BUENORRAS d'agost

Els trucs per aprimar-se, plats que ens ajudaran a millorar la nostra alimentació...
Avatar de l’usuari
giuliette
:: lleona
:: lleona
Entrades: 905
Membre des de: dl. juny 21, 2010 11:28 pm

Re: BUENORRAS d'agost

EntradaAutor: giuliette » dv. ago. 17, 2012 11:44 am

noies, jo avui 57kg, estic mantinguda, l'altre dia pesava una mica menys, peo pq vaig estar 1 dia amb gastroenteritis al dia seguent pesava 57.1, aixi que he baixat 100gr solament... aquest finde vaig d'hotel a la platja, aixi que pecaré.. ahir la nit tb vaig tenir un sopar i vaig pecar.... a partir de la setmana vinent, torno a la feina, aixi que ja faré bondat llavors!!!

Apa, molta sort a la resta!
Imatge

Gràfica de la Giuliette

14/11/10 TE+
12/07/11 Ja tenim l'Àlex aquí!!!

ImatgeImatgeImatgeImatge

El Post de l'Àlex: viewtopic.php?f=91&t=23467

Us convido a visitar el meu blog de reposteria:

www.lagormanderia.blogspot.com
Avatar de l’usuari
ClaraO.
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1873
Membre des de: dg. nov. 08, 2009 7:06 pm
Ubicació: Terrassa

Re: BUENORRAS d'agost

EntradaAutor: ClaraO. » dv. ago. 17, 2012 8:53 pm

jo fatal, +1,4
no sé què ha passat, me catxis
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
El post d'en Quique viewtopic.php?f=91&t=25606
Avatar de l’usuari
sivi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

Re: BUENORRAS d'agost

EntradaAutor: sivi » ds. ago. 18, 2012 11:35 am

Hola noies, jo he tornat als meus 86 :ufs: i de regal m'ha vingut la regla :-(( . D'aquí hem deu venir el kilo de mes suposo.
Aquesta setmana ha estat una mica caotica amb el dia de festa entremig i he menjat una mica de tot i no tot eren coses sanes, casum l'estiu... ;-)
A veure si la setmana que ve anem millor o-o:)
ànims a totes!!!!! :-()-)
Imatge

Imatge
ei1985
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: ds. maig 05, 2012 6:20 pm

Re: BUENORRAS d'agost

EntradaAutor: ei1985 » dg. ago. 19, 2012 7:19 pm

Hola noies
M’ uneixo amb vosaltres.
Primer hem presento una miqueta…. Soc de Lleida i en principi estem buscant un bebè.. dic buscant perquè ens vam plantejar ficar-nos-hi en serio al juny del 2013 però ens hem animat i ara no utilitzem cap mètode anticonceptiu.. així que la cosa pot ser que s’ avanci.
Però mentres tant no arriba el dia m’ he proposat perdre una mica de pes.. ara peso 51 kg i medeixo 1,53… no hem bec bé…i hem traumo molt, ja que fa un any pesava 46 kg i el meu objectiu es que amb un meset arribar als 46… el meu problema es que porto uns mesos menjant fatal, ràpid a deshores, qualsevol cossa…. Havere si aconsegueixo el meu propòsit.
No m’ he pogut llegir totes les entrades però aquesta setmana o aniré fent per conèixer-vos.
Avatar de l’usuari
giuliette
:: lleona
:: lleona
Entrades: 905
Membre des de: dl. juny 21, 2010 11:28 pm

Re: BUENORRAS d'agost

EntradaAutor: giuliette » dg. ago. 19, 2012 10:04 pm

j fatalisim altre cop!! he tornat del cap de setmana fora amb +1kg!! com dieu vosaltres... he menjat finestres i de fet, cases i xalets sencers... jo en un biuffet lliure soc pell!!! ja estic als 58 de nou, aixi que comencem de nou amb la dieta!!!

ei1985, benvinguda i molta sort amb la cerca!!! ens aniras informant tb no?!

sivi, suposo que si que es de la regla el kg, aixi que potser quan s'acabi el perds!!!

ClaraO molts ànims!! segur que podrem!!!



la resta com ho porteu??
Imatge

Gràfica de la Giuliette

14/11/10 TE+
12/07/11 Ja tenim l'Àlex aquí!!!

ImatgeImatgeImatgeImatge

El Post de l'Àlex: viewtopic.php?f=91&t=23467

Us convido a visitar el meu blog de reposteria:

www.lagormanderia.blogspot.com
Avatar de l’usuari
sya10
:: lleona
:: lleona
Entrades: 996
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 9:13 am

Re: BUENORRAS d'agost

EntradaAutor: sya10 » dj. ago. 23, 2012 11:18 pm

Hola buenorres!! Soc companya dl post de desembreros de 2010 de la nienna. Tambe estic fent operación bikini 2013, per akiest any ja no arribo jejeje.
Estic fent simplement bondat (menjant sa pero de tot) i mestic machacant a gimnas, faig classes de spinning cada dia. No he baixat de pes (el muscul pesa mes que el greix) pero porto dos centimetres menys de panxa i de cames!! Molt contenta!!

No puc fer dieta pk mencanta menjar... I el meu problema no es el pes... És la forma!! Faig 1,65 i peso 56 kilos,.. Pero tinc un munt de celulitis i la panxa fofa!!

Nomes us volia animar a k feu exercici, ja veureu com us veureu molt millor... A mi mha costat anys d'entendre, feia dieta i tal com baixava tornava a pujar!! Akesta vegada espero k no sigui aixi!!!

Anims a totes guapiiiis
Avatar de l’usuari
sya10
:: lleona
:: lleona
Entrades: 996
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 9:13 am

Re: BUENORRAS d'agost

EntradaAutor: sya10 » dj. ago. 23, 2012 11:22 pm

Per cert, us recomano el llibre "estupenda en nueve semanas y media". M'ha ajudat molt a obrir els ulls!!

I tambe compte amb les dietes k donen suplements en pastilles i tal, fan baixar de pes molt rapid pk porten drenants, realment no perds greix sino aigua...
ei1985
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: ds. maig 05, 2012 6:20 pm

Re: BUENORRAS d'agost

EntradaAutor: ei1985 » dv. ago. 24, 2012 7:36 am

Bon dia noies.
Ahir hem vaig pesar i 50,4. Vaig començar el dilluns a menjar sa i a les hores que toquen i vec que la cosa va fent efecte. Havere si puc arribar a perdre 1 kg per setmana!
Molta sort a totes les altres
Avatar de l’usuari
ClaraO.
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1873
Membre des de: dg. nov. 08, 2009 7:06 pm
Ubicació: Terrassa

Re: BUENORRAS d'agost

EntradaAutor: ClaraO. » dv. ago. 24, 2012 8:04 am

bon dia! he baixat 1,200 grams, estic contenta per què la setmana passada havia augmentat 1,400 i no entenia res, suposo que era retenció de líquids i aquesta calor insuportable, a veure la setmana vinent com va. De moment tinc un meló estupendo a la nevera! jajajaja
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
El post d'en Quique viewtopic.php?f=91&t=25606
Avatar de l’usuari
Maduixeta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 284
Membre des de: dc. jul. 28, 2010 3:27 pm

Re: BUENORRAS d'agost

EntradaAutor: Maduixeta » dv. ago. 24, 2012 12:23 pm

Hola noies,

Desde Juliol que estic desapareguda, no tinc temps per res i això que no he fet vacances però la Gemma m'absorbeix el poc temps que tinc lliure, i que consti que no em queixo que estic encantada.
Bé quan us vaig deixar pesava 108,6kg ( m'havia engreixat 0.5kg i ja no vaig posar el pes) i ara estic a 105,8kg 2.8kg menys oeoeoeoe potser us sembla poc però jo estic molt contenta sempre m'ha costat molt perdre pes i perdre encara que sigui molt poc a poc i molt poquet és un gran triomf per mi.
Bueno noies intentaré passar cada setmana a donar el pes.
Ànims a totes!
Per l'ingredient de la setmana cap problema m'encanta el melò i el deboro, fresquet entra molt bé a l'estiu i quan venen les temptacions per menjar-me una finestra un parell de llesques de melò són la meva salvació

Bon cap de setmana
Avatar de l’usuari
sivi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

Re: BUENORRAS d'agost

EntradaAutor: sivi » dv. ago. 24, 2012 8:37 pm

Hola noies com anem?
Avui m'he pesat i com sempre torno a estar amb 86 kilos :ufs: la setmana passada tenia la regla i era una mica l'excusa, però ja no tinc la regla, hem porto força be menjant i vec molta aigua!!!serà que el meu cos li agrada aquest pes? ?-)
Dilluns començo vacances, i intentare algun dia fer un plan de xoc, a veure si funciona!!!!
Que d'aquí 15 dies me'n vaig una setmana al pais vasc, i allà ja se sap que el menjar es molt bo :-D
Va noies, que ho hem d'aconseguir!!!!!!!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: BUENORRAS d'agost

EntradaAutor: nienna » dc. ago. 29, 2012 8:26 am

Bon dia guapes!

Jo ja he tornat de les vacances, amb uns quilos de més com era d'esperar :ufs: Però bé, ja poc a poc ens apropem a la rutina. Ja treballo des de dilluns, però treballo a casa, amb els nens per aquí i amb la sogra i els seus menjar molt calorics. No em capficaré, ja falta molt poc fins el día 12 i llavors ja em posaré en serio. A més a més començar amb les carreres per deixar als nens al cole i per recollir-los també ajuda a moure's més.

Vull també començar a sortir a correr per la Diagonal, ja que ho tinc al costat de casa i així també faig salut :ok: Però ja veurem...

Vosaltres com esteu?

Ànims, que ja falta poquet!
Avatar de l’usuari
sivi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

Re: BUENORRAS d'agost

EntradaAutor: sivi » dc. ago. 29, 2012 8:56 am

Bon dia :***:
Jo vaig começar vacances dilluns, i de moment no es pas que hem porti molt i molt be ;-) però també vaig fent feina a casa (rajoles lababo, ordenar armaris...)
Diumenge marxem una setmana cap al pais vasc, i allà segur qu no faré bondat!!però a partir del dia 12 mi torno a ficar en serio,ok?
Ànims noies, ho aconseguirem!!!!!!! :-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
ClaraO.
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1873
Membre des de: dg. nov. 08, 2009 7:06 pm
Ubicació: Terrassa

Re: BUENORRAS d'agost

EntradaAutor: ClaraO. » dv. ago. 31, 2012 10:08 am

bon dia!
avui he passatper la bàscula i estic igual 0 grams perduts
bon cap de setmana!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
El post d'en Quique viewtopic.php?f=91&t=25606
Avatar de l’usuari
Maduixeta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 284
Membre des de: dc. jul. 28, 2010 3:27 pm

Re: BUENORRAS d'agost

EntradaAutor: Maduixeta » dg. set. 02, 2012 10:00 pm

Hola noies,

Divendres em vaig pesar i he perdut 0.6kg, oeoeoeo!!!! i això que just la nit de dijous a divendres em va venir la regla, però aquest cop no m'he inflat tant.
Bé comencem un nou mes a veure com anirà :-o00m
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: BUENORRAS d'agost

EntradaAutor: nienna » dg. set. 02, 2012 10:07 pm

A mi Asturies em va sentar fatal, 1,8 quilos de més :ufs: Ara a veure si amb la tornada a la feina i a la rutina em poso en serio amb la dieta, ja que volem buscar un altre fill però m'agradaría perdre uns 13-14 quilos abans de posar-me... I volia posar-me al novembre :content: Si es que ho vull tot... Però no vull perdre salut, així que a veure quant puc perdre i després ens pensem a veure com ens organitzem..

Ànims a totes!
Avatar de l’usuari
ClaraO.
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1873
Membre des de: dg. nov. 08, 2009 7:06 pm
Ubicació: Terrassa

Re: BUENORRAS d'agost

EntradaAutor: ClaraO. » dv. set. 07, 2012 9:23 pm

hola noies!! on esteu???

avui m' he pesat i continuo sense baixar: estic igual!! a veure ara que ja estem al setembre i amb les rutines torno a centrar-me i em trec un pes de sobre jajajaja

petonets!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
El post d'en Quique viewtopic.php?f=91&t=25606
Avatar de l’usuari
Maduixeta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 284
Membre des de: dc. jul. 28, 2010 3:27 pm

Re: BUENORRAS d'agost

EntradaAutor: Maduixeta » ds. set. 08, 2012 9:47 pm

Hola noies,
Veig que això ho tenim molt parat... zz:-)
Bé jo aquesta setmana estic molt contenta 1'5kg menys, sembla que he agafat 'carrerrilla', a veure quan dura perquè en mi és extrany que vagi perdent totes les setmanes.
Molts ànims a totes
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: BUENORRAS d'agost

EntradaAutor: nienna » dg. set. 09, 2012 9:09 am

Maduixeta, sí que està paradet aixó. Si l'any que ve encara estem amb la dieta, la meva proposta es fer vacances de post a l'estiu, perquè si no perdrem la motivació.

Estic parlant amb la Kiara per obrir el post de setembre, i a veure si amb la tornada al cole ens posem de nou en serio amb la dieta i anem baixant. Jo estic molt pitjor que abans de les vacances :ufs:

A l'octubre començaré classes de natació 2 dies a la setmana, fins juny, així que a veure si amb la dieta i l'esport baixo el que em sobra, que no és poc.

Bé, nenes, ens anem llegint!
Avatar de l’usuari
mariami
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 540
Membre des de: dc. nov. 17, 2010 9:35 am

Re: BUENORRAS d'agost

EntradaAutor: mariami » dg. set. 09, 2012 3:49 pm

Hola noies,
aquí una de les desaparegudes :ok:
Us explico una mica... amb tots els meus problemes aquest mes d'agost em vaig donar una treva i sense passar-me gens em vaig engreixar :ufs: :-o00m :ufs: :-o00m
Ara he començat a fer un tractament combinat entre homeopatia, dieta, desbloqueig d'energies i esport (ue ja en feia però a l'agost l'he canviat per empaitar la canalla a totes hores, jejeje). De moment amb una setmana he perdut 1'5 Kg. No ho dic gaire fort perquè encara no m'ho crec. Em falten 3 kg per estar com al juny, a veure si hi arribo aviat!
Vinga a veure si amb la tornada al cole ens animem una miqueta més que això està ben paradet! :ok: :ok:
Imatge
Imatge

Torna a “Règim i dietes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::