Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

Els trucs per aprimar-se, plats que ens ajudaran a millorar la nostra alimentació...
Avatar de l’usuari
Rubinat
:: tigre
:: tigre
Entrades: 772
Membre des de: dc. jul. 23, 2014 9:44 pm

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: Rubinat » dv. gen. 26, 2018 6:25 am

Hola guapes!

Com ha anat la setmana? Jo he portat millor la relació amb el menjar però ara al pesar-me només he baixat 300 g. Tot i q durant la setmana he vist el 78!

Pes actual: 79'1

Venga, ànims amunt!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: nienna » dv. gen. 26, 2018 7:26 am

Bon dia,

Aquí setmana de caos de feina, metge i horaris :camio: el resultat ha sigut millor del que esperava. He baixat 300 gr, pes actual 86,4 (divendres passat estava a 86,7). No estic fent dieta estricte per lo del ronyó, però intento mirar que el que mengi sigui menjar i no calories buides, però no miro quantitats de moment fins que vagi a la endocrina. Encara que fos baixar 300 grams totes les setmanes abans de tenir la meva dieta ja m’està bé. Tinc comprovadissim que el que es baixa ràpid es puja ràpid, així que poc a poc.

Rubinat mooolt bé aquesta baixada, encara que no sigui una barbaritat és millor baixar a poc a poc i amb paciencia i sobretot canviar d’habits.

La resta com aneu?
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: capseta » dv. gen. 26, 2018 7:34 am

Bon dia,,

Rubinat i nienna, coincideixo amb la nienna, molt millor anar baixant a poc a poc que no pas baixar molt i llavors pujar la setmana següent i anar fent el tonto.


Jo estic al·lucinada, però de fet ja m’ho esperava perquè d’uns dies cap aquí que m’havia pesat i sortia una bona pujada, i això que tampoc he fet grans excessos!!
Avui peso 63, pujada: 700 grams!
A veure a mig matí que tinc control amb la ginecòloga d’alt risc i toca pesar, allà sempre em surt més pes que a casa :ufs: però bueno, ara a fer bondat més dies, la veritat és que he tingut algun dia d’algun excés puntual, però va ser diumenge dinar familiar i dilluns un berenar-sopar potent!! Res més!
Veig que no puc baixar la guàrdia o el meu cos s’ho guarda tot!!! :content:


Va, com us ha anat a les altres?
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: ametista » dv. gen. 26, 2018 10:44 am

eeei jo també 300 grams avui! >.-<: >.-<:

sembla que ens haguem posat d'acord :content:

estic contenta perquè he baixat respecte divendres passat, després del desastre de dilluns :ufs: però buf, demà tinc un dinar amb amigues i..... ja veig que dilluns tornaré a estar igual :-o00m

capseta ànims, que vas molt bé! :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: kabbisa » dv. gen. 26, 2018 1:37 pm

Capseta, a mi em passava: pujades de cop (per un vermut o un dinar o inclus per dinar un bocata enlloc de plat) que no recuperava.
Al final em van trobar algo de sucre i van trobar traces de tiroiditis.
Recomanació que em va donar l’endocrina i que no podras fer pel repòs, però que potser pots compatibilitzar-ho d’alguna manera :: la idea és menjar menys però més sovint. I si haguessis de fer un excès (vermut, berenars,..) no deixar-ho reposar i posar-te a caminar.
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: kabbisa » dv. gen. 26, 2018 2:30 pm

Felicitats a totes pels -300gr!!! :-()-) :-()-) :-()-)
jo m'he quedat a poquet, però porto una setmana de descontrol bastant bèstia: m'ha de venir la regla, he estat refredada -mal de coll = menjar per no pensar-hi-,... però tot i això:

fitxo:
pes inici: 66.3kg
pes avui: 66.1kg
variació total: -200gr >.-<:
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: jaruma » dv. gen. 26, 2018 8:18 pm

Hola a tothom! <:-)

Després de no sé quant de temps, m'he decidit a tornar per aquí, perquè estic fora de control. A veure si havent de posar el pes aquí cada setmana controlo una mica el que faig :-o00m

Resumint la situació: des que va nèixer el meu fill, fa 3 anys i mig ja, no faig mës que engreixar. Sempre he tingut sobrepés, però ara ja estic en obesitat 1. Al principi crec que era sobretot per la lactància materna, que a mi em fa engreixar, però ara ja tinc clar que sobretot és per molt mals hàbits. Tinc com una addicció al menjar, no paro, no controlo. I els bons hàbits, com menjar verdures o fer exercici, els tinc fora del meu dia a dia, amb l'excusa que no tinc temps de res.

Així que em plantejo bàsicament ser més conscient de la situació, pesar-me cada setmana (fa mesos que no em peso), i a poc a poc anar agafant el control del que menjo, així com afegint verdura i exercici a la meva vida.

Veig que us peseu els divendres, jo si no us fa res em pesaré demä, i a partir de la setmana que ve ja ho faré els divendres també.

Ànims a totes!! :-()-)
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: capseta » dv. gen. 26, 2018 8:50 pm

Merda... havia començat un missatge i se m’ha esborrat :ufs:
Hi torno!


Deia que molt bé!! Totes heu baixat, poquet però cap envall.

Kabbisa, just avui tenia endocrí i les tiroides les tinc bé, la glucosa basal sortia bê i quan em toqui la corva del sucre espero que surti bé també, però vaja, que el consell que em dones intentaré seguir-lo, que de fet ho volia fer però mai ho faig.... i és que menjo, em quedo bé o tipa, ja no tinc gens de gana fins que em ve de cop gana infernal i menjo potser en excés i au.... així anem!! Així que hauré de forçar-me a fer mini àpats, prquè em sembla que sí em pot estar afectant això de fer pocs àpats grans.

Jaruma, si veus que no tens temps penso que on pots intentar posar solució serà en el menjar, més verdura i menjar saludable, intentar no menjar de manera emocional (quan estic de bajón, de celebració... i vinga a atiborrar-se!), ja que si realment no tens temps et costarà treure estona per fer esport. Tot i que sí pots intentar dur una vida activa (lo típic d’evitar transports i caminar més, no utilitzar ascensors...).
Per com ho explicaves entenc que ja no feu pit? Potser ara quan les hormones se’t re-situin també t’ajudarà a poder baixar de pes :ok:
Molts ànims i benvinguda al grup!!


Jo avui per celebrar la visita al metge (tot ha sortit molt bé!!!) hem anat a dinar fora i quina tarda he tingut.... buffff!!!!!! Ara soparé però lleuger.... ainssss!! Demà i passat dino a ca la sogra, intentaré controlar-me, que la dona no cuina pas de dieta i sempre treu fienstres de tot tipus :ufs:
Ànims a les que també teniu dinars/sopars!!!


:-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: jaruma » ds. gen. 27, 2018 8:32 pm

Capseta, encara fem pit, encara falta perquè se'm resituïn les hormones! Però a veure si com a mínim recupero bons hábits.
Moltes forces per evitar finestres, però si en cau alguna disfrúta-la! :ok:

Ja m'he pesat: 87,1 kg
El meu objectiu a curt termini és perdre 1 kg. Jo crec que en tres mesos podria, no?? :-D Me'l poso fàcil per no desanimar-me.
A llarg termini, 70 kg.
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: ametista » dg. gen. 28, 2018 3:52 pm

kabbisa molt bé els 200 grams, tenint en compte la setmana que has tingut! >.-<:

jarumaaaaaaaaa!!! rebenvingudaaaaaaaaaaa!!!!
que bé que tornis! el més important és el que tu dius de recuperar bons hàbits, si aconsegueixes això la resta vindrà sola! així que tranquil·litat i anar aconseguint objectius petitets mica en mica :ok:

jaruma ha escrit:El meu objectiu a curt termini és perdre 1 kg. Jo crec que en tres mesos podria, no?? :-D

:-D :-D :-D jo crec que siiiiiiiiii :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: jaruma » dg. gen. 28, 2018 7:57 pm

Hola! Una cosa que m'està ajudant, per si voleu afegir-la als consells, són els xiclets! Me'ls deixo ben a la vista a la cuina, i quan entro a picar, enlloc d'això agafo xiclet (no sempre :-o00m ). Va molt bé, et manté la boca ocupada una estona :ok:
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: ametista » dl. gen. 29, 2018 10:27 am

bona idea això dels xiclets! afegit a la llista de consells! :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: nienna » dj. feb. 01, 2018 4:12 pm

Com anem noies?

Jo aquesta setmana una mica millor i més animada en general. M'he apuntat a pilates per començar a moure el cos, però sense gaire impacte que entre el ronyó i el sol pelvic, no vull passar-me perì necessito fer alguna cosa. I més que res es reconectar amb mi mateixa, i reduir estrés. A més també m'ajuda amb l'ansietat, i ho he notat molt aquesta setmana que no he picat gaire. Ja veurem demà si he baixat algun gramet, que no ho se perque just demà m'hauria de baixar la regla, però tinc la consciencia tranquila d'haver-ho fet millor que la setmana passada, i això ja és molt :content: :content: :-o00m
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: nienna » dv. feb. 02, 2018 11:56 am

Bon dia!

Com ha anat noies?

Jo avui bé, 700 grams menys >.-<: >.-<: >.-<: poc a poc i amb bona lletra.

Proposo obrir un grup de whats o telegram per anar posant fotos dels nostres plats per motivar-nos i agafar idees, perquè aquí és difícil posar els plats i tal. Com ho veieu? Jo es que necessito mooooooolta motivació :-o00m :-o00m
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: kabbisa » dv. feb. 02, 2018 2:38 pm

molt be, nienna!!! 700gr és una pasada!!!

jo fitxo també:
pes inici: 66.3kg
pes avui: 65.8kg
variació total: -500gr

no aplaudeixo massa, ja que el 65 l'he vist avui per primer cop! ahir encara estava en positiu respecte de la setmana pasada :-o00m
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: jaruma » dv. feb. 02, 2018 7:51 pm

Jo +400 :ufs: Però no li dono massa importància, no m'he portat especialment bé, però m'he sentit millor amb mi mateixa, i confio que això és el principi.

Nienna, t'entenc molt bé! Pilates ja està molt bé per anar canviant el xip i desestressar-te. Molts ànims que a poc a poc ho aconseguirem!

Ametista i kabbisa, enhorabona!! Això del watsapp a mi em sembla bé, tot i que no aportaré res perquè ara per ara menjo de pena. Però potser per demanar ajut en moments de crisi va bé, no sé.

En fi, comença una nova setmana, a veure si aconsegueixo fer més bondat! Ànms a totes! :-()-)
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: jaruma » dv. feb. 02, 2018 7:53 pm

Ai, m'he confós! Era la Nienna la dels 700 menys i el watsapp!! Enhorabona Nienna! >.-<:
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: ametista » dv. feb. 02, 2018 8:46 pm

nienna molt bé aquests 700 grams!!!! >.-<: i el Pilates!! >.-<:

kabbisa ja estàs el 65!! a topeeeeee! >.-<: >.-<:

jaruma el més important és el canvi d'actitud! segur que aconseguiràs passar-ho també al menjar! ànims! >.-<:

jo aquesta setmana m'he quedat igual (69'4) :-o00m tot i que un dia vaig veure el 69.0!!! :()()::::

tema grup de whatsapp/telegram a mi em sembla bé també! :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: capseta » ds. feb. 03, 2018 7:18 am

Responc ràpid que avui he de marxar aviat de casa, si puc al vespre us llegeixo bé i comento més.

Avui estic a 63’6
Pujada de 600 grams, i aquest cop sí que no ho entenc, estic menjant molt bé tant en proporcions com de varietat d’aliments (molta frutia, verdura, peix...), així que no sé pas!! Deu ser de la panxa gegant que m’està sortint.

Fins després!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Grup per perdre pes: ANY NOU, QUILOS FORA!!!

EntradaAutor: capseta » ds. feb. 03, 2018 8:54 pm

Hola!!

Torno per contestar-vos :ok:

Nienna molt bé 700 grams menys!! Ole ole!!! Com es nota el pilates, que com dius, encara que sigui per sentir-té bé amb tu mateixa i reduïr l’ansietat ja val la pena.

Kabbisa, molt bé els 500 grams! La cosa és que dius que aquests dies la bàscula no estava sent tant generosa i pot ser que la setmana vinent et trobis amb que baixes poquet o t’estanquis. No et desanimis que ho estas fent molt bé!!

Jaruma, els canvis comencen per nosaltres, si dius que et notes diferent ja és algo, ara els altres canvis aniran venint si t’ho proposes.

Ametista, t’ha passat al contrari que a la Kabbisa, que has anat veient millors resultats altres dies i avui no tant, el que importa és el global i les petites passes, i com a consol, com a mínim no hs pujat!! Si estas veient a la bàscula xifres més petites penso que la setmana vinent faràs baixada!!

Tema whatsapp, doncs de prmeres quan ho he llegit he pensat “bufffffffff”, però ho he pensat i no ho veig mala idea!! A més com que veig que estic pujant tant de pressa i m’està començant a preocupar, potser detectareu vosaltres els errors que faig i no veig. Ara... es valdrà també posar els capritxets eprquè ens fotem bronca entre nosaltres? Necessito un pepito grillo que em renyi!! Que els missatges que em donen al meu entorn són de “bahhh, ara aprofitaaa!!!”.

Jo avui, de perdidos al rio, he menjat regular per esmorzar i per dinar prou bé menys les postres (era a un restaurant). Porto ttoa la tarda amb la digestió zunga, he anat al lavabo dos cops i he begut un litre i mig d’aigua! En dec portar dos i mig avui, quina bestiesa....
Soparé gazpacho que vaig fer ahir... em venen de gust cosetes fresques!!

Demà dinar familiar, no sé el menú, veurem com em comporto!!! Jejeje.
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F

Torna a “Règim i dietes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::