Adeu kilets tot i venir la fred!!!!!!!

Els trucs per aprimar-se, plats que ens ajudaran a millorar la nostra alimentació...
Avatar de l’usuari
mariami
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 540
Membre des de: dc. nov. 17, 2010 9:35 am

Re: Adeu kilets tot i venir la fred!!!!!!!

EntradaAutor: mariami » dc. ago. 07, 2013 9:54 am

Hola noies,
com ho porteu?
Jo al pas de la desesperació...grrrr no hi ha manera de fer fora aquest kg que han decidit viure amb mi :ufs: Veig que amb la calor està paradet el post. Segur que quan vingui el fred ens animem altra vegada neujor:-)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Adeu kilets tot i venir la fred!!!!!!!

EntradaAutor: nienna » dt. ago. 13, 2013 8:04 am

Ei noies, com ho porteu? Veig que està el post molt paradet, amb l'estiu és normal. A mi encara em queden 2 mesos i mig per tenir la nena, però després de que faci ella els 2 mesos o així (passat Nadal i tot això) em tornaré a posar a fent bondat per perdre els quilos que em sobraven abans de l'embaràs. Per sort, durant l'embaràs no he engreixat massa (porto uns 5 quilos) i espero seguir així, per no afegir més quilos a perdre, que ja en tenia un munt de quilos de serie :ufs:

Molts ànims a totes amb la dieta! Sou unes campiones!! :-()-) :-()-)
Avatar de l’usuari
Cabana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
Ubicació: Al país de la Tramuntana

Re: Adeu kilets tot i venir la fred!!!!!!!

EntradaAutor: Cabana » dj. set. 12, 2013 5:02 pm

Com va aquesta pèrdua de quilets?? Jo estic molt i molt contenta, ja porto 22 quilos perduts! De 89kg que pesava ara fa un any a els 67'7 d'avui!! Només em queden 7 quilets per perdre i ja estic!

Us explico : fa uns mesos que a casa seguim una dieta vegana. Vam optar per fer-ho bé i visitar una nutricionista i jo vaig aprofitar perquè m'ajudés a perdre confeccionant-me alguna dieta o un pla d'aprimament. Doncs bé, m'he passat dos mesos sense menjar carbohidrats ni a la tarda ni a la nit i vaig anar perdent, no a un ritme espectacular (m'havia estancat als 73 quilos i no hi havia manera de continuar). Quan ja vaig aconseguir baixar dels 70 quilos m'ha tornat a canviar la dieta (a petició meva) i ara no menjo res d'hidrats de carboni en tot el dia. En deu dies he perdut quilo i mig i, a aquest ritme, en 2 mesos més o menys, ja hauré tornat al meu pes. Per fi! Estic molt farrta d'estar a dieta i vull acabar ja!! Heehehehe

Això de no menjar hidrats de carboni a la nit fa baixar bastant rapidet de pes, sobretot perquè el que mengem de nit ja no ho solem cremar i ho acumulem... També us comento que hem hagut de canviar hàbits, més que res a l'hora de sopar : nosaltres no sopàvem fins que no adormíem el nen (per allò de sopar junts i tranquilets, tenir un moment per a nosaltres, bla bla bla), però això volia dir que la majoria de dies sopàvem a les 11 i mitja o les 12 de la nit! Ara sopem els 3 juntets a les 9 del vespre i de ressopó menjo una peça de fruita o una infusió i llestos!

Va, com ho porteu vosaltres? Aneu fent progressos? :***:
Avatar de l’usuari
annajana
:: granota
:: granota
Entrades: 205
Membre des de: dc. gen. 25, 2012 1:57 pm

Re: Adeu kilets tot i venir la fred!!!!!!!

EntradaAutor: annajana » dc. set. 25, 2013 9:56 pm

Hola noies! M'he format en dietetica i nutrició i estic especialitzada en naturopatia. A part, sóc treballadora social en actiu. He iniciat un nou projecte com a dietista i coach nutricional online. Fins ara només he ofert el servei de manera presencial.
Com que no he de pagar local ni autònoms (almenys de moment) puc ajustar molt els preus.
A més per les que veniu del socpetit teniu preu especial!
Si algú li interessa em podeu enviar privat i podem parlar més!
Avatar de l’usuari
Jaleturu
:: poltre
:: poltre
Entrades: 602
Membre des de: dl. oct. 24, 2011 11:55 am
Ubicació: Alella

Re: Adeu kilets tot i venir la fred!!!!!!!

EntradaAutor: Jaleturu » dc. oct. 09, 2013 10:07 am

Enhorabona Cabana!!

que contenta deus estar!! jo, tot i que vaig començar a l'abril, no estic gaire per la labor... i sempre acabo tenint una excusa per a qualsevol cosa :)

tot i així, he de dir que he perdut 7kg que tampoc son pocs! i res, paciencia i al toro i amb ànims d'arribar a Nadal amb uns quants menys!

*jale*
Imatge

Imatge

Torna a “Règim i dietes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::