Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

Els trucs per aprimar-se, plats que ens ajudaran a millorar la nostra alimentació...
ametista
:: dragona
Entrades: 4712
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: ametista » dl. gen. 08, 2018 9:26 pm

benvingudes a l'OPERACIÓ ANY NOU, QUILOS FORA del Grup per perdre pes del SP!!!

ens pesarem cada divendres, començant aquest divendres 12-01-18 :ok:

amb el primer pes ens posarem un objectiu: quant pes volem perdre durant els propers tres mesos :p-)

DATA FINAL D'OBJECTIU: 23-03-2018 :miko:

tenim 10 setmanes per treure'ns de sobre les finestres nadalenques i els quilets de més, quan comenci la primavera estarem estupendes!!!!!!! :***:

baixar 1 kg
ametista

baixar 2 kg
kabbisa

baixar 5 kg
Rubinat

:-()) pujar 3 kg
capseta

i les participants som:

: lasito : Rubinat
pes inicial: 80'5 kg
objectiu a llarg termini: 65 kg (-15'5 kg)
pes actual: 80'5 kg
objectiu a curt termini: 75 (-5'5 kg)

: lasito : kabbisa
pes inicial: 70 kg
objectiu a llarg termini: 60 kg (-10 kg)
pes actual: 66'3 kg
objectiu a curt termini: 64'5 (-2 kg)

: lasito : ametista
pes inicial: 81 kg
objectiu a llarg termini: 69 kg (-12 kg)
pes actual: 70,2
objectiu a curt termini: 69 (-1'2 kg)

:-()) capseta
pes actual: 62,3
objectiu a curt termini: 65 (+2'7 kg)

qui més s'apunta??? :()()::::
ametista l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 12, 2018 10:56 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge Imatge

ImatgeImatge

al CLUB DE LECTURA del SOCPETIT el mes de gener llegim:
UBIK, de Philip K. Dick T'apuntes?
capseta
:: pantera
Entrades: 857
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: capseta » dj. gen. 11, 2018 3:19 pm

Hola!!!

Jo m’apunto “a la inversa”, jejeje.
Ara estic en uns 62’2-62’4, no m’agradaria engreixar-me massa, així que em posaré d’objctiu 65kg, que crec que en aquest temps està bé.... no?
En l’embaràs anterior algun mes havia engreixat 4 quilos de cop, crec que amb fer un quilo per mes ja està bé en el segon trimestre.

Vingaaaaa, qui més s’apunta? L’operació biquini s’ha de começar amb temps :content:

:-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: perdem al nostra nena (31 setmanes)
Juliol '17: llum verda, tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: llum verda, tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Imatge
Rubinat
:: tigre
Entrades: 760
Membre des de: dc. jul. 23, 2014 9:44 pm

EntradaAutor: Rubinat » dv. gen. 12, 2018 7:17 am

Bon dia!

Per casualitat he trobat aquesta part del sp i m'ha encantat! Sóc cercadora però tinc cicles eterns, i ara n'he començat un. Així q mentre no vingui la panxu em poso les piles amb el pes.

Us faig una mica d' explicació de com he arribat fins aquí. Quan vam deixar les anticonceptives per buscar el primer petit em vaig engreixar 8 kg per art de màgia. Em vaig plantar als 73 quan em vaig quedar embarassada. A l'embaràs vaig estar molt pendent del pes i només vaig agafar 9 kg. Vaig arribar als 82. Després de tenir el nen, de la LME i de fer bondat vaig arribar a estar a 2 kg del pes inicial de l'embaràs (75 kg). Peeeero al tornar a treballar, no fer lactancia exclusiva, acomular cansament i ansietat... va provocar q comences una relació toxica i gens saludable. Quan menjo engullo per anar ràpid i dir "ja he menjat", no controlo quantitat perquè vaig ràpid, no em sacio tot el dia pico, i un llarg etc. Total q ara estic gairebé igual q quan estava a punt de parir! Això m'espanta molt perquè hi ha temporades q vaig tan cansada q ja m'està bé com estic i no pot ser!

Espero q aquest grupet sigui una motivació exelent per baixar pes!

No sé si he d'omplir alguna fitxa. El meu objectiu a llarg termini és tornar als 65 kg. Per la data q hano proppsat la jefa m'agradaria veure el 75! El pes actual és 80'5. Un horroooorrr!!!

Abraçada forta!
Imatge

Imatge
ametista

EntradaAutor: ametista » dv. gen. 12, 2018 10:14 am

Rubinat benvinguda!

ostres a mi em va passar una mica com a tu, vaig pujar pes amb les anticonceptives i després ja se'm va ajuntar amb el primer embaràs-lactància-segon embaràs-lactància... al final un munt de quilos! :ufs: (a mi la lactància no m'aprimava, al revès... feia molta retenció de líquids)

però bé, aquí estic i mica en mica es van aconseguint els objectius, espero que tu també ho aconsegueixis! i si et quedes embarassada pel mig cap problema, pots fer com la capseta i seguir controlant el pes amb nosaltres :ok:

ah, ho has fet molt bé, ja he posat les teves dades a la primera entrada! :ok:

ja has vist que ens pesem cada divendres, si pequem i mengem alguna cosa no convenient ho anomenem "finestra" per no temptar a les altres xx:-D
(abans les finestres eren sinònim de cert dolç de color marró que comença amb x i acaba amb ata :content: però al final crec que ho fem servir per tot ja :-D )

ah, si vols et pots posar un ticker de control de pes a la signatura, tot ajuda! jo primer tenia només el de "perdre X kg" però ara acabo de descobrir la gràfica i també me l'he posat, m'encantaaaaaaa :content: (perquè queda l'objectiu a la vista, amb les dates i la progressió del pes)

la resta us animeu a posar-vos la gràfica també? (podeu triar que es vegin els kg o només la diferència de kg) vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :()()::::

capseta benvinguda a tu també!!! >.-<:
Imatge Imatge

ImatgeImatge

kabbisa
:: zebra
Entrades: 1389
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

EntradaAutor: kabbisa » dv. gen. 12, 2018 10:32 am

hola rubinat!! Benvinguda al fil! A mí em va anar molt bé trobar-me'l, perquè en certa mesura m'obliga :content:

Abans de l'embaràs jo pesava uns 60-62kg. Amb l'embaràs vaig arribar als 74kg i al parir només van sortir 4kg. Total que em vaig quedar als 70kg que no marxaven ni amb pintura.
Tampoc és que fes una bondat extrema, ni dietes, però sí que intentava controlar-me les recompenses i per això m'anava mantentint.
Entre algún intent més en sèrio i trobar el grup, ara estic als 66kg. (lo lleig és que el nen te 6 anys, ja... i jo no m'he tret ni 1kg a l'any!)

Be, estic contenta perquè deixar de veure el 70's va ser molt complicat, i ara la tendència és bona >.-<:
(soc de les que em peso cada dia perquè em fixo més en tendències que en els grams concrets).

l'Objectiu per aquestos tres mesos justos
pes inici: 66.3kg
pes objectiu: < 64.5kg
variació total: 2 kg

que tradueixo: estic consolidada als 66, però veig sovint els 65-llargs. Per tant, aquest cop seré més ambiciosa i vull arribar a veure els 64,5 o menys (ja nop només els 64-llargs).
Si em quedo als 64-llargs, també serà una petita victòria :p-) tot sigui per seguir positiva :)

Capseta!! M'alegro molt que, tot i que segueixi complicat, estiguis molt millor!!!
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
ametista

EntradaAutor: ametista » dv. gen. 12, 2018 10:53 am

hola kabbisa!!! >.-<:

apuntada! :ok:
Imatge Imatge

ImatgeImatge

capseta

EntradaAutor: capseta » dv. gen. 12, 2018 5:11 pm

Hola!!!

Kabbisa, m’agrada el te objectiu ambiciós!! :ok: segur que l’aconsegueixes, si és que ho anaves fent molt bé, però la tardor i el nadal sempre passa factura.

Ametista, m’ha encantat l’entrada inicial amb l’especificació del meu emoticono de prenyada, que sinó qui entri de nou fliparà amb una intenció d’augment de pes, jajajaja. Vinga, ànims amb aquest quilet!!

Rubinat, t’he llegit a cercadores. Molts ànims amb la cerca i amb els hàbits saludables per baixar de pes!! Qui sap, potser si ara et concentres més en pensar en l’alimentació i l’exercici (que inclou sexe, of course) arriba la panxu sense que te n’adonis. No et sentis malament per com vas arribar al pes on ets ara, que només serveixi per saber els teus punts dèbils i no caure-hi, i endavant!!!

:pandi:
(És l’emoticona que més es mou!! Jajajaja)

Ànims amb l’exercici i hàbits alimnetaris saludables!! Encara queden temptacions Nadalenques per casa (no crec que sigui la única que té la casa plena de finestres de totes les mides i colors!!), però nosaltres podem!!!

:-()-) :-()-)
Imatge
kabbisa
Entrades: 1389
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

EntradaAutor: kabbisa » dv. gen. 12, 2018 5:55 pm

L’emoticone que més es mou havia de ser un panda? Jajajajjajaja
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
capseta

EntradaAutor: capseta » dv. gen. 12, 2018 6:00 pm

L’altra opció era una vaca!! Però l’he descartat!! Li haurem de demanar al Toni uns emoticonos especials pel grup! Jajajajaja
Imatge
Rubinat
Entrades: 760
Membre des de: dc. jul. 23, 2014 9:44 pm

EntradaAutor: Rubinat » ds. gen. 13, 2018 12:56 pm

Ep guapes!

Com va? Avui està sent un dia de dieta inútil... massa compromisos q inclouen menjar... quina ràbia! Portava 4 dies fent-ho molt bé!

Us volia preguntar com ho feu vosaltres? Seguiu alguna dieta? Jo m'he centrat a:
1) no picar entre hores
2) controlar quantitats/no repetir
3) menjar a poc a poc

També m'estic plantejant de menjar fred/calent al migdia i nomes calent a la nit.

Bon dissabte!
Imatge

Imatge

Torna a “Règim i dietes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: