Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

Els trucs per aprimar-se, plats que ens ajudaran a millorar la nostra alimentació...
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: ametista » dl. gen. 08, 2018 9:26 pm

benvingudes a l'OPERACIÓ ANY NOU, QUILOS FORA del Grup per perdre pes del SP!!!

ens pesarem cada divendres, començant aquest divendres 12-01-18 :ok:

amb el primer pes ens posarem un objectiu: quant pes volem perdre durant els propers tres mesos :p-)

DATA FINAL D'OBJECTIU: 23-03-2018 :miko:

tenim 10 setmanes per treure'ns de sobre les finestres nadalenques i els quilets de més, quan comenci la primavera estarem estupendes!!!!!!! :***:

baixar 1 kg
jaruma +1kg :-o00m
ametista -1'5 kg >.-<:

baixar 2 kg
kabbisa -300 grams :ok:

baixar 4'5 kg
nienna -700 grams :ok:

baixar 5 kg
Xia -900 grams :ok:

baixar 5'5 kg
Rubinat -4'3 kg >.-<:

:-()) pujar 3 kg
capseta +2'5 kg :ok:

RECULL DE CONSELLS :miko:

- no picar entre hores
- controlar quantitats/no repetir
- menjar a poc a poc
- menjar equilibrat
- no passar-se amb els capritxets nadalencs que encara queden
- beure molta aigua
- fer exercici (o vida activa)
- infusions (Cola de caballo, fonoll, té vermell, té verd...)
- sopar lleuger (cremes de verdures, sopes, amanides, peix a la planxa...)
- xiclets per quan es tenen ganes de picar entre hores
- no menjar hidrats a partir de les 18h

- posar els nostres menús diaris aquí, per prendre consciència de què mengem, seguint l'esquema:

ESMORZAR:
MIG MATÍ:
DINAR:
BERENAR:
SOPAR:


i les participants som:

: lasito : Rubinat
pes inicial: 80'5 kg
objectiu a llarg termini: 65 kg (-15'5 kg)
pes actual: 80'5 kg
objectiu a curt termini: 75 (-5'5 kg)

: lasito : kabbisa
pes inicial: 70 kg
objectiu a llarg termini: 60 kg (-10 kg)
pes actual: 66'3 kg
objectiu a curt termini: 64'5 (-2 kg)

: lasito : nienna
pes inicial: 87.9kg
objectiu a llarg termini: 68 kg (-20 kg aprox)
pes actual: 86.5
objectiu a curt termini: 82 (-4'5 kg)

: lasito : jaruma
pes inicial: 87'1kg
objectiu a llarg termini: 70 kg (-17'1 kg aprox)
pes actual: 87'1
objectiu a curt termini: 86 (-1'1 kg)

: lasito : Xia
pes inicial: 65 kg
objectiu a llarg termini: 53 kg (-12 kg)
pes actual: 64'9 kg
objectiu a curt termini: 60 (-5 kg)

: lasito : ametista
pes inicial: 81 kg
objectiu a llarg termini: 69 kg (-12 kg)
pes actual: 70,2
objectiu a curt termini: 69 (-1'2 kg)

:-()) capseta
pes actual: 62,3
objectiu a curt termini: 65 (+2'7 kg)

qui més s'apunta??? :()()::::
ametista l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 04, 2018 9:24 pm, en total s’ha editat 18 vegades.
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: capseta » dj. gen. 11, 2018 3:19 pm

Hola!!!

Jo m’apunto “a la inversa”, jejeje.
Ara estic en uns 62’2-62’4, no m’agradaria engreixar-me massa, així que em posaré d’objctiu 65kg, que crec que en aquest temps està bé.... no?
En l’embaràs anterior algun mes havia engreixat 4 quilos de cop, crec que amb fer un quilo per mes ja està bé en el segon trimestre.

Vingaaaaa, qui més s’apunta? L’operació biquini s’ha de começar amb temps :content:




:-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
Rubinat
:: tigre
:: tigre
Entrades: 772
Membre des de: dc. jul. 23, 2014 9:44 pm

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: Rubinat » dv. gen. 12, 2018 7:17 am

Bon dia!

Per casualitat he trobat aquesta part del sp i m'ha encantat! Sóc cercadora però tinc cicles eterns, i ara n'he començat un. Així q mentre no vingui la panxu em poso les piles amb el pes.

Us faig una mica d' explicació de com he arribat fins aquí. Quan vam deixar les anticonceptives per buscar el primer petit em vaig engreixar 8 kg per art de màgia. Em vaig plantar als 73 quan em vaig quedar embarassada. A l'embaràs vaig estar molt pendent del pes i només vaig agafar 9 kg. Vaig arribar als 82. Després de tenir el nen, de la LME i de fer bondat vaig arribar a estar a 2 kg del pes inicial de l'embaràs (75 kg). Peeeero al tornar a treballar, no fer lactancia exclusiva, acomular cansament i ansietat... va provocar q comences una relació toxica i gens saludable. Quan menjo engullo per anar ràpid i dir "ja he menjat", no controlo quantitat perquè vaig ràpid, no em sacio tot el dia pico, i un llarg etc. Total q ara estic gairebé igual q quan estava a punt de parir! Això m'espanta molt perquè hi ha temporades q vaig tan cansada q ja m'està bé com estic i no pot ser!

Espero q aquest grupet sigui una motivació exelent per baixar pes!

No sé si he d'omplir alguna fitxa. El meu objectiu a llarg termini és tornar als 65 kg. Per la data q hano proppsat la jefa m'agradaria veure el 75! El pes actual és 80'5. Un horroooorrr!!!

Abraçada forta!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: ametista » dv. gen. 12, 2018 10:14 am

Rubinat benvinguda!

ostres a mi em va passar una mica com a tu, vaig pujar pes amb les anticonceptives i després ja se'm va ajuntar amb el primer embaràs-lactància-segon embaràs-lactància... al final un munt de quilos! :ufs: (a mi la lactància no m'aprimava, al revès... feia molta retenció de líquids)

però bé, aquí estic i mica en mica es van aconseguint els objectius, espero que tu també ho aconsegueixis! i si et quedes embarassada pel mig cap problema, pots fer com la capseta i seguir controlant el pes amb nosaltres :ok:

ah, ho has fet molt bé, ja he posat les teves dades a la primera entrada! :ok:

ja has vist que ens pesem cada divendres, si pequem i mengem alguna cosa no convenient ho anomenem "finestra" per no temptar a les altres xx:-D
(abans les finestres eren sinònim de cert dolç de color marró que comença amb x i acaba amb ata :content: però al final crec que ho fem servir per tot ja :-D )

ah, si vols et pots posar un ticker de control de pes a la signatura, tot ajuda! jo primer tenia només el de "perdre X kg" però ara acabo de descobrir la gràfica i també me l'he posat, m'encantaaaaaaa :content: (perquè queda l'objectiu a la vista, amb les dates i la progressió del pes)

la resta us animeu a posar-vos la gràfica també? (podeu triar que es vegin els kg o només la diferència de kg) vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :()()::::

capseta benvinguda a tu també!!! >.-<:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: kabbisa » dv. gen. 12, 2018 10:32 am

hola rubinat!! Benvinguda al fil! A mí em va anar molt bé trobar-me'l, perquè en certa mesura m'obliga :content:

Abans de l'embaràs jo pesava uns 60-62kg. Amb l'embaràs vaig arribar als 74kg i al parir només van sortir 4kg. Total que em vaig quedar als 70kg que no marxaven ni amb pintura.
Tampoc és que fes una bondat extrema, ni dietes, però sí que intentava controlar-me les recompenses i per això m'anava mantentint.
Entre algún intent més en sèrio i trobar el grup, ara estic als 66kg. (lo lleig és que el nen te 6 anys, ja... i jo no m'he tret ni 1kg a l'any!)

Be, estic contenta perquè deixar de veure el 70's va ser molt complicat, i ara la tendència és bona >.-<:
(soc de les que em peso cada dia perquè em fixo més en tendències que en els grams concrets).

l'Objectiu per aquestos tres mesos justos
pes inici: 66.3kg
pes objectiu: < 64.5kg
variació total: 2 kg

que tradueixo: estic consolidada als 66, però veig sovint els 65-llargs. Per tant, aquest cop seré més ambiciosa i vull arribar a veure els 64,5 o menys (ja nop només els 64-llargs).
Si em quedo als 64-llargs, també serà una petita victòria :p-) tot sigui per seguir positiva :)

Capseta!! M'alegro molt que, tot i que segueixi complicat, estiguis molt millor!!!
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: ametista » dv. gen. 12, 2018 10:53 am

hola kabbisa!!! >.-<:

apuntada! :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: capseta » dv. gen. 12, 2018 5:11 pm

Hola!!!

Kabbisa, m’agrada el te objectiu ambiciós!! :ok: segur que l’aconsegueixes, si és que ho anaves fent molt bé, però la tardor i el nadal sempre passa factura.

Ametista, m’ha encantat l’entrada inicial amb l’especificació del meu emoticono de prenyada, que sinó qui entri de nou fliparà amb una intenció d’augment de pes, jajajaja. Vinga, ànims amb aquest quilet!!

Rubinat, t’he llegit a cercadores. Molts ànims amb la cerca i amb els hàbits saludables per baixar de pes!! Qui sap, potser si ara et concentres més en pensar en l’alimentació i l’exercici (que inclou sexe, of course) arriba la panxu sense que te n’adonis. No et sentis malament per com vas arribar al pes on ets ara, que només serveixi per saber els teus punts dèbils i no caure-hi, i endavant!!!

:pandi:
(És l’emoticona que més es mou!! Jajajaja)

Ànims amb l’exercici i hàbits alimnetaris saludables!! Encara queden temptacions Nadalenques per casa (no crec que sigui la única que té la casa plena de finestres de totes les mides i colors!!), però nosaltres podem!!!

:-()-) :-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: kabbisa » dv. gen. 12, 2018 5:55 pm

L’emoticone que més es mou havia de ser un panda? Jajajajjajaja
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: capseta » dv. gen. 12, 2018 6:00 pm

L’altra opció era una vaca!! Però l’he descartat!! Li haurem de demanar al Toni uns emoticonos especials pel grup! Jajajajaja
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
Rubinat
:: tigre
:: tigre
Entrades: 772
Membre des de: dc. jul. 23, 2014 9:44 pm

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: Rubinat » ds. gen. 13, 2018 12:56 pm

Ep guapes!

Com va? Avui està sent un dia de dieta inútil... massa compromisos q inclouen menjar... quina ràbia! Portava 4 dies fent-ho molt bé!

Us volia preguntar com ho feu vosaltres? Seguiu alguna dieta? Jo m'he centrat a:
1) no picar entre hores
2) controlar quantitats/no repetir
3) menjar a poc a poc

També m'estic plantejant de menjar fred/calent al migdia i nomes calent a la nit.

Bon dissabte!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Rubinat
:: tigre
:: tigre
Entrades: 772
Membre des de: dc. jul. 23, 2014 9:44 pm

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: Rubinat » dv. gen. 19, 2018 7:03 am

Ei noies!
Això està força apagat. On sou? La motivació no és la mateixa sinó hi sou! Aquesta setmana l'he passat com he pogut. Però tot i així, vigilant una mica, avui m'he pesat i... un kilo menys! 79'4. Aquests primers són fàcils de perdre... ho sé però tot ajuda a continuar! Som-hi!!!!

Q tal vosaltres?
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: capseta » dv. gen. 19, 2018 8:56 am

Hola!!

Ostres rubinat, molt bé la baixada d’1kg!!! >.-<: Sí que els primers són més fàcils, però està molt bê igualment, no et treguis mèrits!!

Les teves idees per la dieta estan molt bé, en el meu cas el que intento és menjar equilibrat, no passar-me amb els capritxets nadalencs que encara queden i beureu molta aigua (més que res per l’estrenyiment i infeccions d’orina).
Jo hi afegiria intentar fer exercici, si més no vida activa i les infusions, que sempre ajuden!! (Cola de caballo per la retenció de liquids, fonoll pels gasos, té vermell...).

Hauria d’aplicar-me això de menjar a poc a poc, crec que hi fallo força i durant l’embaràs és una murga quan et passes i menges massa.


Doncs pensava que hauria pujat de pes perquè porto dos dies sopant més del que hauria, però com que en general estic menjant prou bé m’he quedat igual: 62’3.

Pensava que ja podria anar a caminar perquè ja no tinc hematoma, però he de contiñuar fent repòs perquè tinc la placenta una mica baixa i em van dir que potser tacava, doncs efectivament, avui he començat a tacar de nou, i més que el que era habitual les últimes setmanes :ufs:
Així que res, a sobreviure al repòs, que sembla fàcil però bufffffff!!!!

Com aneu les altres??
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: nienna » ds. gen. 20, 2018 9:02 am

ola!

Ja torno a estar aquí, havia participat abans moltes vegades en el grup per perdre pes, porto gairebé 10 anys lluitant amb els quilos de més. Amb 3 embarassos on he guanyat molt de pes, pujades i baixades, ara que la petita ja té 4 anys i ha començat a dormir a la nit hauré de posar-hi remei. Fa un any i poc vaig fer una dieta amb una dietista i vaig aconseguir perdre uns 10 kg però això em va provocar problemes de ronyó, en un any he tingut 7 colics de ronyó i ara m'acaben de dir que tinc una nova pedra. Vaig a una endocrina i ella em va pautar una dieta, però cada vegada que la faig tinc un còlic, deu ser alguna cosa que menjo, no sé. Ara m'estan fent un estudi metabolic per veure com puc prevenir aquestes pedres, i amb els resultats tornaré a la endocrina perque em faci una dieta adaptada al meu problema de ronyons. Estic segura que baixant de pes i fent esport la meva salut millorara molt, però clar, si cada vegada que segueixo la dieta tinc un altre colic arriba un punt que ja no sé ni qué fer. Ara estic esperant resultats i espero que amb la nova dieta tot vagi una mica millor perque necessito perdre pes :-o00m Aquest any que no he pogut fer gens d'esport, he menjat fatal per l'ansietat i un munt d'antiiflamatoris he guanyat 15 quilos :ufs: :ufs: :ufs: a més dels que ja em sobraven, un desastre. Però ara si que si, penso fer el que faci falta per perdre els quilos que em sobren i recuperar la meva salut i vitalitat. Segur que fer-ho acompanyada m'anira genial :-()-) >.-<: >.-<: >.-<:

pes inicial: 87.9kg
objectiu a llarg termini: 68 kg (-20 kg aprox)
pes actual: 86.5
objectiu a curt termini: 82

Ens anem llegint i motivant :b-))) :b-)))
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: ametista » dl. gen. 22, 2018 2:24 pm

nienna benvinguda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

ja t'he apuntat a la primera entrada!! :ok:

ostres, això que expliques de la dieta i els còlics de ronyó :ufs: :ufs:
a veure si amb la dieta adaptada va millor!

capseta ànims amb el repòs :-()-)

kabbisaaaaa on ets???

jo perdoneu que també he estat desapareguda :-:)
divendres feia 69'7, així que havia baixat 500 grams... ho dic en passat perquè avui després del cap de setmana ja els he recuperat :ufs: però bé, a seguir!! i a veure si divendres torno a veure el 69!!

Rubinat molt bé aquest quilet! >.-<:
doncs tens raó amb que no hi ha moviment per aquí, a veure si entre totes ens animem a escriure més sovint!
jo penso que els teus propòsits estan molt bé! i els que t'ha dit la capseta també, va, els poso tots junts per anar-los recordant totes!

- no picar entre hores
- controlar quantitats/no repetir
- menjar a poc a poc
- menjar equilibrat
- no passar-se amb els capritxets nadalencs que encara queden
- beure molta aigua
- fer exercici (o vida activa)
- infusions (Cola de caballo, fonoll, té vermell, té verd...)
- sopar lleuger (cremes de verdures, sopes, amanides, peix a la planxa...)

he afegit el té verd a les infusions (activa el metabolisme) i els sopars lleugers (a mi és el que més bé m'ha anat! és veritat que després pel matí t'aixeques amb gana :content: però l'esmorzar és més fàcil cremar-lo!)

ah, una cosa que ens anava molt bé per prendre consciència de què menjàvem era posar els menús del dia aquí, amb l'esquema:

ESMORZAR:
MIG MATÍ:
DINAR:
BERENAR:
SOPAR:

ho tornem a fer? (qui pugui/vulgui)
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: nienna » dl. gen. 22, 2018 8:55 pm

Hola noies!!

Jo avui un dia estrany, tenia un TAC a les 18 i havia d’estar 6 hores en dejú així que he menjat sense cap ordre. Demà serà un altre dia.

Ametista em sembla genial el recull de consells, l’afegim a la primera entrada per tenir-lo accesible? Lo del sopar lleuger va genial, jo mentre espero la dieta faig això. A la dieta que feia l’any passat, dimarts dijous i dissabte sopava crema de verdures, dos dies amanida i dos dies verdura cuinada (esparrecs, xampis, carxofes al forn, mongeta, etc). I una ració petita de proteina, un ou dur, peix a la planxa, tonyina o formatge a l’amanida, uns daus de pernil a la crema, coses així.

Segur que després del cap de setmana, fent bondat durant la setmana tornes a veure el 69 el divendres!

La resta com aneu?
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: capseta » dl. gen. 22, 2018 9:27 pm

Hola!!!

Niena, quin rotllo que les dietes t’afectessin tant negativament, a veure si trobeu la solució!!

Ametista, m’ha passat el mateix que tu!! Anava bé però... ainssss!!!
Porto uns dies que estic sopant fatal, crec que ja hl o vaig dir.... i de fet avui la bàscula al matí m’ha indicat que vaig per mal camí, però avui no he fet res de bo!!
Això del repòs em passa factura perquè porto un desordre general que no vegis, i això que matino molt (dormo fataaaaal), però em trobo maament sovint i en fi.... què hi farem!! Penso que m’hauré de fer un horari de rutines, a veure si el segueixo i vaig millor.

Potser m’animo a es riure els menús, avui ño anava malament del tt fins que ha arribat el moment del sopar...

Esmorzar: suc de taronja natural, llet amb cola-cao 0% i torrada amb formatge i fuet.
Dinar: amanida de cous cous amb enciam i tomàquet i pit de pollastre a la planxa. Un iogurt de plàtan i un parell de porquerietes petites del Nadal.
Berenar: llet amb cereals (infantils, no precisament lights)
Sopar: invent de truita de puré de patata i una mica de col al vapor. Un iogurt de maduixa.
Consum d’aigua: calculo que cap a 2 litres al llarg del dia.

Com veieu estic a tope amb els làctics. Quasi mai en prenc, però amb l’embaràs i que resulta que el tractament d’heparina em fa més propensa a l’osteoporosi he decidit començar a anar a tope amb el calci, així que vaig comprar cola-cao 0% (el normal el trobo molt dolç i aquest està prou bo) i iogurts de sabors que son els únics que em venen bé durant l’embaràs. Res desnatat.

Va... a veure si demà ho fem millor!!
Qui més s’anima amb els menús? Potser treiem idees i així igual ens controlem més, encara que sigui per vergonya!!

:-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: ametista » dt. gen. 23, 2018 11:31 am

nienna ja he posat els consells a la primera entrada! :ok:

capseta ha escrit:Com veieu estic a tope amb els làctics. Quasi mai en prenc, però amb l’embaràs i que resulta que el tractament d’heparina em fa més propensa a l’osteoporosi he decidit començar a anar a tope amb el calci, així que vaig comprar cola-cao 0% (el normal el trobo molt dolç i aquest està prou bo) i iogurts de sabors que son els únics que em venen bé durant l’embaràs. Res desnatat.

doncs jo et diria que hi ha aliments que tenen molt més calci que els làctics i més assimilable... per exemple el bròcoli o les ametlles :ok: et passo un parell d'enllaços amb info:
https://etselquemenges.cat/repte/busca- ... de-la-llet
https://etselquemenges.cat/especialista ... steoporosi
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: kabbisa » dt. gen. 23, 2018 12:26 pm

Hola guapes!!! nienna, benretornada!

Ametista, com tu he fet un baixa-puja aquest cap de setmana! Ja ni recordo el que pesava divendres :content: :content: així que no fitxo :)

de la teva llista:
- no picar entre hores --> FET
- controlar quantitats/no repetir --> COSTA, però FET
- menjar a poc a poc --> :ufs:
- menjar equilibrat --> COSTA, però FET
- no passar-se amb els capritxets nadalencs que encara queden --> COSTA, però FET
- beure molta aigua --> :ufs:
- fer exercici (o vida activa) --> :ufs:
- infusions (Cola de caballo, fonoll, té vermell, té verd...) --> valen cerveses? el meu problema és aquest! Estic super cervesera!!! :ufs: :ufs: :ufs:
- sopar lleuger (cremes de verdures, sopes, amanides, peix a la planxa...) --> nop, directament!
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: ametista » dt. gen. 23, 2018 12:53 pm

kabbisa ha escrit:- infusions (Cola de caballo, fonoll, té vermell, té verd...) --> valen cerveses? el meu problema és aquest! Estic super cervesera!!! :ufs: :ufs: :ufs:

:-D :-D :-D :-D :-D
la veritat és que jo últimament també estic molt enganxada a la cervesa! però la bec sense alcohol (0'0) que al final és el que té més calories i no més d'una al dia (algun cop dues... però són petites! aquestes ampolletes de vidre que no sé quants ml tenen)
si ho vas a mirar... la cervesa també fa fer pipi, no? que és el que interessa!! ;-)))
jo el que vigilo és que la cervesa sigui de només cereal i aigua (moltes 0'0 porten sucre!!! o "jarabe de glucosa y fructosa" :ufs: ) quan te la prens fora de casa no tens moltes opcions perquè als restaurant/bars acostumen a tenir una sola marca sense alcohol i no hi ha més però a casa sí que en pots buscar una que estigui bé! jo ara m'he aficionat a la Falke 0'0, la venen al Mercadona però la fabrica Heineken i està prou bé :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: capseta » dt. gen. 23, 2018 1:46 pm

ametista ha escrit:nienna ja he posat els consells a la primera entrada! :ok:

capseta ha escrit:Com veieu estic a tope amb els làctics. Quasi mai en prenc, però amb l’embaràs i que resulta que el tractament d’heparina em fa més propensa a l’osteoporosi he decidit començar a anar a tope amb el calci, així que vaig comprar cola-cao 0% (el normal el trobo molt dolç i aquest està prou bo) i iogurts de sabors que son els únics que em venen bé durant l’embaràs. Res desnatat.

doncs jo et diria que hi ha aliments que tenen molt més calci que els làctics i més assimilable... per exemple el bròcoli o les ametlles :ok: et passo un parell d'enllaços amb info:
https://etselquemenges.cat/repte/busca- ... de-la-llet
https://etselquemenges.cat/especialista ... steoporosi


Gràcies, doncs en prendré encara més, que ja en prenc força, les ametlles les compro crues i el bròcoli ens encanta. :ok: :ok:
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F

Torna a “Règim i dietes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::