Grup per perdre pes: NADAL 2017!

Els trucs per aprimar-se, plats que ens ajudaran a millorar la nostra alimentació...
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2017!

EntradaAutor: capseta » ds. nov. 18, 2017 7:36 am

Hola!!

Primer de tot ENHORABONA KABBISA!!! Baixar un kg està suuuuuper bé >.-<: >.-<: >.-<:
I veure el 64 :ok: va, que aviat el 4 serà el teu número!

Ametista a tu com t'ha anat la setmana?

Noies, jo aniré per parts....
Aquesta setmana ha anat molt bé! Ara ja no m'avergonyeix tant dir-vos que estava per sobre dels 63!! Com pot ser? Doncs encara no ho entenc perquè tampoc feia excessos (ipenso que desajustos hormonals no van ser.... perquè just fa 3 setmanes que vaig tenir endocrí i vam regular millor el tema de la TSH.), però ja se sap que a vegades entre "una mica d'aquí i una mica d'allà" hi ha aauestes pujades, i cal fer un parón per centrar-se.
I avui estava a 61'9. Pensant en l'objectiu és patètic ja que en realitat he pujat! :ufs:
Però veient l'evolució que he tingut.... penso que encara!
I aquesta setmana he baixat més d'1 kg, però partint de que havia oujat força en poc temps no és tant mèrit com la Kabbisa, però ja em conformo!

El secret de la kabbisa de la sopa és verídic, jo en prenia pr sopar, cremes de verdura sense sal, si de cas hi tirava sèsam i llavors de lli per donar-li un toc de gràcia, i per acompanyar una mica de pollastre, peix o truiteta.
Els dinars normals verdura al forn o saltejada amb poc oli + carn planxa o forn amb espècies + quinoa/arròs...
Entre hores fruita i al matí 4 fruits secs (però de veritat que moooolt controlats, que costa limitar-se!).
I al matí sucs verds (espinacs + pinya + kiwi + taronja + gingebre + aigua) anava canviant la quantitats de cada ingredient, triturat amb el minipimer cada matí el feia. I per acompanyar un petit bol de pudding d'avena (avena bullida en llet i canyella).

Us he explicat el menú perquè veieu que no era res de l'altre món, però sobretot el secret està en que diumenge vaig estar 3 hores cuinant i vaig preparar el menjar per tota la setmana (fins i tot el pudding d'avena i els fruits secs de mig matí els vaig col·locar en mini tuppers per la feina). Així no tenim el problema de "què menjo avui?" Em faig.....
Que jo per varietat i haver de pensar no tenia problema, però si no ho tens súper acotat et dóna més per donar-te capricis i fer extres.


I....... l'altra notícia és.... que estic embarassada!!! Tinc molta por, encara no m'ho crec gaire i vaig pensant que pot passar qualsevol cosa i se'ns en torni a anar a la merda tot, però bé, he de centrar-me en ARA i així estan les coses.
Seguiré fent dieta i cuidant-me perquè si es fa de manera equilibrada no ha d'haver problema. I no pot ser que em passi com en l'altre embaràs que vaig pujar uns 14 kg en 7 mesos :ufs:


Va, que ja he fotut el rotllo, cada vegada els foto més llargs :-o00m


Una abraçada!!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2017!

EntradaAutor: ametista » dg. nov. 19, 2017 12:49 pm

capseta enhorabona!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
normal que tinguis por però aquesta vegada ja toca que sí, que anirà bé!!! >.-<:
me n'alegro molt!! ara a cuidar-se i conforme vagi avançant segur que ho aniràs gaudint més!

i sobre el pes, tranquil·la, segur que tot ha influït! la qüestió és que ara estàs molt a prop de l'objectiu i tenint en compte les noves circumstàncies amb el temps els teus objectius hauran de canviar :ok:

kabbisa has vist el 64 davant!!!! quina iluuuuuu!!! >.-<:
ànims que encara queda més d'un mes per Nadal i si segueixes igual ho aconsegueixes segur! :ok:

kabbisa ha escrit:pd. Per cert, ametista ahir li vam fer la prova aquella de les al·lèrgies al petit, i resulta que és al·lèrgic a l'ametista! (i als àcars :ufs: )

em té al·lèrgia a miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii????????????????????????????? :content:

jo aquesta setmana m'he quedat igual :-:)

i jo que pensava que feia riure l'objectiu de perdre 1 kg en tant de temps i què va, és el quilo més lent de la història..... :-o00m (lent en marxar)

ah, a mi també em va molt bé fer sopars de cremes de verdures!! i encara no he començat a fer-ho de manera regular.... a veure si m'hi poso en serio i m'acabo de treure aquest kilo de sobre! :content:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2017!

EntradaAutor: kabbisa » dl. nov. 20, 2017 4:13 pm

Que guai , capseta!!!!! de debó... FELICITATS!!!! :-()-) >.-<: >.-<: >.-<: :-()-) :-()-) :p-) :p-)

i dius que no son desajustos hormonals? jajajjaja... ok, no ho son : lasito :

Mira, coses poden passar SEMPRE, però no sempre passen. Es més, la MAJORIA de vegades NO passen.
D'acord que quan a algú li ha passat, ostres, és molt complicat posar-se en el bando de la tranquilitat, hi ha tantes i tantes coses que poden passar... Però ho has de fer i gaudir mooolt d'aquest embaras, que segur que acaba bé!

ametista, quedem tu i jo! neujor:-)
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2017!

EntradaAutor: ametista » dt. nov. 21, 2017 1:25 pm

kabbisa ha escrit:ametista, quedem tu i jo! neujor:-)

:r) :r) és veritat, som les supervivents!!!!
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2017!

EntradaAutor: ametista » dv. nov. 24, 2017 10:48 am

holaaaaa avui -200 grams... anar fent :miko:

kabbisa i tuuuuuuuuu?

capseta com estàs?
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2017!

EntradaAutor: kabbisa » dv. nov. 24, 2017 11:23 am

molt bé, ametista!!! >.-<: >.-<:
no es una burrada, però ja saps com és aquest q.u.i.l.e.t., lent i pesat

jo també fitxo contenta:
pes inici: 66.6kg
pes actual: 65.2kg
variació total: 1,400kg

Avui vaig a un sopar, i he quedat abans per fer un got d'aigua i després farem un altre got d'aigua a un bar que ens han recomenat molt, així que ... potser recupero lo perdut aquests dies...
per compensar, avui al dinar: plat únic de crema de carbassa
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2017!

EntradaAutor: capseta » dv. nov. 24, 2017 5:54 pm

Holaaa!!

Gràcies pels vostres bons desitjos, ojalà que vagi tot bé, ja ens toca!!!

Avui entro en la setmana 5 i m'he pesat i sorpresa.... he baixat uns grams respecte la setmana passada!
61'5.

Per cert ametista, em podries posar a objectiu quedar-me amb 62 kg? Si arribo a Nadal amb 62 estaré contenta!!

Ara evidentment no estic fent tonteries de menjar però tampoc tinc moooolta gana, menjo pels ulls però després amb quantitats justes m'atipo :ok:
Així que fins que el mini no vagi creixent, si no faig tonteries hauria d'augmentar molt poquet de pes!

Moltes felicitats a vosaltres per les baixades, ametista, 200 grams van sent algo, i tu kabbisa 400grams aquesta setmana molt bé! Segur que has vist el 64 alguns dies, aviat hi arribes!!
Penso que ho esteu fent molt bé!! Gairebé sempre amb baixades o quedant-vos igual, a aquestes alçades ja és un mèrit!! >.-<: >.-<: >.-<:

:-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2017!

EntradaAutor: ametista » dv. nov. 24, 2017 10:36 pm

kabbisa ha escrit:Avui vaig a un sopar, i he quedat abans per fer un got d'aigua i després farem un altre got d'aigua a un bar que ens han recomenat molt, així que ... potser recupero lo perdut aquests dies...

que vagi bé el sopar kabbisa, i els gots d'aigua! :-D

capseta és veritat que ara encara és aviat per augmentar pes per l'embaràs així que aquests gramets fora molt bé! i ja t'he posat 62 kg com a objectiu de Nadal! :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2017!

EntradaAutor: capseta » dv. des. 01, 2017 7:18 am

Bon dia!!

Crec que no ho vaig comentar aquí, però porto 2 setmanes de repòs per tacats i ara un hematoma :ufs: i no sé si serà dels nervis o que amb el repòs estic perdent massa muscular, però estic baixant de pes (i no estic vomitant!).
Avui al matí estava a 61'2.
Pensava que m'hauria engreixat perquè tinc la panxa inflada (diuen que la progesterona que em poso ho fa), pero que va. No em preocupa ja que estic menjant quantitats petites però per la inactivitat que tinc ho trobo adequat, si menjo més (com per exemple ahir en el dinar) després em trobo malament i tinc cremor d'estòmac durant hores.

Què, ara que comença a haver-hi els súper plens de porqueries Nadalenques, com porteu el tema dels capricis/antojos? A mi fa dies que em ve de gust menjar finestres i finestres nadalenques, però m'estic resistint :content:


Una abraçada!! Més tard entro a veure com ha anat la vostra setmana
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2017!

EntradaAutor: ametista » dv. des. 01, 2017 10:09 am

ostres capseta! espero que el tema de l'hematoma no sigui res... i el repòs et vagi molt bé (aquí em falta una emoticona com al whatsapp amb un petonet)

les finestres nadalenques... buf!!! els meus pares ja fa setmanes que en tenen d'encetades a casa i jo resistint!! :-o00m

la meva setmana així així, per una banda psea perquè només he baixat 100 grams, per l'altra bé perquè estic altre cop a 69'9 kg i canviar de número sempre alegra >.-<: ..... el problema és que durarà poc perquè de manera imminent m'ha de venir la regla així que tornarem al 70 :-o00m

i tu kabbisa??
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2017!

EntradaAutor: kabbisa » dv. des. 01, 2017 1:58 pm

Estic igual que tu, ametista: psé psé , però he acabat amb els 100grams en positiu 65,3kg.
Positivant-ho, m’estic aguantant molt be a la part baixa dels 65 :)

Capseta, com l’ametista, espero que l’hematoma no sigui res! Un petonet i MOGOLLÓN d’ànims!!
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2017!

EntradaAutor: ametista » dv. des. 01, 2017 4:45 pm

molt bé kabbisa, el més important és que et vagis mantenint en aquesta zona baixa! :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2017!

EntradaAutor: capseta » ds. des. 09, 2017 8:34 am

Hola guapes!!

Veig que feu pont :content: jo he de seguir amb el repòs, així que ni pont ni res :-o00m
Aquesta setmana hem pogut veure i sentir el batec de l’embrió però hem tingut molts ensurts que han acabat amb diagnòstic d’amenaça d’avortament, així que molta calma i confiar en el panellet (li diem així, ja que és fruit de la castanyada).

He consultat el tema de la massa muscular, perquè em preocupa perdre’n molta i no poder-me recuperar pel part (anda que no quedaaaa!!!!!), i m’han explicat que la meva teoria és erronia. La massa muscular no es perd tant ràpid, i menys algú jove.
Així que dec estar perdent pes dels nervis que tinc i de menjar poquet, que de seguida em ve mal de panxa, cremor... sort encara que gaudeixo menjant!!
I algun capritxet ha caigut algun dia, ja posats... però molt poquet.

Avui estava en 60’8. 400grams menys.
Potser el truc per baixar és dir que ja no vols baixar? O és necessari estar tot el dia acollonida i dels nervis t’aprimes?
En fi... sort que tinc reserves!! Que sinó potser al final seria preocupant.


Vosaltres què tal?
A tu ametista et tocava la regla, així que ja va bé el pont per no fer pesada aquesta setmana, que sempre desmoralitza!
I tu kabbisa segur que el proper cop estaras a 64 i pico :ok:


Una abraçada guapes!! Moltes gràcies pels vostres missatges positius!!! :-()-) :-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2017!

EntradaAutor: ametista » dl. des. 11, 2017 11:11 am

hola capseta! ostres no hi ganyeu per ensurts!!! però bé, a seguir amb el repòs i ànims! poder veure i sentir el batec segur que ha sigut molt bonic i encoratjador!

doncs jo sí, de pont i amb l'ametistu que li ha agafat per cuinar coses bones.... bfffffff
ara aquesta setmana bondat i gimnàs a tope!

kabbisa i tu què tal?
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2017!

EntradaAutor: kabbisa » dv. des. 15, 2017 2:02 pm

HOOLA! jo també de pont i tampoc massa be! :-o00m Aquesta setmana he intentat recuperar-me, però ... ja us vaig comentar que em deleixo pels mobles sde nadal... **--o-)


però be... i buscant la part positiva, encara estic amb una variació total negativa : lasito :


pes inici: 66.6kg
pes actual: 65.7kg
variació total: - 900gr

a veure si puc fer més bondat la setmana vinent...
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2017!

EntradaAutor: ametista » dv. des. 15, 2017 7:33 pm

ànims kabbisa!! desembre és fatal :-:) :r)

jo he tornat als 70 (70'2) .......i dubto que amb una setmana baixi mig kg :-o00m

és que la setmana que ve és l'última de l'objectiu!!!!

seguirem pesant-nos per les vacances o comencem al gener passat Reis.....? :content:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2017!

EntradaAutor: capseta » ds. des. 16, 2017 8:05 am

Hola!!!

Porto més de dos dies sense anar de ventre i he pujat, jajajjaja, suposo que és l’acumulació!!

61’2

A mi tant m’és si fem parón Nadalenc o no, ja que no farem vacances ni res especial a part dels àpats festius, clar.


:-()-) :-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2017!

EntradaAutor: ametista » dv. des. 29, 2017 9:25 pm

carai, vaig una setmana tard! ....amb les festes pel mig m'he liat xxo.0.o

com us ha anat el Nadal? espero que molt i molt bé i gaudint de totes les finestres i els mobles nadalencs!

divendres passat us vau pesar? jo feia 69'5 kg >.-<: això vol dir que aquell dia havia complert objectiu!!! :b-)))
...avui ja no, clar xxo.0.o però estic contenta perquè pensava que seria pitjor (69'9 kg) com que no he vist el 70 ja em dono per satisfeta :content:

però les festes encara no s'han acabat! així que paciència i a intentar portar-se bé entremig de les dates més assenyalades! :-o00m

vosaltres com aneu?
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2017!

EntradaAutor: capseta » ds. des. 30, 2017 8:43 am

Hola!!

Que bé ametista!! Ara després d’àpats nadalencs ja jo compta, toca anar equilibrant, intentar no fer moooolts excessos i passat Nadal tornar a fer bondat.

Ara fa dies que no em peso, però crec que he pujat, amb la progesterona que prenc tinc molt estrenyiment i per estar de 10 setmanes ja faig una bona panxa.... :content:
Però aproximadament crec que sí que estic en l’objectiu de 62, o potser m’he passat una mica, no sé. Ja se sap que ara amb tantes temptacions per casa :ufs: :ufs: :ufs:


Kabbisa tu què tal??


Que tingueu un bon canvi d’any!!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2017!

EntradaAutor: kabbisa » dl. gen. 08, 2018 4:13 pm

bon dia i bon any!!!

jo desapareguda! Aquests dies he estat a la casa d'estiueig i sense balança! vam baixar a bcn per cap d'any, i realment havia aconseguit passar els nadals prou dignament :content: el dia 1 pesava 66,8 o així...

Però aquest matí, després de reis, i de diversos dies sense treballar amb la tranquilitat d'haver passat els nadals sense engreixar-me tot el que pensava... ja tornava a veure els 67.2... :ufs:

Bé, ara ja tot torna a la normalitat, i per tant, el pès també!
Haurem de fer fil nou... ¿o per les que som ens quedem aquí?

Jo segueixo amb el meu objectiu dels 64kg. Ara sí, vull arribar a veure els 64.2 >.-<: >.-<:

Penseu que setmana santa és molt d'hora aquest any....

Capseta, cóm va l'embaràs??
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"

Torna a “Règim i dietes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::