Esmorzar a P-2!

Acompanyaments d'àpats, idees de sopars/dinars, menús variats per als més petits...
Avatar de l’usuari
tombarella
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2036
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm

Re: Esmorzar a P-2!

EntradaAutor: tombarella » dt. abr. 19, 2011 1:01 pm

Ramtri, la meva família materna (l'àvia de qui parlava és la materna) és d'un poble de Lleida, però que no està lluny de la Conca de Barberà i que, per tant, té influències "tarragonines". No sé si això del coc es diu a més llocs, però. ;-)
Imatge Imatge

||*||
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Esmorzar a P-2!

EntradaAutor: Ítaca » dt. abr. 19, 2011 1:09 pm

tombarella ha escrit:
tolinso ha escrit:diria que un COC es una COCA DE IOGURT :ok: una amiga meva de Tarragona n'hi diu aixi ;-)


La meva àvia, del pa de pessic normal i corrent, sempre n'ha dit coc-ràpid. :ok:

Pels aniversaris els mateixos nens solen portar pastissos. Nosaltres vam dur un pa de pessic amb "lacassitos", un altre nen una coca de pinyons, etc. L'únic que ens demanen és que no sigui fet a casa, pel tema de l'ou, i que els donem el tiquet del forn o pastisseria, per si de cas. ;-)


Potser és molt normal això..., però coi, trobo molt bèstia q t'OBLIGUIN a comprar el pastís, i a sobre q et demanin el tiquet. Ho sento, però no ho trobo bé (sempre es pot fer algo q no porti ou, o fer 2 coses diferents per qui sigui intolerant).
Jo em poso a la pell d'una família q les estigui passant p.tes, q sigui l'aniversari del nen, i q hagin de gastar-se els calers a la pastisseria (per no ser diferents dels altres nanos q porten un pastís el seu dia...) :ufs:
Ja sé q no té res a veure amb el tema del post, però no me n'he pogut estar...
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
tombarella
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2036
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm

Re: Esmorzar a P-2!

EntradaAutor: tombarella » dt. abr. 19, 2011 1:36 pm

Itaca, sí, tens raó, però és el que hi ha. :-:)

I, a veure, el nostre pastís va costar menys de 10 eurus a la pastisseria. I, fent-lo a casa, entre ingredients i electricitat del forn, ben bé te'n costa la meitat, o més. Em refereixo a que tampoc és cap animalada. ;-)

I així es curen amb salut. Però és que també hi ha el tema de la normativa de manipulació d'aliments, ja que s'ha de tenir el certificat per a això, almenys en un centre públic (és una escola bressol municipal i les ordres els vénen des de "dalt").
Imatge Imatge

||*||
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Esmorzar a P-2!

EntradaAutor: Ítaca » dt. abr. 19, 2011 2:11 pm

Ei, q no, q jo no dic q les educadores/mestres tinguin la culpa, no, no...(sols faltaria), però és q la veritat ho trobo molt bèstia, i més encara amb els temps q estem... després els molt il·luminats volen q tots els nanos vagin amb uniformes per evitar discriminacions però t'obliguen a comprar-lo a la pastisseria (costi 10 o 30... és un dir). En fi... q me pierdo! neujor:-)
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Esmorzar a P-2!

EntradaAutor: Takita » dc. abr. 20, 2011 9:50 am

Nosaltres, pel cumple de l'Arnau a la Llar, vam portar un parell de pà de pessic i sucs i en un d'ells li van posar l'espelma. Vaig preguntar què és el que es feia normalment i em van dir que tothom portava pà de pessic (no fet a casa, per això que comenteu); les educadores és el que recomanen, perquè és l'opció més econòmica i a tots els nens els hi agrada.
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Esmorzar a P-2!

EntradaAutor: Ítaca » dj. abr. 28, 2011 2:44 pm

Ramtri ha escrit:
Itac@ ha escrit:Ei, q no, q jo no dic q les educadores/mestres tinguin la culpa, no, no...(sols faltaria), però és q la veritat ho trobo molt bèstia, i més encara amb els temps q estem... després els molt il·luminats volen q tots els nanos vagin amb uniformes per evitar discriminacions però t'obliguen a comprar-lo a la pastisseria (costi 10 o 30... és un dir). En fi... q me pierdo! neujor:-)



tema uniformes per eliminar la discriminació?
i quan els infants surtin de l'escola, a la tarda al parc, cap de setmana... què?!
i les famílise que no puguin pagar l'uniforme?!

aix la Rigau... que m'encèn....


Aaaaaaaah! Doncs ja s'espavilaran no? total com tota aquesta colla no tenen problemes econòmics, q més els dóna??? també obligaran suposo a comprar unes mateixes sabates, bambes... pq clar, si un nen porta unes NIKE, què??? POCA FEINA és el q tenen el durandot i companyia.... ostres, q això s'està anant totalment del tema! :-D :-D :-D
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
tolinso
:: dinosaure
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

Re: Esmorzar a P-2!

EntradaAutor: tolinso » dj. abr. 28, 2011 5:21 pm

no estavem parlant de coca i xocolata?? :-D :-D :-D
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Esmorzar a P-2!

EntradaAutor: Ítaca » dv. abr. 29, 2011 9:00 am

Tens raó! Però és q els del govern em fan pujar el sucre igual q ho fa la xocolata! (per buscar una relació amb el post neujor:-) neujor:-) neujor:-) )
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

Re: Esmorzar a P-2!

EntradaAutor: entrerius » dv. abr. 29, 2011 9:51 am

a la nostra escoleta no deixen portar menjar, ni comprat ni fet a casa..... cada nen porta el seu i no es pot compartir!!! Estem a P1... no sé si desprès canviarà... però de moment és així.

Pels aniversaris bufen les espelmes d'un pastís gegant de porexpan, i l’esmorzar se'l porten cadascú de casa, com cada dia.
Avatar de l’usuari
IRUA
:: lleona
:: lleona
Entrades: 967
Membre des de: dj. juny 26, 2008 2:56 pm

Re: Esmorzar a P-2!

EntradaAutor: IRUA » dv. ago. 19, 2011 3:13 pm

Estic d'acort amb tu Itaca :ok: Abans tots portavem la coca de la mare o unes caletes en capsa i estaves mega feliç! I el que dius si hi ha alguna intol.lerància no crec que sigui tant difícil adaptar-se. Amb tantes coll..nades, al final l'acavem espifiant.
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Torna a “Menús setmanals, mensuals o escolars”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::