Grup per perdre pes: 2019, QUILOS FORA!

Els trucs per aprimar-se, plats que ens ajudaran a millorar la nostra alimentació...
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Grup per perdre pes: 2019, QUILOS FORA!

EntradaAutor: ametista » dc. gen. 09, 2019 11:51 am

benvingudes a l'OPERACIÓ 2019, QUILOS FORA!! del Grup per perdre pes del SP >.-<:

ens pesarem cada divendres, començant aquest divendres 11-01-19 :ok:

amb el primer pes ens posarem un objectiu: quant pes volem perdre durant els propers tres mesos :p-)

DATA FINAL D'OBJECTIU: 12-04-2019 :miko:

tenim 13 setmanes per treure'ns de sobre les finestres nadalenques i els quilets de més i quan comenci la primavera estarem estupendes!!!!!!! :***:

OBJECTIUS:

mantenir el pes
ametista -300 grams :ok:

baixar 2 kg
glorieta -900 grams :ok:

baixar 4 kg
jelwill2
noviachuky +600 grams :-o00m
nienna -3'4 kg :ok:
Karyna

baixar 7 kg
beren -1'3 kg :ok:


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

RECULL DE CONSELLS :miko:

- no picar entre hores
- controlar quantitats/no repetir
- menjar a poc a poc
- menjar equilibrat
- no passar-se amb els "capritxets" que hi hagi per casa (restes de festes i celebracions, llaminadures...)
- beure molta aigua
- fer exercici (o vida activa)
- infusions (Cola de caballo, fonoll, té vermell, té verd...)
- sopar lleuger (cremes de verdures, sopes, amanides, peix a la planxa...)
- xiclets per quan es tenen ganes de picar entre hores
- no menjar hidrats a partir de les 18h

- posar els nostres menús diaris aquí, per prendre consciència de què mengem, seguint l'esquema:

ESMORZAR:
MIG MATÍ:
DINAR:
BERENAR:
SOPAR:


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

per evitar certes paraules prohibides farem servir les següents equivalències:

- finestra: XOCOLATA!!!

- porta: dolços en general (galetes, croissants, magdalenes, pastissos, postres de cullera...)

- taula: fregits, arrebossats i coses greixoses en general (patates fregides, croquetes, salses...)

- cadira: menjars no-de-dieta o tipus fast-food (entrepans d'hamburguesa, frankfurts, pizzes, pasta estil carbonara...)


o sigui:
portes i finestres DOLÇ
taules i cadires SALAT

:ok:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

i de moment les participants som:

: lasito : Karyna
pes inicial: 62'3 kg
objectiu a curt termini: 58 kg

: lasito : glorieta
pes inicial: 64 kg
objectiu a llarg termini: 55 kg
pes actual: 59 kg
objectiu a curt termini: 57 kg

: lasito : jellwill2
pes inicial: 72 kg
objectiu a llarg termini: 63 kg
pes actual:
objectiu a curt termini: 68 kg

: lasito : noviachuky
pes inicial: 75,5 kg
objectiu a llarg termini: 65 kg
pes actual: 69,4 kg
objectiu a curt termini: 65 kg

: lasito : beren
pes actual: 68 Kg
objectiu a llarg termini: 58 Kg
objectiu a curt termini: 61 Kg

: lasito : nienna
Pes inicial: 88,2
Pes actual: 85,7
Objectiu a curt termini: perdre 4kg
Objectiu a llarg termini: 65 kg

: lasito : ametista
pes inicial: 81 kg
objectiu a llarg termini: 68 kg
pes actual: 72'3 kg
objectiu a curt termini: 69'3 kg

qui més s'apunta?? :()()::::
ametista l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. abr. 07, 2019 12:35 pm, en total s’ha editat 17 vegades.
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Re: Grup per perdre pes: 2019, QUILOS FORA!

EntradaAutor: glorieta » dj. gen. 10, 2019 7:22 am

Uala Ametista, gràcies per obrir el nou grup!!! :love:

Jo m'hi apunto, a veure si aquest trimester aconseguim objectiu!!

glorieta
pes inicial: 64 kg
objectiu a llarg termini: 55 kg
pes actual:
objectiu a curt termini:

a veure divendres que diu la bascule, però que una alegria no serà z2:-)
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
jellwill2
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: ds. jul. 05, 2014 11:34 am

Re: Grup per perdre pes: 2019, QUILOS FORA!

EntradaAutor: jellwill2 » dj. gen. 10, 2019 9:02 am

Hola,

doncs m'apunto, aviam si d'aquesta manera me'n surto. Des de farà un any que per motius que no venen al cas, vaig recórrer a portes, finestres, pisos, cases senceres i pel que vaig menjar, encara hauria d'estar pitjor. El cas és que les camises se m'obren, i em resulten incòmodes jaquetes i hi ha pantalons que no em puc posar. I no només per salut o estètica, coi, que no em vull canviar de talla i haver d'anar de compres per canviar l'armari. Vull recuperar la roba.

En el meu cas, necessito incorporar l'exercici a la meva vida, reduïr hidrats i nervis. Pel tema nervis, no sé com fer-ho. No puc prendre xiclets per tema queixals. Si aconsegueixo baixar els nervis, crec que podré amb la dieta. Lo de l'exercici és un altre tema. Hi ha alguna més que senti que si va al gimnàs o si fa exercici fora de casa sense els nens, se senti mala mare per no estar amb ells quan podria?? Això em pesa molt a mi.

Ànims noies, segur que hem pogut amb reptes més ambiciosos. Som poderoses!!

jellwill2
pes inicial: 72 kg
objectiu a llarg termini: 63 kg
pes actual:
objectiu a curt termini: 68 kg (curt termini és abril?? vull que pugui treure'm el jersei sense por que se m'obrin els botons de les camises).
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Grup per perdre pes: 2019, QUILOS FORA!

EntradaAutor: noviachuky » dj. gen. 10, 2019 9:31 am

Eiiiiiiiiiiiiii m'apunto que jo pel 22 de juny haig d'estar estupenda!!!!!

noviachuky
pes inicial: 75,5 kg
objectiu a llarg termini: 65 kg
pes actual: 69,4 kg. (el 21-12-18 pesava 68 kg... :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: )
objectiu a curt termini: 65 kg

Ànims a totes guapissimes!
Imatge

Imatge
beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Re: Grup per perdre pes: 2019, QUILOS FORA!

EntradaAutor: beren » dj. gen. 10, 2019 1:40 pm

Bon dia! Una altra que s'apunta!

Necessito fer un canvi ja! Entre el cansament, l'estrés, els mals hàbits que he agafat i els excessos de Nadal, porto un ritme d'engreixar-me imparable. En aquest moment ja ni recordo quin era el meu pes inicial però molt per sota del d'ara.

Pes actual: 68 Kg
Objectiu a llarg termini: 58 Kg
Objectiu a curt termini: 61 Kg

Ànims! Entre totes segur que podrem :ok:
Avatar de l’usuari
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Re: Grup per perdre pes: 2019, QUILOS FORA!

EntradaAutor: glorieta » dv. gen. 11, 2019 8:21 am

Va! començem.

glorieta
pes inicial: 64 kg
objectiu a llarg termini: 55 kg
pes actual: 59 kg
objectiu a curt termini: 57 kg

Aquests primers dies costarà pq tinc la casa plena de restes de Nadal I no els tiraré :-o00m i avui es l'aniversari de la petita i diumenge toca festa. Però en tinc ganes, per que ja no és el pes de més, és que vaig a mal de panxa diari... està clar que aquest decontrol m'afecta a nivell de salud.

El meu principal objectiu del 2019 es pendrem les coses amb més calma, pq m'afecta en tot i es l'origen de tots els meus maldecaps.

Va noies!!!! que ho aconseguirem!!!!
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: 2019, QUILOS FORA!

EntradaAutor: ametista » dv. gen. 11, 2019 5:24 pm

benvingudes noies!

som-hi, que nosaltres podrem! >.-<: >.-<:

jo també començo l'any fatal: pecats de Nadal, no anar al gimnàs.... tot ha sumat! així que avui 72'3 :-:)
el meu objectiu és tornar a veure el 6 al davant, en realitat amb un 69'9 em conformaré :content: però va, he arrodonit a 3 kg :-o00m

pes inicial: 81 kg
objectiu a llarg termini: 68 kg
pes actual: 72'3 kg
objectiu a curt termini: 69'3 kg

ja us he apuntat a totes a la primera entrada!

jelwill2 especial benviguda per tu, que de moment ets la nova! :ok: ànims que podràs i tema esport... quina edat tenen els teus nens? jo fins que no han sigut més grans no he tornat al gimnàs (ara tenen 8 i 10) abans intentava caminar molt, pujar escales, aquestes coses.... no sé com ho tindràs però tot el que puguis fer ajudarà >.-<: i jo el que m'he notat més és vigilar amb els sopars (el que dius de reduir els hidrats seria bàsicament pels sopars: menjar molta verdura, cremes de verdures i sopes (sense o amb poca pasta), amanides.... coses que atipen molt (molta fibra) i tenen poques calories :ok: (en part ara també m'ha sumat això perquè fa els sopars l'ametistu i bufffff.... ho fa molt bé sí, però hi ha sempre algun moble! i jo trobo a faltar les meves cremes de verdures! :menjadonuts:

ah i sí, l'objectiu a curt termini és a l'abril, llavors valorarem com ens ha anat i decidirem nous objectius :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Grup per perdre pes: 2019, QUILOS FORA!

EntradaAutor: nienna » dv. gen. 11, 2019 9:12 pm

Hola noies! Jo tambè m’apunto que sembla que vaig millor de salut i que també a la feina les coses estàn més calmades, així que vull dedicar-me temps i esforç a mi per cuidar-me una mica, perquè els ultims dos anys han sigut terribles.

Pes inicial: 88,2
Pes actual: 85,7
Objectiu a curt termini: perdre 4kg
Objectiu a llarg termini: 65 kg

Veig que no sóc l’unica que s’ha proposat controlar els nervis aquest any. :-o00m Per a mi es l’objectiu més important ja que els ultims messos han sigut molt heavys. La feina és molt exigent i estressant i no sóc capaç de desconectar del tot per tant molts cops els nens em parlen i jo encara tinc el cap a la feina, i sento que no gaudeixo de res i que la vida em passa per sobre. I tot aixo al final influeix molt en la salut i pes, l’ansietat i els nervis fan molt dificil la perdua de pes.

Així que com que som unes quantes que volem tenir una mica més de tranquilitat, podriem compartir estrategies o articles que ens puguin ajudar a complir el nostre objectiu. Que en penseu?

Ens anem llegint, molta sort a totes :-()-)
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: 2019, QUILOS FORA!

EntradaAutor: ametista » dg. gen. 13, 2019 6:37 pm

nienna!! que bé veure't per aquí! >.-<:
va, que aquest és el nostre any i ho aconseguirem!

em sap greu el tema nervis i l'estrès de la feina, a veure si entre totes anem trobant maneres de reduir l'angoixa i idees per aconseguir desconnectar!
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Re: Grup per perdre pes: 2019, QUILOS FORA!

EntradaAutor: glorieta » dv. gen. 18, 2019 7:16 am

Començo ronda de fitjatje!! (que malament sona això!! :content: )

Pes avui de bon matí: 58,2Kg
-800gr I una bona alegria, pq poc m'ho esperava.

Aquesta setmana he vist que en el dinar I sopar ho porto força bé, però descontrolo el berenar.... no bereno gaire o gens, llavors arribo a casa morta de gana I pico o menjo molt per sopar.... Que bereneu? per que a mi una fruita no em serveix... no en tinc prou. A més a les tardes vaig a munt I avall amb els nens I ha de ser alguna cosa que em pugui emportar. Em doneu idees?

Com us ha anat a la resta?
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Re: Grup per perdre pes: 2019, QUILOS FORA!

EntradaAutor: beren » dv. gen. 18, 2019 1:33 pm

Bon dia!!! segona en fitxar!

Setmana superada: 67.700 Kg (-300 gr). No és una meravella però anem baixant >.-<:

Molt bé Glorieta! - 800 ja és una baixada important.

Respecte el berenar no sé que dir-te, jo tampoc ho tinc gaire resolt perque dino molt d'hora i arribo al sopar que devoraria. La peça de fruita realment no és suficient. No sé si seria molt desastrós afegir una torrada i una mica de pernil o formatge fresc. A veure si algú ens ajuda
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: 2019, QUILOS FORA!

EntradaAutor: ametista » dv. gen. 18, 2019 5:39 pm

noies molt bé! >.-<: >.-<: >.-<:

ja us he apuntat les baixades a la primera entrada :ok:

jo aquest matí no m'he pogut pesar, les presses :-:) demà!

i la resta, us heu pesat? com ha anat?
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Grup per perdre pes: 2019, QUILOS FORA!

EntradaAutor: nienna » dv. gen. 18, 2019 8:43 pm

Hola noies!

Passo a fitxar també, aquest matí 84,3 (-1,4kg), molt bé la veritat tenint en compte que he tingut viatge de feina aquesta setmana. :p-)

Veig que totes heu baixat, enhorabona i a seguir igual de bé >.-<: >.-<:

Tema berenars jo faig una torrada petita amb pernil, una fruita petita (normalment mandarina) i infusió (és el que tinc pautat a la dieta que estic fent). I és dificil perque de vegades amb els nens amunt i avall es complicat. Jo m’organitzo depenet del que tinguin els nens aquella tarda i segons el que hem de fer bereno més aviat o més tard. Com que treballo des de casa si veig que la tarda pinta liada bereno a les 4 abans d’anar a recollir nen, tot i que quan ho faig arribo amb molta gana al sopar... a veure si teniu més idees.

El que també estic fent es caminar, aprofitant també que a la feina tenim una app que registra els passos i ens piquem amb els companys neujor:-) avui n’he fet més de 23.000. Tot i que vull trobar el moment de fer una mica d’esport més en serio que no només caminar.

Vosaltres feu esport? Quin?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: 2019, QUILOS FORA!

EntradaAutor: ametista » ds. gen. 19, 2019 4:47 pm

nienna molt bé aquest inici! >.-<: >.-<: >.-<:
i ostres 23.000 passos???' com t'ho fas?? >.-<: jo si arribo als 10.000 ja faig una festa :r)
i sí que fer més esport va bé però caminar molt diuen que és el millor que hi ha no?
jo amb el gimnàs no vaig bé, ara per horaris de feina només puc anar-hi un parell de dies a la setmana i no són dies que toqui càrdio... i m'ho noto molt, necessito cremar!

tema berenars... jo penso que una torradeta o entrepà mini no passa res, i més encara si hi ha moltes hores entre dinar i sopar, us moveu molt amunt i avall... si hi ha menys hores o esteu més quietes, doncs llavors fruita, un iogurt, un grapat de fruits secs...

per cert, avui m'he pesat i +200 :ufs: :ufs: :ufs:
què hi farem, a veure la setmana que ve com va :content:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Grup per perdre pes: 2019, QUILOS FORA!

EntradaAutor: noviachuky » dl. gen. 21, 2019 9:42 am

Noies que bé la majoria heu baixat i força!!!!!

Per l'ametista i per mi un castanyot al cul, jo estic igual, em vaig pesar divendres 69,4.... :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: i aquest cap de setmana de celebracions sense comentaris...

Però això no pot decaure, va ametista que nosaltres podem!!!!!

ànims i petons a totes guapes.

p.d.: per berenar jo a vegades faig unes tortites de blat de moro i un trosset de xoco negre hehehehehe, o amb pernil dolç.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Grup per perdre pes: 2019, QUILOS FORA!

EntradaAutor: capseta » dt. gen. 22, 2019 7:48 pm

Noies!!

He desertat del grup, no tinc gaire temps per res (fitxar, escriure...) i no estic fent dieta, em prenc jna de capritxos que no vegis. Per sort la lactancia em manté amb el mateix pes (tot i que em fa tenir molta gana, clar).

En fi, molts ànims a totes!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Grup per perdre pes: 2019, QUILOS FORA!

EntradaAutor: noviachuky » dv. gen. 25, 2019 8:38 am

Fitxo, -100 grams, "menos da una piedra", però crec que necessito ajuda en plan algunes càpsules per ajudar o algo, perquè no hi ha manera... vosaltres preneu alguna cosa?

Bon cap de setmana reines!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: 2019, QUILOS FORA!

EntradaAutor: ametista » dv. gen. 25, 2019 10:30 am

capseta cap problema! gaudeix de l'etapa que estàs vivint i si més endavant ho necessites aquí estem! :ok:

noviachuky molt bé aquests 100 gramets! tot suma!
ostres tema càpsules ni idea... el té verd accelera el metabolisme i va bé per baixar de pes... ho pots provar! (en infusió o càpsules)
i tema esport com ho portes? o caminar, pujar-baixar escales....?

jo aquesta setmana contenta! un quilet >.-<: ...sembla molt però és que he tingut la regla pel mig :ufs: i aquesta setmana he aconseguit anar a fer classe de spinning al gimnàs! >.-<: i he menjat molta verdureta.... tot ajuda!
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Grup per perdre pes: 2019, QUILOS FORA!

EntradaAutor: nienna » dv. gen. 25, 2019 10:35 am

Bon dia noies!

Avui m'he pesat no gaire convençuda d'haver perdut alguna cosa i m'he emportat una sorpresa -1,400. Aquesta setmana m'ha sigut fàcil seguir la dieta, no he passat gana i m'he notat bastant inflada, per tant m'esperava fins i tot haver pujat de pes però per sort no ha estat el cas. :-o00m :-o00m

He de confesar que he fet un àpat lliure dissabte passat i crec que mentre perdi faré un àpat lliure a la setmana perquè sempre tenim coses amb la família i així un dia a la setmana em trec l'ansietat.. perquè en tinc per una bona estona de dieta :-o00m :-o00m

Capseta un descans sempre va bé per tornar amb forces, i si amb la lactància et mantens doncs genial >.-<: >.-<: gaudeix d'aquesta etapa!

ametista molt bé aquest quilet, moltes felicitats >.-<: >.-<:

novia molt bé aquests 100 grams >.-<: >.-<: el més important es anar baixant. Jo no prenc capsules (bé, prenc valeriana a les nits per poder dormir millor amb l'estrés de la feina), però sí que faig infusions, de té verd, vermell, pu-erh, rooibos. Me les agafo de sabors diferents i a la tarda per berenar en faig una, i amb aquest fred entren més que bé. També ajuden a eliminar líquids, així que si t'agraden és una cosa que podries provar.

Del tema que haviem parlat de prendre's la vida amb més calma :-o00m :-o00m m'han recomanat un podcast a Spotify que es diu Entiende tu mente que la veritat tracta temes molt interessants, i a més la manera que tenen de parlar ja em calma neujor:-) us ho recomano.

I la resta, com us ha anat la setmana?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: 2019, QUILOS FORA!

EntradaAutor: ametista » dv. gen. 25, 2019 11:22 am

molt bé nienna. 1,4 kg! >.-<: >.-<: >.-<:
i em sembla molt bona idea això del dia lliure, molt de temps fent dieta estricta pot acabar avorrint/agobiant i tenir un dia el cap de setmana més flexible segur que ajuda a portar-ho millor! :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?

Torna a “Règim i dietes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::