Grup per perdre pes: NADAL 2018!

Els trucs per aprimar-se, plats que ens ajudaran a millorar la nostra alimentació...
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2018!

EntradaAutor: noviachuky » dl. nov. 05, 2018 8:26 am

Bon dia!

Doncs tela amb la castanyada, només vaig menjar dos panellets i algunes castanyes però clar estan al càmping barbacoa per aquí barbacoa per allà, cerveseta, patates, olives... i ahir per rematar a dinar a casa la sogra!!!!!! AAAAAAARRRRRRGGGGGGGGG

Aquest matí m'he pesat en dejú i estic en 70, per tant he pujat :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs:

Ametista olé tu!!!!!!!!!!!!

Glorieta i tu que?

Capseta sigues forta i no mengis panellets!!!!!!!!!!!!! No pequis com nosaltres

Que tingueu bona setmana, avui em torno a posar mega en serio noies ;-))) ;-))) ;-))) ;-))) ;-))) ;-))) ;-))) ;-)))
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2018!

EntradaAutor: capseta » dt. nov. 06, 2018 2:45 pm

Jajajjajja noviachuky m’has fet riure! Vaya amb el camping!!! Les barbacoes en sí no són el problema (carn/verdura a la brasa) sinó tot el que les acompanya.... pica pica, begudes...... :ufs:

Al final sí en vaig menjar alguns de panellets!! Però com que en vam repartir als avis no ens n’han quedat gaires :ok:
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2018!

EntradaAutor: glorieta » dl. nov. 12, 2018 9:17 am

Hola mosses!!

Quin descontrol porto.... tot I que l'última setmana no ha sigut tant desastre com les anterioris. Em vaig pesar el divendres però no vaig entrar. 57,8kg. No està mal. A veure si encadeno un parell de setmanes bones I em quedo a la franja del 57, que estic del 58 fins al monyo!

Es que aquest trimestre es fatal en tots els sentits... començament de cole, extraescolars, aniversaris familiars mil, castanyada,..... I ja ho ajunto amb Nadal.... però ho superarem!!!!!

Com va noise? com porteu el ritme?

Àmims I energia per totes!! :-()-) :-()-)
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2018!

EntradaAutor: noviachuky » dl. nov. 12, 2018 11:52 am

Hello patidores de dieta!!!! Això es un rotllo, divendres em vaig pesar, 69,6 kg, per tant vaig baixar i com era divendres vaig esmorzar un croissant de xoco toma yaaaaaaaaaaaaaaaaaa

I res esperem no menjar més croissants... ara em menjaré la fruiteta i a esperar a l'hora del dinar, avui tinc xampinyons i petxugues de pavo, de postre un iogurt.

Glorieta el 57 fa 10 anys que no el veig, pesava 57 kg quan em vaig quedar embarassada del gran!!!! snif snif snif

Muaks guapissimes!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2018!

EntradaAutor: RedBerry » dv. nov. 16, 2018 9:16 pm

Noies em sap greu la falta de voluntat, a lo millor no es el moment. Em retiro d'aquest grupet tan maco. Desitjo que totes arribeu el vostre objectiu.

Molts Pepos
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2018!

EntradaAutor: ametista » ds. nov. 24, 2018 6:08 pm

noiessssss!!!!!!!

estem desaparegudes!!! jo la primera :ufs: :ufs:

a més, la bàscula no acompanya... segueixo clavada al 71 :ufs:

em passa que estic fent una substitució i la majoria dels dies m'entra el dinar a la feina, que està molt bé però ostres, sempre hi ha coses estil pasta, arròs, guisats, etc... i jo vull/necessito amanides i coses a la planxa! intento compensar-ho amb els sopars però llavors és l'ametistu el que prepara coses que no tocaria :content: i entre tot això i que no puc anar gaire al gimnàs.... doncs això, aquest dos quilets que he pujat..... em consolo pensant que hauria pogut ser pitjor i seguir pujant, almenys m'he estancat aquí ......algo és algo! :-:)

i a vosaltres com us va? vaaaa que tenim un meset encara per baixar una miqueta!
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2018!

EntradaAutor: beren » dc. nov. 28, 2018 8:01 am

Hola!!!

Aquí una altra desapareguda! Les últimes setmanes han estat un caos: nens dormint fatal i jo morta de cansament, a tope de feina, un parell d'avaries a casa, 0 temps per intentar fer una mica d'exercici (ni que sigui anar caminant als llocs) ... En resum: mal descans + ansietat + gens de temps que en el meu cas es tradueix en portes, finestres, taules ... i la bàscula que no perdona: 66 Kg :ufs:

Crec que veure el 66 ha estat el punt d'inflexió per parar, respirar i recomençar una mica de vida sana. No em plantejo una dieta estricta però si intentar menjar sà i reduir excesos a un mínim per no morir d'ansietat. Porto 3 dies i de moment ho porto bastant bé. A veure si aguantem :-o00m

Ens veiem divendres per fitxar!!!
beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2018!

EntradaAutor: beren » dv. nov. 30, 2018 7:52 am

Bon dia!!!

Passem per fitxar ara que tornem a fer una mica de bondat. Després de 5 dies de fer bastanta bondat amb alguna petita finestra pel mig, comencem a veure resultats. Pes d'avui: 65 Kg (- 1) >.-<:

Com us ha anat a la resta?
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2018!

EntradaAutor: noviachuky » dv. nov. 30, 2018 11:34 am

Bon dia xatis!!!!!!!!

No fitxeu gaire sovint eh, haurem de fer pam pam al culet noies

Jo estic mega contenta :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) avui 68,4 kg!!!!!!!! en total porto perduts 7 kilos i això em motiva molt!

El cas es quan tingueu gana o ansietat per menjar algo dolç jo em menjo un trosset de xoco negre del 72%, la del 85% a mi no em convenç. També em va super bé menjar pastanagues crues.

Ànims que ho aconseguirem :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2018!

EntradaAutor: glorieta » dv. nov. 30, 2018 3:27 pm

Hooolaaaa!!!!

Una desapareguda més.... per mi aquest trimestre és el pitjor de l'any..... així que em meu objectiu de moment es no pujar més de 58kg... fa unes setmanes vaig arribar a 57,5 o algo així però els nervis em poden I no hi ha manera de tronar als 57,x.

Va, a veure si fem bondat fins a Nadal I ens podem menjar els turrons una miiiiica tranquiles :-o00m

Edito pq avui m'he pesat I 58,3
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2018!

EntradaAutor: ametista » dv. des. 07, 2018 10:17 am

noies com ha anat avui?

jo fatal, en comptes de baixar pujo...... avui 72 :-:) :ufs:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2018!

EntradaAutor: noviachuky » dt. des. 11, 2018 11:23 am

Bon dia guapes!

Divendres no em vaig pesar pq erem fora, ho vaig fer diumenge i :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: +200 grams... :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-((

He estat pensant de fer un parell de dies de "choque de piña" que us sembla, ho fem juntes? :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Vannion
:: gosset
:: gosset
Entrades: 407
Membre des de: dj. gen. 14, 2016 9:52 am

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2018!

EntradaAutor: Vannion » dc. des. 12, 2018 2:25 am

Precioses meves! No m'he oblidat de vosaltres!

Veig que els anims estan una mica fluixos! NONONO! Pensaments positius a tope, que l'entorn, la ment i tot no ho posa gens facil, aixi que no us desinfleu!

Ara fa setmanes que no em peso (treballant de nit, i amb tot plegat, quan m'enrecordo, ja he esmorzat, dinat, o acabo de plegar de treballar ...) pero just abans de marxar de vacances fa temps (un mes?) em vaig pesar i estava sobre els 60.5 aprox. que ja es mes o menys el meu pes habitual.
Ara estic en periode, ''bons habits'' i intento anar a la piscina dos dies a la setmana, continuar amb els paseitos llargs perrunos... tot i que he de dir que el mal temps i els virus que ataquen al meu petitet, no son bons amics d'aquestes practiques.

Intentaré fer control aquest divendres, ja us diré. No es que vulgui seguir baixant el pes, pero si que vull mantenir-lo i adquirir habits saludables.

Ara mateix m'estic trencant el cap en el menu mensual del que he parlat molt, quan el tingui, si voleu us el comparteixo. Ja us dic que no serà sa 100% xD pero potser us pot inspirar.

Que es aixo de la pinya que dius noviadechuki?

Un peto a totes!
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2018!

EntradaAutor: noviachuky » dc. des. 12, 2018 8:47 am

Vannion ha escrit:
Que es aixo de la pinya que dius noviadechuki?

Un peto a totes!


Vannion 60,5 kg està molt bé!!!!!!! Si et vas mantenint ja és important.

Lo del xoc de pinya ho podeu mirar aquí: https://www.ellahoy.es/dietas/articulo/ ... as/175735/
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2018!

EntradaAutor: capseta » dc. des. 12, 2018 9:01 pm

Hola noies!!

Jo tambê he estat una bona temporada que no m’he pesat, ara vaig tenir revisió de gine i 62’8, així que bueno..... no em queixo!! Amb la lactància estic mooolt golafre, necessito menjar més! I també em venen de gust porqueries..... què hi farem!!

Divendres torno a treballar, a veure si amb les rutines i tal agafo nous hàbits de dieta i exercici. Amb la mini em canso però cremar no cremo, crec! Jejeje

Per aquí he llegit una mica de tot, però en general pocs ànims, ainsss!!! A sobre ja tenim el Nadal a sobre :ufs:

No m’apunto al xoc de la pinya perquè fent pit no vull fer coses rares, però ànims a les que ho feu!!! :ok:
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2018!

EntradaAutor: beren » dv. des. 14, 2018 8:09 am

Bon dia!!!

Entrada ràpida fer fitxar. Setmana salvada malgrat la meva poca força de voluntat, aperitiu i dinar de Nadal. L'hem acabada amb 65 kg (molt pitjor que quan vaig començar el trimestre però millor que el pitjor moment)

Veig que estem totes amb la mateix poca motivació. Ens hem d'autoanimar per canviar-ho!!! :ok:
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2018!

EntradaAutor: noviachuky » dv. des. 14, 2018 9:14 am

:ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: avui, 68,9 kg.
he anat pujant però em consola una mica que entre avui i demà m'ha de venir la regla.

i a partir de dilluns 24 ja si que l'hem liat noies!!!!!
Imatge

Imatge
beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2018!

EntradaAutor: beren » dv. des. 21, 2018 7:41 am

Bon dia!!
Com ha anat la setmana? Per aquí res destacable, he mantingut pes,. Continuo amb 65 kg.

Ara comença la part heavy! Si arribem al Nadal amb sobrepes no vull ni pensar com acabarem. Haurem d'intentar fer molta molta molta bondat els dies entre festius.

Molt bon Nadal a totes xxkiss::
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2018!

EntradaAutor: ametista » dg. des. 23, 2018 5:51 pm

noies.... ahir se suposava que tancàvem objectiu.... aquesta vegada hem estat una mica passotes, no? :content:

Vannion enhorabona perquè si no m'he equivocat ets l'única que ha aconseguit l'objectiu! >.-<: >.-<:

la resta.. enhorabona les que heu baixat! >.-<: i ànims a les que hem pujat... :content:

vengaaaaaaaaaaaaaaaa l'any que ve anirà millor! :ok:

sempre parem durant les vacances-festes de nadal, cap d'any... i ens hi tornem a posar després de Reis, aquesta vegada seria el divendres 11 de gener, què us sembla?

a veure si agafem forces (quilos espero que no xx:-D) i el 2019 ens hi posem totes a tope! >.-<:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Re: Grup per perdre pes: NADAL 2018!

EntradaAutor: glorieta » dl. des. 24, 2018 7:46 am

El divendres tancavem? Doncs he hagut d'anar a mirar a la primera pàgina quin era l'objectiu I.... no sé si riure o plorar.... pq he baixat!!!!! 300 gr :content: :content: :content: :content: :content:

Puc dir que he tancat a 58, quan l'objectiu era 56, I partia de 58,3 bé noooo??????

Vinga, que després de festes tindrem totes energies renovades!!!

MOLT BON NADAL A TOTES I a les vostres families I petits. Disfruteu I empapeu-vos de la innocencia dels nens que es el més bonic que hi ha. \o.o/ :-()-) xxsta::
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge

Torna a “Règim i dietes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::