Camí d'estar "buenorras"

Els trucs per aprimar-se, plats que ens ajudaran a millorar la nostra alimentació...
Avatar de l’usuari
Maduixeta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 284
Membre des de: dc. jul. 28, 2010 3:27 pm

Re: Camí d'estar "buenorras"

EntradaAutor: Maduixeta » dv. juny 22, 2012 5:49 pm

Hola noies!

Jo aquesta setmana he perdut 600gr!! Estic molt contenta perquè em costa molt perdre pes i de moment vaig perdent LENTA PERÒ SEGURA :-)
Porto una setmana prenent un concentrat d'herbes de la herbolisteria cada matí amb amb un got d'aigua per depurar i em noto menys inflada.
Us poso menú d'avui:
Esmorzar: Té verd i dos biscotes amb pernil dolç
Mig matí: Mini de formatge i suc de piña
Dinar: patata, mongeta i un ou dur, una llonza de porc a la planxa i una poma
Berenar: Una infusió
Sopar: Amanida i una truita d'espinacs

Us deixo que marxo amb la meva baldufa a passejar ara que ja no pica tant el sol.
Ah i em sembla bé això de fixar-nos objectius més petits però realistes per motivar-nos.
Bon cap de setmana guapes!
Avatar de l’usuari
Kiara
:: gosset
:: gosset
Entrades: 461
Membre des de: dv. feb. 04, 2011 3:44 pm

Re: Camí d'estar "buenorras"

EntradaAutor: Kiara » dv. juny 22, 2012 6:29 pm

Hola, se puede???

Fa 2 estius vaig aconseguir pesar 48.5Kg, però va arribar nadal, vaig deixar de fumar i em vaig quedar embarassada amb 54Kg. Vaig agafar uns 20 kilos mes durant el embaraç. A dia d'avui peso 60Kg i espero quedar-me en 50 o 51kg. He fet moltes dietes, mes sanes, menys, milagroses... i el meu metabolisme es molt lent i vaig perdent molt poc a poc. Ara porto desde el gener (vaig parir al novembre) 7 kilos. Faig dieta, mesoterapia i cavitacio. Jo em peso els dilluns, divendres que ve em tornare a pesar.

Em feu un lloc?

Per el que veig posseu els menjars, oi?

Esmorçar: Got de llet semi + bocata mini de soja amb tomaquet i pernil dolç de gall dindi
Dinar: 2 muslets de pollastre al forn, got de gazpacho i una mica de cogombre i tomaquet
Berenar: Iogut Vitalinea pro proteinas de presec
Sopar: Gazpacho i sindria

Aquesta setmana com no vaig perdre res, estic sopant nomes "liquid" a sobre demà revetlla i dilluns dinare fora per celebrar el nostre aniversari.
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
sivi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

Re: Camí d'estar "buenorras"

EntradaAutor: sivi » dv. juny 22, 2012 7:13 pm

Hola noies, jo aquesta setmana no gaire be, he guanya 200gr :ufs: ara estic amb 86.600gr.
Ara no recordo qui m'ha preguntat per la crema de pastanaga.
Jo la faig amb un parell de patates mitjanes, una ceba i força pastanaga. Tot net i tallat a trossos. Ho faig coure una mica amb un raig d'oli i quan ja esta tot una mica cuit, i tiro aigua o caldo lleuger de pollastre i que bulli fins que tot estigui cuit. Ho trituro i a menjar!!!!Hi ha la versió light que es sense sofregir les verdures (tot bulit directament) i la versió mes bona, afegir un raig de nata a la crema quan estigui mig triturat i acabar-ho de triturar.
Ànims que ho aconseguirem!!!
Feliç revetlla a tothom!!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Kiara
:: gosset
:: gosset
Entrades: 461
Membre des de: dv. feb. 04, 2011 3:44 pm

Re: Camí d'estar "buenorras"

EntradaAutor: Kiara » dv. juny 22, 2012 7:48 pm

Però aquesta crema us deixen menjar? Porta patata i pastanaga! Totes les verdures tipus arrel (patata, pastanaga, remolacha) i fins i tot els pesols que estan considerats llegums
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
ClaraO.
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1873
Membre des de: dg. nov. 08, 2009 7:06 pm
Ubicació: Terrassa

Re: Camí d'estar "buenorras"

EntradaAutor: ClaraO. » dv. juny 22, 2012 8:41 pm

hola!
sivi era jo qui preguntaba per la recepta!
merci! a veure si la faig!

he perdut -200 grams!!!
molt bé per la setmana que he tingut jejejeje
estic amb retenció de líquids fijo, em fan mal les cames de la calor me catxis

menú
esmorçar llet amb nescafe itorrada de pa de pages amb pernil salat
mig mati bikini i cafe amb gel
dinar macarrons i meló
berenar millor no ho dic
sopar verdura i sindria i una taronja

bon cap de setmana!!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
El post d'en Quique viewtopic.php?f=91&t=25606
Avatar de l’usuari
mariami
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 540
Membre des de: dc. nov. 17, 2010 9:35 am

Re: Camí d'estar "buenorras"

EntradaAutor: mariami » dv. juny 22, 2012 9:10 pm

Hola noies!
Aquí una altra que s'apunta a la motivació col·lectiva. >.-<: Però no a la competició.
Avui no m'he pesat, a veure demà... de totes maneres aquesta setmana no he fet gaire bondat perquè he ant a salt de mata. Quin estrès! :ufs: :ufs:
A veure si aquesta setmana em poso una mica les piles. Jo veig que alguna cosa en mi no rutlla, no perdo pes de cap manera. Jo ja no sé què fer perquè de dietes n'he fet mil i el metge que em porta em diu que encara que no perdonalmenys no augmento, però això no és cap consol. I molt menys els 230 € que s'embutxaca cada mes o dos mesos a costa meva. :ufs: :ufs:
Accepto idees perquè estic bloquejada, fastiguejada, cansada ...Ara no sé qui va comentar alguna cosa del Mercadona, què tal? Alguna cosa a fer per a casos impossibles? :-o00m :-o00m Tenint en compte que em queden entre 25 i 30 kg em puc morir en l'intent.
Una abraçada a totrd i un petonet extra per les que heu perdut!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Lisa_Cat
:: peixet
:: peixet
Entrades: 286
Membre des de: dj. maig 20, 2010 6:04 pm
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Camí d'estar "buenorras"

EntradaAutor: Lisa_Cat » dv. juny 22, 2012 11:00 pm

Hola mariami!! No se si el teu metge fa altres coses, pero si nomes es dieta i pesar, a mi al cap la infermera m'ho fa 'gratis' ...
Jo he provat lpg, acupuntura, homeopatia, metode biomanan fa moooolts anys, metode dukan no fa tant, dietes vegetarianes,... Em sembla q nomes em queda el naturhouse, q aquest no el penso provar!
D'aquests radicals de sobrets en vaig fer la primavera 2011 i vaig perdre 12 kgs en 2 mesos. Em va agradar molt, El problema es q no vaig fer manteniment i n'he recuperat 6.
I no se vosaltres, pero jo he arribat a la conclusio q com el regim de verdureta o amanida i planxa, res, d'efectiu pero tambe d'avorrit... :(
Lisa ||*||

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
mariami
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 540
Membre des de: dc. nov. 17, 2010 9:35 am

Re: Camí d'estar "buenorras"

EntradaAutor: mariami » ds. juny 23, 2012 7:32 am

Bon dia,
avui m'he pesat i podia haver estat pitjor... +200 gr.
Lisa de dietes te'n puc dir un munt, inclòs el naturhouse. A mi la verdureta i l'amanida no em funciona perquè és el que faig sempre.
Vinga noies ànims!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Camí d'estar "buenorras"

EntradaAutor: nienna » ds. juny 23, 2012 10:11 am

Bon dia guapis!

Ja he apuntat tot a la taula que tinc, però falten noies per posar el pes. Esperaré fins dilluns a veure si ho posen, i si no, la pujo així.

He pensat que podríem fer el seguent:
- deixar aquest post com a general i actualitzar-lo mensualment. Aqui podriem tener els nostre objectiu final.
- fer posts mensuals amb petits objectius per cada mes i així anem poc a poc i amb bona lletra
- cada setmana/mes proposem un ingredient i amb aixó fem receptes dietetiques... tipus taller de receptes però amb menjars dietetics. O sense proposar un ingredient, podem deixar-ho lliure. Però tenir un espai on posar receptes cada setmana/mes i així ens animariem a cuinar.

Qué us sembla?

Lalona, molta sort amb els exàmens? Ja t'he canviat el objectiu. Jo tinc molts a perdre i quan perdo 1kg penso "uff, 1 kg no es res amb tot el que haig de perdre..", així que penso que tenir objectius més "petits" ens pot ajudar a animar-nos més. :ok:

Kiara, benvinguda! Ja veuras com aquí trobaràs el suport i la motivació per perdre els quilos que et sobren. :ok:

Bé, noies, vaig a fer un tomb i després entraré a veure si heu dit alguna cosa per veure com ens podem organitzar.

Que tingueu bon dissabte! :-()-)
Avatar de l’usuari
Lisa_Cat
:: peixet
:: peixet
Entrades: 286
Membre des de: dj. maig 20, 2010 6:04 pm
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Camí d'estar "buenorras"

EntradaAutor: Lisa_Cat » ds. juny 23, 2012 12:51 pm

Ei Mariami! Jo parlava per la meva experiencia, potser no m'he expressat be, pero jo volia dir que despres de provar de tot, aixo es el que a mi em funciona. Pero m'avorreixo i ho deixo. Be aixo i q la pasta i la xocolata m'encanten... i caic massa en la temptacio!
Nienna m'apunto als reptes mensuals, a mi els objectius mes propers en temps m'animen mes! I em sembla molt divertida la idea de l'ingredient setmanal o mensual! Visca la cuina creativa!! Anims a tothom i bon cap de setmana!!
Lisa ||*||

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Ninuka84
:: granota
:: granota
Entrades: 205
Membre des de: ds. feb. 19, 2011 7:30 pm

Re: Camí d'estar "buenorras"

EntradaAutor: Ninuka84 » ds. juny 23, 2012 8:17 pm

Em sembla molt bé la proposta del post mensual i de triar un ingredient i anar dient receptes. Hem de trobar la manera de donar-nos ànims per aconseguir els nostres objectius, a mi sovint em costa trobar motivació per no caure en cap tentació (i per això hi caic tot sovint).

Benvinguda Kiara, ja veuràs que bé et trobes aquí!!

Aquesta setmana he perdut 700 grams!

Enhorabona a totes pels grams perduts i bona revetlla!! :b-)))
TE +: 21/05/2011

Imatge
Avatar de l’usuari
Sita81
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1733
Membre des de: dt. feb. 23, 2010 4:27 pm

Re: Camí d'estar "buenorras"

EntradaAutor: Sita81 » dg. juny 24, 2012 10:21 am

Bon dia,

Passo una mica tard. Resulta que em pensava que se m'havia espatllat la bàscula i el que li passava és que no tenia les piles posades! :content: Bé, aquesta semtana -500gr.

Ànims a totes!

A mi també em sembla bé lo de l'ingredient estrella. Va bé anar-nos animant. Jo no estic molt motivada ara mateix.
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Camí d'estar "buenorras"

EntradaAutor: ametista » dg. juny 24, 2012 12:16 pm

hola buenorres!!
fins avui no m'he pogut pesar, mal dia per pesar-se, entre festes de fi de curs, revetlla.... :-:)
la part positiva és que estic igual que la setmana passada i això deu voler dir que durant la setmana sí que havia perdut...la part negativa és que nienna m'hauràs de posar un altre 0,0...i penso que torno a estar estancada, aquests últims quilets m'estan costant moltíssim! :-(( :-((
així que m'encanten els canvis que proposeu! a veure si així em motivo més...
la cosa seria més o menys així, no?

aquest post:
quadre de pesos i objectiu final
comentaris generals

posts mensuals:
objectius petits
ingredient estrella cada setmana/mes

jo el que faria pels posts mensuals és:

-posar un objectiu petit general (fixe però flexible) perquè així la nienna no hagi d'estar actualitzant pesos i objectius als dos posts. Com que la pèrdua ideal és de 500 grams a la setmana i això són 2 kg al mes, jo posaria un objectiu general d'entre 1 i 2 kg i quan ens pesem a finals de mes totes hauríem d'estar al voltant d'aquestes xifres (perquè entenc que amb aquests canvis passaríem a donar el pes un cop al mes, no?)

- proposar ingredients estrella cada setmana, així serà més dinàmic. Si una setmana l'ingredient és l'api o el pollastre, cadascú pot dir receptes i si n'hi ha de xules les copiem al post de receptes resultones per tenir-les sempre a mà (jo puc fer copiar i enganxar si voleu) Si una setmana l'ingredient és una fruita (que ara a l'estiu ve de gust, estaria bé fer la setmana de la síndria per exemple, i totes a menjar síndria cada dia ;-))) ) doncs com no dóna per penjar tantes receptes el que podem fer és penjar fotos de la síndria que ens mengem :r) (dels talls de síndra, d'un bol ple de síndria, síndria a la platja, síndria a la terrassa, etc.)

el que no sé on ubicar són els menús diaris, els seguim posant al general o els posem al post mensual?
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Lau
:: poltre
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 4:27 pm

Re: Camí d'estar "buenorras"

EntradaAutor: Lau » dg. juny 24, 2012 9:06 pm

Nenes divendres no vaig poder passar a posar reporte.
Estic exactement igual que abans de marxar de vacances, així que olé olé!!! he perdut el què vaig guanyar menjant quesadillas y guacamole!
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Camí d'estar "buenorras"

EntradaAutor: nienna » dl. juny 25, 2012 9:23 am

Bon dia buenorres!!

A veure, primer de tot:

Esmorzar: café amb llet i mini trosset de coca de Sant Joan feta a casa
Mig mati: poma + infusió
Dinar: gaspatxo + hamburguesa vegetal
Berenar: poma + infusió
Sopar: pebrots amb tomaquet + got de llet

En quant al canvi de posts, jo faria:
- aquest post general - la tabla de la primera pàgina s'actualitzaria cada mes amb el pessos que surtin dels altres posts

- un post per mes amb una taula de pesos i una llista de receptes a la primera pàgina.... jo mantindria objectius individuals perquè no totes tenim el mateix pes a perdre i quants més quilos a perdre més ràpid es perd. Jo en tinc 17 per perdre i si posem 1 al mes em moro :content: Obriria el post l'ultima setmana del mes anterior, i cadascuna m'hauria de donar el objectiu mensual. Després els divendres passem el pes com ara, crec que es important tenir aquesta constancia setmanal per no tenir sorpreses. I cada una de nosaltres, per torns, pot triar l'ingredient del mes. En el post mensual posem les receptes que jo pondria amb enllaços a la pàgina principal, i els pesos els divendres que tambçe s'actualitzarien a la página principal. Quin català més dolent que tinc, m'explico fatal :ufs:

Per mi no es massa feina, es fer practicament el mateix que ara i com ja no tinc examens no en tindria problemes... Si teniu més idees seràn benvingudes! :ok:
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Camí d'estar "buenorras"

EntradaAutor: nienna » dl. juny 25, 2012 9:27 am

RESUM DE LA SETMANA

Aquesta setmana hem perdut juntes 3,2 kg. Felicitats a totes!! >.-<: >.-<: >.-<: :-()-)

Nurkieta -0,9 medalla d'or de la setmana. Felicitats!! :-()-)
begins -0,7
Ninuka84 -0,7
Lalona -0,7
Maduixeta -0,6
Sita81 -0,5
Lisa_cat -0,5
nienna -0,4
ClaraO. -0,2
Lau 0
Ametista 0
sivi 0,2
mariami 0,2
gretagalgo 1
Avatar de l’usuari
nurkieta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 171
Membre des de: dj. abr. 02, 2009 12:27 pm

Re: Camí d'estar "buenorras"

EntradaAutor: nurkieta » dl. juny 25, 2012 9:47 am

Ostres no m'ho crec medalla d'or!! :b-)))
Aquesta setmana segur que no perque l'objectiu es quedar-me com estic, ha set un CAP de semana de molts excesos.
Menú d'avui;
Esmorzar: Bol de café amb llet
Migmatí; café amb llet.
Dinar; dos salsiTxes de pollastre, amanida i sindria
Berenar; un iogurt
Sopar; tomaquet amb truita de carbasso

Els canvis que comenteu em semblen molt be.
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
nurkieta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 171
Membre des de: dj. abr. 02, 2009 12:27 pm

Re: Camí d'estar "buenorras"

EntradaAutor: nurkieta » dl. juny 25, 2012 9:50 am

Ostres no m'ho crec medalla d'or!! :b-)))

Aquesta setmana segur que no perque l'objectiu es quedar-me com estic, ha set un CAP de setmana de molts excesos.

Menú d'avui;
Esmorzar: Bol de café amb llet
Migmatí; café amb llet.
Dinar; dos salsiTxes de pollastre, amanida i sindria
Berenar; un iogurt
Sopar; tomaquet amb truita de carbasso

Els canvis que comenteu em semblen molt be.
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
estalada
:: pantera
:: pantera
Entrades: 829
Membre des de: dj. març 19, 2009 9:01 pm

Re: Camí d'estar "buenorras"

EntradaAutor: estalada » dl. juny 25, 2012 2:02 pm

entre revetlla i una cosa i un altre em vaig oblidar de fitxar pes... -0.200 mes val tard que mai.. i de mica en mica s'omple la pica.

esmorzar: pa amb pavo
dinar: pastis de patat amb carn picada
sopar: escalivada + sindria
Imatge
Blog Anaïs i Gemma: viewtopic.php?f=91&t=20629
blog coses per vendre: cosasqvender.blogspot.com
Avatar de l’usuari
ClaraO.
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1873
Membre des de: dg. nov. 08, 2009 7:06 pm
Ubicació: Terrassa

Re: Camí d'estar "buenorras"

EntradaAutor: ClaraO. » dt. juny 26, 2012 1:20 pm

Bon dia noies!
Em sembla genial la idea d'obrir un altre post per fixar obejectiu i receptes setmanals i mantenir aquest amb pes mensual. Súper bé!

Menú d'avui
esmorçar llet amb nescafe i l'últim tros de coca de llardons! per fi!
mig matí entrepà de fuet i cafe amb gel
dinar tomàquet i baritas de surimi i un iogurt
sopar truita de carbassó i una poma

petonets!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
El post d'en Quique viewtopic.php?f=91&t=25606

Torna a “Règim i dietes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::