trucs per aprimar-se!

Els trucs per aprimar-se, plats que ens ajudaran a millorar la nostra alimentació...
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

trucs per aprimar-se!

EntradaAutor: ametista » dg. abr. 22, 2012 4:01 pm

totes sabem o ens han dit (els metges, dietistes...) truquets que ens ajuden a portar millor la dieta, a no caure en temptacions, a compensar els excessos, a perdre uns gramets fent això o allò.... però tot el que hem anat comentant en altres posts s'ha anat perdent entre tantes pàgines...

així que, compartim aquí uns quants trucs per aprimar-nos? :()()::::
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: trucs per aprimar-se!

EntradaAutor: ametista » dg. abr. 22, 2012 4:04 pm

la meva primera aportació són trucs trets del llibre “El mètode de la Dra. Folch"

- la civada és molt recomanable per esmorzar ja que, a més de totes les propietats saludables que té, dóna sensació de sacietat durant tres hores.

- a mig matí o per berenar es pot menjar: fruita, un iogurt desnatat, un grapat de fruits secs...

- si es tenen temptacions entre hores es pot distreure la gana bevent un got gran d’aigua, menjant uns caramels d’eucaliptus, rentant-se les dents...

- fer servir plats petits (perquè es vegin més plens)

- la sopa calenta dóna sensació de sacietat i més si se li afegeix segó

- beure aigua freda de la nevera crema més calories (perquè el cos l'ha d'escalfar)

- mastegar coses dures (per exemple pastanaga crua) crema més calories

- les begudes light amb gas donen sensació de sacietat perquè el gas atipa (però han de ser sense sucre i sense cafeïna)

- si durant el cap de setmana ens excedim es pot compensar el mateix diumenge per sopar i durant tot el dilluns

- menjar amb moltes espècies activa el metabolisme i per tant crema més calories

- les infusions també poden ajudar a activar el metabolisme, per exemple el té verd, la “cola de caballo” si tenim retenció de líquids, etc.

- la sensació de sacietat arriba al cap d’uns 20 minuts de començar a menjar, si menges més poc a poc acabes l’àpat sentint-te més tip (i per tant si menges molt ràpid, fins que et sentis tip hauràs ingerit més quantitat de menjar) trucs per menjar més lentament:

    - mastegar molt bé el aliments (fins que quedi una papilla a la boca)
    - deixar els coberts a la taula entre cada mos
    - no mirar la televisió mentre es menja (no ets tan conscient i menges més)
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
piruleta
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 11:09 am
Ubicació: Granollers

Re: trucs per aprimar-se!

EntradaAutor: piruleta » dg. abr. 22, 2012 11:17 pm

Ostres estaré pendent dels truquillos, que quan neixi l'Emma m'haig de tornar a posar en forma!
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: trucs per aprimar-se!

EntradaAutor: angelina » dl. abr. 23, 2012 9:33 am

jo faig lo dels caramels!!! a la que tinc ganes de xocolata em menjo un "halls" la boca et queda tant "ardent" que ni aigua no pots beure despres XD
:b-))) :b-)))

La resta mel's apunto!

Si fas el menjar una mica picant atipa més rapid també!!

ahh i bon St Jordi!! ||*||
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: trucs per aprimar-se!

EntradaAutor: nienna » dl. abr. 23, 2012 10:28 am

Moltes gràcies, Ametista!

Jo ho faig molt això de beure aigua. A més a més abans em rentava les dents abans d'anar a dormir, ara me les rento quan acabo de sopar, i així després ja no tinc ganes de picar res més. Es que sopo a les 8 i m'en vaig a dormir a les 12 i clar, son moltes hores i abans picava alguna cosa, ara ja res de res >.-<:
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: trucs per aprimar-se!

EntradaAutor: Ítaca » dl. abr. 23, 2012 1:53 pm

Jo penso q beure uns 2 litres mínim d'aigua ajuda i molt!
QUan estava fent els batuts d'herbalife, recordo q em vaig quedar una mica estancada i li vaig comentar a mon cosí q em va dir q prengués molta, molta aigua, i realment, fent el mateix, em vaig seguir aprimant!
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Sonne
:: rateta
:: rateta
Entrades: 189
Membre des de: dc. oct. 03, 2007 6:51 pm

Re: trucs per aprimar-se!

EntradaAutor: Sonne » dv. juny 29, 2012 9:56 pm

Molt bons els trucs! alguns ja els poso en pràctica habitualment, com el d'utilitzar plats petits...
No es ben bé un truc però us explico com faig a casa la pasta. Primer de tot és millor comprar-la integral, que a part de ser més sana omple més. I no fer-la mai amb carn (la típica bolonyesa) sino millor amb verduretes, moooltes verduretes i poca pasta (màx 50-60gr per persona). Per exemple amb carbassó, pastanaga i ceba queda ben bo i no cal cap salsa ni res!
Imatge
Avatar de l’usuari
piruleta
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 11:09 am
Ubicació: Granollers

Re: trucs per aprimar-se!

EntradaAutor: piruleta » dv. juny 29, 2012 11:52 pm

Jo ara tinc al voltant bastanta gent que fa una espècie de dieta k consisteix en no barrejar proteines amb hidrats.
A part d'això reoresenta que pots menjat quant en vulguis.
O sigui que no pots barrejar res de carn amb farines o cereals (arros, pasta, pa...).
Ho has de convinar amb verdures o hortalizes.
Baja que res de pizzes, entrepans... I deixar la truita de patates per la de carbassó!!! ;)
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: trucs per aprimar-se!

EntradaAutor: nb_30 » dg. jul. 01, 2012 5:09 pm

Les dietes disassociades no son gaire recomanables.el millor es menjar de tot en poc quantitat i fer 5 àpats al dia.a mi sempre m'ha funcionat i he hagut de fer bastants dieta per desgràcia..
Avatar de l’usuari
gira_sol
:: papallona
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dt. maig 29, 2012 4:06 pm

Re: trucs per aprimar-se!

EntradaAutor: gira_sol » dj. oct. 11, 2012 10:10 pm

bons trucs, a veure si serveixen, per recuperar-me després del part.. que m'han quedat uns quants quilets de regal!! aishh
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: trucs per aprimar-se!

EntradaAutor: Momo » dc. juny 12, 2013 5:49 pm

Vull aportar el meu truc.

Reduir el sucre. El del café, les infusions, els cereals, etc. A mi m'ha ajudat mooooolt. Al principi costa, sobretot el café, però quan t'hi acostumes fins i tot el trobes més bo. I si no el podeu treure del tot, proveu de posar-n'hi només la meitat. :ok:
Per sopar, el que faig moltes vegades és fer una sopa (tipus sopainstant 0%) i en comptes de posar-hi pasta m’hi obro un pot de menestra de verdures dels petits. La sopa atipa molt més i les verdures estan més bones.
Els xiclets també m’ajuden a aguantar la darrera hora del matí sense picar res.
I el que heu dit, menjar sovint i poc. Fer un bon esmorzar i procurar berenar. No hi ha res pitjor per la dieta que passar gana.

Torna a “Règim i dietes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::