Camí d'estar "buenorras"

Els trucs per aprimar-se, plats que ens ajudaran a millorar la nostra alimentació...
Avatar de l’usuari
juju82
:: peixet
:: peixet
Entrades: 276
Membre des de: ds. des. 03, 2011 2:08 pm

Re: Camí d'estar "buenorras"

EntradaAutor: juju82 » dg. abr. 15, 2012 11:27 am

Hola guapíssimes,
ja estem al nou post!! BENVINGUDES A LES FUTURES BUENORRAS NOVES! :-()-) :: orrr::

Fins divendres!!!!!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
sivi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

Re: Camí d'estar "buenorras"

EntradaAutor: sivi » dg. abr. 15, 2012 6:44 pm

Per fi s'ha acabat diumenge!!!i quin diumenge!!!no es que m'hagi portat gaire be que diguem, però he caminat força, això compensa? :-:) je je je!!!!!
Fins divendres no hem pesaré, o sigui que tinc una setmana per portar-me superbe i aprimar-me alguna cosa.
lothlome el quadre es veu i està molt be!!! >.-<: però una pregunta tonta, que vol dir el simbol que tenim posat la papallona i jo? ?-)
Aquesta setmana hem toca treballar de matins, això vol dir molta mes feina i moure'm mes, a veure si hi ajuda tot plegat!!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Camí d'estar "buenorras"

EntradaAutor: nienna » dg. abr. 15, 2012 8:42 pm

Ja s'ha acabat el cap de setmana :ufs: Ja podrien ser més llargs, quin pal anar a treballar demà..

Jo avui tampoc m'he portat molt bé, però bé, tenim uns quants dies per recuperar.

Sivi, és la medalla! La setmana del 6 vau guanyar la medalla d'or de la setmana! >.-<:

Bé, us deixo que he de fer un projecte per la uni, quin pal :ufs: Ànims, i que tingueu molt bona setmana!
Avatar de l’usuari
petitaemma
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2229
Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm

Re: Camí d'estar "buenorras"

EntradaAutor: petitaemma » dg. abr. 15, 2012 11:23 pm

Aquesta setmana tornem a fer bondat, que ja porto 2 setmanes sense pesar-me perquè no em doni un patatús... :-eh_::
ImatgeImatge
L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Camí d'estar "buenorras"

EntradaAutor: nienna » dl. abr. 16, 2012 11:43 am

Ja hem començat una nova setmana!

Jo avui tinc:

Esmorzar: Café amb llet i entrepa vegetal
Mig mati: Infusión
Dinar: mongetes verdes amb tomaquet + 2 salsitxes de pollastre + yogur desnatat
Berenar: pera
Sopar: no ho sé encara, amanida o pebrots amb salsa de tomaquet

Ànims a totes, que tingueu molt bona setmana!
Avatar de l’usuari
NINI77
:: conillet
:: conillet
Entrades: 360
Membre des de: dt. feb. 01, 2011 3:30 pm

Re: Camí d'estar "buenorras"

EntradaAutor: NINI77 » dl. abr. 16, 2012 12:19 pm

Bon dia guapíssiiimes, ja és dilluns. M'he pesat i m'he espantat i tot jejejeje que tantes anous i pinyons em van de conyar per donar el pit al petit però a la balança no li molen gens gens jejejejee. Divendres posaré a veure quan he perdut des de avui :content:
Imatge
Imatge
Imatge
Lesmansdelapètal
:: conillet
:: conillet
Entrades: 365
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 1:09 pm

Re: Camí d'estar "buenorras"

EntradaAutor: Lesmansdelapètal » dl. abr. 16, 2012 12:36 pm

Doncs necessito ànims perquè porto dos o tres dies que em menjaria el que se'm passi per davant. Faig esforços sobrenaturals per no picar. Dissabte el meu fill petit va anar a una festa d'aniversari i li van donar una bossa plena de xuxes i me les hagués menjat totes.

M'estic portant bé, però amb uns esforços brutals. Com divendres no hagi baixat em moro.
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
estalada
:: pantera
:: pantera
Entrades: 829
Membre des de: dj. març 19, 2009 9:01 pm

Re: Camí d'estar "buenorras"

EntradaAutor: estalada » dl. abr. 16, 2012 2:05 pm

lothlome: MOLTISSIMES GRACIE SPER AQUEST NOU POST ETS UN CRACK!!!!
Imatge
Blog Anaïs i Gemma: viewtopic.php?f=91&t=20629
blog coses per vendre: cosasqvender.blogspot.com
Avatar de l’usuari
juju82
:: peixet
:: peixet
Entrades: 276
Membre des de: ds. des. 03, 2011 2:08 pm

Re: Camí d'estar "buenorras"

EntradaAutor: juju82 » dl. abr. 16, 2012 7:46 pm

Maretameua ha escrit:Doncs necessito ànims perquè porto dos o tres dies que em menjaria el que se'm passi per davant. Faig esforços sobrenaturals per no picar. Dissabte el meu fill petit va anar a una festa d'aniversari i li van donar una bossa plena de xuxes i me les hagués menjat totes.

M'estic portant bé, però amb uns esforços brutals. Com divendres no hagi baixat em moro.


ÀNIMS MARETAMEUA!!
Pensa en el que veuràs el divendres quan et pesis i que tots els esforços valen la pena!!!! :love: :love:
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Lesmansdelapètal
:: conillet
:: conillet
Entrades: 365
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 1:09 pm

Re: Camí d'estar "buenorras"

EntradaAutor: Lesmansdelapètal » dl. abr. 16, 2012 8:43 pm

Vinga va, poso el menú d'avui a veure si veient-ho m'animo.

Esmorzar: cafè amb llet i special k

Mig matí: suc taronja

Dinar: Amanida de "canónigos" amb formatge fresc i hummus + 1 got gaspatxo + 1 tall llonganissa.

Berenar: 1 iogurt

Sopar: 1 plat de sopa + 3 mini torradetes amb oli i fuet

Ressopó: 1 iogurt.

No m'hauria d'haver menjat les torradetes però prefereixo això que picar després i estic a punt de caure en la tentanció.
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Camí d'estar "buenorras"

EntradaAutor: nienna » dl. abr. 16, 2012 8:49 pm

Maretameua, ho has fet molt bé! Segur que el divendres la bàscula et donara una alegria, ja veuràs!

Jo avui fatal fatal, he tingut molta ansietat i he picat molt... a veure si demà aconssegueixo controlar més :ufs:

Bona nit!!
ninoia
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. oct. 31, 2010 10:30 am

Re: Camí d'estar "buenorras"

EntradaAutor: ninoia » dl. abr. 16, 2012 9:05 pm

Bona nit nenes!!
Estic amb unes angines de cavall i ben carregada de febre, o sigui q avui no he cuinat res sa perquè no m'aguanto dreta! :(
Al mati he pres suc d taronja i un entrepà petit.
Al migdia un entrepà petit de Pavo i iogurt descremat.
I ara al vespre ma mare ha vingut per ajudar-me amb la nena i ha portat caldo i truita de patates. No és precisament light, però en menjaré un trosset. Sort de la mama!! ;)
Avatar de l’usuari
Lalona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

Re: Camí d'estar "buenorras"

EntradaAutor: Lalona » dl. abr. 16, 2012 11:03 pm

Buenu tu, dia 1 superat! (bé, encara no he anat a dormir...)

Esmorzar: suc de taronja natural + 2 biscotes amb formatge (light eh?)
Dinar: Amanida cors d'enciam amb tomàquet i pastanaga + 3 salsitxes de pollastre
Berenar: iogurt desnatat
Sopar: Amanida cogombre, formatge fresc i 1 ou dur (m'he quedat una mica amb gana he de dir...)
Aigua: 1,5 l aprox
Exercici: no... :-(

A veure si demà sóc capaç de portar-me bé el dia senser!!! Avui he estat a punt de menjar-me un parell de porquerietes que voltaven pel despatx gairebé per inèrcia, però m'he resistit! Em sento una campiona, és increïble però la veritat és que quan em plantejo fer bondat me'n adono la de coses que vaig endrapant sense ni pensar al llarg del dia. En fi, a veure si demà va igual de bé i moc una mica l'esqueletu.

Noies no sé si ho feu de comentar-vos els menús, però si veieu algo que canta en els meus porfa comenteu-m'ho sense tallar-vos ni un pèl. Jo per exemple trobo que la Maretameua no has menjat prou. Un tall de llonganissa per dinar és molt poquet i en canvi aporta bastant greix, igual que el fuet i el porc en general. Penso que pots menjar més quantitat d'una cosa que no porti greix i així et sentiràs més tipa i t'hauràs alimentat millor. Ei, si no t'agrada que m'hi fiqui m'avises eh? La resta trobo que molt bé! :ok:

Ninoia en el teu cas potser massa pa, però ja se sap quan s'està malaltona! Espero que et milloris aviat! :-()-)

Lothome, genial el quadre! :ok:

Apa, fins demà!!!!
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
Elita
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dg. jul. 11, 2010 1:41 pm

Re: Camí d'estar "buenorras"

EntradaAutor: Elita » dt. abr. 17, 2012 8:00 pm

Hola a totes !

Jo peso 70 kg!!!, i faig bundat des de fa un parell de setmanes , pero... res de res , començare a caminar cada dia una estoneta ( el que puc amb la petitona )fa fred avui , bufa una tramuntana !!!!! , aixi que avui res de caminar .
Per esmorzar: mini de tunyina y un tallat amb llet de soja ( soc intolerant a la lactosa)
Per dinar : amanida de llenties i amanida .
Per sopar : un vol de maduixes i un petit entrepa de pernil dolç .

Anims !!! Que aviat ens ho notarem ,
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Camí d'estar "buenorras"

EntradaAutor: nienna » dt. abr. 17, 2012 8:47 pm

Bona tarda!

Jo avui malament un altre cop... no sé que em passa :ufs:

Va, ho poso, per passar una mica de vergonya:

Esmorzar: cafè amb llet i entrepà de tonyina
Mig mati: barrita Mercadona, amb taronja
Dinar: he dinat fora... una pizza (pam pam) això si, no vaig menjar postre...
Berenar: una altre barrita
Sopar: un ou dur + tomàquet amanit + iogurt desnatat

Demà ja no he de dinar fora, així que m'emportaré menjar sa.

Elita, potser caminant s'activa una mica el cos i comences a notar-ho. El que em va dir la dietista es menjar sempre el pa/galetes per esmorzar o com a molt a mig matí, i mai menjar carbohidrats per sopar. Diu que per sopar, el millor per perdre pes es proteïna + verdura + làctic de postres.

Lalona, molt bé el menu d'avui >.-<: ets una campiona! Trobo bé comentar els menú de cadascuna, perquè així totes podem millorar i perdre aquests quilos que ens sobren.

Ninoia, espero que et milloris aviat. La veritat es que estant així és normal que no tinguis ganes de cuinar. Ànims! :ok:

Maretameua, un altre dia superat! Ja veuràs com divendres la bàscula et donara una alegria!

Estalada, moltes gràcies i a tu i a totes vosaltres. Així jo també m'animo, perquè ho necessito molt, haig de perdre molt quilos :-o00m

Bé, vaig a posar-me a estudiar una mica. Espero poder portar-me bé el que queda de la setmana perquè la setmana que ve haig d'anar 2 dies de viatge per feina, i segur que no podré menjar sa :ufs: Em costa molt controlar el que menjo quan menjo fora, a veure si poc a poc ho vaig aconseguint.

Bona nit futures "buenorras"!
Avatar de l’usuari
sivi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

Re: Camí d'estar "buenorras"

EntradaAutor: sivi » dt. abr. 17, 2012 8:58 pm

Avui si que m'he portat be.
Per esmorzar primer un café amb llet i unes galetes i a mig matí un altre café amb llet i un mini de pernil dolç.
Per dinar peix a la planxa i patata i montgeta i un yogurt.
No he berenat.
Per sopar dos gutlles amb all i julivert fetes a la planxa i dos taronges.
A part no he parat en tot el dia i això que m'he llevat a les 6:45!!!!
A veure si a final de setmana es nota tant d'esforç!!!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Lalona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

Re: Camí d'estar "buenorras"

EntradaAutor: Lalona » dt. abr. 17, 2012 11:04 pm

I tant que es notarà sivi, ho has fet molt rebé!! :ok:

Lothlome, ànims dona que tampoc t'has portat tant malament! la pizza sobrava però la resta està bé no? bueno potser amb una barreta al dia ja feies, hehehe! alguna fruita t'hauria anat bé? De tota manera, si t'ha sentat bé jo tinc la teoria que el cos ho aprofita millor, hahahaha! fora remordiments!

Elita ja veuràs que t'anirà bé això d'anar a caminar!

El meu report:

Esmorzar: suc de taronja natural + 2 biscotes amb philadelphia light i pernil dolç
Dinar: Mongeta tendra (no tenia patates però n'hi hagués posat una la veritat!) i hamburguesa de vedella + iogurt desnatat natural
Berenar: 1 tallat i una pera
Sopar: un invent, he fet 2 pastanagues tallades a làmines i un carbassó tallat també a làmines i els he posat a un recipient de vidre amb un raget d'oli i sal i una rodanxa de llimona al damunt de tot i al microones, ha quedat bo! :ok:
Aigua: sí! uns 1,5l aprox
Exercici: nops... :-(

Apa, dia 2 superat, que contenta que estic!
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
Elita
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dg. jul. 11, 2010 1:41 pm

Re: Camí d'estar "buenorras"

EntradaAutor: Elita » dc. abr. 18, 2012 1:46 pm

Moltes gracies noies!!

Per esmorzar: Un mini de pernil i un tallat .
Per dinar : Amanida i pollastre a la planxa.
Per sopar : fare amanida . ( moltes gracies per la recomamacio , aixi ho fare , res de pa ni embotit ) .

I avui caminar ... res de res , plou i no fa sol .Jeje

M'ajuda molt aixo de fer dieta totes juntes , aquest cop no sera un intent , sera un fet !
GRAAAAAcies a totes !!!!
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Camí d'estar "buenorras"

EntradaAutor: nienna » dc. abr. 18, 2012 1:53 pm

Bon dia futures "buenorras"!

Jo avui m'he portat bé fins ara, a veure com acabem el día.

Esmorzar: mig got de llet + muesli
Mig matí: cafè amb llet + barreta
Dinar: amanida amb tomaquet i tonyina + iogurt
Berenar: tinc una poma + infusió
Sopar: pebrots amb tomaquet + iogurt

Espero que tingueu molt bon dia. Ja falta menys fins divendres!! :camio:
Lesmansdelapètal
:: conillet
:: conillet
Entrades: 365
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 1:09 pm

Re: Camí d'estar "buenorras"

EntradaAutor: Lesmansdelapètal » dc. abr. 18, 2012 2:53 pm

Vinga ja torno a estar més animadeta. Aquests dies no em trobava massa bé. Ara ja estic millor.

Em reporto avui el sopar d'ahir i el dinar d'avui, perquè el sopar d'avui encara no el tinc clar.
Sopar: filet de perca amb albergínia.
Ressopó: 1 iogurt de cireres.

Esmorzar: cafè amb llet + special k
Mig matí: suc taronja
Dinar: Amanida de "canònigos" amb formatge fresc, hummus i barretes de surimi + 3 salsitxetes de frankfurt.

No sé qui va comentar (ho sento) que un tallet de llonganissa no era del tot correcte. Ho explico, el meu problema amb el menjar és exclusivament que menjo malament i pico moltíssim coses com xuxes i pipes. A mi menjar no m'agrada i cuinar encara menys. La dieta que faig ara me l'ha posat una dietista, i és a base de les coses que a mi m'agrada menjar (de carn només m'agrada la vedella,el porc o pollastre i vaig variant). El fuet era de pavo, però si és cert, això si que no em tocava menjar-m'ho però he tingut un parell de dies febles i amb moltíssim mal de cap.

Anims a totes que això ja està fet!!!!
Imatge

Imatge

Imatge

Torna a “Règim i dietes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::