Estem amb la Dieta 1500kcal, ho aconseguirem!

Els trucs per aprimar-se, plats que ens ajudaran a millorar la nostra alimentació...
Avatar de l’usuari
caliope
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1096
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 10:18 am
Ubicació: Barcelona

Re: Estem amb la Dieta 1500kcal, ho aconseguirem!

EntradaAutor: caliope » dv. març 23, 2012 11:12 am

hola guapes! com aneu??

m'agrada molt això de que posem el que menjem perque així estic agafant un munt d'idees.

Jo avui per dinar: coliflor i hamburguesa de gall d'indi. Iogur de llimona de postres.
ImatgeImatgeImatge Imatge
Avatar de l’usuari
ragi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1665
Membre des de: dg. oct. 11, 2009 5:56 pm

Re: Estem amb la Dieta 1500kcal, ho aconseguirem!

EntradaAutor: ragi » dv. març 23, 2012 11:15 am

Primer de tot moltes gràcies a les que porteu la llista, perque es molta feina!!!!!!! :love: :love: :love: :love:

Aquesta setmana he baixat -400 grams, estic contenta peruqe no he fet gaire bondat!!!!!

Bueno poc a poc i anar fent, la setmana vinent mho agafre més amb serio!!!!
Imatge
21/03/14 - Un estel brilla al cel.
Imatge
Avatar de l’usuari
juju82
:: peixet
:: peixet
Entrades: 276
Membre des de: ds. des. 03, 2011 2:08 pm

Re: Estem amb la Dieta 1500kcal, ho aconseguirem!

EntradaAutor: juju82 » dv. març 23, 2012 12:05 pm

Hola guapes!!
Avui m'he pesat i -500gr!!! ja em queda molt poc....
Merci per portar la llista Lothlome! :-()-) :-()-)

Bon cap de setmana
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
petitaemma
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2229
Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm

Re: Estem amb la Dieta 1500kcal, ho aconseguirem!

EntradaAutor: petitaemma » dv. març 23, 2012 1:35 pm

Avui:
Cola CAo amb Special K
Dinar: amanida (enciam, tomate, ou dur, pastanaga i tonyina), albergínies farcides, kiwi
Berenar: m'he oblidat de portar algo específic a la feina, tinc un iogurt i un kiwi, haurà de ser això, snif...
Sopar: no sé qui toca al meu menú... jeje
ImatgeImatge
L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
Avatar de l’usuari
sivi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

Re: Estem amb la Dieta 1500kcal, ho aconseguirem!

EntradaAutor: sivi » dv. març 23, 2012 3:09 pm

Hola noies, com anem?
Jo avui he començat, i de moment vaig fent bondat.
Al matí m'he pesat, i començo el regim amb 89.700gr :ufs: , a veure la setmana vinent quan hauré perdut :ok: ...
Per esmorzar un Eko amb llet semi i dos llesques de pa bimbo amb oli i pernil dolç.
Per dinar un plat de montgets i una taronja i ara per berenar menjaré fruita i una infusió.
Per sopar estic rumiant, ja que solia tocar pizza, però el regim no m'ho permet, i segons que el meu home m'ho fotra pel cap o sigui que tocara pensar una sopar bo i sa. ?-)
Tot i que acabo de començar, voldria dir a l'ametista que la feina que has fet ha estat molt bona, i esperem no tornar-te a veure per aquí ;-)
lothlome sregur que ho faras molt be! :-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Ninuka84
:: granota
:: granota
Entrades: 205
Membre des de: ds. feb. 19, 2011 7:30 pm

Re: Estem amb la Dieta 1500kcal, ho aconseguirem!

EntradaAutor: Ninuka84 » dv. març 23, 2012 7:11 pm

Em costa molt seguir-vos, amb els nens no em queda gaire temps lliure...

Gràcies a l'Ametista per la feina feta i gràcies també a la Lothlome per agafar-ne el relleu!!!

Avui m'he pesat i estic molt animada, he perdut 1,4kg ja peso 62,4!!! Això anima després d'uns dies de passar gana. Ahir vaig anar a la nutricionista i m'ha fet una dieta i unes recomanacions per seguir-la. Com que faig LM puc menjar les quantitats que vulgui de verdures i proteïnes (carn magra i peix), però haig de limitar els hidrats de carboni al matí i al migdia.

Aquí us la deixo per si us pot ser útil:


PAUTA GENERAL DE ALIMENTACIÓN


DESAYUNO

(8h): 1 café solo (sin azúcar) + 1 yogur desnatado (bebible).
(10h): 2 rebanadas de pan integral con embutido magro (jamón serrano, jamón cocido, pechuga de pavo o pollo, lomo de cerdo), queso bajo en grasa, atún, etc. Puede añadir tomate y poco aceite.


MEDIA MAÑANA 12h

1 pieza de fruta mediana.
1 yogur desnatado.
1 café solo (sin azúcar).


COMIDA 15h

1os: Ensalada variada, verduras variadas, purés/cremas de verduras, caldo desgrasado, gazpacho, etc. Puede añadir patata 1 vez/sem.
2os: Carne magra (ternera, pollo, pavo, conejo, lomo de cerdo) o pescado a la plancha con guarnición vegetal.
Guarnición: Patata, pasta, arroz, legumbre (30-40g en crudo).
* Puede elaborar platos únicos a base de ensalada o verdura y añadiendo, por ejemplo, legumbres, pasta, arroz, patata y trozos de pollo a la plancha, de tortilla, huevo duro, atún, gambas, palitos de cangrejo, anchoas, queso fresco, embutido magro, etc.
Sin pan.
1 pieza de fruta mediana o 1 yogur desnatado.


MERIENDA 18h

1 pieza de fruta mediana + 1 yogur desnatado.


CENA 20h (Sin pan, patata, pasta, arroz, legumbre, fruta)

1os: Ensalada variada, verduras variadas, purés/cremas de verduras, caldo desgrasado, gazpacho, etc.
2os: Carne o pescado a la plancha o huevo (en tortilla, revuelto o hervido) o embutido magro.
1 yogur desnatado.

RECOMENDACIONES GENERALES


Realice SIEMPRE las 5 ingestas estipuladas, intentando no omitir ninguna de ellas.

Evite picar fuera de estas comidas principales.

Beba 2 litros de agua al día. Esto es imprescindible para regular el tránsito intestinal.

Puede tomar todo tipo de infusiones (siempre que controle la cantidad de azúcar añadido o que utilice edulcorante acalórico).

Reduzca al máximo el consumo de refrescos azucarados; en todo caso, sustitúyalos por las variedades light o “zero”.

Evite al máximo el consumo de bebidas alcohólicas, ya que son fuente importante de calorías vacías.

Elabore las comidas lo más sencillas posible: plancha, horno, microondas, hervidas, en su jugo, al vapor... Evite los alimentos fritos, rebozados, pre-cocinados o con salsas demasiado grasas.

Asegure una ingesta de 2-3 cucharadas soperas de aceite de oliva virgen extra a lo largo del día.

Puede utilizar vinagre de vino, sidra o manzana, pero evite el consumo excesivo de vinagre de Módena o balsámico, ya que contienen azúcar.

Controle también el consumo de salsas y aliños grasos. Dé preferencia a los caseros, elaborados sin exceso de grasas y aceites.

No abuse del consumo de sal ni azúcar añadidos. Puede sustituir el azúcar por edulcorante acalórico como la sacarina o la Stevia (edulcorante de origen vegetal).

Asegure el aporte proteico en las 2 ingestas principales (comida y cena). Escoja siempre carnes y embutidos magros (ternera, pollo, pavo, conejo, lomo de cerdo, jamón...) y potencie el consumo de pescado (tanto blanco como azul) frente al de carne.

Intente tomar pescado azul (sardina, salmón, emperador, bonito, caballa, boquerón, anchoa…) unas 3 veces/sem.

Puede tomar también mariscos y moluscos (gambas, cangrejo, calamares, sepia, pulpo, mejillones, almejas, etc.).

Asegure una ingesta de 2-3 piezas de fruta medianas diariamente. No abuse del consumo de zumos de frutas ya que son muy concentrados en azúcar; si toma alguno, debe ser natural, recién exprimido y diluido al 50% en agua, descontando además las piezas utilizadas del total de frutas del día. Evite también el consumo de fruta desecada, ya que es mucho más concentrada en azúcares.

Para asegurar una correcta ingesta de calcio, debe tomar 3 raciones de lácteos diarias, preferiblemente semi o desnatados. Recuerde que 1 ración equivale a 1 vaso de leche o 2 yogures o 1 tarrina individual de queso de burgos o 1 loncha de queso semicurado. Tómelos desnatados o semi.

Puede tomar hasta 4 huevos semanales, preparados a la plancha, revueltos, duros o en tortilla. Recuerde que lo importante es controlar el número de yemas, ya que es la parte del huevo que contiene colesterol, en cambio el consumo de claras puede ser mayor (puede utilizar 2 claras y 1 yema).

Controle las cantidades de los platos a base de legumbre, pasta o arroz, de manera que la ración como 2º plato sea de unos 60 en crudo (120g una vez cocidos) o bien como guarnición, reduciendo a unos 30g en crudo. Intente no acompañarlos de salsas demasiado grasas y evítelos a la hora de cenar. Tómelos preferiblemente los días que haga más actividad física.

Es recomendable que tome los cereales, harinas y derivados (pan, pasta, arroz, etc...) integrales, ya que son más ricos en nutrientes (vitaminas, minerales y fibras).

Los frutos secos son alimentos saludables pero demasiado calóricos, de manera que pueden tomarse esporádicamente y en pequeñas cantidades, preferiblemente durante la primera parte del día (aportan energía) y escogiendo aquellos más ricos en nutrientes como nueces o almendras.

Intente aumentar la práctica de actividad física moderada practicada regularmente.

Mantenga regulado el tránsito intestinal y observe si su diuresis también es adecuada.

Si tiene cualquier tipo de molestia o malestar, si no acaba de adaptarse a la dieta pautada o si necesita resolver cualquier duda, no dude en consultarlo con su nutricionista a lo largo de las siguientes visitas.
TE +: 21/05/2011

Imatge
Avatar de l’usuari
Rousi
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 578
Membre des de: dv. oct. 01, 2010 1:00 pm

Re: Estem amb la Dieta 1500kcal, ho aconseguirem!

EntradaAutor: Rousi » dv. març 23, 2012 8:09 pm

Primer de tot, MOLTES GRÀCIES Ametista per com ho has portat fins ara :-()-) i Lothlome per agafar-ne el relleu!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Ninuka, moltes gràcies també<!!! Segur que aquestes pautes ens van la mar de bé"!!! Sobretot a les que no anem a cap dietista!

Va, toca el meu report, he perdut -600 grams, no està mal, a poquet a poquet.
Avui he menjat:
Esmorzar: Cafè amb llet + special K
Mig Matí: 1 tallat i 1 poma
Dinar: bajoca i 1 patata petita i conill a la brasa + 1 gelatina
Berenar: 1 iogurt
Sopar: Amanida completa (enciam, tomaca, tonyina, surimi, ou dur i pastanaga)
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Estem amb la Dieta 1500kcal, ho aconseguirem!

EntradaAutor: nienna » dv. març 23, 2012 9:25 pm

Hola noies!!

Aquesta setmana hem perdut juntes 5,1 quilos! >.-<: Bé, vosaltres heu fet la part de perdre, jo m'emporto la medalla de mongetes i bledes de la setmana. Vaig guanyar 0,4. Espero que sigui per la regla i que la setmana que ve baixi, encara que ho veig una mica negre perquè ens anem de vacances... però bé, algo farem.

Papallona i Sivi, benvingudes! A veure si entre totes ens animem i perdem aviats aquests maleits quilos.

Així queda la tabla de moment:
Imatge

Falten per donar el pes Menudeta, Judy, Irinna, lobepe, Maretameua, monseta i caliope.

De moment la medalla es per la Ninuka84 >.-<: :-()-) En quant les noies em passin el seu pes, te la posaré amb tots el honors.

Juju82, que bé, et queda molt poc :p-) ben aviat tindràs el teu pes desitjat :ok:

Bombolla, em sembla que li haure de demanar Oreu al meu fill, que veig que van molt bé per la dieta :content: Felicitats per la baixada!

Petitaemma, molt bé aquesta baixada. Això anima molt per seguir, i si es pot fer amb xurros anima encara més :content:

Ragi, ja has perdut més de la meitat del que t'havies proposat. Molt bé! :-()-)

Naral, molt bé aquesta baixada >.-<: Ànims, que ja falta menys.

Estelada, això de la regla es un desastre. Jo estic igual i em ve de gust menjar de tot, i més que res dolços, es clar. Però la setmana que ve a per la medalla!

Primavera17, ànims i ja veuràs com la propera setmana la bàscula et donara una alegria :ok:

Rousi, poquet a poquet ho aconseguirem, ja veuràs. Felicitats per la baixada! :ok:

Bé, m'en vaig a dormir que ja tinc gana un altre cop. Maleïda regla, a veure si marxa aviat :-((
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Estem amb la Dieta 1500kcal, ho aconseguirem!

EntradaAutor: nienna » ds. març 24, 2012 7:33 pm

Avui m'he portat bastant bé, a veure si no pico res més després de sopar.

Esmorzar: cafè amb llet
Mig matí: una pera
Dinar: amanida amb formatge fresc + bistec de vedella a la planxa + flam descremat amb taronja
Berenar: mitja papilla de la nena que va sobrar: poma, plàtan, formatge fresc i galeta maria
Re-berenar: cafè amb llet i un parell de mossegades del entrepà del nen (em moria de gana) :ufs:
Sopar: tinc amanida de tomàquet, mozzarella i anxoves (poques) i de postres un iogurt descremat

A vosaltres com us ha anat el dia? Espero que molt bé i que la setmana que la bàscula es porti molt bé amb nosaltres. :-()-)
Avatar de l’usuari
sivi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

Re: Estem amb la Dieta 1500kcal, ho aconseguirem!

EntradaAutor: sivi » ds. març 24, 2012 8:38 pm

Avui millor no poso que he mejat, que de regim en te poc.
els dissabte normalment mengem de festa, però demà prometo fer mes bondat, tot depend del que fagi la meva mare per dinar.
Això si, al matí he sortit a passejar amb la nena (cotxet+nena) i a la tarda també hem anat a passejar tots tres, o sigui que algo hem cremat.
Fins divendres no hem pesaré, així dono la setmana per baixar pes.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
papallona81
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dv. abr. 08, 2011 9:22 am

Re: Estem amb la Dieta 1500kcal, ho aconseguirem!

EntradaAutor: papallona81 » dg. març 25, 2012 6:57 am

Bon dia!!!
Poso el que vaig menjar ahir, tot i que per dinar no vaig fer bondat (vaig anar al Viena..mmm ?-) ), no em puc queixar. Suposo que com que es el principi de la dieta, es perd més ràpid.
Esmorzar: Cafè amb llet + 1 torrada amb pernil dolç
Dinar: Coca de pollastre del Viena.
Berenar: Iogurt
Sopar: Amanideta amb maduixes i formatget Burgos.

A!! i veure molta aigua, que estic tot el dia corrent al lavabo de la "pixera" que tinc, jajaja!!!

Us peseu el dilluns, oi? jo ara m'estic pesant cada dia, però potser es millor un cop per setmana.
Bé, ja us aniré informant

Lothlome, jo no veig la última taula que has penjat. La que hi ha unes pàgines més enrere si, però aquesta última no. Deu ser perquè no he escrit prou al fòrum encara o potser és el navegador. Vosaltres ho sabeu?

Petons i bon diumenge...jo vaig de calçotada >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: .... intentaré controlar-me!!!
Avatar de l’usuari
petitaemma
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2229
Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm

Re: Estem amb la Dieta 1500kcal, ho aconseguirem!

EntradaAutor: petitaemma » dg. març 25, 2012 10:31 am

Mmmmmm, calçatada... babes... :r)
Jo ahir a la nit desfalco total... vaig descobrir un blog de cuina... buf... torrada amb sobrassada, mozarella i ceba confitada, boníssim pal body! :-D
I vaig fer tarta de formatge, uns cucurutxos de pasta de full farcits amb nata, mascarpone i maduixes (només menjaré un... )i uns montaditos de maries nata amb maduixes i banyats en xocolate... espero que el meu home se'ls menji ràpid... :r)
ImatgeImatge
L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
Lesmansdelapètal
:: conillet
:: conillet
Entrades: 365
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 1:09 pm

Re: Estem amb la Dieta 1500kcal, ho aconseguirem!

EntradaAutor: Lesmansdelapètal » dg. març 25, 2012 9:26 pm

Bon diumenge a tothom.

Jo em peso un cop per setmana, així que fins dilluns no tindreu el meu pes, que és quan vaig a la dietista.

Avui he menjat:

Esmorzar: cafè amb llet + especial K

Mig matí: 1 poma

Dinar: Amanida de tomàquet + 2 canelons

Berenar: 1 poma

Sopar: saltxitxes amb tomàquet + amanida

Ressopó: 1 iogurt de maduixes.

Ufff què dur se m'ha fet avui no poder fer el vermutet com feien tots. Com demà no hagi baixat em moro.
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
cigronetmeu
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: ds. feb. 28, 2009 11:00 am

Re: Estem amb la Dieta 1500kcal, ho aconseguirem!

EntradaAutor: cigronetmeu » dl. març 26, 2012 2:28 pm

Hola noies

M'apunto a la llista de les que volem perdre pes.
Jo vaig deixar de fumar ja fa 10 anys i em vaig possar amb 15 kilos de més. Durant l'embaràs de la meva filla em van detectar diabetes gestacional, així que em vaig haver de cuidar i l'endocri ja em va dir que quan finalitzes la lactància havia de perdre pes. De fet durant l'embaràs només em vaig engreixar tres kilets i quan vaig parir em vaig quedar feta un figurí.
Però a mi em mata l'ansietat i quan estic nerviosa o preocupada o no passa res important necessito sentir-me plena i menjo qualssevol cosa que se'm possi per davant.
Així que ara ja he dit prou i amb la vostra companyia estic segura que ho aconseguirem.
Començo amb 79.3 Kls.
I avui he menjat:
Esmorzar: Iogurt amb tres galetes + 2 anous+ suc de taronja
A mig matí: 1 frutia + 40gr de pa integral + 20gr de pernil en dolç
Dinar: 230 gr d'amanida+50 gr de pasta amb tres cullerades de soja texturitzada (com si fos carn picada)+ iogurt
Berenar: 1 fruita + 2 torrades de blat
Sopar: 200 gr de verdura + truita a la francesa +1 infusió.
Tot això m'ho va donar una dietista ja fa temps i ara ho he recuperat. Cada cop que ho he fet he perdut un kilet per setmana més o menys.

Petó per totes i força.
Ester
cigronetmeu l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 26, 2012 8:41 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Avatar de l’usuari
ragi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1665
Membre des de: dg. oct. 11, 2009 5:56 pm

Re: Estem amb la Dieta 1500kcal, ho aconseguirem!

EntradaAutor: ragi » dl. març 26, 2012 2:52 pm

bones noies!!!!
Jo el cap de setmana millor que no us digui tot el que he menjat perque m'he passat molt!!!!
El menu meu d'avui:

Mati : tallat + entrepa de pernil salat
Dinar : spaguettis amb tomata solis i amanida
Berenar : 2 torradetes amb formatge burgos
sopar : bacalla amb tomata amanida.

i a caminar!!!!!!

vinga anims :love:
Imatge
21/03/14 - Un estel brilla al cel.
Imatge
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Estem amb la Dieta 1500kcal, ho aconseguirem!

EntradaAutor: nienna » dl. març 26, 2012 3:35 pm

Hola guapes!

Jo després de portar-me bastante bé en finde, ahir a la nit vam sortir a sopar amb uns companys i vam fer una pizza a un italià. Això si, no vaig demanar postre, encara que em va costar lo seu :content:

I avui...
Esmorzar (a les 11, vaig haver d'anar amb el nen al metge): café amb llet i entrepà petit vegetal
Dinar: buffet lliure japonés, millor no dic res
Berenar: res
Sopar: pera + un got de llet

Em sembla que haure de sopar una poma. Això no por ser :ufs:

Cigronetmeu, benvinguda i molts ànims amb aquest repte. Quants quilos vols perdre? Ens pesem els divendres (així després tenim temps per tornar a perdre el que guanyem els caps de setmana ;-))) )

Maretameua, nosaltres ens pesem els divendres i millor que pasem totes el pes el mateix dia perquè es més fácil de controlar, si pots passar-ho els divendres millor.

Papallona, la taula no la veus perquè has de tenir 100 missatges per veure les fotos. Això en un parell de dies ho tens sol·lucionat :ok:

Després ens veiem, a veure com va la resta del dia.
nienna l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 26, 2012 8:19 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Rousi
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 578
Membre des de: dv. oct. 01, 2010 1:00 pm

Re: Estem amb la Dieta 1500kcal, ho aconseguirem!

EntradaAutor: Rousi » dl. març 26, 2012 6:57 pm

Hola noies!

Ja veig que els caps de setmana els passem com podem, no? El meu ha sigut aquest:
Dissabte:
esmorzar: 2 torrades amb pavo + cafè llet
Dinar: plat únic de macarrons amb tomaca + 1 poma
Berenar: 1 iogurt desnatat
Sopar: Amanida + truita de xampinyons + 1 taronja

Diumenge:
esmorzar: 2 torrades amb pavo + cafè amb llet
Dinar: calçotada (em vaig controlar bastant, perquè ja és la quarta...)
Sopar: un got de llet

Dilluns:
esmorzar: 2 torrades amb pavo + cafè amb llet
Mig matí: una gelatina
Dinar: amanida + pollastre rostit
Berenar: 2 galetes
Sopar: caldo + petxuga de pavo

lothlome, jo tampoc puc veure l'últim quadre...

Bona setmana a totes!!!
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
sivi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

Re: Estem amb la Dieta 1500kcal, ho aconseguirem!

EntradaAutor: sivi » dl. març 26, 2012 7:11 pm

Hola noies, com anem?
Avui he menjat:
Per esmorzar una torrada amb pavo i un café amb EKO.
Per dinar un plat de pasta de colors i una poma.
Per sopar tinc llom i l'acompanyare d'un carbassó i una ceba a la planxa i potser hem menjaré un yogurt.
A mig matí i a mitja tarda normalment no menjo, ja sigui per no tenir temps o per no tenir gana.
El cap de setmana reconec que hem vaig passar, i el que ve no serà millor, ja que dissabte tinc un bateig i diumenge el dinar de rams, però ja miraré de cremar-ho jugant amb la meva nena.
Ànims a totes!!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Estem amb la Dieta 1500kcal, ho aconseguirem!

EntradaAutor: nienna » dl. març 26, 2012 7:30 pm

Torno a posar el quadre de la setmana pasada:
Imatge

El podeu veure?

Gràcies!
Avatar de l’usuari
cigronetmeu
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: ds. feb. 28, 2009 11:00 am

Re: Estem amb la Dieta 1500kcal, ho aconseguirem!

EntradaAutor: cigronetmeu » dl. març 26, 2012 8:28 pm

Lothlome no es veu.

També et contesto que jo vull perdre uns 14 kilos. Jo normalment em peso els dilluns, doncs em fa portar-me bé el cap de setmana. I com ja he fet una plantilla, per penjar a la nevera, amb les dates de tots els dilluns dels propers 4 mesos, doncs prefereixo no canviar-ho.
De totes maneres si el divendres passeu revista i dieu el que heu perdut, ja em pessaré també els divendres i us ho possaré aquí, tot i que no ho tindré en compte per el meu ranking ,-)

Ànims noies
Imatge

Torna a “Règim i dietes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::