Grup per perdre pes: 2019, QUILOS FORA!

Els trucs per aprimar-se, plats que ens ajudaran a millorar la nostra alimentació...
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Grup per perdre pes: 2019, QUILOS FORA!

EntradaAutor: noviachuky » dv. feb. 15, 2019 10:42 am

Bon dia!

Ostres nienna molt bé guapa! Quasi 1 kilet, això es perfecte!!!! Felicitats!!!!!!!!!!!!!!!

Jo ni fu ni fa tampoc, -300 grams, a mi el que em falta es fer exercici, perquè aquesta setmana ho he fet tot a "raja-tabla" per tant no sé pas que m'està passant.
Però es que no m'agrada gens dels gens fer exercici... :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs:

A aquest pas hauré de començar a mirar els vestits de casament i no hauré arribat als 65 kilos. :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-((
Imatge

Imatge
beren
:: rateta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. març 10, 2017 1:31 pm

Re: Grup per perdre pes: 2019, QUILOS FORA!

EntradaAutor: beren » dv. feb. 15, 2019 1:38 pm

Hola! una altra que passa a fitxar! -300 gr. 66.7 Kg. És poc però anem baixant!

Molt bé nienna i noviachuky! Ja estem més a prop de l'objectiu final!!

Aquesta setmana, ha anat una mica millor amb el tema ansietat però no el tinc gens resolt. Em passa com a tu nienna, em sé tota la teoria i ho intento però quan m'entra, no hi ha manera. Suposo que és anar introduint canvis poc a poc i trencar amb rutines que ja tinc molt establertes.
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: 2019, QUILOS FORA!

EntradaAutor: ametista » dc. feb. 20, 2019 8:25 pm

noies! perdoneu que no vaig passar a fitxar divendres però amb les celebracions de l'aniversari del peque (que ja no és tan peque, 11 anys! :love: ) vaig estar molt liada! a veure com anirà aquest divendres... no sé si hauré compensat gaire els excessos..... :-:)

vosaltres molt bé, que heu baixat! >.-<: ja ho he posat a la primera entrada! :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: 2019, QUILOS FORA!

EntradaAutor: ametista » dv. feb. 22, 2019 6:53 pm

noies com ha anat avui?

jo avui 72'1..... almenys he baixat però segueixo amb el 72...i em fa una por quedar-me aquí! jo vull un 6 al davaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaant :-o00m
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Grup per perdre pes: 2019, QUILOS FORA!

EntradaAutor: nienna » ds. feb. 23, 2019 10:31 am

Hola noies!

Jo aquesta setmana fatal, he estat fora tota la setmana i no he pogut fer gaire bondat. No m’esperava però el desastre que em va fer veure la bàscula ahir. +1,1 kg :-:) tampoc m’havia passat gaire, però no he pogut respectar horaris de menjar, he sopat super tard i a més unes quantes cerveses al final pasa lo que pasa. A veure si ara amb la tornada a la rutina perdo aquest quilo tan rapid com l’he guanyat.

Ametista molt bé aquesta baixada, poc a poc segur que tornes a veure el 6!

I la resta com esteu?

Anims a totes!
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: 2019, QUILOS FORA!

EntradaAutor: ametista » dg. feb. 24, 2019 5:42 pm

ànims nienna! segur que el perds tan ràpid com l'has guanyat, són aquelles pujades puntuals que no donem temps a que s'instaurin, ja veuràs com sí! >.-<:

lo de veure el 6.... bfffffffff...... ara mateix em sembla un camí mooolt llarg...... :content:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Grup per perdre pes: 2019, QUILOS FORA!

EntradaAutor: noviachuky » dv. març 01, 2019 9:33 am

Bones noies!

La setmana passada vaig fer campana, erem fora pq a Manresa era festa dijous i divendres vam fer pont... hehehehe
No vull ni recordar diumenge quan em vaig pesar al vespre. :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: 69,9 kilos!!!!!!!!

Però avui 69,3 yupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Sembla ser que vaig fent a poc a poc... hehehehehe

A més ja tinc vestit pel casament i estic super contenta!

Va noies com heu anat aquesta setmana? :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: 2019, QUILOS FORA!

EntradaAutor: ametista » dv. març 01, 2019 9:52 am

noviachuky ha escrit:diumenge quan em vaig pesar al vespre. :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs:

és que això no es fa! :menjadonuts:

molt bé avui 69.3!! >.-<:

jo 71.7! yupppiiiiiiii també! >.-<: (perquè almenys ja no tinc un 72 :content: )

i la resta què tal?
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Re: Grup per perdre pes: 2019, QUILOS FORA!

EntradaAutor: glorieta » dv. març 01, 2019 10:01 am

doncs jo porto un descontrol.... avui 58,1, crec que -200 de la setmana passada però no vaig escriure aquí i no m'ho vaig apuntar així que no se.... una mica cansada de no veure gaire resultats i de tenir la sensació de no acabar de fer-ho bé.... "bueno", millor això que no anar pujant, no?

Noviachuky, ametista, MOLT BÉÉÉÉÉ!!!!!! A seguir així!!!!!
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Grup per perdre pes: 2019, QUILOS FORA!

EntradaAutor: noviachuky » dv. març 01, 2019 1:47 pm

Jo tinc molt clar que la clau es fer esport, com que jo no en faig gens de gens, ni una miqueta em costa molt, pq quasi cada dia em menjo algun capritxet, un trosset de xoco, dues galetes, es que sino ja podem plegar jajajajaja
Imatge

Imatge
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Grup per perdre pes: 2019, QUILOS FORA!

EntradaAutor: noviachuky » dv. març 08, 2019 9:21 am

Bon dia DONES!

Avui 69,7 però com que ahir em va venir la regla conto que dec estar més o menys com la setmana passada.

Això si, aquesta nit ho sento però em fotaré una pizza, crec que m'ho mereixo... hehehehehe

Bon cap de setmana guapissimes!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: 2019, QUILOS FORA!

EntradaAutor: ametista » dg. març 10, 2019 11:31 pm

jo divendres vaig tornar a veure el 72 :-:) però estic amb la regla també.... així que faig una mica de pasapalabra i la setmana que ve ja veurem :content:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Re: Grup per perdre pes: 2019, QUILOS FORA!

EntradaAutor: glorieta » dt. març 12, 2019 7:51 am

Noviachuky, bé, no?? jó támbé casa dia em prenc algun caprixet... sino no podria... però ho intento compensar amb altres coses. No t'has plantejat fer alguna cosa d'esport a casa? jo vaig fer alguna cosa fa temps I tot ajuda. Ara no, porto una època dormant fatal I no m'aixeco mai amb temps.

Ametista, amb la regla? doncs no compta. A veure com va aquesta setmana.

Aquesta setmana una mica millor, 57,5 a veure si aconsegueixo mantenir-me dues setmanes al 57... ho tinc present tot el dia a veure si m'ajuda a no pasar-me.

Ànims a totes!!
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Grup per perdre pes: 2019, QUILOS FORA!

EntradaAutor: noviachuky » dv. març 15, 2019 9:05 am

Bones colegues de dieta!

Avui 69,2 per tant em dono per satisfeta :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-)))

Vosaltres que tal?
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
techary
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1967
Membre des de: dj. maig 01, 2008 1:20 pm
Ubicació: Vallés oriental
Contacta:

Re: Grup per perdre pes: 2019, QUILOS FORA!

EntradaAutor: techary » dj. març 21, 2019 2:39 pm

Hola novia :--/) quina ilu trobarte una altre vegada per aquí! Nosaltres estem a la cerca del 3 bitxo i no sabía que encara quedaven noies de febrer 2009 actives :()():::: un peto reina i espero que en Jan i el petit que e vist que es diu Lau (molt maco el nombre) estiguin súper be i super grans :p-)
ImatgeImatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: 2019, QUILOS FORA!

EntradaAutor: ametista » dv. març 22, 2019 6:36 pm

noies com ha anat avui?

jo fatal, segueixo als 72 :-:) :-:) :-:) ja m'estic plantejant no pesar-me més aquest mes, perquè encara em queden celebracions i events variats :content:

de fet sí que em canviaré l'objectiu i em posaré quedar-me com estava al gener.... si no pujo ja estaré contenta! i després a veure si ho tinc millor per començar a baixar.....
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Grup per perdre pes: 2019, QUILOS FORA!

EntradaAutor: noviachuky » dl. març 25, 2019 8:00 am

Uf!

Començo el post així pq la setmana passada és per oblidar... divendres 70 kg...... :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs:
Dia del pare...

I avui dec estar en 71 pq m'ho noto i a més dissabte tres aniversaris, no 1 no, 3!!!! :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs:

Em sembla que akesta setmana hauria de tenir la boca tancada i només beure aigua però tampoc seria normal. Així que ho intentaré fer el millor que pugui pq com a mínim m'hauria de mantenir amb els 70 pq al juny em vagi bé el vestit.

Ànims guapissimes que això és molt dur :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge

Imatge
trea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 358
Membre des de: dv. març 28, 2008 1:06 pm

Re: Grup per perdre pes: 2019, QUILOS FORA!

EntradaAutor: trea » dc. abr. 03, 2019 8:43 pm

Hola

De tant en tant us havia llegit i sempre pensava que m'havia d'unir al vostre grup...entre totes deu ser més fàcil...i és que quan va néixer el meu tercer fill, em vaig anar aprimant una mica, però després ho he tornat a recuperar i crec que encara amb augment.

Ara estic en un punt que al menos m'hauria de treure 10 kg de sobre. Faig panxa com si tornés a estar embarassada ?-) ?-)

Així que si em voleu m'uneixo a vosaltres :-eh_:: :-eh_:: :-eh_::
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Grup per perdre pes: 2019, QUILOS FORA!

EntradaAutor: ametista » dg. abr. 07, 2019 12:34 pm

hola trea, benvinguda, i tant que et volem! >.-<:
però no t'apunto a la primera entrada perquè la setmana que ve ja acabem objectiu :content: tot i que sabent que el teu objectiu a llarg termini és baixar 10 kg ja et pots anar plantejant quin serà el teu objectiu a curt termini :ok: o sigui, què vols perdre de cara a l'estiu, per setmana santa obriré el següent post que durarà fins just abans de sant joan, per tant tindrem dos mesos per perdre el que decidim... o intentar-ho :content:

la resta com esteu???? una mica xof totes, no??????? jo segueixo als 72............... :-o00m
va, recta final i amb l'operació bikini ens hi posem a tope totes!!! ànims!!! >.-<:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Grup per perdre pes: 2019, QUILOS FORA!

EntradaAutor: noviachuky » dl. abr. 08, 2019 11:52 am

Hola!

Trea benvinguda!!!!!!!!!!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-)

Aquesta vegada l'objectiu se n'ha anat a pendre pel.....................

Mare meva la setmana passada 70,7 kg. He estat amb la regla i espero que aquest divendres com a mínim vegi el 6, ni que sigui 69,9 porfissssssssssssssssss

Ostres ametista que malament eh, estem fatal dels fatals........

Ànims! :globus: :globus: :globus: :globus: :globus: :globus: :globus: :globus:
Imatge

Imatge

Torna a “Règim i dietes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::