Camí d'estar "buenorras"

Els trucs per aprimar-se, plats que ens ajudaran a millorar la nostra alimentació...
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Camí d'estar "buenorras"

EntradaAutor: nienna » dv. abr. 13, 2012 10:24 pm

Benvingudes al post futures "buenorras"!

Obro un nou post on les futures "buenorras" puguem fer-nos companya, donar-nos ànims i compartir el "camí d'estar buenorras".

Les regles del joc:
- es pot apuntar tothom que vulgui perdre pes en bona companya, només ha de donar el seu objectiu, no fa falta donar el pes actual
- ens pesem els divendres
- en cas de que no es passi el pes durant més de 4 setmanes, us poso a la llista de "buenorras en stand-by" i podeu tornar quan vulgueu al post, sense cap mena de problema
- a la pàgina principal només posaré els pesos del ùltim mes, per no tenir una llista massa llarga

Fins ara hem perdut juntes 53,1 kg >.-<: Molt ben fet!

Ens queden només 146,8 kg per ser totes "buenorras".

Imatge

Tabla "Buenorras" maig
Tabla "Buenorras" abril

Ja están "buenorras"
juju82

Buenorras en stand-by:
Irinna
petitaemma
bruixeta85
Bombolla
Menudeta
Ragi
lobepe
caliope
monseta
Sita81
Primavera17
marcaina
Naral
nuralb
Gerginag
cigronetmeu
NINI77



Ànims!!
nienna l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. juny 09, 2012 9:33 am, en total s’ha editat 11 vegades.
Avatar de l’usuari
Lalona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

Re: Camí d'estar "buenorras"

EntradaAutor: Lalona » dv. abr. 13, 2012 11:26 pm

M'apunto! Ja estava a l'anterior però vaig fer vacances molt llargues. El meu objectiu és -15!
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
Lesmansdelapètal
:: conillet
:: conillet
Entrades: 365
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 1:09 pm

Re: Camí d'estar "buenorras"

EntradaAutor: Lesmansdelapètal » dv. abr. 13, 2012 11:49 pm

Ara si veiem el quadre :b-)))
Passo revista d'avui. El meu pes és de 67.3, he perdut poquet aquesta setmana 300gr. , pero de mica en mica s'omple la pica, jajaja.
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Amal
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2300
Membre des de: dl. ago. 17, 2009 9:34 am

Re: Camí d'estar "buenorras"

EntradaAutor: Amal » ds. abr. 14, 2012 8:56 am

Ohhh m'apunto a aquest post! Jo també vull estar "buenorra"! :content:

Ara mateix peso 50.6kg, però m'agradaria tornar al pes d'abans d'estar embarassada, que eren 47/48, però amb arribar a 48 em donaré per satisfeta. Així que em sobren 2,6 kg. Estic alletant encara, així que l'únic que puc fer és dieta sana i equilibrada, no menjar porqueries ni begudes amb gas... i continuar anant a nedar 2 cops per setmana. M'agradaria tener la força de voluntat suficient!
També dir que durant l'embaràs vaig guanyar 20 kg, així que ja porto en quasi 2 anys pràcticament 18 kg, però aquests últims es resisteixen mooooolt!!!!

Sort i ànims a totes!
ninoia
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. oct. 31, 2010 10:30 am

Re: Camí d'estar "buenorras"

EntradaAutor: ninoia » ds. abr. 14, 2012 9:18 am

Hola noies!!
jo em vull apuntar! em veniu "al pelu" per notar-me recolzada! :ok:
Us explico: Vaig començar dieta amb una dietista ahir, el meu objectiu és perdre 15 kilos i necessito fer-ho sense la pressió del meu entorn (només ho sap el meu home, la meva mare i dues amigues que em van recomenar la dietista) perquè no sé si a vosaltres també us ha passat, però alguna altra vegada que he intentat perdre pes i ho ha sabut tot el meu entorn, m'he sentit com observada i criticada quan per exemple, pel motiu que sigui (en una trobada familiar, amb amics...) menges una cosa que seria EXTRA (l'extra que et pots saltar un àpat a la setmana) i et salten a la yugular amb un: PERÒ TU NO FEIES REEEGIIIIIIIM??? Amb cara de: estàs fent un pecat mortal, saltant-te el règim amb una croqueta i et caurà una càstig divííí!! :sogra: i prou malament que et sents tu per no haver-te pogut resistir (que agafes la punyetera croqueta quan fa 20 minuts que et ronda pel cap i al final ja s'havia convertit en un: la croqueta o la vida! ) i al final al cap d'unes quantes situacions similars acabes engegant el règim a prendre pel sac perquè et sents agobiada! :-o00m
O sigui que esperem que aquesta vegada, amb el règim "més clandestí" i la vostra ajuuda, pugui convertir-me en una "buenorra" de cap a peus!! ;-)))
Avatar de l’usuari
sivi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

Re: Camí d'estar "buenorras"

EntradaAutor: sivi » ds. abr. 14, 2012 9:23 am

Que be tenir nou post!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Ara que s'apuntarà mes gent segur que entre totes o aconseguirem!!!
Avui per esmorzar m'he fet una tassa de llet amb EKO i una torrada de pa amb pernil dolç.
Per dinar faré crema de pastanaga i potser pollastre a la brasa i una taronja i per sopar no ho se, ja que avui anem a sopar a casa dels meus pares.
Ja miraré de portar-me be ;-)
Bon cap de setmana a tothom!!!!!! :***: :--/)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Camí d'estar "buenorras"

EntradaAutor: nienna » ds. abr. 14, 2012 9:23 am

Bon dia futures "buenorras"!

Maretameua, molt bé aquest 300 gramets. Encara que no sigui molt, és important anar baixant. A poc a poc i amb bona lletra :ok:

Lalona, re-benvinguda! T'acabo d'afegir a la llista! :ok:

Amal, benvinguda! Ets una campiona! Ja has perdut molts quilos, ara ja veuras com en grup és més fàcil perdre els quilos que et queden. Jo amb el primer vaig guanyar 19 quilos i amb el segon 25. Sort que entre els 2 embarassos vaig perdre molt quilos, però abans ja em sobraven alguns. Aquí, juntes, podem amb tot, ja ho veuràs :***:

Ninoia, benvinguda! Com t'entenc amb això de la pressió de l'entorn. :ufs: Ja veuràs com aquí et sentiràs recolzada i juntes podem perdre aquests quilos. Ànims!

Per mi avui el dia no pinta massa bé. És l'aniversari del sogre i anem a la muntanya a fer una barbacoa i calçotada i tot això que engreixa molt. Sort que es dissabte, i fins divendres tinc temps d'arreglar-ho.

Espero que tingueu molt bon dia!
Avatar de l’usuari
NINI77
:: conillet
:: conillet
Entrades: 360
Membre des de: dt. feb. 01, 2011 3:30 pm

Re: Camí d'estar "buenorras"

EntradaAutor: NINI77 » ds. abr. 14, 2012 9:53 am

Ostres! Aquest post em ve que ni pintat!!! El cap de setmana passat vaig dir... ja n'hi ha prou, dilluns començo règim i estem a dss i no he fet re de res més aviat el contrari...no estar.me de res :ufs: Però és que a mi els nervis em donen per menjar i al veure els borradors de la renda arggghhhhh Millor no pensar-hi o em menjare xocolata a sac.....
Bé, avui i demà crec que treuré ventre de penes i faré assimilació de que a partir de dilluns he de ser bona, i perdre pes, pq he de perdre uns 15 aprox... suposo que trobant-vos anirà molt millor i quan hem vingui apreton de gana a tancar la boca i moure els dits aquí amb vosaltres....
Dilluns em peso, ploro una mica pel resulta :content: , i m'afegeixo a tope amb vosaltres ....
Molts ànims a totes.... A l'estiu buienorras fijo >.-<: :b-)))
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
petitaemma
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2229
Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm

Re: Camí d'estar "buenorras"

EntradaAutor: petitaemma » ds. abr. 14, 2012 10:46 am

Vinga, dons ens traslladem, vaig a buscar les maletes! :r)
Jo ni em vaig pesar ahir, porto tota la setmana amb angines i menjant poc i malament... :-:)
A veure si aquest cap de setmana em recupero i tornem als bons propòsits!
ImatgeImatge
L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Camí d'estar "buenorras"

EntradaAutor: ametista » ds. abr. 14, 2012 12:47 pm

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: que bé aquest nou post!!!! benvingudes a les noves!!!!!!!!
jo ja m'estic mentalitzant aquest cap de setmana per tornar-m'hi a posar dilluns :-o00m :-o00m :-o00m
el que no sé és el pes del que partiré ara (no em vull pesar per si a cas :love: ) així que divendres ja us diré! :()()::::
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
marcaina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dl. oct. 24, 2011 10:35 am

Re: Camí d'estar "buenorras"

EntradaAutor: marcaina » ds. abr. 14, 2012 2:02 pm

Ei jo m'apunto, ara que ja la peque té 9 mesos i no pren pit, ja no tinc excusa per fer dieta, a més ara que ve el bon temps.
A veure si puc perdre uns 5 -6 kg.

Molts ànims a totes
Avatar de l’usuari
Gerginag
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dj. jul. 08, 2010 3:50 pm

Re: Camí d'estar "buenorras"

EntradaAutor: Gerginag » ds. abr. 14, 2012 2:39 pm

M'apunto! Jo també vull estar buenorra. El meunpes actual és 64 quilassos i m'agradaria arribar a 56quilets.
LLoguem casa de poble a Blanes i pis a LLança : viewtopic.php?f=61&t=30010
Avatar de l’usuari
nuralb
:: lleona
:: lleona
Entrades: 990
Membre des de: dv. nov. 24, 2006 12:59 pm
Ubicació: Sitges/Sant Pere de Ribes

Re: Camí d'estar "buenorras"

EntradaAutor: nuralb » ds. abr. 14, 2012 6:29 pm

jo tb m'apunto!!!!!! de fet, ja fa 4 dies que he començat una dieta,...no molt seriossament, tot s'ha de dir, però dilluns ja si
q va en serio,...
jo avans del embaraç estava en 64, i ara desprès del embaraç i a tres mesos gairebé d'haver parit estic en 71,...així que la meva idea
seria tornar al pes inicial i si baixo una mica més no estaria gens malament,...jjj

El que si q podriem fer es anar dient el que menjem o be la dieta que fem cadascuna, i així agafem idees,...no?
Imatge
Imatge
Elita
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dg. jul. 11, 2010 1:41 pm

Re: Camí d'estar "buenorras"

EntradaAutor: Elita » ds. abr. 14, 2012 6:58 pm

Jo m'apunto , despres d'un any de tenir a la nena ja es hora de treure els 10 kilets que m'han quedat ( sobretot a la panxa) .
Gracies.
Avatar de l’usuari
Rousi
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 578
Membre des de: dv. oct. 01, 2010 1:00 pm

Re: Camí d'estar "buenorras"

EntradaAutor: Rousi » ds. abr. 14, 2012 10:03 pm

Molt bé el nou post!!!!!

Buff noies, quan de temps que estic desconnectada... porto uns dies atabalada, atabalada. M'he pesat avui i amb tots els dies de setmana santa i des de l'última vegada que no m'havia pesat he augmentat 500 grams. :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: Però que hi farem, a veure si em torno a posar les piles!

No sé si podré anar entrant cada dia per posar el menú, però espero fer-ho els divendres!!!
Apa, bon cap de setmana!!!
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Camí d'estar "buenorras"

EntradaAutor: nienna » dg. abr. 15, 2012 3:54 am

Hola futures "buenorras"!

Veieu aquest quadre amb les nostres dades?

Imatge

Gràcies!
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Camí d'estar "buenorras"

EntradaAutor: nienna » dg. abr. 15, 2012 4:13 am

I ara el meu missatge...

Jo avui m'he portat no malament, el següent... quin desastre la calçotada, hi havia massa menjar i una que és dèbil...

Primer de tot volia donar la benvinguda a les noves incorporacions. Com s'està animant això! >.-<: Benvingudes NINI77, marcaina, Gerginag, nuralb i Elita! Espero que juntes puguem aconsseguir perdre aquests quilos de més. Normalment posem cada dia el que mengem per tenir un control i perquè si mengem alguna cosa que no hauriem de menjar ho pensem dues vegades abans perquè sabem que ho tenim que posar al fòrum. No és obligatori, però va bé per per no desviar-se. Això si, jo no soc un bon exemple avui </;-)

Rousi, Petitaemma, benvingudes de nou! Ara després de setmana santa ens posem "al lio" de nou, i a veure si poc a poc el quilos van desapareixent. Ànims!

Ametista, t'esperem de nou entre nosaltres! M'alegro molt de que t'hagis tornat a animar. Ja veuràs com els quilos començaran a marxar.

Bé, a veure si es veu el quadre del post anterior perquè així seria molt més fàcil d'administrar i a més a més molt més xulo :p-)

Que tingueu totes bon diumenge!
Avatar de l’usuari
papallona81
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dv. abr. 08, 2011 9:22 am

Re: Camí d'estar "buenorras"

EntradaAutor: papallona81 » dg. abr. 15, 2012 7:36 am

Hola!!!
Ja he fet les maletes i m'he traslladat de "piset", jeje!!!
M'ha anat fatal la setmana..entre tantes mones només he perdut 100 grams... però més val això que res!!!

Lothlome, si que veig el quadre!!!! >.-<: >.-<: >.-<: perfecte!!!

a veure si em va millor aquesta setmana!!

Petonets a totes!! I segur que ho aconseguim!!! OPERACIÓ BUENORRES!!!
Avatar de l’usuari
Amal
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2300
Membre des de: dl. ago. 17, 2009 9:34 am

Re: Camí d'estar "buenorras"

EntradaAutor: Amal » dg. abr. 15, 2012 9:59 am

Bon diumenge! Jo ahir i ara mateix fatal: Vam anar al cine desprès de 2 anys sense anar-hi i em vaig menjar un bon grapat de crispetes :ufs: I com tenim la nevera una mica buida he esmorçat uns "bizcochos" amb xoco... Fatal fatal, em faré pam pam jo mateixa. El pitjor és que anem a passar el dia a Barcelona i portem entrepans per menjar... Bé, espero poder fer més bondat a partir de demà.
ninoia
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. oct. 31, 2010 10:30 am

Re: Camí d'estar "buenorras"

EntradaAutor: ninoia » dg. abr. 15, 2012 11:23 am

Bon dia!!

Jo ahir vaig esmorzar un mini amb suc d taronja natural vaig dinar amanida amb arrós ( tomata, enciam, arrós i tonyina) vaig berenar iogurt descremat i pera i vaig sopar pinya amb pernil salat.

Avui he esmorzat un mini amb Pavo i una infusió, per dinar faré un "extra sorpresa" perquè anem a casa els meus pares i no sé q hi haurà, però intentaré no passar-me gaire, per berenar faré una fruita, i per sopar 2 iogurts descremats

Torna a “Règim i dietes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::