Camí d'estar "buenorras"

Els trucs per aprimar-se, plats que ens ajudaran a millorar la nostra alimentació...
estalada
:: pantera
Entrades: 829
Membre des de: dj. març 19, 2009 9:01 pm

Re: Camí d'estar "buenorras"

dt. abr. 24, 2012 2:21 pm

benvingudes a les noves!

m'apunto tots els consells que doneu a veure si aixi de mica en mica anem baixant.. tema de menjar fruita de postres es que a mi la pera de postres m'encanta pero sino va be menjarem iogurt.. i què em dieu de natilles i auqestes coses que els dono ales peques.. deuen engreixar mes no... pero cada apat iogurt quasi que no i jo ben dinat i ben sopat necessito algu dolç.

lothlome tema volum es aixo que dius jo crec que amb miro el mirall i estic molt millor que noestava si mes no estic molt contenta amb mi mateixa...
Imatge
Blog Anaïs i Gemma: viewtopic.php?f=91&t=20629
blog coses per vendre: cosasqvender.blogspot.com
Lau
:: poltre
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 4:27 pm

dt. abr. 24, 2012 6:15 pm

Ei jo divendres havia baixat 800 grams i no m'heu apuntat!!!! :-(( :-(( :***:

estalada, la fruita de postres no la recomanen, però si tu la necessites perquè necessites dolç i això fa que a la tarda no tinguis ansietat, jo la posaria sense pensar-m'ho si veus que baixes igualment. Potser intenta evitar la de la nit.

Jo el cap de setmana crec que l'he portat més o menys bé,... la dietista em deixa fer un sopar a la setmana lliure de "guarreries" i vaig fer dissabte pizza. I el diumenge vam sortir a dinar fora i com que em vaig passar una mica... no pas amb postres ni res d'aixo, però si amb quantitats, doncs al vespre vaig compensar menjant només un iogurt i un kiwi.
Rousi
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 578
Membre des de: dv. oct. 01, 2010 1:00 pm

dt. abr. 24, 2012 8:24 pm

Hola noies!!!!

fins avui no m'he pogut connectar, la feina em porta de cap, i a casa no tinc ànim de posar-me una altra vegada davant de l'ordinador... Bé, la cosa no ha anat malamentd el tot, el dissabte em vaig pesar i -350 grams, algo és algo, no?

Molt bé a les que heu anat baixant bastant!!!
Apa, que acaba de fer gol el Barça!!!!!!! Avui no faré gens de bondat, pizza i cerveseta!!! el partit s'ho val!
Ànims a totes!!!!
Rousi
ImatgeImatge
Lalona
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

dt. abr. 24, 2012 11:27 pm

Bona nit noies, entro a fer l'informe d'avui que sinó demà ja no me'n recordaré!

Esmorzar: biscotes amb pernil dolç + suc taronja natural
Dinar: Mongeta tendra, amb patata i pastanaga + hamburguesa
Berenar: una poma i un tallat
Sopar: sopa de ceba amb un ou

i el millor de tot... he anat a la piscina!! :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) Em sento una atleta, feia mil anys que no hi anava!

Apa bona nit, us llegeixo més demà!
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
gretagalgo
Entrades: 1639
Membre des de: dv. set. 11, 2009 9:45 pm

dc. abr. 25, 2012 1:54 pm

Hola guapes.
Avui m´he agafat el dia lliure per portar a la ingrid a la revisio dels dos anys i poder anar a la jornada de portes obertes de la guarde i he pasat per un centre naturiste i he parlat amb el noi i he comprat un liquid que es dilueix amb aigua per barrejar i prendre i ajuda a drenar es un tractament de deu dies , el que fa es eliminar la retencio de liquids la veritat es que he pixat moltisim, suposo que anira bé ja us explicare el divendres quan em pesi.
Imatge

Imatge
begins
:: tortuga
Entrades: 301
Membre des de: dv. maig 21, 2010 9:56 am

dc. abr. 25, 2012 4:10 pm

Huoles!
aquest cap de setmana he intentat fer bondat...però el dissabte vaig menjar lassanya :ufs: i l'altra "infracció" va ser el dimarts: berenar amb companyes de feina ...i una va portar uns bunyols :( però la resta moolt bé,crec! a veure divendres què diu la bàscula, no em vull pesar abans.
Avui :
esmorçar: cafè amb 2 galetes integrals
mig matí: té enorme
dinar: carxofes amb cloïsses i bacallà a la planxa, iogur amb maduixots
berenar:cafè amb llet
sopar:col amb hamburguesa.
Juju, espero què ja et trobis bé, ja diuen "que no hay mal que por bien no venga" així que et desitjo que et mantinguis en el teu pes!
Lau, em tranquilitza això que diu la teva dietista de poder fer 1 menjar el cap de setmana.... :ok:
Bé, ànims a totes!!!
Imatge
nienna
:: girafa
:: girafa
Ubicació: Barcelona
Entrades: 2048
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm

dc. abr. 25, 2012 7:29 pm

Jo aquesta setmana millor ni pensar.. fatal fatal. A més a més demà em vaig de viatge i clar, no serà gens fàcil. Pasaré el meu pes el dissabte quan torni a casa. Espero que us vagi molt bé i que el divendres la bàscula us doni una alegria!
Imatge

Imatge
al CLUB DE LECTURA del SOCPETIT el mes de gener llegim:
JANE AUSTEN
T'apuntes?
Lalona

dc. abr. 25, 2012 11:22 pm

Bona nit guapes!

És tardíssim però passo l'informe d'avui, que em dóna la sensació que em va bé venir a fixar cada dia!

Gretagalgo aviam com va això! la veritat és que veure líquids va molt bé però lo de la pixera segons en quin moment del dia és una mica molest...

Begins com ens cuidem! ja ens explicaràs com es fa això de les carxofes amb cloïses que té molt bona pinta.

Lothlome que vagi bé el viatge, a veure si tens opcions saludables als àpats!

Aquí va el meu resum del dia:

esmorzar: suc de taronja i mini de formatge
dinar: bròquil i ventresca de tonyina
berenar: pinya (m'emporto un tuper petitó a la feina amb la fruita ja tallada, així fa menys mandra)
sopar: bròquil que ha sobrat del dinar + 1 iogurt amb gerds
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
gretagalgo

dj. abr. 26, 2012 7:06 am

78.9
Suposo que basicament es que he pixat molt, jo prenc medicació i de tant en tant m´inflo moltisim, i els drenants em van força bé encara que son empipadors, pero bueno suposo que el cos necessita una mica de neteja.
Estic intentant res de pa i pastes sobretot pastes i sopar verdureta el meu predilecte les cols de brusel.les estan bonisimes
Be noies tant de bo la setmana vinent continui perque estic com un globus falta em fa
Imatge

Imatge
Lesmansdelapètal
:: conillet
Entrades: 365
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 1:09 pm

dj. abr. 26, 2012 9:23 pm

Bones, el meu parte d'avui

Esmorzar; cafè amb llet + cereals
Mig matí: suc de taronja
Dinar: Lluç a la planxa amb gaspatxo
Berenar: iogurt
Sopar: vuelta i vuelta amb pebrot escalivat i carxofa al forn
Ressopó: flam (no queden iogurts).
Imatge

Imatge

Imatge
Lalona

dj. abr. 26, 2012 9:42 pm

Maretameua molt bé quin bon menú, m'apunto la idea del gazpatxo, ara ja ve de gust! :ok:

Gretagalgo així ha anat bé això que et prens?

I la resta com anem?
Aquí va el meu resum:

Esmorzar: 2 biscotes amb philadelphia i pernil dolç
Dinar: Mongeta tendra amb patanaga + pollastre "allimonat" (l'he marinat una bona estona abans amb 1 iogurt natural i pela de llimona, estava bo!) + síndria
Berenar: pinya
Sopar: Crema de verdura i pollastre
Aigua: 1,5 l aprox
Exercici: sí, he anat a la piscina! >.-<:

Demà màquina de la veritat! :p-) :p-) :p-) :p-)
He de dir que aquest matí m'he pesat i pesava només 200 grams menys que divendres passat... suposo que com que em vaig desinflar tan de cop aquesta setmana ho notaré menys perquè dolenteries no n'he fet cap ni una!

Que vagi molt bé demà a totes!!!!
Imatge
Imatge
gretagalgo

dv. abr. 27, 2012 6:36 am

Noies que vagi molt bé el pes d´avui i ha controlar totes el finde,
jo estic bebent cada dia 1.5l d´aigua i va moltbé , si bé es cert que poso el drenant a l´aigua i vaig molt al lavabo, el veure molta aigua es bo
Imatge

Imatge
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5116
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

dv. abr. 27, 2012 7:05 am

hola buenorres, avui -800 gr. :ok:
que us vagi a totes molt bé el dia de bàscula!!
ametista l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 27, 2012 12:03 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Imatge
al CLUB DE LECTURA del SOCPETIT el mes de juliol llegim:
Laura a la ciutat dels sants, de Miquel Llor
T'apuntes?
Lesmansdelapètal
Entrades: 365
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 1:09 pm

dv. abr. 27, 2012 8:42 am

Doncs ja m'he pesat i estava a 65,4 o sigui he perdut 1 kg >.-<: . Peròooooo, he descobert que la meva bàscula pesa 600 gr menys que la de la dietista, i que el pes que vaig posar per arrencar era el de la dietista així que a partir d'ara al pes dels divendres sumaré els 600 gr. Total, que avui el meu pes és de 66 Kg.

Estic molt satisfeta :b-))) :b-))) :b-)))
Imatge

Imatge

Imatge
estalada
Entrades: 829
Membre des de: dj. març 19, 2009 9:01 pm

dv. abr. 27, 2012 8:56 am

bones noies no hem anat gaire be aquest asetmana -300.
tal i com diu la Lau jo so de menjar molt dolç de postres per aixo menjo fruita mmm pero probare de fer aixo que diu la Lau i no menjar fruita de postres per sopar.
aixi que per dinar o per brenar la fruita...
ai jo a veure com va la proxima setmana...

KISSES
Imatge
Blog Anaïs i Gemma: viewtopic.php?f=91&t=20629
blog coses per vendre: cosasqvender.blogspot.com
begins
Entrades: 301
Membre des de: dv. maig 21, 2010 9:56 am

dv. abr. 27, 2012 9:41 am

Bon dia!
jo tampoc estic per tirar cohets! -400 gr
Bé, mica en mica....i tenir clar en què he fallat : no lassanya, no bunyols, no lassanya, no bunyols..... :-o00m :-o00m
Apalis, ànims a totes i que tingueu un bon finde!!!!!
Imatge
ERV
Entrades: 1263
Membre des de: dj. jul. 17, 2008 10:10 am

dv. abr. 27, 2012 9:48 am

Bon dia BUENORRAS !!!!!!!!!!! jejejeje

Avui començo dietista, ja que per mi sola :ufs:

peso 72 kg i m'agradaria 60 Kg ... a veure si ho aconseguim d'una vegada, tinc una nena que aquest mes farà 3 anys i encara no he aconseguit baixar tot lo guanyat ... vergonyòs :-:) ... pero es que m'agrada massa menjar !!! :love:

petons i ànims a totes ... aquest estiu segur que serem les mes guapes de la platja !!!! :***:
Imatge
ERV
Entrades: 1263
Membre des de: dj. jul. 17, 2008 10:10 am

dv. abr. 27, 2012 10:00 am

acabo de veure el quadre LOTHLOME !!! que xulo !!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
nuriaau
Entrades: 1649
Membre des de: dj. abr. 17, 2008 2:39 pm

dv. abr. 27, 2012 11:30 am

Ei noies, molt bé!!

ERV benvinguda i ànims guapa, a mi també m'agrada molt menjar i és un pal haver-se de limitar en segons què...tot hi així m'ha anat molt bé incrementar l'exercici físic ja que jo tampoc sóc gaire constant en limitar-me coses que m'agraden :-o00m

Avui la bàscula fatal -0,0...aquests dies entre que no he fet gaire bondat i tinc la regla :ufs: , així que espero que per la setmana que bé faci baixada
Ninuka84
:: granota
:: granota
Entrades: 205
Membre des de: ds. feb. 19, 2011 7:30 pm

dv. abr. 27, 2012 12:36 pm

Felicitats a totes les que us ha donat bones notícies la bàscula i ànims a la resta.

Jo aquesta setmana he perdut 500 grams, ja estic contenta! >.-<:

Bon cap de setmana/pont a totes!!
TE +: 21/05/2011

Imatge

Torna a “Règim i dietes”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: