Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

Els trucs per aprimar-se, plats que ens ajudaran a millorar la nostra alimentació...
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: capseta » dv. feb. 16, 2018 1:42 pm

Rubinat ha escrit:Noies a qui li faig privat per enviar el mbl? No ho sé veure... :miko:



Però si m’el fas a mi li passo pel grup de whatsapp, com vulguis
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: nienna » dv. feb. 16, 2018 5:34 pm

Jo aquesta setmana no entenc res, he fet mooolta bondat, de fet he menjat massa poc i tot, i avui +1kg, no ho entenc, a més ahir tenia 800 grams menys que avui. Ha sigut una setmana de molts molts nervis, esperant un canvi de feina del meu marit i jo he fet també 3 entrevistes aquesta setmana (a la mateixa empresa) i ens estem pujant per les parets. Tenim feina i entre que hauriem d’avisar, que tenim viatges de feina programats i tot és un cristo. A veure si la setmana vinent s’aclareix el tema i estem més calmats.

Rubinat, bentornada!! Pots enviar-me el teu tlf a mi o a la capseta i ella me’l passa, com vulguis!

Xia, benvinguda! Jo per esmorzar sempre entrepà o torrades amb tomaquet i pernil o alvocat, alguna cosa així. Si esmorzo cereals, als 30 mins tinc gana i així aguanto bé fins l’hora de dinar, o menjo una fruita entre hores.

Capseta 100 grams esta genial!! Enhorabona!

Anims i força a totes!
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: capseta » dv. feb. 16, 2018 7:35 pm

Ostres nienna!! Quina ràbia aquest quilo!!! Si a sonre has fet bondat i has anat de bòlit... potser es nervis t’han fet retenir més liquids o algo, jo què sé..

El que sé és que a la llarga les dietes massa baixes en calories acaben fent un efecte contrari de fer-nos retenir a la mínima que els hi donem una mica (ja sabeu, per allò de la supervivència), podria ser el cas?

Bueno, sigui com sigui, si tu has fet bondat ja està,qe al final el que importa és menjar saludable!!! I a la llarga es van veient els resultats.

:-()-) :-()-) :-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: ametista » dv. feb. 16, 2018 8:33 pm

hola noies!!!

primer de tot benvinguda Xia! t'apunto a la primera entrada! >.-<:
sobre les finestres et recomano el mateix que les altres, eliminar-les del tot pot arribar a ser pitjor així que posa't una pauta (dues al dia per exemple) i també pots intentar que sigui el més saludable possible (màxim percentatge de cacau que t'agradi, sense sucre...)

sobre l'esmorzar, jo quan tinc temps faig got de llet de civada (avena) i pa amb tomàquet!! normalment sol però altres vegades amb una mica d'embotit (pernil salat o fuet...... el fuet són les meves finestres! és la meva perdició!! :menjadonuts: ) o si estic molt healthy amb tomàquet i alvocat, que està molt bo! i després a mig matí faig infusió i fruita,/bastonets de pa/grapat d'ametlles... depén :content:
però la majoria de vegades no tinc temps (perquè pel matí vaig al gimnàs i he de tenir temps suficient per fer digestió) i acabo fent només got de llet o un plàtan o similar... i la llesca de pa amb tomàquet me la menjo a mig matí ;-)))

jaruma que bé que el sistema "només avui" t'hagi funcionat!!! >.-<: >.-<:
i aquests +100 no passa res, l'important és el canvi de dinàmica! >.-<:

capseta molt bé aquests 100 grams!!! >.-<:
ja pots anar a caminar? ja no has de fer repòs?

Rubinat hola!!! que bé que tornis per aquí >.-<:
i que t'animis amb el whatsapp :ok:

nienna! em sap greu aquest kilo més però si ahir feies 800 grams menys jo no em preocuparia... potser era alguna cosa que havia de sortir!! (.....tema WC :content: ) i segur que tot el tema nervis no ajuda, espero que aviat pugueu estar més tranquils i que tots aquests temes de feina s'aclareixin en positiu!

jo avui de manera totalment inesperada 69'2 kg :-:) >.-<: >.-<:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: capseta » ds. feb. 17, 2018 7:17 am

ametista ha escrit:capseta molt bé aquests 100 grams!!! >.-<:
ja pots anar a caminar? ja no has de fer repòs?


Fa unes setmanes em van dir que podia començar a caminar i fer “algo” i com exemple em van dir “comença fent la vuelta a la manzana” i vas augmentant :-D
Una mica ridícul!! Visc a un poblet i les illes de cases aquí es voltejen en un minut! Jajajajjaja

I em van deixar apuntar a ioga per embarassades i vaig a un lloc un dia per setmana, algo és algo!!

Voldria anar a caminar més però entre que em fa por anar-hi sola, que estic estudiant i el mal temps que fa..... no ho estic cumplint massa! De moment quan surto és a fer encàrrecs pel poble.

ametista ha escrit:jo avui de manera totalment inesperada 69'2 kg :-:) >.-<: >.-<:



Que bé!!!! A veure si es manté! :ok: >.-<: >.-<: >.-<:
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: ametista » ds. feb. 17, 2018 5:03 pm

capseta ha escrit:Fa unes setmanes em van dir que podia començar a caminar i fer “algo” i com exemple em van dir “comença fent la vuelta a la manzana” i vas augmentant :-D
Una mica ridícul!! Visc a un poblet i les illes de cases aquí es voltejen en un minut! Jajajajjaja

:r) :r)
m'alegro que ja puguis anar fent cosetes >.-<:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Xia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: ds. març 04, 2017 1:10 am

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: Xia » dc. feb. 21, 2018 9:42 pm

Bones!!

nienna, segur que aquesta setmana tens els resultats si segueixes així! Gràcies per comentar el teu esmorzar! Aquesta setmana he millorat l'esmorzar... tot i que el berenar no... :ufs:

ametista, gràcies per apuntar-me a la primera entrada!! Necessito força de voluntat per reduir les finestres... :-o00m Però amb els vostres esmorzar he agafat idees! :ok: Molt bé els 69,2!!! >.-<:

capseta molt bé que puguis fer una mica d'activitat!! A poc a poc :)

Bé a veure els resultats d'aquesta setmana, no estic fent suficientment bondat, però diria que he millorat. Ja veurem...


:-()-)
Imatge
Avatar de l’usuari
Rubinat
:: tigre
:: tigre
Entrades: 772
Membre des de: dc. jul. 23, 2014 9:44 pm

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: Rubinat » dv. feb. 23, 2018 6:08 am

Bon dia!
Estic ben desanimada per dos motius... primer perquè m'he engreixat +700 gr i després perquè m'esta baixant la w sense haver ovulat... :ufs:
Porto una retenció de líquid bastant bèstia. Normalment quan marxa la warry el pes baixa de cop... de totes maneres em poso deures: menys quantitat al plat, més aigua i més moviment!

Pes actual: 79'4 :-o00m

Q tal vosaltres?
Imatge

Imatge
Xia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: ds. març 04, 2017 1:10 am

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: Xia » dv. feb. 23, 2018 7:41 am

Bon divendres! :p-)

Fitxo ràpidament el pes setmanal abans d'esmorzar: 64,4 Kg (-500g).
Prou bé, sembla que el canvi d'esmorzar ha funcionat... però fins que no vegi unes quantes setmanes de baixada... no vol dir res.

Vosaltres què tal?
Imatge
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: capseta » dv. feb. 23, 2018 8:21 am

Bon dia!!!


Rubinat, com t’he dit al whatsapp, aquesta setmana no compta! Les hormones han fet el que han volgut i amb la regla sempre es puja. Ara a intentar passar aquests dies menjant bé (no sé si et passa que estas més golafre els dies de W, a mi si) i segur que la setmana vinent va millor. :-()-)


Xina, doncs molt bé la baixada! Primer pas,e smorzars, ja ho has fet, ara a seguir i a veure si pots afegir-hi els berenars :ok:


He pujat 200grams, estic a 63’9. Avui tinc visita a alt risc, no vull ni veure quant em surt allà, que aquelles bàscules sempre marquen el que volen!!! A sobre la primera pesada que tenen meva és de quan a les 7-8 setmanes havia baixat més d’un quilo dels nervis.


I la resta? Per whatsapp no us heu pronunciat, ha anat bé?

Bon cap de setmana!!!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: nienna » dv. feb. 23, 2018 9:40 am

Bon dia noies!

Jo aquesta setmana igual que l'anterior, el que vol dir que he mantingut la pujada i no he baixat res. Estic a 86,8 :ufs: :ufs: :ufs: :-o00m és cert que he estat fora i com que coincidiem amb el meu marit els 2 de viatge de feina a la mateixa ciutat, hem aprofitat per sortir a sopar junts totes les nits i, clar, pasa lo que pasa. Ara jo torno a marxar diumenge, però aquest cop sola i em serà molt més fàcil portar-me bé. El meu marit és una molt mala influencia :-o00m abans encara, però al gener va deixar de fumar i menja sempre porqueries, i clar, jo un alma débil, acabo picant... no us passa?

Capseta molt bé aquest 200 gramets, estàs pujant molt a poc a poc, ho fas molt bé! Que vagi molt bé la visita, ja ens explicaras! :-()-)

Rubinat, amb la regla ni cas del pes, deu ser tot retenció de líquids. Segur que la setmana vinent va millor!

Xia molt bé aquesta baixada! >.-<: >.-<: poc a poc amb bons hàbits es pot aconseguir, el que costa es canviar els hàbits, és una lluita eterna

I la resta? Com ha anat?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: ametista » dv. feb. 23, 2018 12:08 pm

noies!

molt bé capseta aquests 200 gramets! ja ens explicaràs com va la visita! (i és veritat, les bàscules dels gines/llevadores pesen de més expressament!)

Rubinat ànims! ni cas al pes d'questa setmana si t'ha de venir la regla! la setmana que ve ja veuràs que molt millor! :ok:

Xia molt bé 500 grams menys! >.-<:

nienna ooooh uns dies de sopars amb el maridet no estan malament, ehh? doncs, ei, tot això que has disfrutat i la bon a notícia és que no has pujat! >.-<: així que aquesta setmana que faràs més bondat segur que baixes! :ok:

jo bé, 69'1 >.-<: >.-<: >.-<:
ja sé que només he baixat 100 grams però com que em costa tant per mi ja és una festa! el més important és haver-me mantingut a la zona baixa dels 69... i espero seguir per aquí!
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: capseta » dv. feb. 23, 2018 3:00 pm

Eii!!

Nienna, jo també sóc una dèbil com tu! I si no tinc males influencies ja m’animo sola :-o00m :-o00m a veure si aquesta setmana recuperes.
D’altra banda, per haver fet sopars de novios trobo que quedar-te al mateix pes és un merit!! Segur que has estat compensant a tope!! Mira-ho també així, que podria haver sigut moooolt pitjor que quedar-te igual.
Gràcies pels ànims!!

Ametista, són 100 grams, però són negatius!!! I t’estàs assentant en els 69 baixos. Quasi millor anar baixant a poc a poc que quan de cop baixes i pujes, que és molt desesperant. Vinga, que en no res t’assentes en els 68!!


La visita ha anat bé, allà el pes sortia a 64’6, gairebé un quilo més! Però no m’han dit res del pes, si en l’altre embaràs mai em van renyar, ara menys!!! Que porto 2 kg en 18 setmanes!!!
Avui hem dinat molt pa per acompanyar, però com que no en menjo mai era un extra, i m’he comprat un caprtitxet dolç al súper per la tarda : lasito :
I res, tot estava bé i puc fer més vida normal, tota la que les meves pors em permetin! Jejeje, ara en dues setmanes tinc llevadora i a veure si em deriva a unes classes prepart a la piscina, i així faig més exercici pautat.


:-()-) :-()-) :-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: jaruma » dv. feb. 23, 2018 9:52 pm

Molt bé capseta! Jo crec que ho estàs fent molt bé, pujant a poc a poc i cuidant-te :ok:

Ànms Rubinat, jo estic igual, amb la regla, i ni m'he pesat avui. Segur que estàs retenint molt líquid.

Nienna, opino igual que les demés, quedar-te igual una setmana d'excessos està molt bé! :ok:

Enhorabona Xia i Ametista!! >.-<:


Jo fatal. El cap de setmana em vaig passar bastant amb les finestres, dilluns i dimarts ho vaig fer força bé, però dimarts al vespre el meu fill es va posar malalt amb febre, etc. i han sigut 3 nits (potser aviat 4) de no dormir per la tos, etc. Més l'angoixa, més el no poder sortir de casa a passejar o fer algo així, ni tenir temps de preparar sopar... I a sobre ahir em va venir la regla, així que avui ni m'he pesat. M'estalvio un disgust!

Aquesta setmana em proposo tornar a fer una mica de bondat: mastegar xiclets, prendre infusions, menjar fruita, passejar... A veure! :-o00m
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: ametista » ds. feb. 24, 2018 3:06 pm

capseta me n'alegro que tot estigui bé! >.-<: i el tema piscina estaria molt bé també! :ok:

jaruma ànims! amb el peque malalt i la regla? pasapalabra! la setmana que bé operació xiclet i tot anirà millor! :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: beren » dt. feb. 27, 2018 7:49 am

Em puc apuntar al grup? Vaig una mica tard per propòsit d'any nou.
No hi ha manera de perdre pes desde l'últim embaraç. Cada setmana em proposo començar la dieta però sempre trobo una excusa per acabar endarrerint la decisió. Entre l'estrés dels nens, la lactància, ... tinc gana a totes hores i evidentment el que em ve de gust no són aliments sans.
Compartir amb algú crec que m'ajudaria a posar-me i complir
Avatar de l’usuari
Rubinat
:: tigre
:: tigre
Entrades: 772
Membre des de: dc. jul. 23, 2014 9:44 pm

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: Rubinat » dv. març 02, 2018 6:17 am

Bon dia noies!!!

Entro súper contenta i motivada! La warry ja ha marxat i jo he baixat de pes! Em sap greu no personalitzar però entro sempre aprofitant petites estonetes i donen per poc. Us vaig llegint a totes!!! Com a mínim escric per fitxar.

Pes actual: 78!!!! I'm soooo happy!!!! - 1'4 kg!!!! Els 700 q vaig pujar i 700 d'aquesta setmana!!!!

A continuar així!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: capseta » dv. març 02, 2018 9:09 am

Bon dia!!

Beren, oi tant que et pots apuntar!! Ara queden poques setmanes pel proper objectiu, però si et poses un objectiu reduït segur que l’assoleixes i després de setmana santa a estiu ja et posaras un objectiu més ambiciós.
Si vols participar al whatsapp envia-li número a la nienna que és l’administradora.

Rubinat, molt bé!! Després de l’ensurt de la setmana passada està molt bé que ara tinguis aquesta alegria.


JO: 19 setmanes i un quilo pujat de cop!! Ara estic a 64’9 (l’objectiu era 65, així aue ja puc controlar-me bé!).
Aquesta setmana he tingut mooolta gana i cremors d’estòmac, i amb els cremors em venia de gust menjar més (absurd oi?) i quan tenia digestions lentes de cop em venia moooolta gana de cop, passava de notar-me a tope a ganuda en un instant.
I jo.... doncs he menjat!!
He de dir al meu favor que malament tampoc he menjat, potser dinars contundents sí, però al cap i a la fi no eren del tot no saludables.
Suposo que m’ha fallat la quantitat.
Ara el que intentaré és controlar la gana, i si tinc molta gana doncs no pretendre quedar-me “molt bé”, sinó saciar-me una mica i prou. En comptes de berenar dues mandarines i tres galetes, doncs les dues mandarines (i potser una galeta.... va....). I en els dinars i sopars també controlar-me, és que arribo als àpats amb moooolta gana (havent fet 5 apats diaris).
Segur que les meves digestions ho agraeixen!!

:-()-)
I les altres?? Al whats només hem informat la rubinat i jo!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Xia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: ds. març 04, 2017 1:10 am

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: Xia » dv. març 02, 2018 11:54 am

Bon divendres!!

Benvinguda Beren!! :-()-)
Molt bé Rubinat! >.-<: >.-<: Fa il·lusió quan es veu una bona baixada!
Capseta! Tot i que estiguis aprop de l'objtectiu, l'augment per les setmanes d'embaràs està molt bé, no?


Jo aquesta setmana :ufs: . No he augmentat però tampoc he baixat... així que de moment 64,4. També és veritat que no m'he controlat massa... :ufs: :ufs: :ufs:


Com esteu la resta?
Imatge
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: nienna » dv. març 02, 2018 8:22 pm

Holaa!!

Jo aquesta setmana pse, -300 grams que amb el que havia pujat doncs no és res. Però he estat fora de viatge i amb uns nervis tremendos, i fins a l’abril no crec que es calmi la cosa. Farem ooooommmmm...

Capseta a mi als 3 embarassos em passava el mateix, molta cremor i menjava per treure’m aquella sensació... però no marxava i menjava més i més, fatal. El que m’anava millor era un got de llet freda, em calmava bastant i si es semi o desnatada no engreixa tant.

Beren benvinguda al grup! Com diu la capseta ara tot just ens queden 3 setmanes per l’objectiu però si et proposes un objectiu petit tambe t’anira bé per anar coneixent el grup i després ja a tope pel objectiu de l’estiu!

Rubinat moooooolt bé aquest 1,4kg, això anima mooooolt i molt i dona força per seguir! Endavant!

I la resta? Com aneu?

Torna a “Règim i dietes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::