Grup per perdre pes: ESTIU 2018!

Els trucs per aprimar-se, plats que ens ajudaran a millorar la nostra alimentació...
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Grup per perdre pes: ESTIU 2018!

EntradaAutor: Jomateixa82 » dl. jul. 09, 2018 1:41 pm

Ep!!

El divendres no vaig fitxar!! Eren uns 67,6 kg, així que malament... He tornat a pujar... A aquest pas hauré de fer com la Sumsi i despedir-me fins a setembre perquè per mi aquesta època de l'any és impossible no caure en tentacions...

A més havia començat a fer menjars més sans, al vapor fa un parell de setmanes, per veure si aconseguiem una bona ratxa i se m'ha espatllat la thermomix... així que tornem al de sempre! A veure quan me la tornin si me'n recordaré del bon proposit de menjar més al vapor jejeje
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: ESTIU 2018!

EntradaAutor: ametista » dl. jul. 09, 2018 3:02 pm

doncs Jomateixa la setmana passada feies 67'7 així que has perdut 100 grams!! vinga, que si menges al vapor compensaràs les temptacions! ànimssssssss >.-<:

Sumsi d'acord! ens veiem al setembre! :ok: :***:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Padme
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dc. juny 13, 2018 9:45 am

Re: Grup per perdre pes: ESTIU 2018!

EntradaAutor: Padme » dj. jul. 12, 2018 12:37 pm

Hola noies!


Tinc pendent el fitxatge des de divendres que vaig anar a la doctora! Doncs... 62,600kg!!! He perdut 2,900kg >.-<:
Estic molt contenta! Això sí, ho estic fent "a rajatabla" que es diu... a veure quan temps més aguanto així!! Ja ho noto amb la roba, i la veritat és que és una sensació molt xula, (que m'ha implusat a sortir de rebaixes...jajaja)

M'han canviat una mica la dieta per a que no vagi tan ràpid perdent pes (suposo que perdre pes ràpidament a la llarga fa que la pèrdua no quedi consolidada), introduint-hi pasta, arròs o llegum 3 cops per setmana i ara em permet barrejar verdura i proteïna al mateix àpat, tot i que això em farà anar més lent, però ja està bé, perquè si un dia he d'anar a dinar fora, aprofito per fer els àpats de pasta/arròs/llegum, i sense prendre postres és molt més compatible amb la vida social. Això sí, quan ens plategen un sopar...llavors sí que és un problema!


Bé noies, us felicito a totes, que hi poseu voluntat i poc a poc i bona lletra anireu acomplint objectius! Propera visita la tinc el dia 18, ja us ho explicaré a veure què ha passat!


ABRAÇADES, BONIQUES!
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: ESTIU 2018!

EntradaAutor: ametista » dj. jul. 12, 2018 2:50 pm

molt bé Padme enhorabona!! >.-<:
al principi sempre és més fàcil perdre pes ràpid sobretot si el canvi d'alimentació és important (i com dius era una dieta estricta i l'has fet "a rajatabla" >.-<: ) ara a seguir amb la dieta i ànims, que encara que la pèrdua sigui més lenta com molt bé dius serà més consolidada! :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Xia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: ds. març 04, 2017 1:10 am

Re: Grup per perdre pes: ESTIU 2018!

EntradaAutor: Xia » dv. jul. 13, 2018 11:14 am

Bon divendres!

Vinc a fitxar: 61,5 kg (-300). Prou bé! tot i que encara queda per arribar a l'objectiu... :-o00m

Com us ha anat a les altres?




Bon cap de setmana! :-()-)
Imatge
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: Grup per perdre pes: ESTIU 2018!

EntradaAutor: Vannion » dv. jul. 13, 2018 12:13 pm

Precioses! Gràcies pels ànims! Aquesta setmana he fet més bondat, i tot i que poquet, es nota: 64.7! (-300g). A mes a mes m'ha de venir ja la regla, que ho noto!
Padme! Ole aquesta voluntat!
Jomateixa! Com se li ha acudit espatllarse a la Thermomix???!!! Ànims!
Xia! Molt bé! Poc a poc i bona lletra! Que tal les demés?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: ESTIU 2018!

EntradaAutor: ametista » dv. jul. 13, 2018 12:19 pm

hola noies!

molt bé aquestes baixades! >.-<:

jo fatal, he tornat a pujar :ufs: avui 71'2.................................................. :-o00m
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Re: Grup per perdre pes: ESTIU 2018!

EntradaAutor: beren » dv. jul. 13, 2018 12:59 pm

Bon dia a totes!!

Entrada ultrarràpida a fitxar. Sense canvis, continuem en 62.100 kg. Que difícil és fer bondat amb tantes temptacions a l'estiu :***:
Marxo que vaig a tope de feina. Després intento entrar amb calma i comentar.

Bon finde a tothom!
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Grup per perdre pes: ESTIU 2018!

EntradaAutor: capseta » dv. jul. 13, 2018 3:17 pm

Hola noies!!

Veig que aneu a “modo verano”, unes amb més resultats que altres, si és que es fa difícil, eh?

Us explico que vaig “fitxar” fa dues setmanes i és just el temps que porto amb medicació de cortisona per un tema de plaquetes, i com passa amb la cortisona.... m’estic inflant com un globus!! Tinc la cara com una pilota i se m’estan inflant peus-cames-cuixes. Tinc dies millors i pitjors, la calor no ajuda i bé, ja estic de 38 setmanes i tampoc és gran ajuda! Jeje

Total, que el pes ha pujat força més del que esperava!

Avui no m’he pesat però ahir em vaig pesar i en referència a la setmana passada he baixat 200grams, suposo que m’estic re-situant en a “capseta inflada”. Ara estic a 74’7.

Bé.... qui sap si és l’última entrada que faig abans de que la peque surti! (Ojalà!!!!)

Molts ànims i petons a totes!!!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Grup per perdre pes: ESTIU 2018!

EntradaAutor: Jomateixa82 » dv. jul. 13, 2018 10:31 pm

Hola!

Doncs jo malament!! he pujat altre cop.... Ahir dijous em vaig pesar pensant que era divendres (així vaig pel mòn) i feia 67,5Kg i vaig pensar que mira, "menos da una piedra", i aquest matí pes oficial 68,1 :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: Veure altre cop el 8 ha sigut una depressió total :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs:

Ànims capseta!! Ja estàs a la recta final!! Les meves van sortir a la 38 + 5 i a la 37!! Ara bé, conec altres que han arribat tranquil·lament a la 42... així que ves a saber! Sigui com sigui gaudeix del tram final (amb inconvenients que suposa inclosos!)
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: ESTIU 2018!

EntradaAutor: ametista » dv. jul. 13, 2018 10:59 pm

beren doncs mantenir-te al mateix pes està molt bé!! >.-<:

capseta quina emoció!!! ja queda poquet!!! >.-<: >.-<: si és l'última entrada abans que la peque surti que vagi tot molt i molt bé!!!!

Jomateixa segur que aquesta pujada d'un dia per l'altre no val! demà o aviat tornaràs a estar als 67, ja veuràs! ànims!!!!!
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: ESTIU 2018!

EntradaAutor: ametista » dv. jul. 20, 2018 10:53 am

noies com ha anat???

jo avui he baixat una mica però segueixo amb un 7 al davant (70'4 kg) .........no sé per què pujo i baixo pujo i baixo.... en fi, paciència i a esperar que passi l'estiu :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Re: Grup per perdre pes: ESTIU 2018!

EntradaAutor: glorieta » dv. jul. 20, 2018 12:56 pm

Ara he vist que la setmana passada no es va trametre el meu missatge, però vaja, és igual.

Avui 59,6!!! Feia tant de temps que no veia el 59 que m'ha fet molta iluuuuuu!!!!
Però vaja que tampoc es per tirar coets, pq vaig tant lenta... però si ens mirem la part positiva ja fa moltes setmanes que vaig baixat, així que "poc a poc I bona lletra", no?

Ametista... és una *** això que et passa... però segues positiva I pensa que ara ja tornes a estar en el bon camí!!!

Com us ha anat a la resta?
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Xia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: ds. març 04, 2017 1:10 am

Re: Grup per perdre pes: ESTIU 2018!

EntradaAutor: Xia » dv. jul. 20, 2018 2:51 pm

Hola!

Amestista, molt bé la baixada, a veure si pots mantenir la tendència de baixada! :)

Glorieta, que bé veure els 59!! jo en tinc moltes ganes...jeje

Jo avui 61,3 kg ( -200). De moment vaig baixant, però també controlant força el que menjo, així que a la que em despisti.... :-o00m


Bon cap de setmana!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: ESTIU 2018!

EntradaAutor: ametista » dv. jul. 20, 2018 3:38 pm

Glorieta que bé aquest 59!!!!!!!! :b-))) >.-<: ànims encara que vagis lenta... és com s'ha d'anar! :ok:

i Xia molt bé tu també! a poc a poc però constant >.-<: :ok:

jo no em faig gaires il·lusions perquè la setmana que ve crec que m'ha de venir la regla...o sigui que tornaré a pujar :-o00m
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Grup per perdre pes: ESTIU 2018!

EntradaAutor: nienna » dg. jul. 22, 2018 9:53 am

Jo aquest divendres estava de viatge de feina i no em vaig poder pesar... últim viatge fins mitjans de setembre. Bé, marxaré de vacances a l'agost però anem d'apartament i em serà una mica més fàcil organitzar el tema menjar. Ara tinc un mes sencer abans de marxar de vacances, de rutina i sense viatges, espero poder anar baixant per anar de vacances motivada amb la perdua de pes per no fer un "de perdidos al río" :-o00m

Glorieta quina ilu canviar de número i més si portes molt de temps sense veure el 5! Moltiiiiisimes felicitats! :-()-)

Ametista poc a poc, segur que la propera setmana ja tornes a veure el 6 :-o00m :-o00m :-o00m

Molta força a totes! :b-)))
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: ESTIU 2018!

EntradaAutor: ametista » dg. jul. 22, 2018 4:44 pm

vinga nienna, doncs aquest mes a tope!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Re: Grup per perdre pes: ESTIU 2018!

EntradaAutor: beren » dt. jul. 24, 2018 2:11 pm

Per fi! No he pogut entrar fins avui.

Molt bé aquestes baixades! Ametista, poc a poc, segur que aquest divenres ha desaparegut el 7.
Jo continuo igual, tota la setmana bé, havia baixat de pes i en 1 dia tot espatllat. Dijous vaig dinar amb una amiga i sense fer res especial, només sortir de la dieta, tot recuperat i tornem al 62.1 Kg. A veure aquesta com va però és una mica frustrant.
Padme
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dc. juny 13, 2018 9:45 am

Re: Grup per perdre pes: ESTIU 2018!

EntradaAutor: Padme » dc. jul. 25, 2018 11:17 am

Bon dia noies!

Divendres no vaig fitxar!!!

Eiii veig bones baixades per aquí! Enhorabona boniques!! Beren, estàs una mica com jo, hem de mentalitzar-nos que tot i haver "recaigut" hem de tornar a remuntar!


Bé, dimecres dia 18 vaig tornara a la doctora i... -1,200 kg!! Estic a 61,400kg! Estava contenta, però aquest cap de setmana han sigut festes al poble on vivim, i per rematar diumenge el meu aniversari !!

Tot i que el pla era portar-ho compensant excessos, (el dilluns havia de fer un dia "verd" menjant només fruita i verdura tot el dia), però després del cap de setmana, alguna cosa no em va sentar bé i vaig tenir problemes al lavabo... per tant no vaig poder fer aquest dia i vaig menjar àpats d'arròs blanc tot el dilluns... i tot i que pels problemes de ventre semblava que m'havia d'haver aprimar, avui m'he pesat i estic igual, o sigui que des del dimecres passat no he fet feina!! :-o00m

Ara m'he d'animar a no llençar la tovallola i continuar (ahir vaig pecar amb finestra). Per cert, ara m'ha demanat que complementi la dieta amb vitamines per si de cas.

Vinga, aquí no ha passat res! Continuem!! Molts ànims a totes!!
Avatar de l’usuari
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Re: Grup per perdre pes: ESTIU 2018!

EntradaAutor: glorieta » dv. jul. 27, 2018 10:36 am

Hola a totes.

Ja som a divendres una altre vegada! Com ha anat?

Xia, a mi també em costa molt, però mentres veiem baixada….

Ametista, com ha anat? Qui ha guanyat, la regla o tu?

Nienna, es que els canvis de ritme son un pal. Jo també m’els noto molt i només canvio de treballar a casa a treballar a la oficina….

Beren, pero una pujada d’un dia no vol dir res… jo em peso sovint durant la setmana, però el que compta és el dels divendres!!

Padme, OLE!!!! I amb el mal de panxa, no conta. A veure com ha anat la resta de setmana.

Jo havia vist el 59… però avui 60.0Kg (+400!!!!!) . Que costarà això… La veritat es que m’he relaxat una mica i això es nota… a veure si m’hi torno a posar en serio, que portava molt bona ratxa!!
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge

Torna a “Règim i dietes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::