Camí d'estar "buenorras"

Els trucs per aprimar-se, plats que ens ajudaran a millorar la nostra alimentació...
begins
:: tortuga
Entrades: 301
Membre des de: dv. maig 21, 2010 9:56 am

Re: Camí d'estar "buenorras"

dc. abr. 18, 2012 5:50 pm

Uauuuu!!!Jo m'apunto amb vosaltres! Justament avui he començat a fer règim!

Fa poquet hem deixat la LM i ja no tinc excuses, jejeje....el meu company diu "que ja estic bé així", però a mi em sobren 4-5 kg i com sóc baixeta es nota molt...i tot al culet i panxa :ufs: passo de comprar pantalons nous, què s'ha que fer "bondad" amb la meva reducció de jornada...

Aquest matí pesava 55,8...
He esmorçat: café i iogurt amb cereals.
A mig matí un té enooorme.
Dinar: esàrrecs amb bistec
Berenar: iogur
Sopar:amanida amb gambes.Flam "light"

Apalis, ànims a totes, ho aconseguirem!!!
Imatge
ninoia
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. oct. 31, 2010 10:30 am

dc. abr. 18, 2012 8:52 pm

Hola noietes!!
Com aneu d'ànims? Jo per si no en tenia prou amb les angines, tinc la meva nena amb febre alta ( se li ha ajuntat la reacció de les vacunes de la triple virica i la varicela, amb llaguetes a la boca i la sortida de tres queixals de cop!! O sigui que estic bastant neguitosa!! Per això ahir no vaig fer el rapport, pq tenia un lio a casa...
Però tot i això estic contenta perquè aquests dies no pico. I tampoc puc menjar gaire (només caldos, sucs i pa amb pernil dolç per esmorzar) perquè em costa molt empassar res, però pel neguit que tinc us juro que em menjaria un bou amb banyes!!
Va nenes que ho estem fent molt bé! Espero que el divendres les bàscules ens donin alegries a totes!!
Lalona
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

dc. abr. 18, 2012 9:46 pm

Tercer dia seguit portant-me bé!! :mu:: :girafa: :elefant: :pandi: :lleo: :mu:: :girafa: :elefant: :pandi: :lleo:

Com anem noies!

Begins benvinguda! :ok: Quin menú més bo avui, me'l copiaré algun dia!

Ninoia espero que tu i la teva petitona us poseu bé aviat!!! ja veuràs com sí! sóc un desastre amb lo del calendari de vacunacions, o sigui que no em puc fer una idea de quina edat té la nena en funció de la vacuna, és molt petitona? va ànims! les vacunes ja ho fan això de donar febreta! :-()-)

Maretameua sóc jo la incordio que et vaig dir que un tall de llonganissa és poc menjar per dinar! Aquí on visc jo la llonganissa és com el fuet però més ample, però hi ha llocs que n'hi diuen a les sasitxes o les botifarres, potser t'he entès malament?! Si t'ho supervisa un metge segur que estas fent bé doncs! jo és que si és un tall de fuet em moro de gana, que sóc molt golafrota, a part està tan bo que amb un no en tinc ni per començar, mmmm! canvio de tema que em ve salivera, hahaha!

Lothlome com ha anat el súper menú! com ho fas això del tomàquet amb pebrot, cru tipus amanida? és per anar agafant idees!

I la resta com anem?

Aquí va el meu informe:

Esmorzar: Tallat i 2 biscotes amb philadelphia light i pernil dolç (se'ns han acabat les taronges, jo volia suc!)
Dinar: Amanida "brotes tiernos" amb formatge fresc light i tomàquet d'ull de bou amanida amb oli i una sal que tinc barrejada amb cèsam, boníííííííííííííssima! + 1 hamburguesa de vedella (igual que ahir, és que les havia de gastar...)
Berenar: 1 iogurt natural desnatat amb un grapat de gerds (quina cosa més bonaaaaaaa! nyamnyamnyam us ho recomano!)
Sopar: el mateix que el dilluns, si segueixo fent repeticions em cansaré, he de trobar bones idees per sopar, estaré ben atenta als vostres menús: Amanida cogombre, formatge fresc i 1 ou dur (mentre el Lalono es fotia una pizza, molt dur ha estat!)

Apa fins demà!
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
ninoia

dj. abr. 19, 2012 1:24 pm

Hola noietes!!

Benvinguda Begins!

Gràcies pels ànims Lalona, Jo ja estic millor, però la veritat és que ahir a la nit vam haver de còrrer a urgències per la Paula (que té 14 mesos ;-) ) perquè no li baixava la febre de cap de les maneres (estava a 39'7!!!) i ens han dit que té GINGIVOESTOMATITIS, un virus que dona febre molt alta i llagues a tota la boca, llengua i genives i que és molt punyetero perquè els hi fa molt mal i per menjar encara més!! i que només li puc donar Dalsy i apiretal i una pomada de farmàcia que porta una mica d'anestèsia i el més fort: que li pot durar 10 dies!! pobreta, preferiria tenir-ho jo!! :-((

Per cert, que a mi ja m'agrada que em comenteu si el que menjo trobeu que és molt, poc, prou equilibrat... de fet vaig amb una dietista i equilibrat ho hauria de ser no? :-:) però també està bé que quan ens passem algú ens "piqui la cresta"!! :-D

Maretameua ho estàs fent molt bé! >.-<: >.-<: a vegades costa molt fer bondat si tenim ansietat, i la sort és que aquí ens entenem perquè ens hi trobem totes!

Sivi, va que pots! :ok:

Vinga noies, ànims! que demà és divendres i veurem els resultats!! :ok:

Ei si, Lothlome siusplau explican's la recepta del pebrot amb tomata, que potser és tipus samfaina però sense carn? s'hi podria posar pollastre... per fer-ho plat únic? Lalona, jo també sóc golafrota... és ben bé que no ho puc negar: m'agrada menjar! (no pas molta quantitat tampoc, i ara menys, però tot em fa venir salivera!! ;-))) menys les bledes, que aquestes no les puc veure ni en pintura!! :lluita::

I si també poséssim si sabem alguna recepta poc calòrica i resultona? i en féssim alguna llista per tenir-les a l'abast i fer-nos menús? (Perdoneu si això ja està fet en algun lloc, però no m'hi he fixat i se m'ha acudit ara!) va començo jo:
saltejat de xampinyons amb all i julivert: jo el faig a la thermomix, però es pot fer al foc tradicional: es posa ben poc oli a la paella, 4 alls i una branca de julivert (només les fulles) trinxats ben petits i es posen els xampinyons nets, tallats a quarts i una mica de sal i pebre a foc alt, més o meys un quart d'hora, es va remenant que els xampinyons deixin anar el seu suquet (per això no cal gaire oli, perquè no és cremarà al haver-hi l'aigua dels bolets) i quan creieu que estan prou cuits i que els bolets s'han begut el seu suc una altra vegada ja els podeu treure del foc i... nyam nyam nyam nyam!! :-D

el meu menú d'avui és bastant bo:
esmorzar: mini de pavo i infusió
dinar: xampinyons saltejats i bacallà amb tomata :b-))) mmmmmm!!
berenar: iogurt i fruita i infusió
sopar: crema de verdures i hamburguesa de pollastre

No sé perquè, però la meva dietista no em deixa fer postres, només puc menjar fruita i iogurt per berenar! i ho trobo a faltar eh? però de moment estic resistint la temptació!! :: orrr::

Ostres quina parrafada avui! es nota que ara tinc la peque dormint la migdiada i que m'he pogut connectar a l'ordinador! els altres dies ho faig des del mòbil i és més engorrós, i no puc posar emoticones! (amb lo que m'agraden... :content: ) :-D
Lau
:: poltre
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 4:27 pm

dj. abr. 19, 2012 2:20 pm

Hola noies,
ja em podeu treure de "buenorras en stand-by" perquè m'hi he tornat a posar!!!!! :b-))) :b-)))

He anat a una dietista amiga meva, ja que malgrat saber què he de fer per aprimar-me, si no em controlen no ho faig bé... així que dimarts hi vaig anar i de moment ens hem posat un objectiu de 7 kg. Quan arribi a aquests 7 kilos, hauré entrat dins un "normopes" que en diuen les dietistes que vol dir que ja no tindré sobrepès i estaré dins un pes saludable...

Es veu que tinc la gran sort de que cremo moltes calories. Té una maquina que et calcula el metabolisme basal i jo en repòs absolut (o sigui, si no em mogués del sofà en tot el dia) ja cremo 1500 calories!!! o sigui que vigilant una mica, segons ella, he de baixar a sac. I si a sobre faig algo d'exercici (que ultimament el tinc abandonat) hauria de perdre molt.

Això anima, però per altra banda fa rabia, perquè si em sobren 15 kilos és perquè menjo fatal!! :-:) :-:)

Va doncs... divendres us dic el què, ara de moment... objectiu. -7 kg!!

Lau.
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5126
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

dj. abr. 19, 2012 2:44 pm

ninoia que bons aquests xampis! Imatge
ei, havia pensat obrir un post amb trucs per aprimar-nos (que a l'altre post en vam dir alguns i ara a saber on paren) i veient la teva recepta se m'ha ocorregut obrir-ne un altre amb "receptes poc calòriques i resultones" així les tindrem més a mà que aquí conforme avancem pàgines ja no sabrem on està què!
ninoia, ja que has posat tu la recepta de xampinyons vols obrir el post de receptes? (aquí a Règim i dietes) si us sembla bé la idea clar!

i jo carregant piles per demà, aaaaaaaaaaaai què dirà la bàscula! :menjadonuts:
o sigui que una altra que torna de l'stand-by!!! Lau, benvinguda a tu també!!
que xula aquesta màquina que et diu el que gastes, no? 1500 calories, uau!!!! jo segur que en repós en gasto unes ....800... :-:) és que m'ho quedo tot tot per mi! :content:
Imatge

Imatge
al CLUB DE LECTURA del SOCPETIT el mes de novembre llegim:
L'any de la plaga, de Marc Pastor
T'apuntes?
nienna
:: girafa
Ubicació: Barcelona
Entrades: 2048
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm

dj. abr. 19, 2012 2:59 pm

Bona tarda "buenorras"!

Jo avui tenia les millors intencions del mon, però he caigut :ufs: Volia anar demà al japonès a dinar, però els companys van voler anar avui. Vaig intentar no menjar molt, i no agafar postre, però bé, veurem demà que diu la bàscula. Tinc clar que no serà una bona setmana, no m'he portat gens bé :ufs:

Esmorzar: mig got de llet amb muesli
Mig matí: una barreta + cafè amb llet
Dinar: japonès :ufs:
Berenar: una poma + infusió
Sopar: un iogurt

A veure si sopant poc demà la bàscula no em castiga massa. :oset:

Així del pebrot amb tomàquet es un menjar romanès (sóc romanesa) que m'encanta. Us poso la recepta:

Pebrots amb tomàquet

Es posa una mica de ceba amb un rajolí d'oli a la paella. Quan la ceba ja es transparent, es posen uns pebrots escalivats tallats a tires (jo els compro al Mercadona). Es deixen 2-3 minuts i després s'afegeix tomàquet (es pot posar o tomàquet triturat en conserva, o tomàquet fregit o tomàquet natural sense pell a daus). Es deixa així fins que el tomaquet ja estigui cuinat (depèn del tipus de tomaquet posat).

Jo a vegades li poso després oli picant, o tonyina, o pollastre. Està molt i molt bo!

Lau, demà quan actualitzi la llista, et posaré de nou. Benvinguda de nou a futures "buenorras" :p-)

Ametista, a mi em sembla perfecte lo del post. Així podrem variar i és una ajuda més que tindrem per perdre pes. Tinc moltes ganes de veure receptes perquè jo no soc massa "cuinetes" la veritat.

Ninoia, molts ànims! Es passa molt malament quan els petits no estan bé, però pensa que son molt forts i ho superan tot amb molta més facilitat que els adults. Ja veuràs com en uns dies tot tornará a la normalitat! Molt bona la recepta dels xampis, potser demà ho provo!

Lalona, >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: jo no hagués pogut resistir-me a una pizza! Ets una campiona!

begins, benvinguda! T'entenc amb lo del company. A mi també em diu que "ja estic bé així" i em sobren mooolts quilos. La bàscula no ment. Està bé veure que ens estimen i els hi agradem així, però també és important que ens agradem a nosaltres mateixes i per això estem aquí. Et desitjo que estes molt poc de temps amb nosaltres al post, això significarà que hauràs perdut molt ràpid el pes que t'has proposat.

Bé, vaig a treballar una mica, que després de menjar tant ara tinc son :ufs:
Imatge

Imatge
al CLUB DE LECTURA del SOCPETIT el mes de gener llegim:
JANE AUSTEN
T'apuntes?
sivi
Ubicació: girona
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am

dj. abr. 19, 2012 4:12 pm

Hola noies com anem?
Ahir no vaig poder entrar, però hem vaig portar força be.
Avui he esmorzat llet amb galetes
Mig matí café amb llet i un mini de pavo.
Per dinar pata i mongeta i panga a la planxa amb julivert i un yogurt de maduixa.
Ara miraré que bereno (tinc una gana....)
Per sopar amanida i hamburguesa de pollastre amb esparrecs i una taronja.
Jo hem sembla que fins dissabte no hem pesaré, ja que ho solo fer al matí i demà a les 7 ja haig d'esser a treballar o sigui que aniré amb el temps molt just, però de dissabte al matí no passa, a veure si tants esforços an valgut la pena.
Imatge

Imatge
Lalona

dj. abr. 19, 2012 9:32 pm

Eiii això està animat!

Ninoia espero que es recuperi aviat la petitona, ha de ser ben molest això de les llagues, que la que està en plan operación pivón ets tu i no ella!!

Lothlome, em vens a mida, fa dies que em pregunto què és una cosa que veig al súper i penso que és de romania. Aix, ja m'hi fixaré bé però crec recordar que es diu "Legume". És com una sopa instantània? no sé què té aquell sobre que sempre me'l miro, em ve de gust tastar-ho però les instruccions no estan ni en castellà, ni català, ni anglès, igual m'he fet una pel·licula però penso que és romanès.
Segur que t'has pres un dinar rebò, m'encaaaaaanta el menjar japonès!! I segons com pot arribar a ser bastant light, no sé què t'has menjat, però jo d'unes vacances al Japó vaig tornar bastant desinflada, entre que caminavem, feia calor tipus sauna constant i el menjar és tan saludable...

Ametista, Lau, rebenvingudes, jo també m'he reincorporat de la meva llarga pausa, estava hivernant, hehehee.

Sivi ho has fet molt rebé! >.-<:

Aquí el meu informe:
esmorzar: suc de taronja i 2 biscotes amb philadelphia light i pavo, migmatí: 2 mandarines
dinar: amanida i pollastre tandori a lo light (ja us explicaré com ho he fet, ara vaig justa de temps)
berenar: un tall de síndria gros tallat a trossos, mmmmmmmmm!!
sopar: crema de verdures i un tall de pollastre a la planxa
Aigua: 2 l (i tot el dia pixant, no sé si baixar el ritme i beure més quan sigui a casa perquè a la feina és un pal tenir pixera)
exercici: he caminat uns 15 minutets, algo és algo

Demà la màquina de veritat! quins nervis!!! :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-)))
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
papallona81
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dv. abr. 08, 2011 9:22 am

dv. abr. 20, 2012 6:22 am

Bon dia "buenorres"!!!

Per fi ja és divendres!!! em pensava que no s'acabava mai la setmana..buff...
Jo ja porto dos setmanes que em porto fatal, un dia compleixo la dieta, però l'endemà m'ho salto a la torera, i és clar, que així no arribaré enlloc.
Bé, de moment avui peso 71,1...per tant -300 grams :ufs: ...però mica en mica s'omple la pica, oi? jeje.

Begins benvinguda!!!
Ninoia, espero que la nena és posi bona aviat :-()-) :-()-) :-()-) !! Per cert, m'encanta la recepta dels xampinyons. A mi m'agraden molt, però com que al meu marit no li agraden, no en faig mai.
Lau, re-benvinguda!!!jeje!!

Vaig a posar el meu parte d'ahir:
Esmorzar: café amb llet + torrada amb pavo
Dinar: Meló amb pernil dolç + lluç
Berenar: Cafè amb llet
Sopar: Iogurt amb Special K

Petonets buenorros a totes les buenorres!!! Que tingueu un bon dia :-()-)
Amal
Entrades: 2300
Membre des de: dl. ago. 17, 2009 9:34 am

dv. abr. 20, 2012 8:29 am

Bon dia!

He perdut 800 gr!!!! Estic molt contenta! Estic a 49,8kg!

No he anat posant el menú perquè l'únic que faig és intentar menjar menys pa i no picar gens de porqueries. La resta intento menjar equilibrat, perquè tots 3 menjem el mateix. Tampoc he pres aquesta setmana gairebé cap refresc, i suposo que també es deu notar. També he de dir que m'ha vingut la regla, i els dies previs m'inflo molt i quan em baixa em començo a desinflar una miqueta. Al pes també es deu de notar.
També vaig comprar unes infusions al Mercadona que es diuen Linia, porta té verd, saúco, malva i no sé què més, però fa pixar molt!

Sort a totes avui amb la bàscula, que sou unes campiones!!!
begins
Entrades: 301
Membre des de: dv. maig 21, 2010 9:56 am

dv. abr. 20, 2012 8:48 am

Bon dia! :***: :***:
Gràcies a totes per la benvinguda!
Ninoia, espero que ja estigueu bé...el meu company tb està amb angines, al llit a 39 :ufs: i el meu nino va tenir tb gingivoestomatitis ( als 7 mesos, amb 39 i pico....sense voler menjhar gaire, PERÒ DESPRES ES RECUPEREN AVIAT)....així que ànims! :ok:
Lothome, gràcies per aquesta recepta, té molt booooona pinta!!! crec que el menjar japones és poc calòric, no?si més no, millor que anar a una pizzeria ;-)
Sivi, què bé, ens trobem per aqui tb!!
Papallona, sempre dineu/sopeu junts el teu company i tu? quina soooort!!!
Amal, felicitats! 800 gr!!!
Bé, jo ja m'he pesat!
Despres de 2 dies fent bondat, xaxaxaaan: -400 gr ! ja sé que es poquet, però mira, estic animada!
Bé noies, que vagi molt rebé!!!
Imatge
nienna
Ubicació: Barcelona
Entrades: 2048
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm

dv. abr. 20, 2012 8:51 am

Bon dia!

Jo avui m'he despertat amb la regla :ufs: Portava un parell de dies que estava molt inflada, i la veritat es que temia l'hora de la veritat d'avui.

Però bé, tot i que no he baixat massa (-300 grams) és la primera vegada que amb la regla no m'engreixo, així que estic contenta. >.-<:

Espero que us vagi molt bé amb la bàscula avui. Demà, quan tingui tots els pesos actualitzaré la lista i a veure qui s'emporta la medalla d'or d'aquesta setmana. Molta sort a totes!!
Imatge

Imatge
al CLUB DE LECTURA del SOCPETIT el mes de gener llegim:
JANE AUSTEN
T'apuntes?
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5126
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

dv. abr. 20, 2012 9:24 am

hola buenorressssssssssssss!
bé, doncs ja estic aquí de nou! avui m'he pesat i no ha estat tan terrible com m'esperava (després d'un mes de no fer la dieta al 100% i amb mones i aniversaris pel mig...) he pujat un quilet i poc, així que entre això, el que em quedava per perdre i que arrodonirem una mica ara el meu nou objectiu és de -7 kg!! :ok:
(però si per l'estiu perdo la meitat, 3-4 kg, ja estaré feliç)

lothlome ja em pots posar a la llista! :()():::: :()():::: :()()::::
Imatge

Imatge
al CLUB DE LECTURA del SOCPETIT el mes de novembre llegim:
L'any de la plaga, de Marc Pastor
T'apuntes?
papallona81
Entrades: 49
Membre des de: dv. abr. 08, 2011 9:22 am

dv. abr. 20, 2012 9:42 am

Begins casi sempre dinem junts, excepte algun dia que s'hagi de quedar a la feina. Jo només treballo per les tardes, per tant, sempre coincidim a l'hora de dinar. Per sopar sempre junts, perquè sopen quan la nena s'adorm, cap allà les 21.30. Per dinar menjem el mateix tots 3 (ara amb la meva dieta, no mengem tots igual) i per sopar és "campi qui pugui" jeje!!!
estalada
:: pantera
Entrades: 829
Membre des de: dj. març 19, 2009 9:01 pm

dv. abr. 20, 2012 10:14 am

bones noies,

descepcio amb la bascula nomes -0.5 pero jo em veig molt millor poder no ho es tot el pes no? ai no se trobo que ara em miro el mirall i em veig mitjanament be i encanvi fa un meset nom'hi veia...

En fi anar fent bundat a veure si aixo baixa de veritat.

BON FINDE I VEGILEU AMB EL MENJAR!

tot i que llegeixo algun menu del que mengeu vosaltre i trobo que es molt poc... poder haure de reduïr quantitats... plats...
Imatge
Blog Anaïs i Gemma: viewtopic.php?f=91&t=20629
blog coses per vendre: cosasqvender.blogspot.com
estalada
Entrades: 829
Membre des de: dj. març 19, 2009 9:01 pm

dv. abr. 20, 2012 10:17 am

ah m'ha fet molta gracia pq he vist que moltes teniu un nen d'1 anys i un, dos o tres mesos.

poder és cosa de la naturales que ens sentim gordis quan tenim el nen que te 1 anys i pocs mesos ?
jeje molta casualitat no?
Imatge
Blog Anaïs i Gemma: viewtopic.php?f=91&t=20629
blog coses per vendre: cosasqvender.blogspot.com
ninoia

dv. abr. 20, 2012 11:18 am

Bon dia boniques!!

Enhorabona a totes les que ja heu posat el pes perdut, ànims que encara que sigui poc o molt si es perd alguna cosa, tot hi ajuda!!

Estic molt contenta perquè la bàscula diu que he perdut: 1'5 kilos!!! (la bàscula que tinc no és digital, i potser no és molt exacte, estic entre la ratlleta de 1 o 2 kilos menys, o sigui que tant pot ser que hagi perdut 1'3 kg com 1'7, però he fet la mitjana de 1'5) no, si al final les angines han valgut la pena!! >.-<: :b-)))
De fet sempre em passa que al principi de fer dieta perdo pes més ràpid, i és al cap de 2 mesos més o menys que llavors em costa mooolt de perdre pes! o sigui que estic molt animada!! Ara a continuar fent bondat perquè la setmana vinent tinc revisió amb la dietista i ella si que em dirà el pes en kilograms exactes!! :ok:

Gràcies pels ànims per lo de la nena, no és greu, però li molesta molt! sou uns soletes!! :***:
begins el fet de saber d'algú que també li ha passat al seu fill i que em diu que es recuperarà aviat em tranquilitza molt, gràcies! :-()-)

Ametista, a mi em sembla bé la idea d' obrir un post amb els trucs i receptes poc calòriques, si vols obrir-lo tu a mi no em fa res, de fet si jo he de portar el post, d'actualitzar llistes... no en tinc ni idea de com fer-ho! tinc poques entrades al soc petit, i de fet fa poc temps que hi soc més activa, tot i que hi navego des que el vaig descobrir estant embarassada!

Lalona ha escrit:Ninoia espero que es recuperi aviat la petitona, ha de ser ben molest això de les llagues, que la que està en plan operación pivón ets tu i no ella!!

:-D ella sembla que per sort ha agafat els gens del seu pare! que té la sort de menjar el que vol i no engreixar-se ni un gram!! fa dotze anys que estem junts i el punyetero pesa el mateix!! en canvi jo... sempre m'hi he de mirar molt perquè m'engreixo amb l'aire que respiro!! :-:) :-:)

Nenes ara no puc escriure personalitzant més, ja entraré d'aquï a una estona per escriure el menú d'avui, perquè ara la peque em reclama!!
Lalona

dv. abr. 20, 2012 12:34 pm

Hola Hola!!! :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-)))

He perdut 2Kg exactes!!!! :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) Estic súper súper contenta, a part de flipant. Suposo que com que la setmana passada tenia la regla m'he desinflat de cop...

No em puc entretenir més, he llegit en diagonal i m'ha semblat que tothom ha perdut pes? molt rebé no!!! >.-<:

Apa buenorras, bon finde!
Imatge
Imatge
nuriaau
Entrades: 1649
Membre des de: dj. abr. 17, 2008 2:39 pm

dv. abr. 20, 2012 2:23 pm

Hola buenorras!!

Nenes molt bé no? De moment tothom ha anat perdent >.-<:

Jo he perdut 1,1kg i també estic molt contenta però ja veig que em costarà de mantenir la dieta a rajatable sense picar perquè arrossego tot el dia una gana que fa porrrrr z2:-)

Normalment faig:
Esmorzar: 2 iogurts 0% + 5 cullerades cereals K + 2 cullerades civada
Mig matí: 1 fruita i un entrepanet petit d'algo proteïc
Dinar: Verdura + carn o peix (tot plegat ocupat 1 plat)
Berenar: entrepanet petit d'algo proteïc
Sopar: verdura + carn o peix o ous (tot plegat ocupa un plat)

2 litres d'aigua i 1 hora d'esport més o menys

....ostres és que així ja passo bastanta gana i m'he llegit alguns dels vostres menús i trobo que encara mengeu moltíssim menys!!

Bueno noies, a veure les que falten per passar el parte com els hi ha anat!

Torna a “Règim i dietes”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::