Avui començo dieta...algú s'apunta?

Els trucs per aprimar-se, plats que ens ajudaran a millorar la nostra alimentació...
lobepe
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dl. març 19, 2012 12:08 pm

Avui començo dieta...algú s'apunta?

EntradaAutor: lobepe » dl. març 19, 2012 12:22 pm

Hola a tothom,

He decidit començar avui mateix la Dieta Smart de la doctora Reina García Closas. vaig llegir la seva entrevista a La Contra de farà una o dues setmanes i m'he decidit a comprar-me el llibre i començar. La veritat és que em va agradar el tò i la idea central de tornar als hàbits de les nostres àvies, més equilibrats. Per si algú la vol llegir, copio aquí un enllaç.
http://bit.ly/zoYZ5a

La meva idea és perdre entre 5 i 10 kg de forma paulatina (la meva data de fi és l'1 de juliol) i estar ben guapa quan arribi l'estiu.
Jo tinc 33 anys, que els faig demà, medeixo 1,64 i peso 66 kg. Mai havia pesat tant! Des que la meva filla va deixar de prendre pit em vaig començar a engreixar (5 kg) fins avui, i ja no ho penso tolerar més.
A part, tinc ganes de cuidar-me i començar a tenir uns hàbits més saludables, i vigilar què menjo. Amb les presses acabem molts dies menjant qualsevol cosa.
Si algú es vol apuntar i ens donem ànims mutuament...no cal que fem la mateixa dieta, només veure com anem progressant i picar-nos de bon rotllo!

Lorena
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Avui començo dieta...algú s'apunta?

EntradaAutor: ametista » dl. març 19, 2012 3:09 pm

hola lobepe!
molt interessant l'enllaç que has posat :ok: espero que aconsegueixis el teu objectiu!
si vols un lloc on compartir el dia a dia de la dieta passa per aquest post! viewtopic.php?f=25&t=24518
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
sivi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

Re: Avui començo dieta...algú s'apunta?

EntradaAutor: sivi » dl. març 19, 2012 3:16 pm

Jo també m'apunto. ;-)
O ara o mai! :ok:
Tinc 32 anys i m'acosto perillosament als 33.
Quan va neixer la Berta vaig agafar tots els kilos que no havia agafat durant l'embaràs, i despres de deixar el pit, ha arreplegat algun kilo mes que devia sobrar algú.
Jo amb 10 kilos menys em comformo, tot i que n'hauria de perdre 20, ja que medeixo 1.63cm i ara peso 90kilos. Sempre he estat una mica pleneta però es que ara ja m'estic passant.
De que va la teva dieta? d'aquesta no n'he sentit parlar.
Imatge

Imatge
lobepe
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dl. març 19, 2012 12:08 pm

Re: Avui començo dieta...algú s'apunta?

EntradaAutor: lobepe » dt. març 20, 2012 11:17 am

Hola sivi,

Qué bé que algú s'apunti. Com tu dius "o ara o mai" i els embarassos ja ho tenen això.
Doncs mira jo amb un dia de dieta em noto molt més desinflada, suposo que és pels 2 litres d'aigua, les infusions de té verd i el got de caldo vegetal. El que és cert és que a la tarda, en arribar a casa, em va venir gana, el berenar és el que se'm fa més difícil, ja que preparar els entrepans de les nenes i no poder menjar-ne ni un trosset... però una caixalada li vaig donar :dimoni:
Però veure aquest canvi tan depressa m'anima.

Aquest dieta es basa en la cuina mediterrania i te 4 fases. La verita és que jo et recomanaria comprar el llibre perquè està tot molt ben explicat i hi ha conceptes, com el tema del sucre, els probiòtics, la microflora intestinal alterada, la oxidació, la inflamació que val la pena que llegir-los, més que res per veure perquè hi ha el problema de la obessitat a la nostra societat, què ens estan donant de menjar, vaja una mica de conscienciació.
De tota manera si vols fes-me un privat i t'envio algunes dades.

Avui segon dia dieta -0,50kg

Apali fins demà.
Lesmansdelapètal
:: conillet
:: conillet
Entrades: 365
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 1:09 pm

Re: Avui començo dieta...algú s'apunta?

EntradaAutor: Lesmansdelapètal » dt. març 20, 2012 3:24 pm

Jo també m'apunto. Ahir vaig anar a la dietista i des d'avui estic a dieta. Sigui com sigui haig de perdre 10 kgs, encara que me'n sobren més.

Així que una més al grup.

20/03 --- 70Kgs. (a pels 60!!!).
Imatge

Imatge

Imatge
lobepe
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dl. març 19, 2012 12:08 pm

Re: Avui començo dieta...algú s'apunta?

EntradaAutor: lobepe » dc. març 21, 2012 9:17 am

Hola a totes,

Maretameua, ànims que això ja està fet.
Som el club dels 10kg pel que sembla.

Jo avui m'he pesat i n'he perdut 1!!!! Uéee
Ja només em queden 9. Fàcil, fàcil. Sinò m'animo jo...
Jo m'he apuntat al post que em va recomanar ametista, allà hi ha moltes altres noies seguint dieta us poso l'enllaç, viewtopic.php?f=25&t=24518.
Avatar de l’usuari
sivi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

Re: Avui començo dieta...algú s'apunta?

EntradaAutor: sivi » dc. març 21, 2012 6:56 pm

jo també m'he apuntat al post de la amatista, ens veiem per allà.
Encara no se quina dieta faré, però es ara ho mai!!!!!
Imatge

Imatge

Torna a “Règim i dietes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::