Camí d'estar "buenorras"

Els trucs per aprimar-se, plats que ens ajudaran a millorar la nostra alimentació...
Lau
:: poltre
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 4:27 pm

Re: Camí d'estar "buenorras"

EntradaAutor: Lau » dv. abr. 20, 2012 4:54 pm

Hola noies!!
Jo -800gr!!! estic molt contenta perquè vaig començar la dieta dimarts!! i aquesta diferència de pes és de dimarts a divendres!!

Us poso 4 pautes que m'ha indicat la meva dietista:
SEMPRE fer 5 apats al dia, per anar bé no haurien de passar gaire més de 3 horetes sense menjar res.
La fruita MAI de postres, pel tema sucres que els acumulem més (o algo aixi).
SEMPRE fer postres (veig que la dietista de la ninoia li diu que no pot fer postre) però la meva dietista em va dir que si no feia postres al cap de poca estona ja tindria ansietat. De postres sempre he de fer o un iogurt o formatge fresc.
Al matí a l'esmorzar hi ha d'haver, làctic, cereal i fruita. Això s'ha de combinar entre l'esmorzar i mig matí... és a dir si fem lactic i cereal al matí, a mig matí la fruita, si fem fruita i cereal doncs a mig matí el lactic i si fem lactic i fruita, doncs a mig mati el cereal.

M'ha fet els menus en funcio del què m'agrada i el què cuino habitualment per tal que la dieta no m'aborreixi.

Lau.
Ninuka84
:: granota
:: granota
Entrades: 205
Membre des de: ds. feb. 19, 2011 7:30 pm

EntradaAutor: Ninuka84 » dv. abr. 20, 2012 6:37 pm

Hola noies,

Jo aquest setmana he perdut 300 grams, no està malament ja que diumenge passat em van portar un brownie que era difícil de resistir...

Benvigudes a totes les noves i bon cap de setmana a tothom!
TE +: 21/05/2011

Imatge
nienna
:: girafa
Entrades: 2029
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: nienna » dv. abr. 20, 2012 9:24 pm

Hola de nou!

Primer us poso el menú d'avui. No m'he portat malament, però no vaig menjar bé.

Esmorzar: mig got de llet amb muesli
Mig matí: cafè amb llet i entrepà de pernil amb brie (és el meu capritx dels divendres, ho fan al bar de baix, està boníssim)
Dinar: entrepà vegetal de tonyina (m'havia deixat ahir a la feina una amanida per avui i havia desaparegut :ufs: així que vaig haver de dinar un entrepà del bar...)
Berenar: poma
Sopar: sopa de col

Lalona, que no et vaig dir res :ufs: Això de Legume existeix en romanès, però no sé que pot ser.

Et poso dos enllaços de coses que crec que podrien ser:
http://mega-depozit.ro/image/data/maggi%20leg.jpg
http://www.hypermarketulonline.ro/produ ... 0bd0b6.jpg

És alguna d'aquestes?

Per cert, moltes felicitats pels 2 quilazos perduts!! Uooooo :p-) :p-) >.-<: >.-<: >.-<:

Papallona, a poc a poc i amb bona lletra :ok: Amunt els ànims!!

Amal, molt bé aquests 800 grams!! :ok: A veure si el proper dia m'en recordo de comprar la infusió aquesta del Mercadona.

begins, molt rebé 400 grams en 2 dies! >.-<:

Ametista, ja t'he posat de nou a la llista. Demà quan tingui tots els pesos actualitzaré la llista. Ja som moltíssimes! Som 30 futures buenorras! >.-<: :b-)))

estalada, a vegades es perd volum sense perdre pes i d'altres es perd pes sense perdre volum. Però ho has fet molt bé, 500 grams per setmana està molt bé :ok:

Ninoia, espero que la teva nena estigui molt millor :ok: I molt bé aquest 1,5 kg perdut >.-<: M'alegro de veure't tan animada

Nuriauu, molt bé aquest 1,1 kg perdut >.-<: :p-) A mi la dietista em va donar la mateixa dieta que fas tu més o menys, però em senta molt malament la carn i el peix i he sigut incapaç de menjar carn/peix 2 vegades al dia. Així que ho vaig adaptar i vaig fent... Però ho vaig fer un parell de mesos i vaig perdre bastant pes. Ja veuràs com els resultats seràn sorprenents!

Lau, molt bé els 800 grams. >.-<: Jo també vaig sentir això de que la fruita de postre no va bé, que és millor un làctic.

Ninuka, molt bé aquests 300 grams. I la veritat es que els brownies son una temptació massa gran :ufs:

Bé, noies, em vaig a dormir que no puc més. :ufs: Bona nit a totes!!
Imatge

Imatge
al CLUB DE LECTURA del SOCPETIT el mes de juliol llegim:
EL NOSTRE LLIBRE Nº50!!!!! que serà:
Leer Lolita en Teherán, d'Azar Nafisi
T'apuntes?
cigronetmeu
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: ds. feb. 28, 2009 11:00 am

EntradaAutor: cigronetmeu » dv. abr. 20, 2012 10:06 pm

Hola noies

Des que ens hem traslladat encara no havia escrit res i és que he tingut una setmana molt moguda.
Bueno estic de molt mala llet perquè he recuperat el que havia perdut. No he pogut menjar molt a casa i he mirat de controlar-me però es veu que no ho he fet bé. Per altre banda, la setmana que ve, m'ha de venir la regla i això també es nota. Un rotllo. Ara em donc el finde de descans i torno a començar el dilluns.

Petó
Imatge
sivi
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: sivi » ds. abr. 21, 2012 8:24 am

Hola noies, com anem?
Molt be aquests nous pesos,no? així m'agrada!!!!
Aquest matí m'he pesat i ara peso 88.5 ?-) no entenc que portant-me tant be no hagi perdut mes, però que i farem.
Ara a portar-se be durant el cap de setmana,eh?
Imatge

Imatge
Elita
Entrades: 6
Membre des de: dg. jul. 11, 2010 1:41 pm

EntradaAutor: Elita » ds. abr. 21, 2012 8:24 pm

Hola noies, ! Jo he perdut 1kg! que be! Aixo rutlla!

Gracies a totes!
juju82
:: peixet
Entrades: 276
Membre des de: ds. des. 03, 2011 2:08 pm

EntradaAutor: juju82 » dg. abr. 22, 2012 10:03 am

Guapíssimes,
aquesta setmana fatal....tinc l'home a fora i vaig de cul entre el nen, la feina i els estudis. He guanyat 500gr, encara que no em preocupo gaire perquè el pes està prou bé ;)
Un petonàs!! Us escric el divendres que ve!
Ànims a totes i BENVINGUDES a les noves incorporacions.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
ametista
:: dragona
Entrades: 4948
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

EntradaAutor: ametista » dg. abr. 22, 2012 3:52 pm

hola buenorres! com que estic posant-me les piles m'he fet un resumillo de la dieta que seguia per imprimir-lo i penjar-me'l a la nevera i ja aprofitant l'he posat aquí al SP per si a algú li pot servir :ok: està aquí

ara vaig a obrir els posts de truquis i receptes :ok: :ok:
Imatge

Imatge
al CLUB DE LECTURA del SOCPETIT el mes de setembre llegim:
El fil de plata, de Lluís Anton Baulenas
T'apuntes?
ametista
Entrades: 4948
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

EntradaAutor: ametista » dg. abr. 22, 2012 4:10 pm

les que ja heu posat alguna recepta aquí, la copiareu al nou post, oi? :()()::::
Imatge

Imatge
al CLUB DE LECTURA del SOCPETIT el mes de setembre llegim:
El fil de plata, de Lluís Anton Baulenas
T'apuntes?
gretagalgo
Entrades: 1639
Membre des de: dv. set. 11, 2009 9:45 pm

EntradaAutor: gretagalgo » dg. abr. 22, 2012 8:56 pm

hola nenes, que hi cap una mes ???
medeixo 1.80 i peso 79.9kg, el meu pes que voldria aconseguir es 72 pero si arribo a 74 genial, vaig tenir a la ingrid dema fara dos anys i em vaig quedar amb 72 osigui per mi ideal i nenes en dos anys , m´he fotut tots aquets kilos i no em sento bé em fa mal l´esquena i que vaja no vull estar aixi, .
el meu problema menjo guarrades i pico molt aixi que vull fer bondat amb el pa i les pastes i anar fent, he vist el tema dels 5 apats i m´agrada la idea perque jo arribo al dinar o al sopar que menjaria les pedres.
Cada quan us peseu???
un petonas a totes i anims :p-)
Imatge

Imatge
gretagalgo

medeixo 1.80 i peso 79.9kg, el meu pes que voldria aconseguir es 72 pero si arribo a 74 genial, vaig tenir a la ingrid dema fara dos anys i em vaig quedar amb 72 osigui per mi ideal i nenes en dos anys , m´he fotut tots aquets kilos i no em sento bé em fa mal l´esquena i que vaja no vull estar aixi, .
el meu problema menjo guarrades i pico molt aixi que vull fer bondat amb el pa i les pastes i anar fent, he vist el tema dels 5 apats i m´agrada la idea perque jo arribo al dinar o al sopar que menjaria les pedres.
Cada quan us peseu???
Imatge

Imatge
gretagalgo

Cada quan us peseu???
Imatge

Imatge
nienna

EntradaAutor: nienna » dg. abr. 22, 2012 9:10 pm

Resum de la setmana

Lalona -2 - medalla d'or de la setmana >.-<: :-()-)
ninoia -1,5
nuriauu -1,1
Elita -1
Amal -0,8
sivi -0,6
estelada -0,5
begins -0,4
Ninuka84 -0,3
papallona81 -0,3
lothlome -0,3
juju82 +0,5

Juntes hem perdut aquesta setmana 8,3 kg. Enhorabona a totes!!

Jo aquest cap de setmana millor no poso el menú, però demà tornem a la rutina i espero no tenir moltes tentacions. A més a més aquesta setmana m'en vaig de viatge dijous i divendres, espero aguantar bé.

Gretagalgo, i tant que hi a lloc per una més. Benvinguda!!

Nenes, m'en vaig a estudiar. Ens llegim demà!
Imatge

Imatge
T'apuntes?
sivi
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: sivi » dl. abr. 23, 2012 12:23 pm

Hola noies, com anem?
Aquest cap de setmana he fet força bondat, com que treballaba, he agut de menjar el que i havia fet, i com que fem menjar per malalts...docns a menjar coses a la planxa i verduretes, ja diuen que "no hi ha mal que por bien no venga", je je je
Avui per esmorzar m'he fet un café amb llet i unes torradetes amb quesitos light i pernil doç.
Per dinar toca amanida i pollastre i patates al forn (tot ben talladet i cuit tot junt amb herbes)
Per postres potser una taronja.
Per sopar no se, com que tots dos tenim festa a la tarda, anirem a donar una volta per la rambla de girona amb la peque i a saber que soparem un dia es un dia,no?
A cuidar-se!!!!! >.-<:
Imatge

Imatge
Lesmansdelapètal
:: conillet
:: conillet
Entrades: 365
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 1:09 pm

EntradaAutor: Lesmansdelapètal » dl. abr. 23, 2012 12:37 pm

Falto jo que no vaig posar el pes divendres, vaig molt liada, ho sento. Peso 66,4. No sé quant he perdut. Avui vaig a la dietista així que m'ho dirà ella.
Aquest cap de setmana no he fet massa bondat.
Imatge

Imatge

Imatge
gretagalgo

EntradaAutor: gretagalgo » dt. abr. 24, 2012 6:31 am

hola noies com va???
que durillo es fa , ahir vaig menjar pastes per sant jordi, aixi que fatal i s´em fa molt dificil pero continuareeeeeeeeeeee
Imatge

Imatge
nienna

EntradaAutor: nienna » dt. abr. 24, 2012 8:32 am

Bon dia!

Aquesta setmana se m'està fent difìcil seguir la dieta. Després d'un cap de setmana d'excessos, ahir igual. Vam sortir a dinar fora, i després per la tarda pa de Sant Jordi. A la nit em vaig portar bé, això si.

Avui ja he començat el dia malament, per esmorzar em vaig menjar 2 trossets de pa de pessic que teniem del diumenge. A veure si s'acaba aviat.

Esmorzar: pa de pessic amb llet desnatada
Mig matí: infusió
Dinar: amanida verde amb tonyina + iogurt
Berenar: poma
Sopar: sopa de col + iogurt

A veure si aconssegueixo portar-me bé avui i demà, que dijous i divendres estare a Portugal i no sé jo si menjare molt dietetic. :love:
Imatge

Imatge
T'apuntes?
glorieta
Entrades: 1482
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

EntradaAutor: glorieta » dt. abr. 24, 2012 8:34 am

Molts ànims a totes!! Fa força temps també vaig estar en aquest fil i em va anar molt bé, així que no defalliu, a l'estiu sereu l'enveja de la platja!!!!!

lothlome, esmorzem al mateix bar!!!! nosaltres només hi anem dos dies a la setmana, els dimarts que fan bikini i els divendres pel pernil amb brie. Quina gràcia m'ha fet quan ho he llegit. mmmm està bonissim, jo tampoc no m'el saltava quan estava aquí!
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Lalona
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

EntradaAutor: Lalona » dt. abr. 24, 2012 10:04 am

ooooooooooooooohhhhhhhhhh medalla d'or per mi?!?!? quina felicitat!! >.-<: >.-<:
Jo segueixo fent bondat, i ara amb el subidón que m'ha entrat amb la medalla a veure si encara em motivo més.

Molt bé totes no? 8 quilets i pico!

Benvingudes les noves incorporacions! :ok:

Glorieta, jo vaig coincidir amb tu a l'altre fil! felicitats per la panxona! tu si que seràs l'enveja de la platja! :love: com et trobes?

Des de dijous que no us he passat el parte. No us poso els menús a rajatabla del cap de setmana que ni me'n recordo però us comento una mica per sobre per si puc donar bones idees. Dissabte vaig fer una escalibada (al vapor) i una hamburguesa de pollastre amb curri amb mango que estavaaa... Diumenge vaig fer llenguado amb guarnició de: patata, poma i ceba, també al vapor, súper bo.

Ahir vam dinar humus i un tall de mitjana de vedella, i em va pesar molt a la panxa després, potser en vaig menjar més del compte... :-:) El gran assoliment d'ahir va ser resistir mentre les meves companyes de feina es menjaven una sèrie de coses, que no us diré no fos cas que us doni males idees, i jo no en vaig tastar ni una engruna. I és una tonteria però vaig jugar una mica a la wii fit, que no és com anar al gimnàs però almenys mous una mica l'esquelet...

Ja us posaré el report d'avui al vespre que per ara només he esmorzat i no tinc clar què farem per dinar ni sopar.

Bona setmana a tothooooom!
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
juju82
Entrades: 276
Membre des de: ds. des. 03, 2011 2:08 pm

EntradaAutor: juju82 » dt. abr. 24, 2012 10:28 am

Hola noietes!
veig que totes ho aneu portant super bé!! Lohtlome si segueixes així estaràs com un palillo, ejejejej...amb el que menges segur que baixes moltíssim. Lanona FELICIATS per la medalla.
Porto 2 dies malalta i he baixat tant que m'he passat dels kilos proposats....estic a 52.5kg!!!
Amb 4 dies he baixat quasi 2 kilos!!
Com que recuperaré alguna cosa quan tot estigui a la normalitat us passaré el parte divendres i així veig si realment ja he aconseguit l'objectiu.

Bona setmana i espero que us hagin portat moltes roses ;)
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge

Torna a “Règim i dietes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: