Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

Els trucs per aprimar-se, plats que ens ajudaran a millorar la nostra alimentació...
Xia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: ds. març 04, 2017 1:10 am

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: Xia » dv. juny 15, 2018 11:39 am

Bones!

Benvinguda Padme! I molts ànims!! 300 gr en dos dies està moolt bé! Ja diràs com va la visita amb la doctora.

Beren! Molt bé! Ja per sota els 62! Jo també crec que hauríem de deixar més marge... :content:

I les altres com us ha anat la setmana?


A una setmana del final de l'operació biquini.... 62,5 kg. Que difícil serà arribar a l'objectiu...

:-o00m :-o00m :-o00m
Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: ametista » dv. juny 15, 2018 1:21 pm

Padme molt bé 300 grams!!! i això que vas fer aquest tall de ...cadira :content:

beren vas molt bé! t'estàs apropant molt al teu objectiu! >.-<:

jo en canvi fatal, avui m'he trobat un 70'8 a la bàscula i no entenc per què, si he fet el mateix que les últimes setmanes.... :-o00m en fi, a fer bondat a tope per la setmana que ve, que és l'última!

beren ha escrit:Estem a la recta final, la setmana vinent és Sant Joan. Haurem d'allargar l'operació bikini fins el setembre

:content: sí, tranquil·les que n'hi ha que estem aquí tot l'any! :-:) o-o:) :r)
per Sant Joan s'acabarà aquest objectiu però passat Sant Joan obriré nou post pel proper objectiu (temporització del 29 de juny al 14 de setembre) :ok: :ok: :ok: :***: :***: :***:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Xia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: ds. març 04, 2017 1:10 am

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: Xia » dv. juny 15, 2018 3:09 pm

Amestista, ànims! A veure si la setmana que ve tornes a perdre de vista els 70. :ok:

Va!!! Última setmana!!! A veure si ens apropem al màxim als objectius! Jo si puc veure el 61... :b-))) Hauré de fer molta bondat..


Bon cap de setmana!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: capseta » dv. juny 15, 2018 5:41 pm

Hola guapes!!

Enhorabona a les que heu baixat!!

I les que no... m’uneixo al grup! :ufs: :ufs: :ufs: :ufs:

Crec que ho vaig dir, que marxava a un casament, doncs he tornat fatal!!! Dimecres estava a 71’5!!! :ufs: :ufs: :ufs: :ufs:
Ahir a 70’6 :ok: :ok:
Avui a 71’4. :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs:

Ahir encara pensava que podria anar dins del marge de l’objectiu (no passar de 70 la setana vinent). Però ara ja no ho tinc tant clar!!!

Tinc clar que els dies fora han sigut matadors, no menjava del tot malament (pescaito frito compta? Jajajja), però si begudes gasoses ensucrades. Però també penso que estic retenint líquids (tot i que no m’ho veig gaire, a part de la panxa molt gordi i la cara més plena), però sí que em noto més cansada i que els peus se m’inflen.

Ahhh!! I la nena ve petita, així que no tinc excusa!!! Jajajajajaja

Vinga, que queda una setmana per arribar al final de l’objectiu, i després a mi me’n queden 5 més d’embaràs i ja podré fer repte cap envall :ok:

Intentaré fer molta bondat aquesta setmana, a veure si arribo dins el límit de l’objectiu, perquè sinó ja em veig que després aniré cap a pitjor si m’entra el bajón!

Ànims a totes!!!!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: Jomateixa82 » dv. juny 15, 2018 11:50 pm

Hola noies!!

Ai que entrem a la última setmana!!!! Jo no arribaré a l'objectiu ni de conya, però tenint en compte que han caigut portes i finestres a diari, i ara que comença la calor més puc estar contenta de no haver pujat jajaja

Bé, avui al matí, en dejú i despullada (com sempre que em peso per "fitxar") 66,9-67 Kg!!!!! Quina il·lusió m'ha fet veure el 66!!!! Encara que no ha durat gaire i de seguida ha pujat a 67 justos! Això vol dir -400 gr en dos setmanes (que la passada vaig fer campana i havia sigut una setmana fatal). Aquesta no ha estat molt millor però no ho volia deixar més enrrere! Crec que encara puc estar contenta!

Jo seguiré en el repte fins a setembre... viam si acompleixo l'objectiu a curt termini i una mica més (les finestres de l'estiu són el meu vici, així que si ara ja he flaquejat venen temps difícils per mi...).

Ànims a la recta final!
Amaui
Entrades: 1
Membre des de: ds. juny 16, 2018 5:35 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: Amaui » ds. juny 16, 2018 5:41 pm

Hola a totes! Veig que vaig tard, però m'hi puc afegir a la recta final??
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: ametista » dl. juny 18, 2018 11:19 am

hola Amaui, i tant!!!

només ens has de dir els teus objectius, (pes actual. objectiu a llarg termini i objectiu a curt termini) ho pots dir ara o si vols la setmana que ve, quan obri el post d'estiu! :ok: :***:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: capseta » dv. juny 22, 2018 7:11 am

Hola!!!

Jomateixa, mira, -400 en dues setmanes és millor que una pujada!! A poc a poc i bona lletra, i si la setmana anterior havies fet campana (i havia sigut fatal) doncs mira, vol dir que en realitat la ultima setmana vas baixar força! Com ha anat la última setmana?


Noies!!!
No he superat el repte :ufs:
L’objectiu era no pujar de 70 i he arribat a 72. Està clar que el casament, l’estiu, els diversos àpats fora de casa que he tingut les últimes setmanes.... no ajuden!
A més ja em sento molt cansada i tot i que segueixo anant a piscina, per exemple a ioga ja no hi vaig, i no faig gaire passejades (abans intentava anar a fer encàrrecs pel poble).

Aquestes últimes setmanes em sento amb molta gana però de seguida m’empleno, per sort també em vénen de gust coses refrescants (fruita, gazpacho casolà, amanida...) però també porqueries!! Tot i que intento no passar-me, però se’m fa complicat. També estic molt ploranera i irritable (bueno, hi porto tot l’embaràs així!! Jajajaja)

D’altra banda, mirant-ho bé la última setmana he pujat mig quilo, que ja és el que se suposa que ens engreixem ara al final de l’embaràs, però igualment intentaré fer més bondat amb el menjar (i beure mooolta aigua, eliminar la sal potser també ajuda, reduïr porqueries tot i que no crec que en mengi tantes).

Però bé, en un mes ja tot anirà de baixada!!

Com us ha anat finalment l’operació biquini a les altres?
Algú ha assolit l’objectiu?
Les que no, esteu contentes amb el que heu aconseguit?

Intentem estar positives, veure clarament quins possibles errors hem comès, millorar, anar canviant d’hàbits cap a altres més saludables, demanar ajuda professional si ho necessitem.... i tenint clar que per la operació biquini només es necessiten dues coses:
UN BIQUINI I UN COS!!!
Oi que totes en teniu? Doncs a lluir-nos!! Els nostres cossos són perfectes tal qual, és igual si tenim uns quilets de més o de menys, aquests reptes, objectius i dietes que fem són per sentir-nos millor amb nosaltres mateixes, però sigui com sigui el nostre cos som estupendes!!!

Una abraçada i ens veiem en el següent repte, el que durarà l’estiu fins el setembre. Per a mi una època diferent, recent parida i (espero) amb una petita enganxada a la teta, com afectarà això al meu cos? És un misteri!! L’important és poder culminar amb el miracle de la vida :love: :love: :love: :love:


:-()-) :-()-) :-()-)
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: beren » dv. juny 22, 2018 11:59 am

Bon dia!! Una altra que passa a fitxar.

No t'agobiis massa capseta. Ho portes força bé, 500 gr al final de l'embaraç està bé. Pensa que també hi ha molta retenció de líquids i amb la calor més. Tu intenta menjar sà però si et vé molt de gust algun extra, regala-te'l! Ara es tracta d'aguantar i en breu tot haurà acabat i comença una nova aventura. Am la lactància mai se sap. Jo amb la primera em vaig quedar amb un tipín increible i amb el segon no hi ha manera.

A mi aquesta setmana m'ha anat fatal. Sense fer res diferent de les anteriors , pujada de 300 gr. Acabem el repte amb 62.200 Kg :ufs:
Continuarem amb el repte fins el setembre i mentrestant a lluir michelines a la platja :***:

Com us ha anat a la resta?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: ametista » dv. juny 22, 2018 10:22 pm

capseta ànims! pensa en positiu, com molt bé dius la teva situació en un mes canviarà!! >.-<: i esperem que siguis de les que la lactància els aprima! (posats a demanar :content: )

beren potser no has aconseguit l'objectiu complet però més de 3 kg està molt bé! >.-<:
ànims i a l'estiu ho petem!!! :***:

jo tampoc he aconseguit l'objectiu... no només no he baixat 1 kg sinó que he pujat (+600 grams avui) :-o00m
però no passa reeeeeeeeesssssssssssssssssssssssssssssss estiu ple d'amanidetes i fruita i au!!! >.-<:

a la resta com us ha anat???
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: Jomateixa82 » ds. juny 23, 2018 1:10 am

Una altre que ve a fitxar... i no per bé jajaja però començem per les felicitacions generals!

Capseta, personalment penso que ho portes súper bé!!! Tan de bo jo hagués controlat tan com tu! Ara no estaria on estic segurament jajaja D'aqui un parell de mesos o tres ens acompanyem a la baixada (intueixo que tu aniràs ràpid baixant perquè tens molta més voluntat que jo!!), almenys deixa't un parell de mesos de no pensar en el pes, si baixa sol que baixi però no t'estiguis de res eh!

A la resta, crec que ningú ha aconseguit l'objectiu completament, però jo trobo que l'important és que som conscients del que volem i que mica en mica ho aconseguirem. Sempre es manté millor el pes quan s'han perdut els kg poc a poc, no? La meva germana (que no participa al socpetit) s'ha aprimat un munt!!!! Quina enveja em fot.... Ella prenent xsl medical (o alguna cosa així...) jo ho provaria però ja m'han dit que no puc si faig lactància i em temo que en tinc per anys si a la petita li agrada tan la teta com a la gran... Si alguna de vosaltres ja no dona teta ho pot provar, no hi perd res.

Bé, total, el desastre setmanal aquesta vegada ha sigut una pujada de 400 gr... si és que l'estiu és fatal per mi, ho sé i encara em fot més ràbia... Avui 67,4 Kg altre cop, fa temps que m'he estancat aqui, si baixo per sota els torno a pujar de seguida. M'havia marcat baixar 5,5 Kg i en total n'he baixat 3,2... per tant una mica més de la meitat, o sigui que hauria d'estar prou contenta, però no ho estic perquè sé que tenia temps de complir l'objectiu i no ho he fet per deixadesa.

Viam si la nova etapa de l'operació va millor, però ja avanço que fins finals de mes ho veig dificil que demà hi ha revetlla i setmana vinent festa de fi de curs amb portes i finestres tentadores a més de les portes i finestres gelades que em criden a diari ;-)))

Com que segurament no podré tornar per aqui aquest finde que tingueu bona revetlla guapes!!!
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: Vannion » dg. juny 24, 2018 4:46 pm

Precioses! Disculpeu que la setmana passada m'ausentes! Vam tenir moltes visites a casa i ha estat un desparrame total...
Em vaig aconseguir fer esmorzars sans una setmana i després he tornat als esmorzars de sempre ....
Aquest divendres 64.7kg, no em queixo, però sé que m'hauria d'haver portat més bé, i fer una mica d'esport!

Però com diu la jomateixa, el més important és saber on anem! I juntes millor!

Capseta, estás a la recta final de l'embaràs, ho has fet de fàbula fins ara, no dic que ho llencis tot per la borda , però tot i que se què en molts aspectes, en el vostre cas deu ser complicat, disfruta! Una miqueta! Algun capritx, alguna porta, alguna finestra... Gairebé et diria que a la nostra salut!

A les demés , no hem complert els nostres objectius, però és que segurament cap de nosaltres viu amb temps d'autocontemplacio! Així que tot el que feu per vosaltres, és feina ben feta, en un temps , difícil de trobar!

Així que ànims amunt! ( I si voleu, com deien últimament a cercadores, calces avall! Què segur que també crema calories)

Ens veiem al nou grup!
Padme
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dc. juny 13, 2018 9:45 am

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: Padme » dl. juny 25, 2018 3:26 pm

Hola Noies!


Doncs sento molt no haver passat a fitxar, i no haver-vos explicat el que va dir el metge... he tingut la mort de la iaia de la família política i bastant tràfec...


Doncs la doctora em va posar les piles (era dimecres passat) , i com que li vaig dir que tenia un sopar de revetlla em va fer una dieta mooooolt estricta fins al dia d'avui que ja he començat amb la normal. Es tractava de menjar tot el dia o bé només proteïna (esmorzar inclòs) o bé només fruita i verdura (alternant un dia de cada), i només em va deixar sortir d'això per al sopar de Sant Joan, en el que vaig menjar romesquet (sense pa), musclos i una petita finestra... o sigui he complert 4 dies de la dieta que m'ha dit, i un amb el sopar de Sant Joan. De moment he complert!!!

A partir d'avui començo dieta normal. Com que m'ha prohibit pesar-me, només ho puc fer quan em pesi ella, us aniré posant el pes quan tingui visita, que per cert és divendres dia 6 de juliol! He d'aguantar a tope fins llavorsss!!! Si feu un nou grup aviseu-me, siusplau!


Capseta, ja m'hagués agradat a mí poder mantenir el pes com ho estàs fent tú en el meu embaràs, crec que ho portes prou bé!


He vist que comentàveu també que algú li havia ant bé l'XLS... jo el vaig provar fa anys i no vaig apreciar res, tot i que també podria ser que ara haguéssin canviat la formulació. Actualment he provat l'oenobiol 3 en 1, i no he notat absolutament res; bé, sí, potser m'ha ajudat una mica amb la gana, però res espectacular. El que sí que m'ha anat bé, i crec que és força natural es la faseolamina, que diuen que actúa com a bloquejador de carbohidrats. (és una substànica present en els fesols). Tot i que no bloqueja tant com per a que no es noti que n'has menjat i poder-te saltar la dieta cada àpat i que no es noti... però si que algun cop ho he fet servir quan he tingut algun sopar o extra i no em podia escaquejar de menjar segons què, i he notat que no ha repercutit tant amb el pes. Desconec si es compatible amb la lactància, jo quan donava el pit no vaig prendre res de res, però podira ser que això si que ho fos.


Bé. noies, molts ànims! Us vaig seguint a totes!!


Petons i gaudiu de l'estiu!!
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: OPERACIÓ BIQUINI 2018!

EntradaAutor: ametista » dj. juny 28, 2018 2:12 pm

noies ja he obert el post d'estiu!!! :ok: :ok:

viewtopic.php?t=55471

ens veiem allà! :***:


(i Padme, cap problema amb que donis el pes quan vagis a la doctora :ok: )
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?

Torna a “Règim i dietes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::