"Buenorras" de juliol '12

Els trucs per aprimar-se, plats que ens ajudaran a millorar la nostra alimentació...
Avatar de l’usuari
Ninuka84
:: granota
:: granota
Entrades: 205
Membre des de: ds. feb. 19, 2011 7:30 pm

Re: "Buenorras" de juliol '12

EntradaAutor: Ninuka84 » ds. jul. 07, 2012 4:49 pm

Jo m'he quedat igual i per celebrar-ho m'he menjat una finestra. És molt dur intentar porta-se bé a l'estiu... :ufs:
TE +: 21/05/2011

Imatge
Avatar de l’usuari
Cabana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
Ubicació: Al país de la Tramuntana

Re: "Buenorras" de juliol '12

EntradaAutor: Cabana » dg. jul. 08, 2012 10:24 am

Crec que necessito una balança nova...cada cop que em peso surt un pes diferent, amb força diferència. I no em refereixo a pesar-me un dia i que al següent canvii el pes, sinó de pesar-me 3 cops seguits i que la diferència sigui de quilo i mig amunt i avall...així que aniré a la farmàcia i punt!Tot i això i de no deixar de menjar amanides a tort i a dret,gaspatxos, coses a la planxa i fruita, tinc la sensació que no m'aprimo. Potser haure d'anar al metge o començar a fer dejú a l'antiga... :(
Avatar de l’usuari
Jaleturu
:: poltre
:: poltre
Entrades: 602
Membre des de: dl. oct. 24, 2011 11:55 am
Ubicació: Alella

Re: "Buenorras" de juliol '12

EntradaAutor: Jaleturu » dt. jul. 10, 2012 5:59 pm

Hola guapes!

jo vaig començar a fer dieta a finals de març per començar a perdre tot el que vaig guanyar amb l'embaràs i que sembla que es vol quedar aquí amb mi...i vaig baixar uns 5kg...després a partir de finals de maig i juny em vaig desanimar i vaig baixar la guàrdia...total, ara en porto 7-8 perduts i cada dia fent menys bondat.

per sort torno a tenir una mica de temps per entrar al socpetit i he trobat aquest post i m'he animat catxo! tant que ja m'he posat la signatura! de moment vull perdre per quedar com quan em vaig quedar embarassada. Pero la meva intenció serà perdre 7kg mes abans d'anar a buscar el 2n bebito...que la nostra idea és que sigui començar a buscar per Nadal...

bé guapes!! quines ganes de fer això amb les forumeres del socpetit!

anem parlant per aquí!

*jale*

pd: ara soc a la feina i vaig a menjar-me un iogurt per berenar...tb tinc l'ampolla d'aigua al costat com sempre :)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: "Buenorras" de juliol '12

EntradaAutor: nienna » dc. jul. 11, 2012 9:25 am

RESUM DE LA SETMANA


miriam&sergio -3 medalla d'or de la setmana! Felicitats!!
ClaraO. -0,8
Kiara -0,8
Maretameua -0,1
sivi -0,1
Ninuka84 0
Lau 0
nienna 0,2

Juntes hem perdut 4,6 kgs aquesta setmana! Segur que la seguent serà encara millor!

Ànims noies! Vaig a posar la taula a la primera pàgina. He estat fora i he tingut molta feina i no ho he pogut fer fins ara.

Per cert, estic buscant una persona que m'ajudi amb el post. Alguna pot ajudar-me? Sería per turnar-nos i actualitzar cadascuna una setmana la taula... ja que jo a vegades no arribo a tot :ufs:

Jo aquesta setmana fatal. Tinc a la meva sogra a casa i es impossible portar-se bé. Porta finestres per esmorzar i després per dinar no fem massa bondat. Intento compensar amb el sopar, però ja veig que serà un estiu dur :ufs: I jo vull perdre pes! A veure què tal acabem la setmana.

Ànims a totes!
Avatar de l’usuari
Jaleturu
:: poltre
:: poltre
Entrades: 602
Membre des de: dl. oct. 24, 2011 11:55 am
Ubicació: Alella

Re: "Buenorras" de juliol '12

EntradaAutor: Jaleturu » dc. jul. 11, 2012 9:55 am

Holaaa

Nienna jo ara mateix no et puc ajudar, sorry...pero d'aqui un parell de setmanetes tindré més temps!

d'altra banda jo vull perdre al juliol 2,5kg, em podràs afegir a la llista?

apa, anem parlant, guapes!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
mariami
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 540
Membre des de: dc. nov. 17, 2010 9:35 am

Re: "Buenorras" de juliol '12

EntradaAutor: mariami » dc. jul. 11, 2012 12:07 pm

Hola noies,
entro avui perquè he estat de vacances. Platja, sol, piscina i -1'200 kg!!!! :p-) :p-) :p-) Vaig marxar amb 79'600 i he tornat amb 78'400. Ni m'ho crec!!!! Vinga ara cap avall!!! :-o00m
Ep!Que consti que només he anat a la platja :r)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Jaleturu
:: poltre
:: poltre
Entrades: 602
Membre des de: dl. oct. 24, 2011 11:55 am
Ubicació: Alella

Re: "Buenorras" de juliol '12

EntradaAutor: Jaleturu » dj. jul. 12, 2012 10:26 am

què és això de menjar finestres?? :-:)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Kiara
:: gosset
:: gosset
Entrades: 461
Membre des de: dv. feb. 04, 2011 3:44 pm

Re: "Buenorras" de juliol '12

EntradaAutor: Kiara » dj. jul. 12, 2012 4:56 pm

nienna ha escrit:Per cert, estic buscant una persona que m'ajudi amb el post. Alguna pot ajudar-me? Sería per turnar-nos i actualitzar cadascuna una setmana la taula... ja que jo a vegades no arribo a tot :ufs:


Si vols jo puc donar-te un cop de ma, aixi potser m'animo mes amb la dieta. Demà dia de bascula! Encara que cap de setmana complicat, es el meu aniversari i ho celebrare amb la familia, despres amb els amics... jajaja aixi que segur que menjo alguna cosa. Espero no engreixar-me molt!
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
sivi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

Re: "Buenorras" de juliol '12

EntradaAutor: sivi » dj. jul. 12, 2012 7:07 pm

Molt be mariami!!!!!!!! normalment es torna de vacances amb uns kilos de mes i tu va i tornes amb uns kilos de menys!!!!!!El que necessitaves era desconectar del règim! >.-<:
ànims que demà es el gran dia!!!!!! :-()-)
Nienna jo ho faria en molt de gust, però amb els horaris que faig no se mai quan hem podre conectar i de vacances fins al setembre res de res :ufs: si es igual el dia que es publiqui jo m'ofereixo a ajudar-te!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
ClaraO.
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1873
Membre des de: dg. nov. 08, 2009 7:06 pm
Ubicació: Terrassa

Re: "Buenorras" de juliol '12

EntradaAutor: ClaraO. » dv. jul. 13, 2012 9:33 am

bon dia boniques, aquesta setmana ni he baixat ni he pujat! estic igual ! 0 grams perduts
no m'estranya perquè ha estat el meu aniversari i vam sortir a sopar pizza i pastís dos dies jajajaja (s'havia d'acabar)
segur que aquesta setmana anirà millor, he comprat una síndria sencera que està boníssima! i pinya i espàrrecs! a veure si no retinc tant líquid.

que tingueu molt bon cap de setmana!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
El post d'en Quique viewtopic.php?f=91&t=25606
Avatar de l’usuari
Jaleturu
:: poltre
:: poltre
Entrades: 602
Membre des de: dl. oct. 24, 2011 11:55 am
Ubicació: Alella

Re: "Buenorras" de juliol '12

EntradaAutor: Jaleturu » dv. jul. 13, 2012 10:32 am

Ei noies!

prenc nota d'això de la sindria, esparrecs i pinya ClaraO, a més ara ve molt de gust. Per cert, millor síndria que meló no??

jo m'he pesat aquest matí i -0,5kg...bé, mica en mica.., només que fos això cada setmana ja estaria contenta :)

apa, parlem!

q tingueu un bon finde!

*jale*
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Kiara
:: gosset
:: gosset
Entrades: 461
Membre des de: dv. feb. 04, 2011 3:44 pm

Re: "Buenorras" de juliol '12

EntradaAutor: Kiara » dv. jul. 13, 2012 2:42 pm

Bueno, 58.1Kg, mitg menys... mica en mica... Aquesta nit pastis, demà celebrar el meu aniversari... la setmana vinent habre guanyat pes segur, perque fent molta dieta nomes perdo 0.5kg (gairebe sense sopar...)

mica en mica.... s'omple la pica
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
sivi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

Re: "Buenorras" de juliol '12

EntradaAutor: sivi » dv. jul. 13, 2012 3:59 pm

Bon dia noies! :***:
Aquest matí no he pensat a pesar-me, a veure si demà hem peso i us dic que tal... :-:) Espero haver perdut aalguna cosa, però molta bondat no he fet aquesta setmana o sigui que ja veurem demà que i diu la bàscula.
Imatge

Imatge
Lesmansdelapètal
:: conillet
:: conillet
Entrades: 365
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 1:09 pm

Re: "Buenorras" de juliol '12

EntradaAutor: Lesmansdelapètal » dv. jul. 13, 2012 6:26 pm

Jo crec que la meva balança s'ha tornat boja -0,5 kg. no m'ho puc creure, i això que amb els nervis de l'incendi d'ahir em vaig menjar i beure totes les finestres que vaig poder i més. O sigui que estic més que feliççççççç.
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: "Buenorras" de juliol '12

EntradaAutor: nienna » ds. jul. 14, 2012 8:48 am

Bon dia guapes!

Jo aquesta setmana fatal, he pujar 0,6 :ufs: I es que és clar que la meva sogra no es compatible amb la meva dieta, i entre això i que em costa molt dir que no a les coses. En fi, a veure si aquesta setmana em poso les piles que només queden 2 setmanes i ja es impossible aconsseguir el meu objectiu.

Kiara, t'he enviat un MP. Moltes gràcies per oferir-te. :ok:

Moltes felicitats a les que heu perdut pes, i les que no, no patiu. A l'estiu, encara que hauria de costar menys, costa molt més. :ufs:
Avatar de l’usuari
sivi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

Re: "Buenorras" de juliol '12

EntradaAutor: sivi » ds. jul. 14, 2012 7:22 pm

Hola noies, com anem?
Aquest matí m'he pesat i he baixat 300 gr, ara ja estic als 86! no crec arribar al meu objectiu :ufs: i menys amb el que hem ve ( festa major del meu poble, vacances del meu home, el meu aniversari...) però mira, ja he arrivat als 86 que quan vaig començar hem semblava que mai i arrivaria.
Molts ànims a totes!!!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
sivi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

Re: "Buenorras" de juliol '12

EntradaAutor: sivi » dv. jul. 20, 2012 10:10 am

Hola noies com anem?
Avui per celebrar el meu aniversari...la meva balança m'ha dit que torno a estar en 86 kilos :-D les celebracions de moment no passen factura, ja veurem passat el cap de setmana que i dirà la balança! :-D
Molts ànims a totes!!!!!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Kiara
:: gosset
:: gosset
Entrades: 461
Membre des de: dv. feb. 04, 2011 3:44 pm

Re: "Buenorras" de juliol '12

EntradaAutor: Kiara » dv. jul. 20, 2012 10:57 am

He recuperat el mitg kilo que vaig perdre la setmana passada... torno a 58.6 i avui ens anem de camping amb uns amics...

Sivi felicitats!!!
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
mariami
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 540
Membre des de: dc. nov. 17, 2010 9:35 am

Re: "Buenorras" de juliol '12

EntradaAutor: mariami » dv. jul. 20, 2012 11:21 am

Molt bé Sivi!!!! :ok:
Kiara tranquil·la que aviat baixarà aquest mig kilet :ok:

Jo estic desesperada amb 9 dies m'ha engreixat 1'6 kg! Això és per morir-se! Quan al matí he vist el 8 de 80 m'han vingut unes ganes de plorar!!! :-(( :-((
No entenc res, he fet bondat i l'únic extra que he fet ha estat un gelat :ufs:
Ara mateix estic en una mica de baixon, el metge que em feia la dieta em va donar un medicament que m'ha deixat feta un cromo, tardaré uns tres mesos a eliminar-lo perquè ho he de fer progressivament. A més he estat hipernerviosa per problemes de família. Estic arribant a la conclusió que encara que jo no mengi els meus nervis alimenten els meus michelins :ufs: :ufs: Ja no sé què fer, vaig confiar en un metge i m'he uedat pitjor! :ufs: :ufs:
Bé, us seguré explicant!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: "Buenorras" de juliol '12

EntradaAutor: nienna » dv. jul. 20, 2012 2:08 pm

Hola guapis!

Jo aquesta setmana em quedo igual. Diguem que juliol no ha sigut un bon més, i ni en somnis arribaré al objectiu. I a l'agost vacacions, en fi...

Mariami, que dur això que dius. Que t'han donat? Ho dic per si alguna de nosaltres ho pren, que vagi amb comte. A veure si poc a poc pots eliminar-ho. Jo penso que hem d'intentar perdre el pes amb bona alimentació i esport, molta paciència i constància. Es la via lenta però és més segura, i així ens reeduquem perquè no ens torni a passar. Ara depén de cada cas. Aquesta es la teoria, que a mi no m'està funcionant perquè no tinc molta força de voluntat, però crec que entre totes mica en mica ho podem aconseguir. Molt ànims guapa!

Ànims a totes!!

Torna a “Règim i dietes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::