Grup per perdre pes: NADAL 2018!

Els trucs per aprimar-se, plats que ens ajudaran a millorar la nostra alimentació...
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Grup per perdre pes: NADAL 2018!

EntradaAutor: ametista » dg. set. 16, 2018 8:13 pm

Hola! benvingudes a l'OPERACIÓ NADAL 2018 del Grup per perdre pes del SP!!!

DATA FINAL: 21-12-2018 xxkiss::

ens pesarem cada divendres!

OBJECTIUS:

baixar 1 kg
Vannion -2'2 kg >.-<:
ametista +1'5 kg :ufs:

baixar 2 kg
Glorieta -0'5 kg :ok:
beren +2'3 kg :ufs:

baixar 3 kg
capseta -200 grams :ok:
RedBerry -300 grams :ok:

baixar 5 kg
noviachuky -1'6 kg :ok:

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

TENIM UN GRUP DE WHATSAPP!

per ajudar-nos en moments de debilitat/temptacions, per ensenyar-nos fotos dels àpats i així animar-nos a menjar bé i millor, per donar-nos idees, compartir receptes, animar-nos.... el que sigui!

qui vulgui apuntar-se ha d'enviar un missatge privat a la nienna amb el número de mòbil perquè l'afegeixi al grup :ok:

ens veiem allí!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

RECULL DE CONSELLS :miko:

- no picar entre hores
- controlar quantitats/no repetir
- menjar a poc a poc
- menjar equilibrat
- no passar-se amb els "capritxets" que hi hagi per casa (restes de festes i celebracions, llaminadures...)
- beure molta aigua
- fer exercici (o vida activa)
- infusions (Cola de caballo, fonoll, té vermell, té verd...)
- sopar lleuger (cremes de verdures, sopes, amanides, peix a la planxa...)
- xiclets per quan es tenen ganes de picar entre hores
- no menjar hidrats a partir de les 18h

- posar els nostres menús diaris aquí, per prendre consciència de què mengem, seguint l'esquema:

ESMORZAR:
MIG MATÍ:
DINAR:
BERENAR:
SOPAR:


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

per evitar certes paraules prohibides farem servir les següents equivalències:

- finestra: XOCOLATA!!!

- porta: dolços en general (galetes, croissants, magdalenes, pastissos, postres de cullera...)

- taula: fregits, arrebossats i coses greixoses en general (patates fregides, croquetes, salses...)

- cadira: menjars no-de-dieta o tipus fast-food (entrepans d'hamburguesa, frankfurts, pizzes, pasta estil carbonara...)


o sigui:
portes i finestres DOLÇ
taules i cadires SALAT

:ok:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

i de moment les participants som:

: lasito : noviachuky
Pes inicial: 75,5 kg.
Pes actual: 70,5 kg.
Objectiu a llarg termini: 62 kg.
Objectiu a curt termini: 65 kg.

: lasito : RedBerry
Objectiu a llarg termini: -20 kg.
Objectiu a curt termini: -3 kg.

: lasito : Glorieta
Pes inicial: 64 kg
Pes actual: 58.3 kg
Objectiu a llarg termini: 55 kg
Objectiu a curt termini: 56 kg

: lasito : Vannion
Pes actual: 62.7kg
objectiu a llarg termini: 62kg

: lasito : beren
Pes inicial: 65,5 kg
pes actual: 62'3 kg
objectiu a llarg termini: 58 kg
Objectiu curt termini:: 60 kg

: lasito : capseta
pes actual: 63 kg
objectiu a curt termini: 60 kg

: lasito : Jomateixa
Pes actual: 70,6 Kg
Pes actual: 68 kg
Objectiu a llarg termini: 59 Kg
Objectiu curt termini : 63'5 Kg

: lasito : ametista
pes inicial: 81 kg
objectiu a llarg termini: 68 kg
pes actual: 69.9 kg
objectiu a curt termini: 68.9 kg

qui més s'apunta?? :()()::::
ametista l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. des. 23, 2018 5:34 pm, en total s’ha editat 8 vegades.
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2018!

EntradaAutor: ametista » dg. set. 16, 2018 8:15 pm

ja m'he posat objectiu! >.-<:
(amb baixar un quilet contenta, seria veure el 68!)

quin és el vostre?
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2018!

EntradaAutor: Anna Maria » dg. set. 16, 2018 9:10 pm

Hola!
Doncs no, no em vull apuntar al grup de perdre pes, tot i que em convindria eh? Només és que aquest cop he entrat a aquest post i com que us aprecio molt a totes us vull donar un toc d'atenció sobre la cua de cavall, que se n'ha de vigilar el consum. Us passo aquest enllaç:
https://comeconsalud.com/alimentacion-n ... cundarios/
Tal i com llegireu, ull si esteu embarassades o esteu donant popa. A la web e-lactancia s'en desaconsella l'ús:
http://www.e-lactancia.org/breastfeedin ... l/product/
Molts ànims i a perdre pes, però sobretot a trobar-se millor en tots els aspectes!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2018!

EntradaAutor: noviachuky » dl. set. 17, 2018 8:32 am

Va m'apunto!
Vaig començar a fer bondat a mitjans de maig pq la meva germana em va dir que es casava l'any que ve!!!! :love: :love: :love: i en aquests mesos he tingut alt i baixos però havia perdut 6 kilos, ara n'he recuperat 1... :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: però clar amb l'estiu pel mig em va costar moltíssim.
Us poso les dades:

: lasito : noviachuky
Pes inicial: 75,5 kg.
Pes actual: 70,5 kg.
Objectiu a llarg termini: 62 kg.
Objectiu a curt termini: 65 kg.

M'agradaria arribar a Nadal amb 65 kg. Ho intentaré ||*||

Avui de moment he esmorzat cafè amb beguda d'avena, mini entrepà integral amb pernil dolç baix en sal.
A mig matí tinc meló i també faig una infusió, té vermell, rooibos, camamilla, qualsevol, m'agraden totes.
Per dinar tinc amanida amb tomàquet, pavo i mongeta tendre (sense patata) i de postre un iogurt.
Per berenar faré o fruita o unes tortites i per sopar segurament em faré crema de verdures i tonyina (al vespre normalment no menjo postre però si en menjo és iogurt també)

Muaaaaaaaaaaaaaa
Imatge

Imatge
beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2018!

EntradaAutor: beren » dl. set. 17, 2018 10:13 am

Bon dia!
Canviem d'època de l'any, canviem nom de grup i aquí continuo ... intentant arribar al pes d'abans del meu segon embaraç. A veure si amb el final de l'estiu, s'acaben les excuses i començo a fer bondat de veritat.
Benvingudes a totes les noves i a les que continuem, molts ànims que ara segur que aconseguim els objectius!
Avatar de l’usuari
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2018!

EntradaAutor: glorieta » dl. set. 17, 2018 12:20 pm

Uala Ametista, gràcies per crear el nou grup!!!!

Doncs jo contiuo, que m'ha anat molt bé. Posar-me com a norma el fixar els divendres em serveix per ser conscient del que faig.

: lasito : Glorieta
Pes inicial: 64 kg
Pes actual: 58.3 kg
Objectiu a llarg termini: 55 kg
Objectiu a curt termini: 56 kg

Crec que és un objectiu molt assequible, però ho prefereixo així.

Vinga va, a veure si fem un bon grup!!

Benvinguda noviachuky!!!!
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2018!

EntradaAutor: capseta » dt. set. 18, 2018 4:33 pm

Hola noies!!

No vaig ni fitxar a l’altre grup :ufs: Al final no he aconseguit l’objectiu!!
Així que tornem-hi....
Parteixo de 63kg (és el que rondava les ultimes vegades que m’he pesat) i m’agradaria baixar a 60.

El setembre volia començar a fer bondat i en faig, però algun o altre capritxet hi ha... sobretot si anem a casa els avis a dinar :ufs: :ufs:
A més a més estava prenent massa dosi de medicament per l’hipotiroidisme i tenia la TSH massa baixa, amb el qual estava amb el metabolisme accelerat, i ara que orenc la medicació correcta ja tinc el metabolisme normal, així que s tenia alguna avantatge abans, s’ha acabat!


Anna Maria, gràcies per la informació! Precisament al estar en plena lactància sóc una de les que no pot prendre gaire infusions (no prenc ni té, per si de cas). Abans de saber que estava embarassada vaig coprar dues caixes d’infusions d’aprimar i allà les tinc... en una caixa al fons de l’armari! Al final les hauré de regalar, jajajaja

Molts ànims a totes, veig que algunes continuem i també hi ha cares noves, a veure si entre totes ens ajudem a anar a millor.
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2018!

EntradaAutor: RedBerry » dc. set. 19, 2018 11:20 am

Bon dia noies!!!

He vist aquest grup i me animat, pero amb la boca petita.

Em presento, soc una eterna grasoneta, estic per sobre dels 90kg... fa vergonya i tot dir-ho per aqui. :ufs: :ufs:
Amb el meu embaras gaire be no vaig agafar kg, pero amb la maternitat si que ho he fet. Tenir poc temps mal menjar, i mil excuses que es posa una mateixa.
De menjar, intento menjar sa i variat, pero els caps de setmana :-o00m :-o00m :-o00m bueno son apart.
Aixi com extra a l'octubre començo clases d'hipopresius amb el baby, a veure que tal!

D'objectiu tindria que posar 20 kg :content: pero com soc realista si perdo 3 per el nadal ja sere feliç.

Pepos!!
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2018!

EntradaAutor: noviachuky » dv. set. 21, 2018 9:03 am

Bon dia noies guapes!

Avui és divendres :content: :content: :content: m'he pesats :p-) :p-) :p-) i sorpresa!!!!!!!!

69,5 kg. >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Ametista et poso les meves dades pq no m'has inclós a la llista, snif snif:

: lasito : noviachuky
Pes inicial: 75,5 kg.
Pes actual 17-9-18: 70,5 kg.
Pes 21-9-18: 69,5 kg.
Objectiu a llarg termini: 62 kg.
Objectiu a curt termini: 65 kg.

Com ho porteu noies? Jo ahir vaig pecar pq era l'aniversari del chuky i meu des que estem junts i vaig menjar un mini tros de porta :globus: :globus: :globus: :globus: :globus: :globus: però es que la ocasió s'ho valia.

Bon cap de setmana guapis!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2018!

EntradaAutor: ametista » dg. set. 23, 2018 5:25 pm

Anna Maria! ja pensava que també coincidiríem aquí! :content:
gràcies pel consell :ok: jo de cua de cavall només en pren de tant en tant i només una al dia, és veritat que amb tot s'ha de vigilar!

nociachuky benvinguda!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
molt bé aquests quilets que ja has perdut! l'estiu sempre és difícil però ara d'aquí a Nadal ens posarem "buenorras"! :love:
i ja t'he posat a la llista, sorry!!! he estat tota la setmana molt liada i desapareguda del SP :-:)
per cert, només has fitxat tuuu? i a més amb un quilet menys, molt bé!!! >.-<:

RedBerry benvinguda tu també!!! ànims, ja veuràs com d'aquí a Nadal aconsegueixes baixar aquests 3 quilets! :ok:

beren, Glorieta, capseta continuem a tope!!! >.-<:
com va anar divendres amb la bàscula? a mi no gaire bé, +300.... :-:) quina manera de començar :r)
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2018!

EntradaAutor: Vannion » dg. set. 23, 2018 7:29 pm

Companyes! :p-) com aneu precioses! Benvingudes a totes! Valentes!!
No vaig fixar divendres perquè vaig treballar de nit i fins avui no m'he pogut pesar en condicions normals (recent llevada, en dejú i amb el pipí fet xD)
I estic molt contenta també ! 62.1kg! Si no recordo malament el pes passat va ser 62.7 (sóc Superdespistada i ho Porto molt millor si vaig així, sense obsessió)
Així que estic ben contenta.
Em deixo el meu objectiu a llarg termini a 61kg, i allí ja només espero mantenir-me i adquirir uns hàbits esportius saludables.

Noviadechuky! Ole! Que bé! Clar que et pots permetre una porta! Sobretot amb una data com aquesta :)

Redberry, res de vergonyes! Aquest és el primer pes que t'has de treure de sobre :)

Veig que aquest post esta super positiu! Amb objectius que segur que assolirem! Ànims a totes! Campiones!
Avatar de l’usuari
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2018!

EntradaAutor: glorieta » dv. set. 28, 2018 7:13 am

Bon dia! Ara feia dos setmanes que no fitxava, però es que el començament de curs està sent inteeeeensssss!!!! A veure si agafem tots els ritme pq sino no sé com ho faré!!

Com era d'esperar la setmana passada vaig pujar (58,9 crec) però ja m'ho esperava. Però avui 57,9Kg!!!!!!!! La veritat es que he anat a tope. A més m'he apuntat a un curs intenssiu de swing I son 2,5 hores cada dia aquesta setmana, així que no he parat quieta. A veure si ho mantinc pq mola molt!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

RedBerry, benvinguda!!! veuràs que ens ho passarem bé!! :content: :content: A mi em va molt bé estar al grup. Quan vull fer alguna tonteria penso si val la pena o no!

Noviachuky, que bé!! felicitats!!!

Ametista, com ha anat aquesta setmana? segur que millor!

Vannion, molt bé també!!! vinga que començem amb força!!!
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2018!

EntradaAutor: capseta » dv. set. 28, 2018 8:27 am

Bon dia!!

Glorieta, Que bé la baixada!! Està clar que per baixar cal cuidar l’alimentació però també moure el cul! Jajaja

Veig força baixaes les altres setmanes! A veure si es manté el ritme :ok:

Ametista, a veure si seguiras amb la dinamica de baixa-puja-baixa-puja! Mentre al final acabis baixant,, ja està bé


Joa vui estic contenta, per fi es nota que he fet bondat de veritat i intento moire’m més (passejos amb la bebé).he baixat a 62’3!!! Aquest matí ni m’ho creia quan ho he vist :content:
Ojalà ho pugui mantenir!!


Com ha anat la setmana a la resta?
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2018!

EntradaAutor: Vannion » dv. set. 28, 2018 8:41 am

Bon divendres a totes! A les que treballeu en horaris normals , ja està aquí el cap de setmana!!!

Glorieta! Que bé! Tinc una amiga que va a classes de swing i s'ho passa pipa!

Capseta! Ole ole ole! Clar que si! Passejos amb la Greta, on clarament, guanyeu les dos! ( Estic intentant convèncer al Vannionet, de que si en un futur tenim una nena, es digui Greta ! M'ha encantat el nom!

Per aquí la baixada no ha estat espectacular, però algo hemos baixat! Avui la balança deia 62 :D

Aprofitant que encara estic esperant recuperar el cotxe després de l'accident (m'han dit que puc estar un any així...) Doncs alguns dies vaig a buscar al petit a la guardería a pota (aviam... No exactament, si no que baixo a peu 40 Min per la muntanya, fins la feina del Vannionet, allà agafo el seu cotxe, i vaig a buscar al petit príncep, perquè si no, hauria de caminar gairebé 40 Min més,però per carretera)

Poc a poco anem integrant una mica d'exercici! I com vaig amb la gossa, es compensació doble!

Aviam com aneu la resta!

Un petonet! Ho esteu fent molt bé!
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2018!

EntradaAutor: noviachuky » dv. set. 28, 2018 9:22 am

Olé noies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Glorieta molt bé!!!!!!!!!!!!

Vannion lo important és no pujar res hehehehehe

Capseta perfecte tu també!!!!!!!!!!!!!!!!!

Doncs jo no tinc perdó de Déu, avui 69,700 per tant he pujat 200 grams, però es que ahir era el cumple del peque i clar... vaig menjar portes, cadires, llits i de tot!!!!!!!!!!!!! :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs:
Però va segur que akesta setmana va millor!!!!!!!!!!!!!

Bon finde guapissimes!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2018!

EntradaAutor: ametista » ds. set. 29, 2018 1:42 pm

noies ja he actualitzat dades!! :ok:

jo ahir -200.... que està bé perquè he baixat, però com que setmana passada vaig fer +300... encara estic en positiu (+100)......... a veure si setmana que ve baixo algun gramet més! :content:

Glorieta molt bé!!! >.-<: que xulo això del curset de swing! (i que efectiu ha sigut també :content: )

capseta molt bé tu també! si segueixes fent el que fas (bondat i passejos) segur que ho pots mantenir i seguir baixant!

Vannion ostres quina caminata!!! però està clar que va bé, tot exercici és bo! >.-<:

noviaaaa que exagerada! :r) si pujar 200 gramets és no res! i més quan està plenament justificat pel cumple del peque :content: (200 grams encara és poc doncs! això és que deuries haver baixat força abans del cumple!)

i la resta com ha anat?
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2018!

EntradaAutor: capseta » dv. oct. 05, 2018 8:21 am

Bon dia!!

Vannion, per poc que sigui la baixada, sempre és una bona notícia!! Ole ole!! Sobre el nom... doncs ja saps, com que ell té tantes ganes de tenir bebé i tu no, podeu fer un pacte: us hi poseu quan ell vulgui (ja...) i tu decideixes el nom! Si és nena ja ho tens :content:
Què fàcil, ehh??? Jajajajjajajajaja


Noviachuky, els cumples és el que tenen, a sobre abans de la pesada... ainss,! Però baja, que no hem vingut al món a patir, cal fer algun extra de tant en tant!!


Ametista, va, ara ja cap envall!! A veure si recuperes (a la baixa) els 100grams i més!!



Doncs jo avui m’he pesat i pensava que no hi hauria baixada (no sé perquè, he anat a caminar algun dia, no tots, i de menjar he fet mig mig, aquesta setmana m’ha donat pels entrepans!! Però he baixat 100g estic en 62’2!!
Com diuen “menos da una piedra”.

Avantiiiii!!!! Estic animada! A veure si avui també sortim a caminar, tot i que anem tard i ja fa una calor..... que amb la nena al fulard quedem bullides les dues, però va molt bé el lastre de 5 quilets! Jajaja per poc que camini l’esforç és doble.

Com ha anat la setmana??
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2018!

EntradaAutor: noviachuky » dv. oct. 05, 2018 8:28 am

Boooooooooon dia!!!!!!!!

Xatis com ha anat la setmana?

Per aquí tot segueix igual que divendres passat, i es que faig bondat però zero exercici, així que la setmana que ve hauré d'intentar fer alguna cosa sinó hem quedaré estancada i no vull, el 22 de juny de 2019 haig d'estar estupenda pel bodorrio hehehehehehe, per cert 69,7 kg, que està super bé des que vaig començar al maig, son quasi 6 kilos perduts.

capseta 100 grams molt bé, haurem de fer un pacte i sortir a caminar les dues per videoconferència hehehehehe

ametista, vannion, glorieta heu perdut??????

muaks guapes, bon cap de setmana! :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2018!

EntradaAutor: ametista » dv. oct. 05, 2018 10:09 am

ànims noviachuky! moure's és molt important, què tens pensat o què pots fer? jo vaig al gimnàs però últimament tinc molta feina i no hi puc anar tan sovint com voldria... i això també es nota!
i 6 quilets està molt i molt bé, ja veuràs com d'aquí a Nadal en baixes més!

capseta 5 kg a sobre ajuden a cremar més i tant! :love:
que bé que hagis baixat una mica tot i no fer tanta bondat >.-<:

jo -200 grams, no és molt però ja signo de baixar-ho cada setmana! :content:
a més, contenta perquè entro altre cop als 69 (69'8) a veure si dura!

a la resta com us ha anat??
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2018!

EntradaAutor: noviachuky » dv. oct. 05, 2018 11:11 am

la veritat es que jo sóc de les que suspenia educació física per tant pensat no tenia res... hahahahaha

hauré de començar a sortir ni que sigui una mica al vespre amb la gossa
Imatge

Imatge

Torna a “Règim i dietes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::