Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

Els trucs per aprimar-se, plats que ens ajudaran a millorar la nostra alimentació...
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: jaruma » ds. març 03, 2018 7:44 pm

Capseta, a mi per la cremor d'estómac durant l'embaràs m'anava súper bé la pinya! Sembla que no pugui anar bé perquè és àcida, però es veu que fa que se'n vagi l'acidesa. A mi era l'únic que m'ajudava, això i en moments "crítics" mig almax. I estirar-me sobre el cantó esquerre.
Ànims, que ho estàs fent molt bé!!! :ok:

Enhorabona a la Rubinat!! Molt bé!! Veus com la setmana de la regla no compte? >.-<:

Nienna també enhorabona! Encara que sigui poquet, has baixat, això és el que importa! Què més voldria jo que baixar cada setmana 300 grams! :-D

Xia, no t'amoïnis, ja baixaràs! Els primers mesos amb un fill són molt intensos, no està una per dietes! Mantenir-se ja és tot un repte! :ok:

Jo fatal, com sempre :-D +500! Però bé, he tret la màquina d'steps de l'armari i cada dia en faig una mica (molt mica, de moment, que amb la de pes que em sobra tot em fa mal de seguida). També prenc com a mínim un te o infusió al dia, i un parell de cops he sopat verdura.

Tinc un problema amb el menjar, però mentre l'intento solucionar vaig afegint bons hàbits. Avui m'he deprimit perquè en un mòbil antic he vist que fa 3 anys pesava gairebé 10 kg menys que ara :ufs: El més curiós és que en aquell moment em sentia fatal per haver arribat als 80, em sentia super grassa! I ara els 80 em semblen un somni! Però bé, intentaré no donar-li importància i seguir amb els bons hàbits, a veure si divendres que ve hi ha sorpresa.

Molts ànims a totes! :-()-)
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: nienna » ds. març 03, 2018 9:42 pm

Jaruma poc a poc! T’entenc molt perque és molt complicat quan tens problemes amb el menjar.

Jo ara vull anar introduint un canvi cada setmana o depén de si es molt complicat cada 15-21 díes. Aquesta setmana m’he proposat no menjar hidrats a partir de les 18. En totes les dietes ho recomanen i és un bon hàbit a llarg termini. Així que de moment em centro en aquest i quan el tingui assollit passaré a un altre i així. És que veig que quan faig dieta super estricta bé, baixo, però després torno a pujar. O duro 2 díes, després menjo el que no toca i em costa 3 setmanes tornar a posar-me perque sempre hi ha alguna excusa: aniversari de tal, viatges, ara estic trista, ara contenta i toooot acaba amb menjar. Així que prefereixo anar a poc a poc perquè el camí és llarg. Com a mínim hauria de perdre 18 quilos per tenir un IMC normal, així que em queda molt per fer.

Doncs això, jo aquesta setmana començo amb això dels bons hàbits i divendres posaré quants dies ho he aconseguit fer bé. Quan tingui 7/7 passaré a un altre hàbit, etc. Necessito organitzar-me mentalment d’aquesta manera, a veure si així ho aconsegueixo.

Molts ànims a totes!
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: ametista » dg. març 04, 2018 9:16 pm

noies! sento no haver passat abans! de fet, pensava que ho havia fet divendres però crec que només vaig contestar dins del meu cap! :-:) ?-) :r)

primer de tot Beren benvinguda!!! i tant que et pots apuntar, com ja t'han dit encara que quedi poquet per acabar aquest objectiu pots posar-te'n un de petitet i així anar-te posant en situació i agafant el ritme! :ok:

Rubinat que bé!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: ja veus que la setmana de la regla no pots fer gaire cas del pes...

capseta va, que encara estàs dins de l'objectiu! i com has posat aquest matí al whatsapp tot és molt relatiu :ok:
ah, per les cremors d'estòmac va molt bé el plàtan o la llet de civada (avena) fresqueta de la nevera, mmm :ok:
de fet la civada en general va molt bé també per saciar la gana, ja sigui en forma de pa, galetes, flocs, porridge.... (és molt recomanable pels esmorzars per no tenir gana al cap de no res) les galetes poden ser saludables eh? casolanes! i no tenen perquè ser dolces, les salades (oatcakes) són boníssimes i van molt bé per menjar un algo entre hores (mig matí o berenar) si ets cuinetes et passo recepta :ok:

Xia doncs quedar-te igual si no t'has controlat massa també està molt bé! >.-<:

nienna ànims!!! encara que sigui poquet tot suma!! o en aquest cas resta :content:
per cert, em sembla molt bona idea el plantejament que t'has fet amb els hàbits i aconseguir 7/7... m'encanta! (deu ser que jo també sóc una mica d'organitzar-me així :-D ) per cert, posaré això dels hidrats a partir de les 18h a la llista de consells de la primera entrada, ok? i quan passis als següents objectius ja ens els aniràs dient, per si també els vaig afegint! :ok:

jaruma molt bé la màquina d'steps! i les infusions i els sopars de verdura! >.-<: >.-<: >.-<: mica en mica vas canviant cosetes per agafar bons hàbits i això s'acabarà notant, ja veuràs! :ok:

jo divendres feia 69'1 kg! >.-<: >.-<:
ja sé que és el mateix que la setmana passada :-D però estava contenta per haver-hi tornat! que dilluns pesava 1 kg més :ufs: i potser demà tornaré a pesar 1 kg més, que ahir vaig tenir calçotada i avui dinar a casa dels pares... :-o00m

ànims noies! a tope aquesta setmana!! :p-) :p-) :p-)
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: capseta » dc. març 07, 2018 8:32 am

Bon dia noies!

Xia, quedar-se igual és millor que pujar!! Sobretot si no t’has controlat massa :ok: aquesta setmana segur que va millor!


Nienna, deixem enrere la pujada que vas tenir, vas baixar 300 g. i punt!! :ok: Aquesta semtmana a veure si va millor! M’ha agradat això d’anat introduïnt bons hàbits, em sembla un truc interessant per qualsevol tipus d’hàbit, a veure si m’ho aplico!!

Jaruma, molt bé això de treure els steps!! A veure si pots ser constant :ok: :ok: a mi és el que més em costa!! Sempre surten “imprevistos” (qüestió de prioritats, vamos). Potser la idea que t’ha dit la nienna et funciona!!

Ametista, doncs està bé el teu pes, si vas veure que entre stmana havies pujat! :ok: ahh, m’interessen les receptes amb avena! Jo m’havia fet porridge i tortitas, però potser provaria de fer el que tinguis de recepta (galetes salades??).

:content:

Gràcies a totes pels consells per la cremor, aquesta setmana vaig millor, el meu cos és incoherent!!!! Jajajajajaja

Us volia explicar que des de feia 3 mesos i mig que no anava a caminar (de sortir a caminar una horeta o així), doncs als 30 minuts ja em feia mal una cama! Vaig seure en un banc i després quasi no em podia aixecar (com si hagués fet una caminada de 5 hores) i encara vaig tenir 30 minuts per tornar que van ser 40 perquè anava més lenta :content:
Quina decepció amb el meu cos!!! A veure si agafo ritme!!! Amb el rotllo d’estudiar no surto però ahir tenia un mal dia i vaig sortir (amb els temes gravats a l’ipod, eh??? Que no desaprofitem cap estona d’estudi!!).
Avui tinc dentista al midgia, a veure si fa solet i aprofito que surto per anar a caminar també avui, ja sortiré amb roba esport i no de carrer, així no hi ha excuses!

A males.... d’aquí 5-6 setmanes acabara el suplici estudiantil i ja em podré dedicar en complet al meu cos! Que aquesta fluixera aue porto m’està portant pel camí de l’amargura (tirons a la panxa, mals esquena.....), segur que tot pel repòs que he fet i la inactivitat que tinc.
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
Rubinat
:: tigre
:: tigre
Entrades: 772
Membre des de: dc. jul. 23, 2014 9:44 pm

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: Rubinat » dv. març 09, 2018 7:16 am

Bon dia wapes :-)

Sento entrar sempre tan ràpid i sense comentar res. Al whats estic més activa, m'és més fàcil! En fi.. de camí a la feina entro per dir-vos q he baixat 700 gr!

Nou pes: 77.3!

A dos setmanes d'arribar a termini veig difícil aconseguir l'objectiu q em vaig a proposar... pesar 75 kg... Però estic tan contenta de q hagi baixat algo!

Q tal vosaltres?
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: ametista » dv. març 09, 2018 10:07 am

molt bé Rubinat!!! >.-<: >.-<: >.-<:
no passa res si no compleixes l'objectiu, tot i que al pas que vas qui sap! :ok:
a més, pensa que tot això et serveix també per conèixer el teu cos, prendre consciència de què menges i què perds... i t'anirà bé de cara a ajustar més el proper objectiu! :ok:

jo estic igual a 69'1.... happy també! >.-<: >.-<: >.-<:
perquè sembla que m'he estabilitzat als 69 baixos :b-)))
a veure si segueixo així i el següent objectiu potser serà veure el 68 : lasito :

com us ha anat a la resta??

(n'hi ha que ja ho sé via whatsapp però espero que passeu a fitxar per aquí per actualitzar dades)
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Xia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: ds. març 04, 2017 1:10 am

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: Xia » dv. març 09, 2018 8:38 pm

Hola!

Entro a fitxar. Aquesta setmana estic força contenta! 63,7 Kg! :)
El que m'està anant força bé és anar controlant les calories que ingereixo i les que cremo. Tinc una polsera d'aquestes de comptar passes i on pots anar introduïnt tot el que vas menjant... És una mica pesat, però així sóc conscient de si m'estic passant... jejeje i aquesta setmana m'ha anat prou bé. Ja veurem... :-o00m

Molts ànims Jaruma! Segur que la màquina d'steps i els bons hàbits acaben donant bons resultats. Mica en mica!

Nienna, molt bona idea això dels bons hàbits! Jo també m'ho hauria de proposar. :ok:

Capseta, jo durant l'embaràs tenia molta cremor i acidesa, i la veritat no vaig trobar cap solució que m'anés bé. Em van dir que prengués Gaviscón forte però a mi no em feia gens d'efecte. És molt molest.. :/ molts ànims! A veure si trobes alguna cosa que et funcioni!!!

Rubinat, molt bé aquest -700! >.-<:

Ametista, segur que ben aviat veuràs els 68! :ok:

Jo no crec que arribi a l'objectiu, però si vaig baixant ja estaré contenta... el que passa és que quan veig que vaig bé després ho celebro aquell dia menjant porqueries.... :-o00m :ufs:

Molts ànims a totes i bon cap de setmana!!! :p-)
Imatge
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: nienna » dg. març 11, 2018 7:55 am

Bon dia!

No havia tingut temps fins ara d'escriure. El divendres un desastre, +200 gr i això que m'havia portat bastant bé durant la setmana, però amb la regla suposo que és normal. La propera setmana serà millor, tot i que ni de conya arribo a l'objectiu, però bé, han sigut mesos complicats, i ara el més important es anar agafant bons hàbits de cara al proper objectiu. A més tinc un casament al maig, a veure si així em trobo més motivada :content: :-o00m :-o00m

En quant al meu objectiu d'aquesta setmana, no menjar hidrats després de les 6 de la tarda, el resultat ha sigut pse, 4/7 però els dies que n'he menjat ha sigut molt poc, mitja patata bullida o coses així. Seguim una setmana més amb aquest objectiu :ok: A més aquesta setmana he pogut anar 2 cops a pilates, que a mi ja em deixa moooorta i he tancat els anells d'activitat del rellotge (representa que l'objectiu es cremar 600 calories en actiu, fer activitat física minim 30 minuts al dia i estar 5 minuts de peu per hora durant 12 hores al dia). Això ja m'ajuda a fer-me una idea de com ha anat el dia i si veig que m'he mogut poc surto una mica més a fer un tomb. Per mi es importantissim perque treballo des de casa i si em descuido és un rotllo. Sort dels nens que també imposen un bon ritme a les tardes :content: :content: :content:

Rubinat mooolt bé aquesta baixada, ja t'ho havia comentat al grup de whatsapp >.-<: >.-<: ja t'estas apropant a l'objectiu! ||*||

Ametista que bé ja estabilitzar-te a la part baixa del 69! En breu ja 68 >.-<: >.-<:

Xia molt bé també aquesta setmana!! Jo això de les calories també ho feia amb el My Fitness Pal però després de 3-4 dies ja em cansava :-o00m ho hauria de reprendre perquè m'anava bé, però més endavant que jo tinc un llarg camí per recorrer. Ara introduir bons hàbits i més endavant quan costi més baixar tot i tenir bons hàbits faré control de calories. A mi aquestes coses em van genial, perquè sóc molt de ciències i necessito veure les coses clares. Veure números m'ajuda més a mentalitzar-me!

I la resta? Com us ha anat? :-()-)
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: capseta » dg. març 11, 2018 6:45 pm

Hola!!

Divendres vaig tenir morfològica i no va anar tot lo bé que esperàvem, res per alarmar-se ara però hem d’estar pendents de més proves :ufs:
Total, que amb el que tinc a sobre no estic gaire animada!

Al grup de whatsapp ja vaig explicar que dos dies després de fitxar aquí la bàscula em va donar l’alegria de baixar 400 grams

I bé, divendres estava a 64’7. Tinc marge de 300 grams per arribar dins l’objectiu a setmana santa. Veurem si ho aconsegueixo!!! A estones tinc molta gana i a estones no vull res més que domir i posar-me en mode hivernaciófins la propera revisió mèdica.


Us he anat llegint, si puc en un altre moment personalitzo
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: nienna » dl. març 12, 2018 5:55 am

Capseta molts ànims, espero que totes les proves surtin genial :-()-)
Avatar de l’usuari
Rubinat
:: tigre
:: tigre
Entrades: 772
Membre des de: dc. jul. 23, 2014 9:44 pm

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: Rubinat » dv. març 16, 2018 7:06 am

Bon dia!!!

Una setmana i acabem! Jo no crec q arribi però estic contenta d'haver vist el 6.

Nou pes: 76.9!

-400 gr.

M'acaba de baixar la regla... per sorpresa... un altre cicle sense ovular... sabeu si hi ha algun aliment q ajudi a ovular? Com us ha anat la setmana? A mi m'ha costat més fer bondat. Suposo q era degut al síndrome premenstrual. Avui he començat malament. He menjat el q m'ha donat la gana... estic una mica xofff i aquesta nit ha estat terrible!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: ametista » dv. març 16, 2018 6:24 pm

Rubinat molt bé el 6!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

ostres quin pal això de no ovular... espero que puguis trobar alguna cosa que t'ajudi! (jo ni idea :-:) )

jo segueixo clavada al 69'1 kg.... ja comença a preocupar-me que la bàscula s'hagi encallat o algo :content:

kabbisa estàs desapareguda!!! tot bé?

a la resta com us ha anat???
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: capseta » dv. març 16, 2018 7:38 pm

Bona nit!!

Rubinat molt bé la baixada!!! >.-<: >.-<: >.-<:
De lo altre ja hem parlat per whats, espero que aviat tinguis els cicles ben estables (o parats durant 9mesos i + jejejeje).

Ametista quin riure amb la bàscula!! Sí que fa ràbia quan estàs estancat, sobre tot si vas fent bé les coses.


Jo estic molt contenta, he pujat 100 grams aquesta setmana i estic a 200 grams del pes límit :ok:
Aquesta setmana he fet bondat en general però algun dia m’he passat amb les quantitats (però menjava bé). I només vaig fer la tonteria de menjar un extra súper extra un dia, però va ser un esmorzar.

Com us ha anat a les altres? Per whats només han transcendit informacions positives... ha estat generalitzat?
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: nienna » ds. març 17, 2018 8:02 am

Bon dia!

Ahir no em va donar temps de passar a actualitzat dades. Jo ahir -600, estic a 86 justos... quina burrada pensant que fa un any estava a 79 i a dieta, i en lloc de baixar he estat pujant un munt. Però bé, seguim en la lluita, a veure si la cosa va baixant! Ara ens hem comprat una eliptica perquè ja veig que impossible sortir a fer esport fora anar al gimnàs. Amb prou feines trobo temps per anar dos dies a la setmana a pilates, no podria sortir més. I així, com que treballem des de casa, ens anira bé per anar fent una mica cada dia. A veure si això també m'ajuda a perdre pes, o si més no, ser conscient del que costa cremar les calories abans de ficar-me'les a la boca :content: :content:

Ametista estas ben estabilitzada al 69,1 :-o00m :-o00m a veure si serà la bàscula :content:

Capseta molt bé aquesta setmana només 100 grams amb els nervis que has passat. :-o00m ho estàs fent molt bé!

Rubinat moooolt bé aquests 400 gr tot i la regla imminent! >.-<: >.-<:

I la resta? Com aneu? :-()-)
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: ametista » ds. març 17, 2018 9:15 am

capseta molt bé!!! tot i fer algun extra et mantens dins l'objectiu, enhorabona! >.-<:

nienna ànims! t'han passat moltes coses aquest últim any així que calma i ara tranquil·lament a recuperar hàbits i anar baixant! ho aconseguiràs segur! >.-<: i està molt bé això de l'elíptica a casa, així podràs anar introduint una rutina d'exercici diària més fàcilment! :ok:

la meva bàscula.... no sé jo..... :-D
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Xia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: ds. març 04, 2017 1:10 am

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: Xia » dg. març 18, 2018 5:53 pm

Hola,

Avui només entro a fitxar, que ja se m'havia oblidat. Aquesta setmana igual 63,7 kg. :-o00m (això divendres perquè crec que amb el cap de setmana pitjor...)

Molt bé totes!!! Última setmana pels objectius... A veure com va!!! :-()-)
Imatge
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: jaruma » dl. març 19, 2018 7:56 pm

Jo he decidit no pesar-me de moment, fins que "solucioni" el meu problema amb el menjar. De moment porto uns dies més relaxada i continguda. I ara marxem a passar 10 dies a casa dels sogres, que són gent que quasi no mengen ni et donen menjar :gat: Vaig patint per com m'ho faré per alimentar el meu nen, que cada dia és més capriciós. Però pel que fa a mi, perfecte, tu :content:

Molts ànims a totes, ho esteu fent molt bé!
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: jaruma » dc. març 21, 2018 7:52 pm

Noies, us explico una cosa rara que m'està passant, per si ajuda a algú. Porto uns dies que no tinc ànsia de menjar, i fins i tot si agafo alguna finestra, per costum, sembla que el cos em digui "no!". És una cosa molt rara, perquè tinc de debó molt mals hàbits amb les finestres.

El cas és que pensant-hi, l'únic canvi que hi ha hagut ha estat que estic prenent probiòtics. Per curiositat ho he buscat a internet, i resulta que de veritat les bactèries bones de l'intestí poden portar-nos a regular la gana! M'he quedat flipant!

Ja compto que d'aquí uns dies l'ànsia tornarà, però de moment em sento super bé :ok:
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: capseta » dj. març 22, 2018 7:57 am

Hola!!

Ostres jaruma, no en tenia ni idea, és que tampoc conec bé com funcionen els probiotics. Doncs aprofita això que t’està passant, encara que siguin pocs dies!!

Ànims guapa!! :-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
Rubinat
:: tigre
:: tigre
Entrades: 772
Membre des de: dc. jul. 23, 2014 9:44 pm

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: Rubinat » dv. març 23, 2018 6:37 am

Uola nenees!!!
Avui dia de retre comptes!!!! Jo no he aconseguit l'objectiu però m'hi he acostat, i això q he passat una setmana fatal amb molts nervis i ansietat. Bé, el pes final després d'aquestes setmanes és 76'2. Sinó vaig desencaminada són 4.3! No està mal!!!

Com us ha anat a la resta?
Imatge

Imatge

Torna a “Règim i dietes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::