla, jejejej Y no entiendo por qué no puedo colgar fotos :(

http://imageshack.us/photo/my-images/827/aspartamo.jpg/

Y lo del cola-cao, en principio sólo te dejan tomar cacao desgrasado 0.0, por lo que he leido en foros de duka, eh??? lo has probado?? Porque a mi me pasaba, solo me gustaba el Colacao, pero poniendo una cucharadita de cacao con aspartamo está bueno!! Pero que muchas chicas lo toman y siguen perdiendo. Al menos, yo he perdido 9 kilos 100, y como comenté, con salmon ahumado con azucar, sacarina, a veces mas de una gotita de aceite.... Allá cada una!!! No te obsesiones guapiiiii!!!!
PaNxUs dE pR iMaVeRa---> Duna81- Lexi - Sarins :-()) - Judy* :-()) - CRIS86 :-()) - Boop :-())- Nena - Witchy :-())- Clarivlc :-())

Los sueños se hacen realidad ♥♥ ♥
emanens

EntradaAutor: emanens » dg. jul. 10, 2011 10:16 am

Entro per dir-vos que hem començat..portem 3 dies de fase d'atac..és una mica aborrit perquè hi ha poc marge de coses que es poden menjar. Espero que la fase de creuer sigui més divertida perque sino uff.. :-o00m

Segueixo tenint molts dbtes que em van i vénen al cap, ja us els aniré demanant poc a poc a veure si em podeu ajudar perquè anem una mica perduts aiiii ?-) ,

sembla que he aprimat una mica, poquet, pero ho he notat en alguns pantalons que no m'apreten tant, pero vaja no em vull fer ilusions perque desde l'embaras crec que el cos em va canviar i no m'he aprimat gens des de llavors i com si el metabolisme hagi canviat molt, he mirat i només 700gr menys! NURDEU: he llegit que vas tenir descompisicio...jo avui n'he tingut! Tambe he pensat que potser despres de l'embaras m'ha quedat la tiroides descolocada i que per aixo fins ara vigilava i no aprimava que no sigui hipotiridisme? quins sintomas tenies tu???

he estat mirant la web oficial i hi ha un foro pero no trobo receptes enlloc. Si que he anat als enllaços que heu passat pel post que hi ha moltes receptes :ok: ,

-els yogurts han de ser desnatats 0% dels naturals o poden ser de gustos? i amb trossos? (vitalinea o activia), quins compreu?
-els aliments que puc trobar al super com: Quesitos 0% o light, Queso de untar 0% que posa light tipus philadelphia etc en podem menjar?
-he vist a internet que es poden beure coca cola zero, light, i en general totes les begudes que posa light? segur?
-es pot beure cervesa sense alcohol?
-es poden menjar hamburgueses que venen al super, les normals, sempre que siguin de pollastre o vedella o porten greix i additius no permesos? és que he vist per internet que les hanburguesas les fan caseras?

-he llegit per internet algunes receptes de PP que porten ceba (o alguna altra verdura com tomaquet fregit??): aixo no és pp no? quin lio !! no ho entenc.

El problema és que no tenim gaire temps de cuinar (i la cuina no ens agrada GENS), aixo ens desanima una mica ?-) ,

bé noies poc a poc us aniré dient què tal a veure si no ens desanimem només de començar..espero que no!

La pregunta del Millón:
les que ja heu acabat la dieta i vau perdre els kg previtos....al cap de mesos us heu tornat a engreixar o veritablement us ha funcionat???
Imatge

MERCADILLO:
sarabafo

EntradaAutor: sarabafo » dg. jul. 10, 2011 8:47 pm

Bona nit,
Bé emanems jo et resolc els dubtes tal i com ho faig jo, que tampoc sé si és 100% correcte.

Iogurts: a la fase PP jo vaig menjar naturals 0% i de sabor 0%. Des de que estic a la fase creuer vaig variant entre bifidus de gustos 0%, iogurts a trossos 0% i naturals i sabor 0%

Refrescos: jo no en bec perquè no m'agraden, però al llibre posa que es poden beure els que són light. Cervesa sense alcohol jo diria que no en pots pendre, però no ho sé seur
Hamburgueses; jo les compro al súper, en compro de vedella i de pollastre, jo tampoc tinc temps, no ganes de fer-me-les jo, sóc força mandrosa per aquestes coses. També mejo bistec.

Salsa de tomàquet de pot en pots menjar durant la fase PP, però ha de ser natural, no fregit. I si algun cop vols fer un sofregit amb ceba (fase creuer), crec que has de tirar oli a la paella, i després pasar-hi un tovalló de paper de cuina per treure l'excés d'oli.

Tema recuperar quilos quan acabis la dieta, a mi també em té preocupada, suposo que t'has d'anar controlant sempre per no recuperar tots els quilos, però això passa amb totes les dietes!!

Bé així és com ho faig jo, la veritat ho adapto tant com puc per no aborrir-me gaire. Ànims!!
:-()-) :-()-)
Imatge
Imatge
pasaseni
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 96
Membre des de: dt. juny 01, 2010 11:46 pm

EntradaAutor: pasaseni » dl. jul. 11, 2011 9:38 pm

hola a totes!!!
fa molt que no entro.. jo el 9 de juliol va fer 2 mesos que vaig començar la dieta, i em va molt bé, ara costa més pero bueno...
jo no la faig tan al milimetre... un informo.. prenc llet desnatada amba colacao 0% fibra, perque vaig al bany cada 3-4 dies...
també prenc gelatines royal 0% i iogurts desnatats 0%. i vaig perdent..
us animo a que la continueu.. la meva analitica...perfecta!! estic molt contenta!!
un petonas!
Imatge
emanens

EntradaAutor: emanens » dt. jul. 12, 2011 12:46 pm

Hola noies, tinc un dubte: es poden menjar les gelatines que venen al super (que estan al costta dels yogurts)? és que creia que eren proteina pero vaig mirar la compisicio i posava proteinas 0 i en canvi hidrats de carboni moltissims. Pero en canvi recordava haver llgit que el llibre dukan deia que podies prendre la gelatina que volguessis,

un altre dubte: estem en fase atac que ja hem acabat, i la veritat és que hi ha pocs plats PP que es puguin fer i que siguin bons, com que es pot menjar tan poca cosa...la meva pregunta és si els dies de només PP de la fase de creuer tambe han de ser com auqests dies de PP de la fase de atac? o sgiui només poder menjar surimi, marisc, vedella i pollastre basicament?
Imatge

MERCADILLO:
Beatriz
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 29, 2010 6:54 pm
Ubicació: Vila-seca (Tarragona)

EntradaAutor: Beatriz » dc. jul. 13, 2011 2:33 pm

Hola noies!!!

Tot i que no entro molt segueixo amb la dieta, ja fa 1 mes i una setmana que vaig començar i he perdut casi 7 kg!! estic contenta... tot i ara vaig bastant a poc a poc i això hi han dies... que t'agobia una mica i et fa tenir més ganes de "pecar"... però bueno!! ho anem portant...

Emanems jo estic a la fase creuer i encara em queden 10kg, o sigui que va per llarg; i els dies de PP els faig igual que a la fase d'atac, tampoc sóc una experta... vaig seguint el llibre i bueno! força bé...
Ara estic en una fase en fa una mica de mandra cuinar-me i diguem que no estic menjant del tot variat i això té molt de perill... a veure si a partir del divendres que ja agafo vacances em poso les piles i així paso aquesta etapa de debilitat que estic passant...

Petonets!! i ànims!!
emanens

EntradaAutor: emanens » dc. jul. 13, 2011 6:47 pm

Noies ja he acabat la fase d'atac...però he perdut molt poc en comparació amb vosaltres pel que he anat llegint...sembla que només he perdut 1kg...i ho he fet estricte! És normal? podria ser que tingui algun desequilibri hormonal com hipotiridsme que m'impedeixi aprimar-se? abans de fer el dukan tambe vigilava amb el menjar i sempre augmentava....no sé noies, estic una mica desanimada. Ho he complert a rajatabla la fase d'atac i només 1kg ,

a mi em procupa que els dies de PP del crucero em falten receptes...no us passa? hi ha poc marge d'aliments per fer coses una mica "menjables"...com us ho feu? i el surimi l'he com aborrit, li he agafat com una mica de "fastigs"..què menjeu en PP??? ideeas porfa!
Imatge

MERCADILLO:
sarabafo

EntradaAutor: sarabafo » dc. jul. 13, 2011 7:26 pm

Hola!
Beatriz a mi també passa que ara perdo lentament, fins i tot menys d'un quilo per setmana. Jo en dos mesos he perdut 9 kg, pesava 75 i ara peso 66, em queden tres quilos però ja fa un parell de setmanes que no baixo gaire.

Emanems has perdut 1kg en quants dies, suposo que depèn del que pesesis i del que hagis de perdre, no ho sé. Jo els dies de PP normalment faig un primer plat i un segon, per exemple:
1er: salmó fumat, formatge fresc, atun, ou dir
2on: pollastre a la planxa o al forn

1er: bacallà esqueixat amb ou dur
2on: sipia a la planxa o calmar a la planxa

1er: atun, palitos, pernil dolç a tacos, formatge fresc, amanit amb salsa de iogurt.
2on: hamburguesa de vedella

No creieu tampoc vario massa..., però de moment vaig aguantant. Per cert avui he comprat cola-cao 0% ;-))) , per fer un capritxet de tant en tant...

a base de salmó fumat, ou dur, atun, pernil dolç. Algun cop bacallà esquiexat amanit amb vinagre i ou dur. I el segon plat faig pollastre al forn o a la planxa, o conill o vedella
Imatge
Imatge
farfaret
Entrades: 1
Membre des de: dg. jul. 24, 2011 12:24 pm

EntradaAutor: farfaret » dg. jul. 24, 2011 1:08 pm

emanens ha escrit:Hola noies,

m'estic llegint el llibre de la Dieta Dukan. Dieta a base de proteines, us volia demanar a les que esteu fent la dieta o bé que la coneixeu, si em podeu fer 4 cèntims de la valoració de la dieta, les vostres opinions etc,

m'he de treure uns kiletrs de sobre i no hi ha manera, per una banda sembla que la dieta em pot anar bé, pero per altra em fa una mica de respecte (em fa por que es maltracti el cos, els ronyons puguin rebre, diu que pots agafar restrenyiment etc), estic indecisa i no se gaire com funciona,

opinions?????????

Hola, crec que és important fer-te anàlisis, informar-te de quins aliments reforcen o debiliten alguns òrgans en concret i segons els anàlisis i els òrgans vinculats saber quan un aliment et pot anar malament encara que el mètode Dukan ho recomani.

Per exemple, els primers dies de la dieta diuen que només t'has d'alimentar a base de proteïna, i si mínimament el teu fetge és dèbil se'n pot ressentir, i no fa falta haver estat alcohòlic per tenir-lo dèbil: moltes vegades molts problemes de fetge són hereditaris i no tenen res a veure amb grans dolors ni tenir-ne coneixement. Consulta al metge abans d'iniciar-ho.
nucosa
Entrades: 4301
Membre des de: dg. jul. 19, 2009 5:35 pm

EntradaAutor: nucosa » dg. jul. 24, 2011 11:44 pm

noies jo en dos dies he perdut 1.5 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! que era el que havia guanyat en les vacances >.-<: >.-<: >.-<:

emamens jo crec que en 3 dies de fase de atac nomes 1 kilo es poc. i si la diarrea al principi es normal pq es una amenra d'eliminar toxines i greixos que encara hi ha al budell. despres de una setmana fent la dieta la cosa passa al costa oposat i visitar al senyor roca es fa missionn imposible almenys per mi :-) :-) :-)
ImatgeImatge

ImatgeImatge
ruti
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2246
Membre des de: dv. ago. 13, 2010 3:59 pm

EntradaAutor: ruti » dl. jul. 25, 2011 8:34 pm

Hola nenes,

veig que esteu molt animades amb la dieta, doncs va, jo us animo mes! el meu home ja està a la fase de consolidació i de moment manté el pes sense problema >.-<: >.-<: >.-<: ..i això que ja ha introduit la peça de fruita, el pa, la pasta o llegums un cop a la setmana, el dinar o sopar extra de regal...semblava que menjant tot això, després de ser tan estrictes durant aquests mesos anteriors, faria que s'engreixés, però no, la dieta segueix funcionant!

Així que ja ho sabeu, molts ànims que l'esforç val la pena!
Imatge
Ninetaa
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dc. des. 29, 2010 5:39 pm

EntradaAutor: Ninetaa » dl. ago. 01, 2011 1:29 pm

Noies, començo avui amb la dukan, a veure que tal, aquest mes que tinc vacances, si veig que funciona continuaré com pugui també durant el curs, pero es que a partir de setembre dino al cole i se'm fará molt dificil, crec...
ara aniré a fer compra, que l'esmorçar i el dinar ho he fet amb el que tenia a casa i vem tornar dissabte de vacances, o sigui no tenia gran cosa, he fet, café amb llet desnatada (sempre la prenc aixi) per esmorçar, i pit de pollastre a la planxa i ou dur per dinar, no ha estat un dinar molt alegre, pero bueno, suposo que la cosa millorará quan tingui més varietat ^_^.
Imatge

11/02/13 1a Fiv negativa
05/05/2014 2a fiv negativa
22/07/14 transfer 2 congeladets.
1/08/14 POSITIU!!! 11/09/2014 Legrat.
05/04/2015 Positiu beta 422! Seguiu lluitant petits!!

Imatge
artemis
:: dinosaure
Entrades: 7400
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:45 pm
Ubicació: El Maresme

EntradaAutor: artemis » dt. ago. 02, 2011 10:15 pm

Hola reines!!!

Aquí una que torna a reenganxar-se!!! Durant la primera fase i la fase creuer, havia perdut 11 kg. Ara ho havíem deixat i no he recuperat ni un quilet!!!

I ahir vam tornar a començcar-lo i ja porto 1'3kg menys!!!!

Ens veiem per aquí!!!
Imatge
Imatge
Els somnis es compleixen i nosaltres ja tenim als nostres entre els braços...
sarabafo

EntradaAutor: sarabafo » dc. ago. 03, 2011 8:05 am

Bon dia,
Nineta benvinguda i molts ànims! per mi el més impoortant és tenir varietat d'aliments "permesos" per poder fer la dieta més distreta! :ok:

Artemis, jo també he parat, des de la setmana passada i no crec que torni a continuar fins al setembre, tinc un hort i fruita a casa, o sigui que és impossible aguantar la tentació d'un bon préssec!!
A veure, fins fa una setmana portava 9 kg. Durant aquesta setmana no he fet dieta, però cal dir que l'esmorçar el faig Dukan, tot ho menjo a la planxa o al forn, i d'acompanyament verdures o amanida, no menjo ni pa, ni pasta, ni gelats! o sigui que vaig fent a mitges. De moment no he recuperat ni un gram :ufs: . Estic contenta!
Imatge
Imatge
Ninetaa
Entrades: 1088
Membre des de: dc. des. 29, 2010 5:39 pm

EntradaAutor: Ninetaa » dj. ago. 04, 2011 10:01 am

De moment va molt bé,... ahir em vaig pesar i havia perdut 1.6k en tres dies, ^_^no em cansa el menjar, per que he intentat fer menus variats, com que tinc temps i estic a casa... el que sí que em costa més es evitar la temptació :ufs: :ufs: demá començaré la segona fase, a vere que tal.
Imatge

11/02/13 1a Fiv negativa
05/05/2014 2a fiv negativa
22/07/14 transfer 2 congeladets.
1/08/14 POSITIU!!! 11/09/2014 Legrat.
05/04/2015 Positiu beta 422! Seguiu lluitant petits!!

Imatge
mar36
:: lleona
:: lleona
Entrades: 913
Membre des de: dj. feb. 17, 2011 7:36 pm

EntradaAutor: mar36 » dt. ago. 16, 2011 9:17 pm

Hola dukanianes!!

Doncs avui he comencat la dieta, despres de molts dubtes, vull provar-la durant 2 setmanes, m'agradaria perdre uns 10 kilets.

He intentat fer la pronokal, pero no he pogut, ademes esticc en tractament de RA, i no se tinc un lio mental si es no no compatible.
Actualment estic en tratament de la 4 IA, la dono per perduda i segurament haure d'anar a FIV, per aixo vull provar 15 dies la dieta, dps marxar de vacances i dps continuar fins comencar al tratament FIV, es que el tratament infla molt i t'engreixa, almenys a mi!!

Tinc dubtes sobre la dieta, avui he anat al mercadona i he carregat de iogurs, queso freso,... lo basic, pero sobre la xocolata o%, quina compreu, es pot a la primera fase?

Ara em llegire tot el post a veure quina informacio tret, una cosa la pagina oficial de dukan fan pagar ara, oi??

Salutacins a totes i anims
Imatge
18 de juny: Morfologica OK. i ens confirmen que son NEN i NENA!!

Torna a “Règim i dietes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: