Grup per perdre pes: ESTIU 2018!

Els trucs per aprimar-se, plats que ens ajudaran a millorar la nostra alimentació...
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: ESTIU 2018!

EntradaAutor: ametista » dv. jul. 27, 2018 12:50 pm

Glorieta ànims! ara a l'estiu és fàcil passar-nos una mica o relaxar-nos, el més important és anar controlant i que no es desmarxi molt la cosa!

jo avui +400 també............ i això que encara no m'ha vingut la regla! (però està al caure, avui o demà... per tant pot ser que ja afecti o això em dic a mi mateixa) i a sobre avui tinc un sopar! :menjadonuts:

com us ha anat a la resta?
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Re: Grup per perdre pes: ESTIU 2018!

EntradaAutor: beren » dt. jul. 31, 2018 9:54 pm

Hola a tothom!

Entro tardíssim però amb els nens de vacances no hi ha manera de trobar un moment.

La setmana passada vaig fer molta bondat i això és nota, pes el divendres: 61.100 Kg (-1 kg). Aquesta em sembla que ja no anirà tant bé, ja porto uns quants extres.

Que difícil és fer bondat tot l'any però a l'estiu és impossible. Tot són temptacions!
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: ESTIU 2018!

EntradaAutor: ametista » dc. ago. 01, 2018 12:31 am

beren ànims, l'estiu és compicat però ho estàs fent moooolt bé! :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Re: Grup per perdre pes: ESTIU 2018!

EntradaAutor: glorieta » dv. ago. 03, 2018 9:18 am

Que esteu totes de vacances???? Espero que si.

Jo encara no, aixi que de moment entro I fitxo.

Aquesta setmana 58.9Kg!!!!! Estic flipant!!! (-1.1kg)

A veure, he estat amb mal de panxa un parell de dies i potser és enganyós, però mira, he decidit disfrutar-ho. >.-<: :b-))) >.-<: :b-))) >.-<: :b-)))

Ametista, com ha anat aquesta setmana?

Beren, amb un -1 una setmana tonta es passa molt millor, així que no t'hi capfiquis.

I les demés??
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: ESTIU 2018!

EntradaAutor: ametista » dv. ago. 03, 2018 10:51 am

glorieta que bé!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
a disfrutar-ho, vingui d'on vingui! :ok:

jo també flipo avui: 69'3!! suposo que entre que ha marxat la regla i que aquesta setmana amb tanta calor no tenia molta gana (menjava eh? però potser plats més petits...) doncs tot ha ajudat! ara a esperar que no torni a pujar dos kg la setmana que ve :-o00m
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Re: Grup per perdre pes: ESTIU 2018!

EntradaAutor: glorieta » dv. ago. 03, 2018 12:17 pm

Ametista, 69,3!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Ole!!! que el 68 ja el tens a tocar. I com tu has dit, vingui d'on vingui!!!! (qui no s'acontenta es per que no vol!!!! :-D :-D )
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Grup per perdre pes: ESTIU 2018!

EntradaAutor: Jomateixa82 » ds. ago. 04, 2018 10:40 pm

Hola!!

Us he fet el salt un parell de setmanes, em sap greu!!! Entre que a l'estiu em costa molt fer bondat i que vinc de més de 10 dies de celebracions amb amics i familiars em feia por i tot la bàscula. Ahir em vaig pesar i 67,5 Kg. Tenint en compte els últims dies no em puc queixar, però el recorregut general és dolent... Ho he de reconèixer...
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Grup per perdre pes: ESTIU 2018!

EntradaAutor: capseta » dg. ago. 05, 2018 2:15 pm

Holaaaaaa!!!!!

Fa 11 dies (el 25 de juliol a la nit) va nèixer la nostra segona nineta. Estem in love total!
El partva ser molt llarg i vaig començar en la maternitat molt cansada i ploranera, però des que som a casa que és com si hagués estat mare tota la vida. No tot són flors i violes però després de viure una primera maternitat sense bebé, crec que tot em sembla meravellós.

Passem al tema del post i als números:
Vaig començar l’embaràs a 61’9
Vaig arribar a 75’2 (pujada de 13’3 kg)
Ahir estava a 63’3 (ja he baixat 11’9kg)
M’agradaria arribar a 60kg, ja que hi estem!

Faig pit, bec molta aigua, menjo sa però estic menjant algunes porqueries i de moment l’exercici no me’l plantejo, amb aquesta calor i la quarentena.

Intentaré posar-me al dia.

Abraçada!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Grup per perdre pes: ESTIU 2018!

EntradaAutor: Jomateixa82 » dg. ago. 05, 2018 11:51 pm

Capseta!!!

Moltíssimes felicitats per la teva segona maternitat!!! Entenc perfectament que tot i les dificultats ara tot et sembli perfecte després del que vas passar!! La meva primera filla va néixer a terme però amb un apgar de 3 i la van haver de reanimar al costat nostre mateix. Van ser uns minuts que es van fer eterns. Vam tenir la grandíssima sort que ni tan sols li han quedat secueles (algun pediatre no present en aquell moment, en veure els informes ens va dir que era molt estrany que estigués tan bé, que el més probable per la situació que va passar hauria sigut que morís, o bé que quedés amb dèficits neurològics importants). Veure la realitat del risc en embarassos i els parts en primera mà (sempre s'explica lo bonic i el final feliç i crea imatges idíliques de que no passa mai res) fa que t'ho plantegis i ho visquis tot de manera molt diferent. A mi aquesta experiència em va marcar molt i de cares al segon part, tot i que anava mentalitzada que no tenia perquè ser igual em va remoure moltíssimes coses. Així que imagino com t'has pogut sentir aquests dies, tenint en compte que en el teu cas tot plegat va ser pitjor encara i et desitjo que gaudeixis d'aquest moment tan com puguis.

Respecte el pes, ets el meu idol!! Jajajaja ja m'agradaria a mi després de 7 mesos d'haver parit que em quedéssin els Kg que et queden per baixar a tu ara! T'auguro una baixada ràpida, i de més Kg dels que desitges i tot! Quina enveja jajaja

Una gran abraçada!!
Avatar de l’usuari
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Re: Grup per perdre pes: ESTIU 2018!

EntradaAutor: glorieta » dl. ago. 06, 2018 8:15 am

Capseta, m'he afegit al grup al final, però enhorabona per aquesta petita princesa!! a guadir-la molt!!!! I pel que fa al tema del grup... uala!!! ja m'hagués agradat a mi també a dos setmanes de parir estar a cuasi el matei peix que a l'inici....felicitats!!!! Amb a lactància jo vaig agafar pes pq tenia moooooolta gana I menjava molta quantitate, però ja partia amb més quilos.
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Grup per perdre pes: ESTIU 2018!

EntradaAutor: capseta » dl. ago. 06, 2018 8:40 am

Gràcies per les felicitacions gapes!!!!!

De la pèrdua de pes... no he fet res! Però moltapujada va ser de líquidsal final per la cortisona i vaig perdre moltasang.... així que suposo que és el secret delmeu cas! Perquè en l’altre postpart em va costar més baixar (i prenia diuretics en sobres i infussió, sortia a caminar, em mirava molt el que menjava....).

Perdoneu l’escriptura, latinc al pit! Aquests dies penso que em deixaràseca, amb la calor que fa no para de xumar.


Abraçada!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Re: Grup per perdre pes: ESTIU 2018!

EntradaAutor: glorieta » dv. ago. 10, 2018 7:44 am

Hola bondia!!!

Com van les vacances? Jo ja estic a punt apunt!!!!!! avui és l'última dia de feina, així que ara fins a setembre no se si em connectarre...

I com a últim dia... +700gr!! avui estava a 59,6kg, però vaja que no m'estranya. Hem estat dos dies de novios (sense nens) I hem sopat fora els dos dies, hem anat al cine I hem fet tooooots els extres de cine.... així que ja és això! però vaja que com que ho he disfrutat I ho he fet sabent que passaria doncs no em queixo!

Molt bones vacances a totes!!!!!!
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Grup per perdre pes: ESTIU 2018!

EntradaAutor: capseta » dv. ago. 10, 2018 10:25 am

Hola!,

Avui la bàscula marca 63’2, però durant aquests dies algun dia he vist el 62’8 i 62’9.
Suposo que m’estic estabilitzant i ara ja no serà tant fàcil baixar.
De totes maneres segueixo amb el mateix pla: menjar generalment equilibrat i si em ve de gust alguna marranada doncs endavant però intentant controlar-me.


Glorieta, doncs em smebla bé la teva actitud, evidentment que una pujada de pes no fa gràcies, però si la veies a venir i ho vas gaudir doncs ja està, per això és la vida, per gaudir-la!!


Com aneu les altres? Aquests dies amb tanta calor heu notat canvis en la gana? Jo he begut moooooolta aigua!! I del menjar no m’he sentit diferent.
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Grup per perdre pes: ESTIU 2018!

EntradaAutor: Jomateixa82 » dv. ago. 10, 2018 2:59 pm

Aqui una altre que fatal,...Aquesta setmana 68,1 Kg, això vol dir +500 gr.... M'hauré de posar sèria amb mi mateixa, perquè sino...
beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Re: Grup per perdre pes: ESTIU 2018!

EntradaAutor: beren » dt. ago. 14, 2018 1:50 pm

Hola a tothom! entro tard a fitxar però entro.

Capseta moltes felicitats per la teva nena! :-()-) Ara al començament no t'angoixis pel pes, cuida't, deixa't mimar i mima la teva princesa. La resta ja es farà.
Les que heu perdut pes, moltes felicitats i la resta ... continuem intentant. Jo aquests dies ho porto fatal, he tornat a engreixar. Ja tenim el 62 una altra vegada. Es veia venir perque no estic fent gaire bondat. En fi ...
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: ESTIU 2018!

EntradaAutor: ametista » dt. ago. 14, 2018 10:49 pm

noies jo també entro tard!

divendres pesava 69'5... són +200 però només de mantenir-me al 69 ja estic contenta! >.-<:

ànims a totes amb aquestes petites pujades estiuenques!!! :***:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: ESTIU 2018!

EntradaAutor: ametista » dv. ago. 17, 2018 3:49 pm

noies! aquest matí no he tingut temps de pesar-me i vosaltres???

a veure si demà puc i poso pes!
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: ESTIU 2018!

EntradaAutor: ametista » dj. ago. 30, 2018 5:23 pm

ui, la setmana passada vam fer campana general! :-D :-D :-D

va, a veure si demà ens pesem!! :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Xia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: ds. març 04, 2017 1:10 am

Re: Grup per perdre pes: ESTIU 2018!

EntradaAutor: Xia » dj. ago. 30, 2018 9:04 pm

Bones, porto moltes setmanes fent campana crec.... :ufs: :ufs:

Moltes felicitats Capseta!!! Que disfrutis molt de tot el que et ve ara :)



Demà espero fitxar...a veure com hauran anat les vacances amb el tema pes...... :-o00m
Imatge
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: Grup per perdre pes: ESTIU 2018!

EntradaAutor: Vannion » dv. ago. 31, 2018 9:56 am

Precioses! No m'he oblidat de vosaltres, però si de la balança !

Primer de tot, enhorabona capseta! Ara gaudeix de la Greta i lo demés ja anirà venint!! (Per cert, m'encanta infinit el nom )

Com aneu avui? Jo des de principis d'agost he fet campana. Però perquè he aprofitat molt les vacances ! Des de que sóc a casa, no me tornat a pesar, i la veritat és que fa una setmana que estic de baixa per un accident de trànsit (tranquils pel que podria ser, estic molt bé)... I com que estic masses hores parada... I poc acostumada... Confesso que he visitat massa el rebost... Així que no em vull pesar!!

Aquesta setmana faré bondat i divendres que ve, fitxo.

Un peto precioses!

Torna a “Règim i dietes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::