"Buenorras" de juliol '12

Els trucs per aprimar-se, plats que ens ajudaran a millorar la nostra alimentació...
Avatar de l’usuari
Kiara
:: gosset
:: gosset
Entrades: 461
Membre des de: dv. feb. 04, 2011 3:44 pm

Re: "Buenorras" de juliol '12

EntradaAutor: Kiara » dv. jul. 20, 2012 4:14 pm

Mariami em sap greu!!! Lo millor es fer dieta (ja sabem lo que es tot descremat, fora sucre, bolleria... i verdures + proteines, i exercici!) i deixar-se de medicaments. A mi l'infermer de la SS que tambe es dietista i em va fer una dieta (vaig arribar a pesar 48.5Kg uns mesos abans de quedar-me embaraçada) em va dir que no cal gastar-se calers ni prendre res per aprimar-se i no em va mentir. Ara faig mesoterapia i cavitacio perque em vaig engreixar moltisim, però aixo nomes ajuda i ho noto molt en volum, però sense dieta o com em passi una miqueta com tu, plof. Si estas ovulant, o tens la regla es normal pesar mes per la retencio de liquids.

ANIMS A TOTES I FELICITATS A LES QUE HEU PERDUT :-()-)
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
mariami
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 540
Membre des de: dc. nov. 17, 2010 9:35 am

Re: "Buenorras" de juliol '12

EntradaAutor: mariami » dv. jul. 20, 2012 8:33 pm

Nienna i Kiara, ja ho sé que el millor és una bona dieta i exercici. Jo sóc de menjar molt poc i molt sa, basicament perquè allò que prohibeixen a les dietes hi ha poques coses que m'agadin. Els meus pares són obesos i jo he lluitat sempre amb el sobrepes. Als 14 anys vaig aconseguir aprimar-me i posar-me al meu pes però amb els anys he anat augmentant. He fet mil dietes (de dietistes, naturhouse, metges naturòpates i altres, etc) i amb totes em passa el mateix: després de perdre una quilets m'estanco.
Aquest metge que vaig ara és el que vaig anar quan tenia 14 anys. Tenia moltes esperances i per això m'hi vaig agafar... :ufs: jo ja em prenia medicació per l'ansietat i me la va augmentar sense motiu i és el que m'ha generat el problema.
El que em va fer més ràbia és que he demanat un munt de vegades ajuda al metge de capçalera i em diu ue fins que no tingui una obesitat extrema no em pot derivar enlloc. No sé... 1'54 metres i 80 kg,ho considera normal :-:)
Bé, això és un miniresum.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Ninuka84
:: granota
:: granota
Entrades: 205
Membre des de: ds. feb. 19, 2011 7:30 pm

Re: "Buenorras" de juliol '12

EntradaAutor: Ninuka84 » dg. jul. 22, 2012 4:39 pm

Hola maques,

He decidit agafar-me una pausa fins al setembre o fins que tingui ganes de tornar a començar. Així que us desitjo a totes que aconseguiu els vostres objectius el més aviat possible.

Que tingueu un bon estiu!
TE +: 21/05/2011

Imatge
Avatar de l’usuari
ClaraO.
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1873
Membre des de: dg. nov. 08, 2009 7:06 pm
Ubicació: Terrassa

Re: "Buenorras" de juliol '12

EntradaAutor: ClaraO. » dg. jul. 22, 2012 9:05 pm

hola noies perdoneu però fitxo tard que vaig marxar a l'estartit tot el cap de setmana,
divendres vaig pesar-me i m'he engreixat +800 grams
uf! què complicat el mes de juliol jajajaja però m'ho prenc amb optimisme, vinga a verue si aquesta setmana ens va millor! segur que si noies!!

petonets! i quina sort saber de vosaltres que està tot molt aturadet jejeje
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
El post d'en Quique viewtopic.php?f=91&t=25606
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: "Buenorras" de juliol '12

EntradaAutor: nienna » dc. jul. 25, 2012 6:13 am

Bon dia guapis!

Està molt paradet això :ufs:

Ja he actualitzat la taula de pesos. Aquesta setmana ningú ha perdut :ufs: Espero que el divendres tinguem millors noticies.

Mariami, hi ha metges que no sé que fan fent de metges, en fi. I si proves canviar de metge de capçalera? Potser si en trobes un que et faci més cas, podries trobar una solució. T'han fet analitiques per veure si està tot bé?

Clara, i tant que sí! S'ha de parlar amb optimisme, aquesta setmana serà millor, ja ho veuràs!

Ninuka, a les vacances és molt dur fer dieta. Ens veiem quan vulguis tornar! :ok:

Anem parlant, a veure el divendres quin tipus de noticies ens dona la bàscula :***:
Avatar de l’usuari
Jaleturu
:: poltre
:: poltre
Entrades: 602
Membre des de: dl. oct. 24, 2011 11:55 am
Ubicació: Alella

Re: "Buenorras" de juliol '12

EntradaAutor: Jaleturu » dc. jul. 25, 2012 11:57 am

Ei!! jo tampoc vaig passar a fitxar...

em vaig quedar igual i despres vaig tenir un finde que no vegis de celebracions i apats fora i dilluns estava super inflada.

ara, "en teoria", estic fent bondat, fins divendres que comença la Festa Major del poble. Per tant, dilluns tornarem a fer bondat...

ai!! jo em conformo en tornar al setembre sense haver-me engreixat en tot l'estiu...pero ja veurem!

apa noies!

ànim!

*jale*
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Kiara
:: gosset
:: gosset
Entrades: 461
Membre des de: dv. feb. 04, 2011 3:44 pm

Re: "Buenorras" de juliol '12

EntradaAutor: Kiara » dc. jul. 25, 2012 3:09 pm

Jaleturu, el no engreixar ja es molt!!! I mes en vacances... jajaja

Nienna quan volguis passa'm l'info i et dono un cop de ma :ok:

Mariami jo tambe vaig anar al metge de capçalera a fer-me analisis de tiroides i tot estaba be, i al veure que el metge no em feia cas la meva mare li va dir que jo no menjava la quantitat que tenia que menjar i que cada cop anava a mes (insinuant que podria agafar anorexia) em va passar amb l'infermer que tambe es dietista. Clar, els metges del meu pobre son molt "campechanos" Diga-li a la teva mare que t'acompanyi i li enganyi una miqueta a veure si et fan cas.

Avui he anat a la meva metgessa i despres del camping (i patir molt) he perdut, ja us confirmo divendres! M'he portat molt be, i he caminat molt tambe passejant al meu nino. Aquest de casa rural, però una de les amigues fa dieta i aixo ajuda molt!

Vinga noies que nosaltres podem, i encara que no arribem al nostre objectiu de juliol, estarem mes a prop de aconseguir-ho!! :b-)))
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
ClaraO.
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1873
Membre des de: dg. nov. 08, 2009 7:06 pm
Ubicació: Terrassa

Re: "Buenorras" de juliol '12

EntradaAutor: ClaraO. » dj. jul. 26, 2012 1:39 pm

i tant que sí noies! amunt els ànims!
jo vull veruem guapa i ara el que veig no m'agrada! quina motivació més he de tenir?
si caic en una temptació, és igual! em de superar-ho i continuar endavant: no vull estar gorda!!

petonets!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
El post d'en Quique viewtopic.php?f=91&t=25606
Avatar de l’usuari
Cabana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
Ubicació: Al país de la Tramuntana

Re: "Buenorras" de juliol '12

EntradaAutor: Cabana » dj. jul. 26, 2012 11:20 pm

Hola a totes! Quasi no tinc temps per escriure, però aprofito abans d'anar cap el llit...jo no he pujat ni he baixat. Estic igual que al començament! No menjo porqueries ni pico entre hores, cruspeixo amanides a cada àpat, menjo coses a la planxa, pa integral, iogurts desnatats, tant light com puc, l'únic "plaer" que em quedava era prendre'm un parell de llaunes d'sprite al dia que ja veig que tb hauré d'eliminar, no fos cas que sigui per això del sucre i el gas que porten que no baixo! Tb camino cada dia i quan estic donant el pit al cigronet estirada, aprofito per fer sèries d'exercicis de cadera, cames i braços.

La meva mare diu que tinc "las carnes prietas" i que ja baixaré, però avui m'he vist en un vídeo i no em reconec, em trobo horrorosa i em deprimeix. Hauria d'haver fet cas a la llevadora quan em deia que no m'engreixes tant i que fes més exercici del que feia... A sobre, tothom em diu que no m'obsessioni, que el cos tarda un any a recuperar-se del part, però només pensar que m'he d'estar un any així em dóna un patatús...

No sé què fer. Bé, en fi, que no he baixat de pes i punt! Ànims a totes!
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: "Buenorras" de juliol '12

EntradaAutor: nienna » dv. jul. 27, 2012 8:45 am

Bon dia guapis!!

Jo aquesta setmana -0,5. I acabo el més amb 300 grams més del que tenía al principi, un desastre vaja :ufs: A veure si l'agost va millor, tot i que no tinc jo molta confiança...

Cabana, a mi el que em ponia dels nervis era la gent que em deia que donant el pit hauria de baixar pes, que "ves a saber el que menjava com per guanyar o no perdre". La gent podria estar-se millor amb la boca tancada. No et desanimis, l'estiu es dur, ja veuras com poc a poc aniras baixant. Ànims!!

ClaraO, amunt els ànims!! Segur que ho aconseguirem tard o d'hora.

Ànims a totes i sort amb la bàscula!
Avatar de l’usuari
Kiara
:: gosset
:: gosset
Entrades: 461
Membre des de: dv. feb. 04, 2011 3:44 pm

Re: "Buenorras" de juliol '12

EntradaAutor: Kiara » dv. jul. 27, 2012 4:02 pm

Estic amb 57 kilos!!!! yuhuuuuu!!! La setmana vinent per als 56 i pico! >.-<: 900gr menys

Vinga noies que es molt i molt complicat aixo de la dieta. Aquest cap de setmana de casa rural, sort que una amiga tambe esta a dieta i modifiquem tots els apats.

Bon cap de setmana i no us paseu gaire!
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
mariami
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 540
Membre des de: dc. nov. 17, 2010 9:35 am

Re: "Buenorras" de juliol '12

EntradaAutor: mariami » dv. jul. 27, 2012 10:52 pm

Hola noies,
jo aquesta setmana que no he fet massa bondat he baixat 0,700, Encara no m'ho crec! :ok:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
sivi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

Re: "Buenorras" de juliol '12

EntradaAutor: sivi » ds. jul. 28, 2012 11:18 am

Molt be mariami!!!!!tu continua així! :ok:
Kiara molt be!!!!! >.-<:
Nienna no defalleixis, ja veuras com haviat tornes a perdre pes! :-()-)
Cabana, no et desanimis! mica en mica aniràs baixant. Costa que el cos es posi a to despres del part. Ànims!!!!! :-()-)
Clarao, ànims per a tu també!!!!!!l'estiu es complicat, massa vida social i masses temptacions. No defalleixis! :-()-)
Docns jo torno a estar igual, dels 86 no hem moc, però amb la regla acabada d'arribar. :-:)
ànims que ho hem d'aconseguir1!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
ClaraO.
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1873
Membre des de: dg. nov. 08, 2009 7:06 pm
Ubicació: Terrassa

Re: "Buenorras" de juliol '12

EntradaAutor: ClaraO. » ds. jul. 28, 2012 9:00 pm

hola, aquesta setmana estic igual: 0 grams baixats
almenys no m'he engreixat, estic a les portes de que vingui la regla i com sempre rentenc liquids.
A veure la setmana vinent, segur que anirà millor.

Petonets noies i gràcies pels ànims!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
El post d'en Quique viewtopic.php?f=91&t=25606
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: "Buenorras" de juliol '12

EntradaAutor: nienna » dg. ago. 12, 2012 3:28 pm

RESUM DE JULIOL

miriam&sergio -3 - medalla d'or de juliol
Kiara -1,7
Maretameua -0,6
Jaleturu -0,5
sivi -0,4
mariami -0,3
ClaraO. 0
nienna 0,3

Entre totes hem perdut 6,2 quilos durant el mes de juliol. Es nota que estem a l'estiu i la dieta costa més amb les vacances, els nens a casa i les alteracions de les rutines, però l'important es no defallir i poc a poc ens anirem posant buenorres!

Felicitats a totes i ens veiem als propers posts!

Torna a “Règim i dietes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::