Test alimentari Girona

Els trucs per aprimar-se, plats que ens ajudaran a millorar la nostra alimentació...
laiaf3
:: granota
:: granota
Entrades: 232
Membre des de: dj. març 01, 2012 12:31 pm

Test alimentari Girona

EntradaAutor: laiaf3 » dl. jul. 28, 2014 2:13 pm

Hola,

El meu home està molt aficionat als llibres de com afecta l'alimentació en la salut, i comença a posar en pràctica algun consell.
Ara he pensat que li podria "regalar" un test alimentari, però n'he sentit a parlar i no sé ben bé qué és, si algu se l'ha fet si li
ha anat bé, on el podem fer,.... Gràcies!!!!
rundi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 460
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:04 am

Re: Test alimentari Girona

EntradaAutor: rundi » dl. jul. 28, 2014 4:16 pm

Jo no me l'he fet però et puc dir en què consisteix. Miren quins aliments tolera millor i quins pitjor, i li donaran una llista amb aliments que millor evitar. Conec gent que se'ls ha fet i diuen millorar sensació d'esgotament, digestions pesades i fins i tot anèmies.
generalment et recomanen seguir les pautes durant un any i després repetir anàlisi.
Avatar de l’usuari
surtelsol
:: rateta
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dv. abr. 08, 2011 2:23 pm

Re: Test alimentari Girona

EntradaAutor: surtelsol » dt. jul. 29, 2014 10:05 am

Hola,
Jo no sé on pots anar però sí que he sentit que s'ha d'anar a algún lloc amb "cara i ulls"que hi ha farmàcies que t'ho fan però que no t'en pots fiar massa.
M'interessa molt el tema aquest de com afecte els aliments a la salut. De fet fa poc m'he fet vegeteriana i ja noto millor la pell, em cauen menys els cabell, millors digestions i més energia, estic contenta!!! >.-<:
Quins llibres s'ha llegit el teu home? Els llibres que trobo jo són una mica de dietistes i/o metges un mica "gurús" i que et venen el seu sistema i no me n'acabo de fiar per això que si em pots donar informació de més llibres t'ho agrairé!! :p-)

Una abraçada :content:
laiaf3
:: granota
:: granota
Entrades: 232
Membre des de: dj. març 01, 2012 12:31 pm

Re: Test alimentari Girona

EntradaAutor: laiaf3 » dt. jul. 29, 2014 1:25 pm

Aquesta tarda et miro l'ho dels llibres, o almenys l'ultim que s'està llegint, però no són de vegetarians.
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Test alimentari Girona

EntradaAutor: Ponioleta » dt. jul. 29, 2014 1:34 pm

Jo us recomano que us llegiu aquesta entrada
http://blogs.20minutos.es/el-nutricioni ... tolerable/
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
laiaf3
:: granota
:: granota
Entrades: 232
Membre des de: dj. març 01, 2012 12:31 pm

Re: Test alimentari Girona

EntradaAutor: laiaf3 » dc. jul. 30, 2014 10:39 am

Hola,

Precisament per opinions com aquesta preguntava per aqui al fòrum, per si algu li havia anat bé. Gràcies per la informació a totes.
Potser serà millor que li regali un altre llibre interessant.

Torna a “Règim i dietes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::