Dietes

Els trucs per aprimar-se, plats que ens ajudaran a millorar la nostra alimentació...
Avatar de l’usuari
Susana-12
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1396
Membre des de: dl. març 09, 2009 9:49 am
Ubicació: Sabadell

Dietes

EntradaAutor: Susana-12 » dl. feb. 07, 2011 6:38 pm

eiii Toni que bona idea tot per separat així estem més organitzades >.-<: >.-<: >.-<:
ara noies s.o.s necessito fer dieta i no se que he de menjar o que aliments són millors per a dieta i quins no (que d'aquests ja més o menys em puc imaginar alguna cosa ...)
Qui comença m'ajudeu??
:content:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Lisa_Cat
:: peixet
:: peixet
Entrades: 286
Membre des de: dj. maig 20, 2010 6:04 pm
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Dietes

EntradaAutor: Lisa_Cat » dl. feb. 07, 2011 10:00 pm

hola!
jo tot just he començat la dieta dukan, hi ha un post on s'en parla: viewtopic.php?f=25&t=14593&start=1140 tot i que fa dies que ningu hi escriu :(
si et vols apuntar endavant! com més serem més riurem >.-<:
Lisa ||*||

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
soleilua
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

Re: Dietes

EntradaAutor: soleilua » dt. feb. 08, 2011 9:11 am

jo també faig la dieta Dukan... he perdut 6 kg en un mes... la primera setmana perds molt, després ja passes a perdre un kilet per setmana, que és lo normal...
Psicoloca
:: granota
:: granota
Entrades: 224
Membre des de: ds. ago. 07, 2010 11:45 am
Ubicació: Barcelona

Re: Dietes

EntradaAutor: Psicoloca » dt. feb. 08, 2011 1:40 pm

He escoltat que aquesta dieta és molt restrictiva. Algú que l'hagi fet per perdre els kilets de l'embaràs?
Avatar de l’usuari
Susana-12
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1396
Membre des de: dl. març 09, 2009 9:49 am
Ubicació: Sabadell

Re: Dietes

EntradaAutor: Susana-12 » dt. feb. 08, 2011 7:04 pm

si jo també havia escoltat això de la dieta DUKAN de fet m'estic baixant el llibre en pdf per poder llegir en el pc
Opsss Ara mateix em passo pel post a veure si em m'aprimo!!
>.-<: >.-<:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
soleilua
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

Re: Dietes

EntradaAutor: soleilua » dc. feb. 09, 2011 5:10 pm

Psicoloca ha escrit:He escoltat que aquesta dieta és molt restrictiva. Algú que l'hagi fet per perdre els kilets de l'embaràs?


jo no la faig per perdre els kilets de l'embaràs, de fet l'estic fent per estar millor abans de quedar-me embarassada... no la trobo més restrictiva que una altra dieta que puguis fer en un dietista... bàsicament és menjar:
· carn magra (pollastre, pavo, conill, cavall, bou, vedella)
· tot tipus de peix
· tot tipus de marisc
· ous
· làctics desnatats
· beure 1,5-2 litres d'aigua al dia
· 1,5-2 cullerades de salvado de avena

· a la segona fase incorpores casi totes les verdures.

En un dietista també et faran menjar fruita, aquesta dieta no t'ho permet, i el que si suprimeix d ela teva vida l'OLI, encara que sigui d'oliva, i ni per cuinar ni res.

Sí que és restrictiva, no ens enganyem, però les quantitats són il·limitades, no passes gana, vaja... a més té un llibre de receptes dolces i salades que no t'ho acabes!! (L'altre dia ma mare va fer un pa de pessic amb xocolata boníssim!! i tot amb aliments permesos per la dieta Dukan!)
Avatar de l’usuari
Xaina
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. maig 14, 2010 12:11 pm

Re: Dietes

EntradaAutor: Xaina » dt. maig 24, 2011 10:35 am

Hola

El meu bebe te 8 mesos, vaig fer 5 mesos de LM y dos de "desfase" menjar el que volia, beure vinet i fer vermuts.
Total que em vaig quedar amb 10 kilos de mes. Fa un mes vaig començar la dieta amb Naturhouse i de moment n'estic molt contenta. He baixat 5 kg en un mes i em trobo super bé...son 30 eurillos a la setmana mes o menys pero la veritat es que a mi em compensa.
Si voleu mes info us passo les dietes!!!!

Salut!
Imatge
url=http://lilypie.com]Imatge[/url]
Avatar de l’usuari
Susana-12
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1396
Membre des de: dl. març 09, 2009 9:49 am
Ubicació: Sabadell

Re: Dietes

EntradaAutor: Susana-12 » dj. juny 09, 2011 11:20 pm

Holaa Xaina de que consta aquesta dieta pots menjar de tot o n´hi han moltes restriccions?
et fan comprar molts productes?
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Xaina
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. maig 14, 2010 12:11 pm

Re: Dietes

EntradaAutor: Xaina » dt. juny 14, 2011 11:27 am

Hola,

Es una dieta hipocalòrica on està totalment prohibit : el pa, la pasta, els llegums i l'arròs.
Pots menjar de forma ilimitada: verdures, fruita i amanides.
Controlat: carn blanca, peix i marisc, iogurts.

Si que et fan comprar els productes, no et cobren la visita pero et fan pagar "les potingues"....:

A mi m'ha funcionat molt bé de fet, nomñes em queden 2 quilos per perdre......

Si vols mes info et puc enviar un privat,
Imatge
url=http://lilypie.com]Imatge[/url]
Avatar de l’usuari
Susana-12
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1396
Membre des de: dl. març 09, 2009 9:49 am
Ubicació: Sabadell

Re: Dietes

EntradaAutor: Susana-12 » dt. juny 14, 2011 3:56 pm

uuff quin mal rotllo!! just el que més m'agrada,arròs, pasta, pa ... clar el que passa que tot és posar una mica de voluntat intentaré perquè això no pot ser i m'imagino que res de begudes amb gas? estic enganxada a la fanta de taronja!
uuff quins sacrificis :-o00m :-o00m :-o00m
el que passa és que jo ara estic buscant embaràs, llavors de potingues no crec que pugui prendre moltes coses però no et preocupis si és Naturhouse ja tinc un a prop de casa m'acostaré a preguntar si puc fer-la sense ficar molts productes que em puguin perjudicar en el cas de quedar embarassada
gràcies de tota manera
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Xaina
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. maig 14, 2010 12:11 pm

Re: Dietes

EntradaAutor: Xaina » dc. juny 15, 2011 7:47 am

Hola,

Doncs begudes amb gas.........tampoc!!!
Les potingues en teoria son naturals: estracto de cola de caballo, escencia de alcachofa.... .
Jo la veritat es que crec que es un "placebo"! M'explico : segurament t'ajuda una mica a fer mes pipis pero no crec que sigui res mes.
Molta sort amb els intents i espero que ben aviat ens donguis la noticia!!!! Es el mes gran del mon!!! >.-<: ....tot i que després hagis de fer mes dieta!!!
Avatar de l’usuari
gegar82
:: gosset
:: gosset
Entrades: 432
Membre des de: dj. nov. 27, 2008 3:56 pm

Re: Dietes

EntradaAutor: gegar82 » dt. set. 27, 2011 9:31 am

Hola, encara que aixo esta paradet, jo us en poso una altre de dieta la Montignac, esta molt bé, pots menjar cuasi de tot i la quantitat que vulguis, sempre vigilant l'index glucemic dels aliments. El meu marit la fa i ha pedut en un mes cuasi 6 kg.
Imatge
Imatge
Panxupacte:Anoa,Bombolla,Madrona,Ninapetita,Nidiagi ,Pimpam,Mama2010,Martavila,Nivaira Brownie i Gegar

Torna a “Règim i dietes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::