Adeu kilets tot i venir la fred!!!!!!!

Els trucs per aprimar-se, plats que ens ajudaran a millorar la nostra alimentació...
Cabana
:: tortuga
Ubicació: Al país de la Tramuntana
Entrades: 349
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am

Re: Adeu kilets tot i venir la fred!!!!!!!

dl. gen. 07, 2013 6:57 pm

Felicitats, tunyina!

Tema pes : per fi s'han acabat els banquets desfermats! Avui no m'he pesat, al cigru li estàn sortint dentetes i hem dormit fatal, però hem menjat bé i aquesta tarda hem anat tots 3 a fer la primera volta amb bici, jo portava 11 quilos de cigronet al darrera : espero que es noti l'esforç, perquè demà em pesaré i hauria de veure uns 80 amb algo o, tant de bo, uns 79 quilos a la balança!

Desitgeu-me mooooolta sort!

Com han anat les bacanals de la Saturnàlia?
Vickyladelvi
:: formigueta
Contacta:
Entrades: 95
Membre des de: dc. des. 05, 2012 11:09 am

dl. gen. 07, 2013 7:09 pm

Cabana ha escrit:Felicitats, tunyina!

Tema pes : per fi s'han acabat els banquets desfermats! Avui no m'he pesat, al cigru li estàn sortint dentetes i hem dormit fatal, però hem menjat bé i aquesta tarda hem anat tots 3 a fer la primera volta amb bici, jo portava 11 quilos de cigronet al darrera : espero que es noti l'esforç, perquè demà em pesaré i hauria de veure uns 80 amb algo o, tant de bo, uns 79 quilos a la balança!

Desitgeu-me mooooolta sort!

Com han anat les bacanals de la Saturnàlia?

Moltíssima sort CABANA segur que l'esforç "bicical", jijijiji ha valgut la pena!!!!!

jo he procurat els dies de bacanals al dia següent fer moooolta bondat, i ho he fet tant bé que m'he quedat igual, i com que vaig començar fa una setmana doncs porto 0.5Kg menys, que vulguis o no, ja em conformo ;-)
Imatge

Imatge
Cabana

dl. gen. 07, 2013 7:48 pm

Vicky, mig quilo menys es TOT UN TRIOMF, eh?? Au, moltes felicitats! Jo m'he passat les bacanals menjant poquet i res de dolços, la setmana passada tb havia perdut mig quilo, així que VISCA LA NOSTRA FORÇA DE VOLUNTAT, es èpica! Hehehehehe
Jaleturu
:: poltre
:: poltre
Ubicació: Alella
Entrades: 601
Membre des de: dl. oct. 24, 2011 11:55 am

dt. gen. 08, 2013 8:28 am

Enhorabona Tunyina!!!

La resta, el dilluns 14 a fitxar!!

ànims! que la cuesta de enero sigui una cuesta avall de kilos! :)

petonets!
Roc - 25/11/2011
Imatge

Bet - 15/01/2015
Imatge
sivi
:: zebra
Ubicació: girona
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am

dl. gen. 14, 2013 5:32 pm

Bon dia noies, com anem?
Avui toca fitxar i tornar a la rutina, que ja han passat les festes de nadal i ja falta menys per lluir tipillu!!!!!
Avui al matí m'he pesat i ¡¡¡¡¡HORROR!!!!!! m'he engreixat un kilo!!! :ufs:
Ara estic amb 87 kilos, quin desastre de festes nadalenques!!!!!
Ara toca torn-s'hi a posar o sigui que endavant!!!!!!
I vosaltres com esteu?
Imatge

Imatge
Vickyladelvi
Contacta:

dl. gen. 14, 2013 6:20 pm

Ostres!!! doncs se m'havia passat .-P amb les ganes que tenia.... (el que fa acabar exàmens, jejejeje)

doncs jo ara estic amb 68 i haig d'arribar a 58, faig 1,54m d'alçada així que... vinga, vinga, a perdre kilets!!!!! :b-)))
Imatge

Imatge
Cabana

dl. gen. 14, 2013 10:26 pm

Jo estic a 80'8 Kg. Des del setembre he perdut 7 quilos, però sembla que no pugui baixar fins als 70 i pico. Em queda un llarg camí fins els meus antics 60... :( Només que pogués canviar de dígit ja m'animaria, però sembla que res!
Vickyladelvi
Contacta:

dt. gen. 15, 2013 9:48 am

eh Cabana!!! i la nostra força de voluntat èpica que, eh?

molt ànims!!!!!

mireu, jo he recoperat el menú que en el seu dia em va fer la dietista (penseu que el va fer per mi i que no a totes té perquè anar-vos bé)

durant el dia:
- 2 litres d'aigua
- 1 cullerada d'oli: em va comentar que una bona manera de repartir aquesta cullerada d'oli és ficar l'oli en un esprai i "polvorejar" les menjades, es reparteix millor.

esmorzar:
- llet
- torrada de 30g de pernil dolç (100g) o formatge fresc

1/2 matí:
- iogurt o fruita (130g)

dinar:
- verdura (200g)
- carn o peix i/o 2 ous= 150g

1/2 tarda:
- Te o fruita (130g)

sopar:
- verdura (200g)
- amanida

sobretot, s'ha de treure:
- llegums
- arrós
- pasta
- patates

Ei, noies, de debó, només ho fico com orientació, aquest menú el van fer per mi després de fer-me una analítica, pesar-me i medir-me

Segur que estarem astupendes, més que res perquè ja ho estem ara, no? :-()-)
Imatge

Imatge
Cabana

dt. gen. 15, 2013 5:26 pm

Si, Vickydelavi, he tingut un baixón..., però ja està! :-o00m
Vaig a fer-me una infusioneta per berenar! Apa!!
A mi el que m'està costant es el tema de les quantitats. Intento reduïr les racions, menjo en plats petits, però dec tenir l'estómac de la mida del d'un elefant, perquè sempre menjaria més. I jo abans menjava com un pardalet. Buf, en dies desmoralitzats me n'arrpenteixo tant d'haver menjat tant durant l'embaràs!... i d'haver passat de la llevadora..., merda d'hormones, caram!
sivi

dt. gen. 15, 2013 8:30 pm

ànims cabana!!!!
Jo estic igual que tu mes o menys. En l'embaras hem vaig engreixar cinc kilos, però en el post part 10!!!!!!amb l'excusa de donar el pit, tot el dia menjava, suposo que tenia ansietat per la novetat de la nena, estaba sola la major part del dia....
Però ja veuràs com amb una mica mes d'esforç o conseguirem!!!!
Imatge

Imatge
Vickyladelvi
Contacta:

dv. gen. 18, 2013 10:21 am

cabana!!!!! no t'obsesionis!!!!!!!!

si enlloc de menjar 300g d'algo en menges 350g però abans en menjaves 450g ja és un gran què. Per aixó us deia que aquestes mides me les van donar a mi, i que no són vàlides per a tothom. El primer que crec que tenim que fer és deixar aquelles petites coses que ens fan parar boges: el pa, les llaminadures, els dolços, les salsetes,... i poc a poc anar reduït quantitats.

Et recordo que ja n'has perdut 7, és moltíssim!!!! >.-<:

Feu exercici? jo abans anava a còrrer (de tant en tant) però sempre fico excuses, avui fa molt de fred, avui va molt de vent, avui fa massa calor,.... en les èpoques que hi he anar és perquè anava a còrrer amb algú més, però és complicat... :-)(-:
Imatge

Imatge
Cabana

dv. gen. 18, 2013 8:53 pm

Buf! Jo no soc de picar, ni tp gaire llaminera, gràcies a déu! Si que a mitja tarda em menjo unes nous i unes panses, però! El problema ha de ser la lactància; les meves tietes ja em van avisar que a la família cap d'elles s'havia començat a aprimar fins que els nens no van deixar el pit!
Jo cada dia vaig a caminar. Avui m'he endut el cigru, que pesa més d'11 quilos, amb la motxila, mitja hora fins on treballa el seu pare. Suposo que mitja hora amb tants de quilos a sobre ha de comptar per a alguna cosa, no? Amb tant de pes bé he de cremar més calories, o no?

Jo encara no he anat a cap dietista, he canviat d'hàbits i he començat a baixar. Molta verdura bullida, amanides, pollastre a la planxa o peix i iogurts vitalines (que ni son iogurts ni res) i fruita. I apa! :/
sarabafo
:: tigre
Ubicació: Les Pobles
Entrades: 725
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:13 pm

dl. gen. 21, 2013 11:20 am

Bé jo començo avui.
M'he pesat: 76.4..., me'n sobren uns 10.
Jo si que sóc de picar, o sigui que ja m'he posat al cap que és el principal que he d'eliminar. De moment he pensat fer verdures bullies, amanides, planxa i forn.
A veure com va
Imatge
Imatge
nienna
:: girafa
:: girafa
Ubicació: Barcelona
Entrades: 2048
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm

dl. gen. 21, 2013 11:31 am

Com anem, noies?

Ja estic de nou per aquí, deia que ho deixaria però després de les festes, necessitava fer dieta un altre cop. Aquesta vegada m'ho prenc d'un altre manera, i estic amb una dieta de 1400 calories (faig servir el MyFitnessPal del iPhone per contar-les) i de moment m'està anant molt bé. La primera setmana vaig perdre 1,2 kg, i la segona 1,8 :love: i aixó que un parell de dies em vaig passar de calories i tot. Em va bé així, perquè si em ve de gust alguna cosa, menjo poquet i compenso amb altres coses. Penso que així si que es pot mantenir a llarg termini, perquè no es una dieta gens restrictiva. Potser quan tingui que baixar més calories sí que ho serà, però de moment amb 1400 menjo de conya i vaig baixant.

Ànims a totes i ens anem llegint!!
Imatge

Imatge
al CLUB DE LECTURA del SOCPETIT el mes de gener llegim:
JANE AUSTEN
T'apuntes?
sarabafo
Ubicació: Les Pobles
Entrades: 725
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:13 pm

dt. gen. 22, 2013 8:35 am

Primer dia superat i sense picar! a veure si agafo l'hàbit de no picar.
El que no faig és veure aigua, normalment no en bec gaire, però m'hauré d'anar acostumant a beuren.

Com aneu les altres?
Imatge
Imatge
sivi

dt. gen. 22, 2013 4:41 pm

Hola noies com anem?
ahir no vaig poder fitxar, però ara que tinc un momentet, entro per dir-vos que he tornat als meus 86! una setmana un kilo menys :ok: Ara ha intentar continuar amb aquest ritme.
Molts ànims a totes!!!!!
Imatge

Imatge
Cabana

dt. gen. 22, 2013 5:45 pm

Felicitats, sivi! Quina alegria!
Jo estic a 80'5. No he baixat massa, però he baixat! Vull sortir de la "zona 80" ja!!
ERV
Entrades: 1263
Membre des de: dj. jul. 17, 2008 10:10 am

dc. gen. 23, 2013 9:30 am

Bon dia !!! que bo aquest post !!! molta feina abans de l'estiu eh ??? millor agafar-ho amb temps !!!!!!!

jo porto desde setembre 5 quasi 6 kg perduts ... pesava 77 i ara estic a 71.2 ... poc a poc ... les festes de Nadal m'han fet pujar un parell de kilets pero bueno ... poc a poc ... estic ja una mica cansada, quina poca sort que tinc ... en res que mengi de cop m'engreixo molt mes que m'aprimo !!! ufff toooota la vida vigilant-me !!!! per això al juny m'agradaria arribar a 60, no se si ho aconseguiré ... jo m'agrado amb 65 que es com em vaig casar (no soc una noia de constitució prima) , pero vull tenir uns quants kg de marge per poder fer algún exces als caps de setmana ... perquè m'agrada tant menjar ?????????

ara m'he proposat mirant la tele fer servir la wii amb el wiifit, alguna de vosaltres el te ?? quins exercicis son els que cremen mes ?? hi ha un que vas fent steps, com si caminessis i pots anar mirant la tele ... imagino que si m'ho poso doncs mes que ajudarà a perdre quilets no ??? algú ho fa ??

Tema dietes ... jo no soc gens constant ... em canso de totes !!!! l'unic que faig es no menjar massa pa, evitar salses, dolços i enlloc de menjar plat sencer doncs la meitat ... no se si ho estic fent be, pero odio les dietes, dietistes i tot lo derivat :ufs:

jejeje us aniré llegint !! SORT I ANIMS ||*||
Imatge
Maduixeta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 284
Membre des de: dc. jul. 28, 2010 3:27 pm

dl. feb. 04, 2013 10:29 am

Hola noies!
Feia molt dies que no entrava per aquí,
El tema festes, ufff m’he portats una mica força malament ... xxo.0.o
Ara que tot torna a la normalitat i a la rutina torno ‘vuelvo a la carga!!!’, :ok:
Aquesta setmana he tornat a fer bondat en serio, perquè porto tot el Gener dient que seguirè la dieta i res de res a la mínima m'ho salto Començo una altra vegada neu:-D , amb 97,7kg.
Molts ànims a totes!!!
A veure si ens treiem de sobre aquests maleïts kg, és tant injust :ufs: costa tant poc agafar-los i TANT treure'ls de sobre ! :-o00m
Vickyladelvi
Contacta:

dl. feb. 04, 2013 10:42 am

aix maduixeta, ja tens raó.

Jo només tinc una cosa a dir: ahir vaig anar de calçotada :-o00m
Imatge

Imatge

Torna a “Règim i dietes”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::